X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt Wii 2-player spil?


Svar
ElgenElgenSkrevet 24/07-07 10:50, rettet 24/07-07 10:50 
Jeg har ikke gjort det meget i multiplayer til Wii; nogen der har et godt bud på et 2-player spil til den (der ER udkommet i DK; skal bruge det i aften, da jeg får en kammerat på besøg).

(Helst personlige erfaringer).

Iøvrigt nogen der har prøvet Eledees i 2-player?
-og hvad synes I om det; for det havde jeg alligevel tænkt mig at købe på et tidspunkt.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 24/07-07 14:39 
En af mine venner og jeg har skrald grinet til Excite Truck i mange timer. Man kører kun to på banerne, men alligevel har vi hygget os enormt. Downside: Man skal unlocke mange af banerne i singel player først.

Metal Slug Anthology. Med uendelige credits er co-op delen en smule tam, dog kan man konkurrere om at få flest point og så er der hele 7 spil i serien at spille igennem. Downside: Det er nok mest for "hardcore" gruppen. Du skal bruge GC pads for optimal styring.

Ellers er der SSX Blur, en her på fora roste spillet, jeg har dog ikke selv prøvet. Ved egentlig heller ikke om man overhovedet kan spille multiplayer i det.

Happy hunting :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 24/07-07 17:21 
Eledees er sjovt nok i multi, men bliver hurtigt forvirrende. Spillet kan blive trivielt, så det kommer nok meget an på, hvad du forventer af spillet.
GreaseballGreaseballSkrevet 24/07-07 18:10 
Wario er også meget sjovt i multi-player mode. Men her kræver spillet så at man har gennemført single-player før man kan spille multi-player.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/07-07 18:33 
Man skal skiftes om den sammen Wiimote/Nunchuk i Wario Ware.
Hoid to colony C05 where the computer is...
ChronoChronoSkrevet 24/07-07 19:27 
Pånær i det spil hvor den ene skal have Nunchuck og den anden Wiimote.

Jeg synes SSX er godt i multiplay. Og så fik jeg lige prøvet Mario Strikers i dag, og det lader også til at være ret sjovt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 25/07-07 02:34 
Undskyld for mere eller mindre at hijacke denne tråd, men det gør vist ikke så meget mere :)

Men jeg søger generelt også nogle gode multiplayer spil til Wii, dog helst 4 player hvor alle spiller samtidig (så ikke wario ware, selvom det nok er meget skægt :) Super Mario Strikers har jeg allerede og det er drønskægt og netop noget i stil med det som søger mere af; tempofyldt, dynamtisk, glad og morsomt gameplay som man sidde nogle gutter / gutinder og spille kombineret med en enkelt eller 2 kasser øl :)
ElgenElgenSkrevet 25/07-07 08:41 
Har hørt at Red Steel skulle være ok i 4-player; men har selv kun spillet single-player-del, der ikke er for prangende (efter min smag), så tag det med et gran salt };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WikzoWikzoSkrevet 25/07-07 12:13 
Efter min mening stinker multiplayer i Red Steel! Har dog kun prøvet med to spillere ...
ChronoChronoSkrevet 25/07-07 12:28 
Det stinker også med 3 spillere...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 04/12-07 02:27 
Har ikke rigtig fulgt med i Wii spil releases her på det sidste, så hvordan står det til med skægge multiplayer spil?

Har ikke rigtig andet end Wii Sports, Wii Play, Super Mario Strikers og Rayman Raving Rabbits, så ville være rart med nogle nye gode multiplayer spil.
ElgenElgenSkrevet 04/12-07 08:43 
Jeg glæder mig for vildt til Umbrella Cronicles, men det er vist desværre ikke noget jeg kan spille med sønniken (6 år) før om nogle år.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
tmliljatmliljaSkrevet 04/12-07 09:31 
Mario Party 8 er fedt i multiplayer - men gab hvor er det sygt at spille selv...
happyEDhappyEDSkrevet 04/12-07 13:35 
Han kan da hjælpe dig i super mario galaxi.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig