X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Medal of Honor online


Svar
HulleHulleSkrevet 18/07-07 18:40 
IGN fortæller i dag at det kommende Medal of Honor Heroes 2 til Wii, vil indeholde online kampe for 32 spillere. Det lyder fandeme godt :)

The good news..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 09/11-07 13:11, rettet 09/11-07 13:23 
Som kom den første anmeldelse op. IGN roser kontrollen til skyerne (bedre end Metroid) og siger at det kører fantastisk online. De giver det tilmed en pæn score med på vejen.

Det kan godt være at WW2 temaet er udvandet, men jeg skal i hvert fald have det, bare for online delen :)

Edit: Det benytter sig heller ikke af friend codes, men EA nation, så man nemt kan holde styr på venner osv.

Edit 2:
IGN>
EA and Team Fusion were willing to go the extra mile on Nintendo’s console, and the end result is the best controlling shooter on the system, Prime 3 included. Medal of Honor Heroes 2 sets the bar for control, customization, and pure FPS gameplay on Wii - designers take note.


MoH: Heroes 2 review
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 18/11-07 00:25 
Ingen interesse, det skal da ikke stoppe mig :D Gamespot giver 80/100.. Ikke tosset, kan vi så få noget PR interesse for dette spil. Håber at møde nogen online når det udkommer i lille Danmark.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/12-07 21:25 
Jeg køber det helt klart!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 10/12-07 23:49 
Cool :) Så ses vi online d. 8 februar.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ContainerContainerSkrevet 03/01-08 22:01 
Jeg ville også købe de tvis jeg ikke var i australien på det tidspunkt. Jeg mangler noget af den slags tikl min Wii
HulleHulleSkrevet 04/01-08 11:27, rettet 04/01-08 11:27 
Så kan du jo tage det med hjem billigt fra Australien ;) Gid det var mig der skulle der ned for en stund.. Rigtig god tur til Australiens land.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig