X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killzone 2


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 15:08 
Det ligner jo præcis den "in-game" trailer vi så på E3 for noget tid siden... ;)

Killzone 2 første in-game shot
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
292 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 10:22 
http://ps3.ign.com/articles/803/803129p1.html

"The opening was once again fantastic, but we couldn't help but sit there and think, "When are we finally going to see some in-game footage?" The only thing was that we had been looking at in-game footage. As soon as our soldier hits the ground and his gun comes into view, very much like what we saw with the opening to Resistance, we couldn't help but think, "Holy hell, all of that was in-game?"

"Indeed, it's quickly apparent that Guerilla has come much closer to the original trailer than most anyone thought possible. It's not 100% identical to be sure, but there are times (quite often) when it's really, really damn close."

"If you would like a number to go with that, try 2GB. That's how big the single level was on disc, to which the Guerilla rep noted that the game's level of detail would not have been possible without Blu-ray."

Julen ser ud til at komme tidligt i år.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 10:37, rettet 11/07-07 10:37 
Lyder da rigtigt positivt, men må sige de par billeder som IGN har postet ikke umiddelbart imponerer.

Game footage please...
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 10:57 
Kotaku skriver også lidt...

After what we thought was a short trailer, the game dropped straight into actual, live gameplay. And I do mean live, the game was actually being played by one of the developers as we watched.

The developer proceeded to play through an entire level of the game as we looked on in stunned silence.

(...)

Oh, they also made a big deal out of the fact that their trailer did feature in-game, real-time cut scenes. In fact, they ran through the beginning of it a second time, pausing in the middle to move the camera around and zoom in and out, just to prove there was nothing up their sleeves.

I think Killzone 2 is probably the most impressive game I've seen so far at E3. Granted it's early in the show, but I think the game has a good chance to retaining that title. But don't trust me. Starting at 3 p.m. Pacific time Wednesday, Sony will have the new Killzone 2 trailer up on the Playstation Store.


"Killzone 2 Impressions"
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 11:03, rettet 11/07-07 11:05 
Mens Joystiq er mere afdæmpede i deres begejstring.

Certainly, the question on everyone's mind is: does it look as good as the notorious it's-not-CG-we-swear trailer from 2005? In many ways, the visual fidelity of the updated presentation matches the highly polished look of the debut trailer. Beautiful volumetric smoke filled the screen, and the characters were alive with animation. Motion blur was used to great effect, adding a subtle hint of realism (unlike the over-the-top blur of Crysis.) However, unlike the deceptive E3 presentation of yore, this one had an aura of believability. A critical eye could note a few rough jagged edges, and textures that are a far cry away from Hollywood renders. In particular, the floor textures were no short of terrible. The facial animation system could certainly use a bit more work as well. Were we a little disappointed to notice such identifiable indicators of visual flaws so quickly? Certainly. However, in spite of all the shortcomings within the game, there's no denying that Killzone 2 provides a visual feast that effectively demonstrates the technical prowess of the PlayStation 3.


Killzone 2 at E3, revisited (med in-game footage!)
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 11:21 
Det kommer først næste år. Bare rolig; Det kommer til at se lækkert ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 11/07-07 11:57, rettet 11/07-07 13:35 
There ya go

first ingame trailer HD
For The Love Of The Game
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/07-07 15:02 
Det ser stadig meget bedre ud end Halo 3. Er bare spændt på hvor godt det bliver?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 15:06 
Ligeså meget bedre som Killzone 1 så ud i forhold til Halo 2?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/07-07 15:09 
Hehe :-) Du må sgu indrømme at den nyeste KZ2 trailer ser markant bedre ud end det MS viste fra Halo 3. Jeg er dog ikke i tvivl om at Halo 3 er et langt bedre spil.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Jack_DJack_DSkrevet 11/07-07 15:10 
Who cares, det er hverken Killzone 1 eller Halo2 der sammnelignes med.

Men med dit forhold til Halo og kommentatere som "Jeg ville have hujet :p " er det nok ikke Halo man skal diskutere med dig.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-07 15:16 
Born2Play>
Hehe :-) Du må sgu indrømme at den nyeste KZ2 trailer ser markant bedre ud end det MS viste fra Halo 3. Jeg er dog ikke i tvivl om at Halo 3 er et langt bedre spil.

Det er i hvert fald mere realistisk grafik, Killzone 2 ser rigtig flot ud, men jeg foretrækker nu Halo's grafikstil og farve valg. Jeg er bare træt af Killzone's mørkegrå verden.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 15:18 
KZ2 grumsede og dystre farvevalg minder mere om GoW end Halo spillene IMO ;)
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 15:20 
Born2Play>
Hehe :-) Du må sgu indrømme at den nyeste KZ2 trailer ser markant bedre ud end det MS viste fra Halo 3.

Jamen jeg spørger skam bare, så jeg ved, hvad jeg skal forvente mig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 11/07-07 16:54 
Jeg forstår ikke hvordan man kan være andet end skuffet over den trailer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 17:13, rettet 11/07-07 18:29 
Det kommer an på, hvad man forventer. Efter etteren forstår jeg ikke, at folk igen sammenligner det med de helt store. Således får det slet ikke muligheden for at overraske positivt - faktisk kan det næsten kun skuffe igen (med mindre der sker noget helt uventet ala overgangen fra Street Fighter 1 til 2, men den slags sker altså sjældent).

Men det ligner et spil af den type, jeg godt kan lide at spille, så jeg er positivt stemt indtil videre og skal sandsynligvis have det, hvis der kommer co-op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 12/07-07 02:47 
For lige at trække en sammenligning mellem to spil med samme tre-fire farve i paletten, så synes jeg at Killzone 2 ser ud til at være en smule pænere end Gears of War - sådan rent detajlemæssigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 12/07-07 11:20 
Jeg så lige den her sammenligning af Killzone 2 (2006) og Killzone 2 (2007). Der er da ikke den store forskel.

Target Render vs. Real-time
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 11:31, rettet 12/07-07 11:36 
Jeg synes, at der er klar forskel. Sådan noget som røg, effekter, animationer og belysning ser meget bedre ud i 2005 traileren. Prøv at hent dem individuelt og kør dem ved siden af hinanden, så billedet er lige stort hele tiden. Så er det meget nemt at se.

Men det ser skam stadig rigtig godt ud i 2007 udgaven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 12/07-07 11:37 
Det er ligesom med Assassins Creed renderen som vi så sidste år. Det var tilmed lavet med "ingame assets", men den finish man kan opnå i et prerender er af en kaliber så forskellig fra hvad xbox360 eller ps3 rent faktisk kan præstere realtime, at det bliver en ynk at se på :-/
Klovnenakker!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 11:39, rettet 12/07-07 11:40 
dRxL>
Det er ligesom med Assassins Creed renderen som vi så sidste år.

Jeg sad faktisk og tænkte Assassin's Creed også, når det kommer til forskel på de to trailere.

Det så også bedre ud i den tidlige trailer. Men at kalde det ynk i den færdige/rigtige version, er vist at strække den lidt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 11:53 
Ja det vil jeg nu også sige :)

Prerendered video vil altid have et polish som en realtime rendering ikke har, selv om man laver "target-rendering" (eller hvad man nu kalder det).

Syntes KZ2 er meget tæt på det som blev vist for 2 år siden og der er mindst 6-8 måneder til det udkommer, så det endelig spil bliver sikkert endnu flottere ;)
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-07 14:40, rettet 14/07-07 15:08 
Første gameplay film:

http://www.gametrailers.com/player/22115.html

Ligner overhovedet ikke det "gameplay", man så i 2005 traileren. Synes de er langt fra den kvalitet i grafik.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Zzap!Zzap!Skrevet 14/07-07 15:50, rettet 14/07-07 15:50 
Der er ikke noget i den originale trailer der ikke sagtens ville kunne lade sig gøre på en PS3. Folk har bare som sædvanlig meget svært ved at skelne mellem teknisk imponerende grafik og god art direction.
Born to kill space
enfenenfenSkrevet 14/07-07 19:44, rettet 14/07-07 20:09 
Bede-x>
Første gameplay film:

http://www.gametrailers.com/player/22115.html

Ligner overhovedet ikke det "gameplay", man så i 2005 traileren. Synes de er langt fra den kvalitet i grafik.

Ja, det imponerer mig ikke vildt. Textures virker sløret og matte.

Man kan da håbe, at de får styr på den tearing, der viser sig i klippet.

Jeg ville gerne have set lidt mere. Eksempelvis noget fra en større kamp.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 15/07-07 06:30 
Zzap!
Jeg tror det når jeg ser det.
Det er vel nogenlunde de samme folk der har stået for pre-render og realtime versionerne, hvorfor er realtime versionen så så meh i forhold til, hvis det vi så i pre-render sagtens kan lade sig gøre?

Eller du ser måske bort fra at det ikke ville kunne lade sig gøre ved noget vi ville kalde framerate?

Det der mangler er de lækre partikkel-effekter, lækre teksturer, de lækre lysberegninger og lækre ansigtsanimationer (kunne måske lade sig gøre).

Det er jo ikke som om de ikke har prøvet at lave lidt det samme i starten af real-time versionen som i pre-renderen, det er bare ikke lykkedes ret godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KLTKLTSkrevet 15/07-07 13:54 
Nej men seriøst, der var vel ikke nogle af jer der havde forventet de nyeste gameplay videoer fra Killzone 2 ville leve fuldt op til trailerne der blev vist på E3 for nogle år siden.

Det vi står tilbage med ser dog stadig ganske OK ud, men som jeg også havde forudsagt ville det ikke levere noget revolutionerende grafikmæssigt.
9/11 Was An Inside Job
dRxLdRxLSkrevet 15/07-07 14:22 
Tilbage i 2005 håbede jeg da at det var hvad vi kunne forvente os af denne generation.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 13/02-08 09:43 
Hmm! Nogen der ved hvornår det udkommer?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/02-08 10:02 
Så vidt jeg kan se, står den til TBA 2008. Hvis det kommer i år, mon ikke det bliver op til julen 2008?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 13/02-08 10:30 
Selvom jeg ikke var helt overbevist efter at have set den første gameplay film, så har spillet alligevel vækket interessen hos mig. Det har primært været de senere film, der har gjort tricket.

Jeg har ikke nogen specielle forventninger til spillet, da jeg aldrig har spillet det første.
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 13/02-08 10:45 
Nej det har jeg heller ikke, men jeg har altid været lidt tiltrukket af det første spil dog uden at have prøvet det. Den trailer der er det in-game eller er der snyd med i spillet ;-) Flot ser det ihvertfald ud.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 13/02-08 12:46, rettet 13/02-08 12:47 
Jeg synes det ser fantastisk levende og intenst ud, lidt på samme måde som CoD4. Det er vildt hvor meget gode animationer, effekter og detaljer på banerne kan gøre for at få et spil til at virke interessant. Det ser også ud til, at de bruger omgivelserne lidt på samme måde som i Stranglehold, hvor et cover langsomt kan skydes i stykker. I Stranglehold er det et plus for gameplayet fordi, man ofte ikke bare kan stå og campe i længere tid af gangen.

Gameplayet i KZ1 var for ensformigt IMO, men jeg håber da det bedste. Grafikluderen i mig siger i hvert fald ja tak :) Der måtte dog gerne være lidt mere variation i farvepaletten, og mere knald på farverne.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/05-08 09:36, rettet 07/05-08 09:37 
Killzone 2 er udsat til 2009 - helt nøjagtigt Februar 2009.

Gamespot: Killzone 2, LittleBigPlanet delayed
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 09/05-08 12:54, rettet 09/05-08 13:00 
Nyt fra gametrailers. Damn det ser da vist ret godt ud :D

Link...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/05-08 13:04 
Ser sku' godt ud - men når de bliver ved med at udskyde skidtet, er det lidt svært at holde begejstringen oppe :!
nerosnerosSkrevet 19/05-08 12:51 
Mere nyt fra IGN.COM

Det lover jo godt :-)

Link...
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/01-09 10:40, rettet 21/01-09 10:41 
Maxim har allerede en anmeldelse på gaden af spillet men vil hellere spille 50 Cent - Blood in the sand.

Wanksta proof gem
nerosnerosSkrevet 21/01-09 10:46 
Indiana Jones meets Scarface! Bling Bling..! :-(
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-09 11:35 
Ikke for at afspore snakken til 50 Cent (det fortjener det sgu ikke), men det ligner altså SÅ meget "The Club", bare med neger-grafik :-)
BeanoBeanoSkrevet 21/01-09 11:39 
Jeg nægter at købe eller spille et 50 Cent spil uanset hvor godt det måtte være. Der må fandeme være grænser :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/01-09 19:12 
neros>
Nyt fra gametrailers. Damn det ser da vist ret godt ud :D

Ja, Killzone 2 ser ret godt ud - det er faktisk helt på Gears of War 2 niveau. Jeg har spillet det i en lille times tid i dag og grafisk er det rigtigt flot. Indtil videre er gameplayet ret traditionelt, men man kan jo håbe, at det udvikler sig i løbet af spillet.

Under alle omstændigheder, ligner det en klar forbedring af det første halv-lumre spil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 21/01-09 19:16 
Sidder du med en Beta?

For mig at se ser det endnu bedre ud en Gears 2, men jeg har så heller ikke spillet det ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/01-09 19:21 
Der er sikkert en final anmelderversion svi... Palle... sidder med da det er færdigt ;D
WehnerWehnerSkrevet 21/01-09 19:26 
PalleJensen>
det første halv-lumre spil.

Jeg er tydeligvis gået glip af noget :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-09 19:41 
Palle har tydeligvis nogen pervasioner, vi andre ikke kan håbe på at forstå...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 21/01-09 20:06, rettet 21/01-09 21:07 
Helghast, Locust, Cylons...
- Søger De noget grimt med skællet hud, eller bare et metallisk, aparte sus - slå et smut forbi Himmerige og læg Deres penge på Jensens Monsterhorehus.

Palle, jeg har dit slogan (mere eller mindre ;) ), åben bare dørene til Wonderland, gamle grissebasse :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/01-09 21:57 
neros>
Sidder du med en Beta?

For mig at se ser det endnu bedre ud en Gears 2, men jeg har så heller ikke spillet det ;-)

Ja, visse steder ser det bedre ud - det kommer helt an på hvad man ser efter. Gears 2 har langt bedre geometri, Killzone 2's omgivelser er meget firkantede og "simple" (indtil videre), men lyssætningen er tilgengæld helt fantastisk.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 21/01-09 22:14 
Lyder spændene. Hvordan er multiplayer kører det uden lag og lange ventetider og den slags?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/01-09 22:25 
Har ikke prøvet multiplayer endnu - har kun spillet et par timers Campaign. Gætter også på, at der ikke er så mange at spille multiplayer med... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 22/01-09 08:12, rettet 22/01-09 08:12 
Der er ingen tvivl om at killzone 2 er flottere end gears of war 2, både artistisk men også teknisk.
For The Love Of The Game
292 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig