X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Planetside


Svar
BaggyBaggySkrevet 14/06-03 00:11 
Kom og join Planetside : )
( indlæg også under EDGE Diskussion men i tilfælde af at det ikke skulle bliver læst.. )


Her er masser muligheder for at udvilke en individuel mand helt efter ens egen smag...
( du får exp P som du så kan bruge til at købe egenskaber for)
En kæmpe verden fordelt over 12 lande ( kæmpe lande) + 3 home bases til de 3 forskellige racer...

Masser af mulighed for brug af køretøjer. ( ikke kun buggy's med maskinegeværer) men også supply trucks til når du angriber fjendes base... i disse biler kan du så respawne når du dør... og nuppe din våben konfiq..
( Der er selvfølgelig forskellige køretøjer til de forskellige racer men dog også nogle gengangere.)
Der er også fly ( både angreb og transport)

Baserne Er stor med masser af forsvars kanoner... Basen bliver overtaget ved at "angriberne" hacker sig ind i basens comp. system...
Server kører jo 24/7 så den base man har indtaget kl 12 middag kan nemt være overtaget igen kl 3 eftermiddag...

Eneste minus er at det koster ca 85 kr om måneden at være med men prøv det ! Man er solgt med det samme.... : )

edit: Der kommer selvfølgelig update's undervejs og der er bla. 2 nye køretøjer på vej... en antiluft'skyts-bil og et bombefly.
Evt spørgsmål ? mail mig : )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/06-03 00:22 
Jeg har tænkt på at købe det..... Men er det bare et normalt FPS??

Hvordan kan det også være MMO..... Vil du forklare lidt?:)
Well crucify the insincere tonight...
-AbbadOn--AbbadOn-Skrevet 14/06-03 09:30 
Jeg ville købe det hvis det ikke var fordi:

1. Meget høje systemkrav

2. I store træk er det bare Tribes med et månedligt beløb man skal betale. Jeg vil selv mene at der er massere af alternativer der giver stort set samme følelse, bare uden et månedligt beløb der skal betales.

3. Det faktum at jeg tvivler kraftigt på at det når at sætte af og blive rigtig stort, hvilket er et must hvis den slags spil skal være sjove at spille.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
3of193of19Skrevet 14/06-03 10:26 
Såvidt jeg har forstået det er Planetside et MMOFPS. Dvs et massive multiplayer online first person shooter.
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/06-03 10:51 
Jep..... Og Tribes er da bare et FPS ala Halo med vehicles og 32 players max?

Men hvis det er et MMOFPS bliver der så ikke meget lag??

Okay reviews........
Well crucify the insincere tonight...
-AbbadOn--AbbadOn-Skrevet 14/06-03 12:31 
Valkyrie >
Jep..... Og Tribes er da bare et FPS ala Halo med vehicles og 32 players max?

Men ingen af dem tvinger dig til at betale 70 kr om måneden for at spille dem..
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
BaggyBaggySkrevet 14/06-03 18:13 
Med din indstillig bliver det svært, men at hive tribes frem ( og 2'eren ) er det samme som at sammenligne PennyRacers = Gran Turismo!!

Har du overhoved prøvet det endnu ?



edit: man får i øvrigt den 1. måned graits.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 14/06-03 18:16, rettet 14/06-03 18:20 
-AbbadOn- >
Jeg ville købe det hvis det ikke var fordi:

1. Meget høje systemkrav

2. I store træk er det bare Tribes med et månedligt beløb man skal betale. Jeg vil selv mene at der er massere af alternativer der giver stort set samme følelse, bare uden et månedligt beløb der skal betales.

3. Det faktum at jeg tvivler kraftigt på at det når at sætte af og blive rigtig stort, hvilket er et must hvis den slags spil skal være sjove at spille.

1: Måske men hvis du ikke kan følge med nu er din PC ( ren spilmæssigt) på vej mod lossepladsen !

2. Nævn dine alternativer ?

3.Det er allerede ret stort men får at opdage det er du selvfølgelig ned til at købe det ... men du vil jo hellere spille det super gode tribes 2 ...´( fejlfyldte spil hvor folk ikke vil arbejde sammen og kaos hersker! ( har det selv.. )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
jaesjaesSkrevet 14/06-03 18:43 
Er der egentlig andet at foretage sig i spillet, end at gå i krig?
Tænker på om det kan sammenlignes med MMORPG´erne?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 14/06-03 20:03, rettet 16/06-03 01:09 
Hop ind på Zantiago i aften og læs min anmeldelse... hvis vores kære redaktør Jim da ellers har fået uploadet den ;)

edit: den er oppe nu på http://games.zantiago.com/anmeldelse.asp?Id=1189
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
-AbbadOn--AbbadOn-Skrevet 14/06-03 20:24 
Baggy >

1: Måske men hvis du ikke kan følge med nu er din PC ( ren spilmæssigt) på vej mod lossepladsen !

2. Nævn dine alternativer ?

3.Det er allerede ret stort men får at opdage det er du selvfølgelig ned til at købe det ... men du vil jo hellere spille det super gode tribes 2 ...´( fejlfyldte spil hvor folk ikke vil arbejde sammen og kaos hersker! ( har det selv.. )

1. Hvis du sammenligner det grafiske output med kravene til spillet, så vil jeg mene at det er klart at spillet er meget dårligt optimeret. Jeg vil personligt mene at grafikken er bedre i BF1942, hvilket jeg snildt kan køre. Min comp bukkede dog hurtigt under da jeg prøvede en vens Planetside på den.

2. BF 1942, Tribes (1 og 2), DOD, TFC, der er utallige FPS spil derude der giver ekstremt gode teamplay oplevelser, dog uden at tage ekstra penge for det.

3. Som du selv nævnte, så er der 1 måneds gratis spilletid, hvilket folk stadig ikke har brugt endnu, så hvor mange dedikerede spillere der er kan man egentlig ikke rigtig måle på nuværende tidspunkt. Alle vil bruge deres gratis spilletid jo, spørgsmålet er bare om de bliver bagefter, når de skal til at betale.

Og forresten, angående T2, så er langt de fleste fejl udredt efter dets rerelease. Hvad angår teamplay, så er T2 er dedikeret klan spil. Uden klaner får du kun det halve spil med.
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/06-03 21:30 
Ok.. Købte det:P

Pillede ved accounten og lavede en character..... Køre faktisk ret godt på mit Geforce MX kort:p

.... Det er helt utroligt.... På nogen måder minder det om Halo.... Det er hamrende mange muligheder.... Det handler kun om krig, men det er sindsygt stort det hele....

Wow..... Vi var ca 100 mand om at beskytte en base..... Det var totalt ekstremt og der var bare ingen lag.. og det hele køre som et normalt FPS:O

.... Om jeg vil fortsætte efter min måned er gået? Det er svært at sige..... Jeg vil se tiden an, og hvis jeg stadig finder det underholdende til den tid giver jeg helt klart den et spin mere!

Det er dog også et spil der kræver at spille sammen med team players og ikke lamers der vil ødelægge spillet for andre!

-Valkyrie
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 14/06-03 21:44 
Valkyrie >
Køre faktisk ret godt på mit Geforce MX kort:p

Ok, nu er der jo mange forskellige MX kort ;)

Wow..... Vi var ca 100 mand om at beskytte en base.....

Se, det er jo sådan FPS´s i MP skal være, ikke noget med 5-8 stykker på hvert hold (jo, det er nu også sjovt :) )

Det er dog også et spil der kræver at spille sammen med team players og ikke lamers der vil ødelægge spillet for andre!

Med med 98 fino mennesker på hvert hold, og måske 2 lamers pr. hold, så tror jeg nok de 4 lamers får et problem :)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/06-03 01:18 
Hvis I lige tjekker i mit tidligere indlæg får I linket til min anmeldelse :)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
quadquadSkrevet 16/06-03 01:27 
Hehe Cosmos, der var lige en mod der havde fat i dig?

Hvordan kan de afvikle de spil uden lag? Det er jo sindsygt mange på en gang, mega belastning på serveren..?
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/06-03 01:55 
Cosmos er det dig der hedder Cosmos DK? Så nemelig en der hed det.....

Efter mange timers spil med planetside, kan jeg kun sige at jeg er totalt enig.....

Det kan ikke beskrives når man går 10 man en i en GAL(et fly) og går ind for at overtage en base, og der bare er.... Ca 100 af sine mænd som går fuldkommen amok.... Vi taler om folk i turrents, tanks, hover agtige jeeps og folk med dragter der minder om de der mech agtige ting fra animatrix og fjenden er der også bare utroligt mange af, og det hele køre lag free.... hvordan ved jeg ikke, men jeg kan ikke beskrive Planetsides action, med noget jeg har prøvet før.....

Det her er ikke CS.... Du går ikke hen med en pistol og laver headshot.. Sådan fungere det slet ikke, men det skal prøves... Og det skal prøves nu......

Edge havde ret sgu endnu engang....

10 Bill Gates brillestil herfra ihvert fald...
Well crucify the insincere tonight...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/06-03 10:08 
Jeg hedder Sanctus derinde og er vidst efterhånden BR10 sniper / AV / Reinf / Medium Weap / Gal Cert. Serveren er Werner
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig