X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Troværdige EU releases


Svar Sortering
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-03 12:28 
Findes der ikke en side med europæiske udgivelsesdatoer, som man rent faktisk kan stole på?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 05/03-03 12:36 
Nej.
Eftersom dem som sætter alle datoer ikke er til at tro på, er der ingen man som sådan kan "stole på".

Men nedenstående er for det meste korrekt.

Games MSN's release liste
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-03 12:39 
MSN's kender jeg udmærket - desværre har de ikke de titler på, jeg er interesseret i.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 05/03-03 12:45 
Hvilke leder du efter?
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-03 13:02 
Baldurs Gate: Dark Alliance og Return to Castle Wolfenstein - begge til Xbox.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SolaegSolaegSkrevet 05/03-03 14:30 
Se inde på www.dvdcrave.com. Der kan man forudbestille mange, er dog bare ikke sikker på at de får dem der...

Ellers er www.tothegame.com rigtig god!
IqonIqonSkrevet 05/03-03 14:38 
Jeg plejer også at bruge www.tothegame.com - rigtig god side til at finde udgivelsesdatoer.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
NaieraNaieraSkrevet 05/03-03 14:59 
Griberg >
Se inde på www.dvdcrave.com

DVDCrave er stadigvæk en AUSTRALSK butik
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 05/03-03 15:16 
Det er det nemlig Naiera!
NaieraNaieraSkrevet 05/03-03 15:17 
Og derfor, er det ikke specielt relevant at bringe det op i en diskussion om EU releases :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-03 17:41 
Baldur's Gate (Xbox) har flyttet distributør fra Boston til Vivendi/Universal i Danmark og seneste dato er 14/3
dRxLdRxLSkrevet 05/03-03 17:42 
Svjv er Australien del af PAL (eller underlagt om man vil).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-03 17:44 
RtCW er foreløbig sat til maj. Distribueres formodentlig af Activision personligt ;)
RJKRJKSkrevet 05/03-03 17:51 
dRxL >
Svjv er Australien del af PAL (eller underlagt om man vil).

Måske nok, men de kører alligevel meget deres egne udgivelser (fx Animal Crossing).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/03-03 18:03 
Heh ja, jeg er faktisk ikke helt sikker på om xbox er blevet lanceret der endnu, det er i hvert fald mindre end ½ år siden =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/03-03 20:20, rettet 06/03-03 20:21 
DeluxScan >
Findes der ikke en side med europæiske udgivelsesdatoer, som man rent faktisk kan stole på?

Branchebladet Manual er givetvis den mest pålidelige, da alle distributører bidrager til dennes sammenfattede releaseliste. Men typisk bliver mange udgivelser altid rykket tilbage... Se bare Primal (PS2) - og til hvad grund? Edge gav det 4/10.... det må snart stoppe. Det må være en ufærdig kode, de har testet.

Manual Release List
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig