X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IGN review af 300 HD DVD


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/07-07 22:01 
IGN kan hvis godt lide 300 på HD DVD:

Is it possible to give a DVD a score of 300 out of 10?

De giver den hvertfald 10 ud af 10 i alt...

http://dvd.ign.com/articles/807/807121p1.html
men igen.. 300 Det er en film som man enten kan lide eller ikke.

Jeg er da glad for at jeg har forudbestilt min fra axelmusic.com
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 22/07-07 22:20, rettet 22/07-07 22:23 
Hæ, de giver selve filme 10 hvilket jeg ikke kan tage særligt seriøst, men smag er selvfølgeligt subjektivt... sikkert mange der syntes 300 er "best movie evar!!1!" ;)
Jack_DJack_DSkrevet 22/07-07 22:54, rettet 22/07-07 22:54 
ikke værst, den ryger helt sikkert hjem på BD :)

Iøvrigt ser de nye Nielsen tal ikke værst ud

Week ending July 8, 2007
Week: 66/34 BD/HD
Year: 67/33 BD/HD
SI: 60/40 BD/HD
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/07-07 23:00, rettet 22/07-07 23:03 
Nej det har du ret i...
og det seneste fra Axelmusic.com

BLU-RAY HD-DVD
Weekly 47.1% 52.9%
Monthly 48.4% 51.6%
Yearly 44.0% 56.0%
Releases 360 321


Det bliver spændende at se hvilken format Transformers kommer på..
mit bud er HD DVD, efter alt det Microsoft Product placement der var i den.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
nerosnerosSkrevet 22/07-07 23:04 
Tjah bedste action film ever er det bestemt ikke. Handlingen er så tynd så tynd, men god flot action er det :D!
Bashful Neophyte
Jack_DJack_DSkrevet 22/07-07 23:11 
GrillBillerDK>
som du nok har læst på dahf.dk

så har de tal ikke ændret sig i lang tid..
og.. som jeg skriver i samme tråd...
Jeg tror nok at .com har lidt flere besøgene end .dk ;-)

Kan du aå ikke lige vise hvor det står på dahf, for mindes ikke at være støt på dette.
Men siden du går så meget op i antal, så er det da godt du vil fremhæve Axelmusic.com fremfor salgstallene for USA.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/07-07 23:48 
Jo så gerne..
Du går ind i forumet HD Udgivelse, under indlægget: "Officielt bestilte HD DVD og Blu-ray film"
Det er de seneste indlæg hvor det bliver diskuteret.

At jeg fremhæver .com frem for .dk er fordi at jeg ville mene at der nok er flere køber på .com end i .dk
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Jack_DJack_DSkrevet 22/07-07 23:57 
Det hænger jo nok også sammen med at der er flere udgivelser ude i på .com end i .dk og ligeledes at Nielsen tallene er retningssnoren for hvordan det helt overordnet ser ud og her er .com tallene ikke meget værd.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/07-07 00:11 
Axel viser jo også kun deres salgstal, som i øjeblikket ligger til hd dvd fordel.

Men ang. Blu ray versionen.. så ser det ikke rigtig ud til at der kommer særlig meget mere ekstra indhold til denne:

HD DVD
- BLUESCREEN PICTURE-IN-PICTURE VERSION: Director Zack Snyder Compares the Pre-CGI-Enhanced Version to the Finished Film
- ADDITIONAL SCENES of the Traitorous Hunchback and Never-Before-Seen Giant Warriors [in High Definition]
- FRANK MILLER's Vision Realized on Film [in High Definition]
- 300 SPARTANS - FACT OR FICTION?: The Shocking Life of a Spartan Revealed [in High Definition]
- WHO WERE THE SPARTANS?: How the Actors Built Their Characters Based on Spartan Customs [in High Definition]
- WEBISODES: Go on Set with the Cast and Crew
- Exclusive to HD DVD Game Vengeance and Valor: Lead More Spartan Warriors into Battle Against Xerxes' Forces and Test Your Combat-Hardened Knowledge of Tactics and Strategy
- PICK YOUR FAVORITE SCENES: Assemble Your Favorite Clips and Create Your Own Montage
- WEB-ENABLED FEATURES: Cool Mobile Downloads


Blu ray
- ADDITIONAL SCENES of the Traitorous Hunchback and Never-Before-Seen Giant Warriors [in High Definition]
- FRANK MILLER's Vision Realized on Film [in High Definition]
- 300 SPARTANS - FACT OR FICTION?: The Shocking Life of a Spartan Revealed [in High Definition]
- WHO WERE THE SPARTANS?: How the Actors Built Their Characters Based on Spartan Customs [in High Definition]
- WEBISODES: Go on Set with the Cast and Crew
- COMMENTARY by Director Zack Snyder

Til genglæd koster hd dvd versionen også lidt mere end Blu ray, da der også følger en DVD version med.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Jack_DJack_DSkrevet 23/07-07 00:18 
Er lydspor og billedsiden ens på de 2 udgivelser?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
NaieraNaieraSkrevet 23/07-07 00:46, rettet 23/07-07 00:56 
Ja, billed- og lyd-side er ens på de to udgivelser. Jeg er ligeglad med ekstramateriale, så jeg snuppede også Blu-ray udgaven. Jeg valgte dog HD DVD'en af Shooter, for det var den eneste udgivelse med et lydspor der var bedre end 640 kbit DTS.

GrillBillerDK>
Det bliver spændende at se hvilken format Transformers kommer på..
mit bud er HD DVD, efter alt det Microsoft Product placement der var i den.

Transformers kommer også på Blu-ray. Der var også Panasonic og Nokia product placement i filmen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 23/07-07 18:56, rettet 23/07-07 18:58 
Hvor er det ringe hvis lyd kvaliteten på Blu ray kun bliver lige så god som HD DVD. Snakker vi kun eu udgivelsen, eller også den amerikanske? Warner har det jo med at standardisere eu udgivelser ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 23/07-07 19:04, rettet 23/07-07 19:04 
Der kommer da både 4,6 mbps PCM og Dolby TrueHD. Det er næsten ligeså godt som Pirates :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig