X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play By Mail


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-07 19:43 
En kammerat og UT vil gerne igang med at spille imod hinanden i et eller andet WW2 spil. Det skal ikke være noget gung-ho agtigt som Battlefield 1942, Call Of Duty mm. Det skal være noget mere "langsomt", gerne på et strategisk plan.
Jeg husker at man i tidernes morgen kunne spille Play By Mail i Panzer General. Eksisterer denne spiltype stadig? Og hvad kan anbefales i denne genre?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 19/07-07 19:49, rettet 19/07-07 19:49 
Jeg kan stærkt anbefale Company of Heroes, hvis du vil spille et WW2 spil. Det er et RTS, så det ér da lidt langsommere end dem du nævnte, men ved ikke om det overhovedet er sådan noget du leder efter.
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-07 19:57 
Umiddelbart er et RTS ikke oplagt til formålet.
Det gør intet hvis et spil/slag skal strække sig over flere dage. Blot selve gameplay'et er til stede.
COH er desuden for krævende til de maskiner vi har pt :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 19/07-07 19:57 
Det er i hvert fald pænt svært at Play By Mail'e i :D

Det eneste jeg har sådan erfaring med er Laser Squad Nemesis - det er godt nok ikke lige genren, men det er hyggeligt, og sjovt. Og billigt. Ellers er der Civ-spillene - der kommer I i hvert fald forbi WW2-perioden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 19/07-07 20:11 
Silent Storm foregår under 2. verdenskrig. Det er et fantastisk spil lidt ala UFO - Enemy unknown. Jeg fandt mit eksemplar i EB games til en hund. Om det kan spilles "by mail" det ved jeg så ikke, om det overhovedet er den type spil du leder efter, det ved jeg heller ikke :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 19/07-07 21:04 
Jævnfør Gamespot, understøtter spillet ingen form for multiplayer :( Det ser ellers lækkert ud.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 19/07-07 21:14 
Damn, det troede jeg det havde :( Det er også lækkert i singelplayer, omend det kammer en smule over langt inde i en af kampagnerne.

Så har Herold bedste bud indtil nu. CIV IV kan som nævnt spilles over mail.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 19/07-07 23:55 
Steel Panthers: World at War, som er en blanding mellem Steel Panthers I og III, skulle understøtte Play By Mail. Og så er det gratis :)
http://www.steelpanthersonline.com/
JuggernautJuggernautSkrevet 20/07-07 09:09 
Jaja... Nu begynder det at ligne noget :) Mange tak!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
The DaneThe DaneSkrevet 21/07-07 00:47 
Alfa Centauri har det mener jeg.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 21/07-07 11:29 
Det er jo også et Civ-spil :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig