X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Panasonic Plasma TV 42"


Svar
RaGeRaGeSkrevet 09/07-07 08:22, rettet 09/07-07 08:50 
Er den første bare en nyere model, men med samme specs?

Den første kan jeg nemlig købe i nærheden af hvor jeg bor, så slipper jeg for at skulle sende det ind, hvis det går i stykker.

Er opløsningen 1024x768 på disse tver svarende til 720p, for vil gerne have min xbox360 tilkoblet, og leverer Plasma et betydeligt bedre billede ved analog tv-signal?

Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
329 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
RaGeRaGeSkrevet 09/07-07 08:22, rettet 09/07-07 08:50 
Er den første bare en nyere model, men med samme specs?

Den første kan jeg nemlig købe i nærheden af hvor jeg bor, så slipper jeg for at skulle sende det ind, hvis det går i stykker.

Er opløsningen 1024x768 på disse tver svarende til 720p, for vil gerne have min xbox360 tilkoblet, og leverer Plasma et betydeligt bedre billede ved analog tv-signal?

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378068

eller

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=349926
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JesperJesperSkrevet 09/07-07 11:28 
Jeg har selv PX70'eren og er rigtig glad for denne skærm. Jeg kan ikke umiddelbart huske forskellen på de to, men måske det er noget med den digitale tuner / import? Der er sikkert nogle andre der ved mere om dette :)

Hvad angår forbedring i forhold til CRT så kommer dette jo an på hvad man er vandt til. Jeg bruger digital tv signal, og det er i hvert fald betydeligt bedre end på det CRT tv vi havde før.

Jeg spiller Xbox 360 på min plasma og det er et RIGTIG godt billede man får. Der er så stor forskel på når man spiller på et CRT TV og så på bl.a. dette 42PX70 - det skal man se før man forstår det :)
QQSkrevet 09/07-07 12:03, rettet 09/07-07 12:07 
PV70 er den danske model, uden digital tuner
PX70 er den danske model, med digital tuner
PV71 er den tyske model, uden digital tuner
PX71 er den tyske model, med digital tuner


Jeg har PX71'eren, og er utrolig tilfreds med denne. ALLE LCD tv jeg har sammenlignet med den har været den langt underlegne, og IMO er den på højde med Pioneers plasmamodeller.
Jeg bruger selv den digitale tuner, og det giver et fantastisk billede, så længe DR eller TV2 sender forholdsvis nye programmer. Den analoge tuner er skam også anstændig, men jeg vil nu til enhver tid priotere køb af digital tuner.

Jeg har desværre ingen ægte HD kilder (PS3, X360, BD eller HD-DVD), men ser DVD film på min 720p opskalerende Denon DVD over HDMI. Den udnytter DVD'erne så godt, at man TYDELIGT kan se forskel i kvaliteten af de enkelte DVD'er.

1024x768 opløsningen kan for PC entusiaster lyde forurolignende, men nu er det jo ikke en PC/LCD skærm, så glem alt om det. Den modtager 1080p hvis du skulle få lyst til at tilkoble BD/PS3 en dag...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RaGeRaGeSkrevet 09/07-07 20:24 
Kan se de os har px71 på lager, så den nupper jeg :)

Tak for hjælpen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 10/07-07 12:28, rettet 10/07-07 12:33 
Er kommet i tvivl om Plasma virkelig er det rette valg mht. burn-in. Er man dækket af garantien i sådan et tilfælde, eller er man selvforskyldt og garantien derved ikke dækker?

Jeg orker ikke at skulle tage højde for en masse ting, for at undgå at billedet ikke brænder fast. Er burn-in stadigvæk et reelt problem eller er det bare en gammel skrøne, og egentligt selt ikke så udbredt en fejl, som mange påstår.

Er forresten os forvirret omkring 42" px71. Der står opløsning er 1024x768 som er 720p, men samtidig understøtter det os 1080p, hvordan hænger det sammen?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 10/07-07 12:37, rettet 10/07-07 12:44 
Det er ikke dækket af garantien, men du skal dælme være en klovn hvis du skal formå at få ødelagt dit TV med indbrænding.

For to år siden tog man, i en professionelt udført laboratorietest, fire daværende plasma TV, og udsatte dem for 48 timers uafbrudt Half Life 2 menu. Dette forårsagede selvfølgelig kraftig retention, det mange ville kalde 'burn-in', men det kunne altså fjernes ved at loope en DVD-film i 24 timer efterfølgende. Alle apparaterne kunne altså reddes uden overhovedet at åbne dem op!

Det der så er vigtigt, er at du ikke farer op og skriger 'BURN-IN!!11' når et logo eller en kilometertæller hænger lidt, efter du har spillet Xbox i 5-10 timer i træk. Det kaldes RETENTION og er per definition ufarligt.

RaGe>
Er forresten os forvirret omkring 42" px71. Der står opløsning er 1024x768 som er 720p, men samtidig understøtter det os 1080p, hvordan hænger det sammen?

Det hænger således sammen, at den accepterer 1080p input, og skalerer det til panelets opløsning. Det er f.eks. meget praktisk i forbindelse med PS3. Forrige generation fra Panasonic understøtter i øvrigt også 1080p.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 10/07-07 17:11, rettet 10/07-07 17:12 
Der er ikke noget at frygte mht burn-in. Jeg har taget mig mine forholdsregler, men efterhånden fundet ud af at det ikke er nødvendigt. Det vigtigste er dog at sætte TV'ets indstillinger lidt ned i starten (jeg kan give dig nogle fif hvis du ender med at købe), der både nedsætter risikoen for burn-in, men også forbedrer billedet en smule.
Og ja, der vil helt sikkert være en smule ghosting (mild retention) i starten, men med tiden (man snakker om de magiske 200 timer) vil du heller ikke opleve det længere, da skærmen da er "kørt ind".

Den viser ikke ægte 1080p, nej, men skalerer til skærmens opløsning. Der er dog ikke grund til at være bekymret, Panasonic (og plasma for den sags skyld), har ry for at skalere rigtig godt, og bare fordi skærmen ikke har 1080p opløsning, betyder det ikke at du ikke får noget ud af 1080p kilden. Trods 1024x768 opløsningen, bliver billedet langt mere detaljeret i 1080p end i lavere opløsninger.
Hvis du vil have en skærm med ægte 1080p opløsning og samtidig en fantastisk billedkvalitet (=plasma), må du nok desværre vente et par år, eller op med den helt store pengepung. Jeg havde samme tanke da jeg gjorde mit køb for en måned siden, men har slet ikke fortrudt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RaGeRaGeSkrevet 10/07-07 18:26, rettet 10/07-07 18:53 
Jeg takker for svarene :) Vil langs i morgen og kigge på det, så muligvis ender det med et 42" px71 og en Denon HDMI dvd afspiller, skal lige se om pengene strækker så langt.

Ville være meget taknemmlig, hvis i vil hjælpe med lidt tips og tricks en gang :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
QQSkrevet 10/07-07 21:24, rettet 10/07-07 21:24 
Det varmer jo altid en HIFI sjæl om hjertet når en forbruger vælger rigtigt ;)

Hvis du ikke synes at du vil ofre mange penge på en Denon DVD, har Panasonic og Pioneer også lavet nogen HDMI/720p afspillere under 1000 kr, der er alle pengene værd...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 10/07-07 21:34 
Hvis man mener det seriøst med DVD-filmene, bør man kigge på minimum afspillere som Panasonic S99, Denon 1930, og holde sig fra de billige fra Pioneer. Faroudja DCDi er et minimums-krav, hvis man bruger progressivt output.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 10/07-07 21:56 
Overvejer evt. HD DVD drevet til Xbox360, men måske er jeg bedre stillet med en HDMI DVD afspiller med opskalering. Er dog usikker om HD DVD overlever formatkrigen og derved er spild af penge i det lange løb.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 10/07-07 22:03 
Med mindre du smider 5k eller mere efter afspilleren, kan det ikke anbefales at bruge opskaleringen i afspilleren. HDMI er dog en god ting, og så lader du bare maskinen smide 576p ud.

Hvis du vil se hvad HD DVD er for noget, og du allerede har en X360, så kan du da godt købe drevet. En HD-E1, eller endnu bedre end HD-XE1 (som også er en kanon DVD-afspiller, dog kun R2), ville dog være bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 10/07-07 22:48, rettet 10/07-07 22:56 
Kan i anbefale en god hdmi dvd afspiller til omkring 1200 kr. Budgettet rækker ikke længere.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
N-ZaneN-ZaneSkrevet 10/07-07 23:49 
RaGe>
Kan i anbefale en god hdmi dvd afspiller til omkring 1200 kr. Budgettet rækker ikke længere.

Sony's NS-76 er værd at anbefale. En af de bedste opskaleringer jeg har set i prisklassen. Fik den selv til 699,- i Bilka :) Og den afspiller stort set alt
I kick azz for the Lord!
RaGeRaGeSkrevet 11/07-07 22:25 
Er Plasma velegnet til gaming såsom Xbox360? Synes bare der er så mange der påstår, at Plasma mindst skal være 1000 timer i brug før man spiller på dem, for at undgå burn-ins.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 11/07-07 23:12 
Plasma er skidegodt til f.eks. X360 og PS3. Det er noget vås at de skal køre 1000 timer før man kan spille på dem. Man skal være en smule påpasselig i de første 50-100 timer, hvor man må forvente lidt mere retention end normalt, men ellers kan jeg kun referere til hvad jeg har skrevet tidligere i tråden, omkring 'burn-in'.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JesperJesperSkrevet 13/07-07 11:12 
RaGe>
Er Plasma velegnet til gaming såsom Xbox360? Synes bare der er så mange der påstår, at Plasma mindst skal være 1000 timer i brug før man spiller på dem, for at undgå burn-ins.

Ja det er RIGTIG godt at spille Xbox 360 på. Billedet er rigtig flot, og jeg synes personligt jeg får meget mere ud af mine spil ved at spille på min nye fjernsyn. Dermed ikke sagt at det skyldes det er plasma, for det ville være forkert.

Ang. burnin, så skal du nok ikke være så nervøs for det. Havde de samme spekulationer omkring det, men nu efter at have haft fjernsynet i 3 mdr har jeg glemt alt om de spekulationer. Start med at sætte fjernsyns indstillingerne ned på omkring 40%, så er du ganske godt sikret mod retentioner.
RaGeRaGeSkrevet 13/07-07 16:24, rettet 13/07-07 17:40 
Så er mit tv ankommet :) I må meget gerne komme med nogle forslag angående indstillinger, så man får et optimalt billede. Kan desværre ikke lege med det før på søndag, da jeg skal være hos kæresten hele weekenden :( Har sat det op og indtil videre er jeg meget positivt overrasket.

Kan man ikke drejer skærmen, når den er monteret på foden? Synes ellers det ser sådan ud..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
QQSkrevet 13/07-07 17:52 
Vælg biograf, slå alle filtre fra, og skru alle indstillinger ned på 40%... Husk at du skal lave indstillingerne på alle indgange, altså til TV, DVD og spillekonsoller...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 13/07-07 18:39 
Optimale indstillinger får du ikke uden at få besøg af en ISF-kalibratør, og det koster selvsagt penge ;) Men ellers er lys og kontrast på ca. 40% og skarphed på 0 et godt sted at starte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 13/07-07 19:04 
Ok det vil jeg prøve. Det er ikk muligt at drejer skærmen på den medfølgende fod? Synes bare det ser ud til at den kan.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 13/07-07 19:24 
Ja, det ser sådan ud, og det kan man også med den selvfarvede fod, der har samme form, lavet til sidste generation fra Panasonic.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 15/07-07 20:33, rettet 15/07-07 20:35 
Har nu spillet Ps3 (HDMI) og Xbox360 (Component) på mit nyerhvervet tv, og er imponeret over det flotte billede sammenlignet med mit tidligere Toshiba LCD tv. Det her er i en klasse for sig selv!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JesperJesperSkrevet 16/07-07 09:38 
Godt at høre at flere også kan se forskellen :) Det kan være svært at forklare folk, når de ikke selv har set resultatet.
SumezSumezSkrevet 16/07-07 10:53 
Jeg vil da også lige give min thumbs up for Panasonics 42" plasma-TV. Jeg er rigtig glad for mit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 17/07-07 18:55 
Mener du kan købe en Selector box, tror endda også der er kommet én som er "HD-ready" eller hvad de nu kalder det (ved så ikke hvor mange tv-kanaler ved kabeltv som sender i HD).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RaGeRaGeSkrevet 17/07-07 18:58, rettet 17/07-07 19:02 
Sorry kom til at slette mit indlæg ville bare rette i det, men jeg sov vist lige ^^

Her er følgende indlæg:

Hvad skal jeg bruge for at få et bedre billede, når jeg ser tv? Ser tv igennen TDC kabeltv (mellempakke) og et helt almindeligt antennestik. Er man er måske tvunget til at bestille en viasat pakke for at kunne køre det hele igenem den digitale tuner eller?

Har læst lidt på det, og så vidt jeg har forstået, så kan jeg udnytte den digitale tuner i mit tv via noget ekstra udstyr og skal så bare have fat i et kort fra tdc, så jeg kan se alle mine programmer digitalt for et årligt gebyr på 200 kr., er det rigtigt? Ville det være en bedre løsning med en Sagem60 selector uden noget til 1600 kr.?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
VersaceVersaceSkrevet 30/07-07 09:24 
Jeg vil lige låne denne tråd til nogle spørgsmål omkring Panasonic PX70, hvis ikke det gør noget.

Har følgende spørgsmål før jeg køber det:

1) Hvilket kabel skal man bruge fra Xbox 360 til TV'et? Ville VGA være bedst, eller skal man bare nøjes med Compenent?

2) Er der noget med respons tid på Plasma tv, altså vil man komme ud for lag/ghosting?

3) Hvor lang tid skal man vente, før man kan begynde at spille på tv'et? Og hvor lang tid skal indstillingerne stå på 40% før man kan skrue dem op til normal styrke?

4) Hvis man f.eks. spiller et sportspil, hvor lang tid skal man så spille før den laver burn-in (hvis det kan lade sig gøre nu til dags)?

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om, håber der er een der gider at svare.

På forhånd tak,

Martin.
This is the remix, and i'm the prefix!
SumezSumezSkrevet 30/07-07 09:38 
Versace>
1) Hvilket kabel skal man bruge fra Xbox 360 til TV'et? Ville VGA være bedst, eller skal man bare nøjes med Compenent?

Component er fint. Kan godt være VGA er lidt bedre kvalitet, men tror ikke du skal regne med at få noget synligt bedre resultat ud af det. Billedet er i hvert fald knivskarpt med Xboxens standard component kabel.

2) Er der noget med respons tid på Plasma tv, altså vil man komme ud for lag/ghosting?

Ikke hvad jeg har bemærket.

3) Hvor lang tid skal man vente, før man kan begynde at spille på tv'et? Og hvor lang tid skal indstillingerne stå på 40% før man kan skrue dem op til normal styrke?

Du kan spille med det samme. Jeg tror det anbefales at holde indstillingerne lavt i i hvert fald 100 timer, før man skruer helt op.

4) Hvis man f.eks. spiller et sportspil, hvor lang tid skal man så spille før den laver burn-in (hvis det kan lade sig gøre nu til dags)?

Som Naiera har gjort rede for 100 gange på forummet, skal du ikke være bange for burn-in. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
VersaceVersaceSkrevet 30/07-07 09:43 
Tusind tak for hjælpen Sumez. Bestiller mit tv med det samme så :)

Har jeg hørt rigtigt, hvis jeg har hørt der er en slags menu hvor man kan se hvor længe tv'et har været i brug så man kan holde styr med de 100 timer?
This is the remix, and i'm the prefix!
NaieraNaieraSkrevet 30/07-07 11:33 
Det er sådan noget man finder i en service-menu af en art; det er kun for eksperter at rode rundt i sådan en. Ét forkert tryk og man kan sende fjernsynet på værksted, for egen regning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 30/07-07 12:10 
Spil lidt Oblivion, så burde tiden hurtigt være gået. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
VersaceVersaceSkrevet 30/07-07 12:14 
Sumez>
Spil lidt Oblivion, så burde tiden hurtigt være gået. :P

Du mener vel Bioshock :P
This is the remix, and i'm the prefix!
SumezSumezSkrevet 30/07-07 14:10 
Ved ikke om der er ligeså mange spiltimer i Bioshock (tvivler), men det er jo ikke udkommet endnu. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/07-07 14:43 
Sumez>
Component er fint. Kan godt være VGA er lidt bedre kvalitet,

Er der ikke nogen der påstår, at der er mindre tearing generelt på 360'eren med component i forhold til VGA?

Jeg kan ikke se nogen grund til det, men kan bare konstatere, at jeg bruger VGA og oplever (for) meget tearing.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
VersaceVersaceSkrevet 30/07-07 14:50 
Jamen hvis man bruger Panasonic PX70 eller PV70 kan man så ikke kun vælge en slags opløsning, eller kan den godt skalere op til en højere opløsning fejlfrit?

Har erfaret at et LCD tv er ekstremt dårligt til at skalere, men har desværre aldrig prøvet Plasma.
This is the remix, and i'm the prefix!
NaieraNaieraSkrevet 30/07-07 14:51, rettet 30/07-07 14:52 
VGA giver, så vidt jeg husker, også på de heromtalte plasma TV, lidt blegere farver end component. Dét sammen med sandsynlig ekstra tearing og det at fjernsynet sagtens kan de-interlace 1080i ordentligt, giver component en fordel, IMO.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 30/07-07 14:53, rettet 30/07-07 14:54 
Versace>
Jamen hvis man bruger Panasonic PX70 eller PV70 kan man så ikke kun vælge en slags opløsning, eller kan den godt skalere op til en højere opløsning fejlfrit?

Har erfaret at et LCD tv er ekstremt dårligt til at skalere, men har desværre aldrig prøvet Plasma.

Du sender bare 720p eller 1080i ind i TV'et (med component kan du vælge imellem 480p, 720p og 1080i og med VGA kan du vælge imellem nogle flere, computer-agtige opløsninger); det kan TV'et sagtens finde ud af at skalere og/eller de-interlace ordentligt. Det ser herregodt ud, kan jeg skrive under på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
VersaceVersaceSkrevet 01/08-07 20:58 
Låner lige denne tråd en sidste gang.

Mit 42" PX70 Kommer imorgen.

Er der nogen ting jeg skal være ekstra forsigtig med i starten? Skruer alle indstillinger ned på 40% og sætter den på "cinema". Er der andet jeg skal huske de første 100 timer? Skal man slå HUD fra i spil, for at undgå retentions (stavebøf) i starten?

Hjælp søges :P
This is the remix, and i'm the prefix!
NaieraNaieraSkrevet 01/08-07 21:05, rettet 01/08-07 22:08 
Så længe du ikke spiller i dagevis er der ikke fare for at noget sætter sig permanent fast.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 01/08-07 23:36 
Har haft min PX71'er i snart 2 måneder og har ikke haft nogen problemer. Droppede rimelig hurtigt at passe på, da det kan være det samme. Ja, du kan se en smule ghosting fra HUD, undertekster og lignende i omkring 3-5 minutter efter brug, men bare se noget TV bagefter, så forsvinder det lynhurtigt. TV'et bliver også langt mindre overfølsomt med tiden, kan jeg allerede mærke.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 02/08-07 09:31 
Vi (tre personer) brugte brugte timevis på skiftevis at spille Gears of War og Oblivion heroppe, øjeblikketligt efter jeg havde erhvervet mig mit, og der har ikke været nogen problemer overhovedet. Der er selvfølgelig heller ingen dominerende HUDs i de spil, men tror ikke det havde gjort nogen forskel. Der er jo ingen spil der viser det samme HUD det samme sted 100 timer i træk uden pause. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 02/08-07 22:32 
Jeg har et stort problem med det nyindkøbte Panasonic PZ700. Når jeg sætter PS3 til over HDMI får jeg et ubeskriveligt godt billede. Har aldrig set noget lignende! Derimod ser det rigtig rigtig skidt ud, når jeg tilslutter min Nintendo Wii og Xbox 360 via hhv. component og VGA. Billedet har masser af støj og er meget grumset! Dette kan jeg simpelthen ikke tro er rigtigt.

Hvad kan dette skyldes? Er der noget der skal aktiveres i menuen? PZ700 har jo samme indmad som PX70'eren bare med højere opløsningen, så jeg forstår det ikke.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
PlaykidPlaykidSkrevet 02/08-07 22:55 
På 360'eren, har du husket at sætte videokablet på hdtv?
Knappen sidder i den sidder i den ende som sættes i Xbox'en.
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 02/08-07 22:56 
Det lyder meget underligt. Har du mulighed for at prøve RGB-Scart med Wii'en og component med Xboxen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 02/08-07 22:56 
Playkid>
På 360'eren, har du husket at sætte videokablet på hdtv?
Knappen sidder i den sidder i den ende som sættes i Xbox'en.

Nu bruger han jo VGA med Xboxen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
seebergseebergSkrevet 02/08-07 23:01 
Har prøvet component med Xboxen: Samme resultat. Selvom jeg sætter opløsningen til 1080i.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
PlaykidPlaykidSkrevet 02/08-07 23:03, rettet 02/08-07 23:04 
Naiera>
Playkid>
På 360'eren, har du husket at sætte videokablet på hdtv?
Knappen sidder i den sidder i den ende som sættes i Xbox'en.

Nu bruger han jo VGA med Xboxen...

Okay, jeg opfattede det omvendt :)
Så kan jeg ikke lige se hvad det skulle være så, medmindre han har glemt at sætte opløsningen, det tvivler jeg dog lidt på ;)
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 02/08-07 23:11 
Seeberg>

Er billedet også støjet, hvis Xbox 360 over VGA, er sat til 1080p?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
seebergseebergSkrevet 02/08-07 23:13 
Får iøvrigt heller ingen lyd over VGA, selvom jeg sætter audio-stikkene i. Fatter det bare ikke.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
329 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig