X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony på E3 - 2007


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/07-07 01:28 
Heri kan diskuteres alt Sony-relateret, der dukker op på E3, så vi ikke får en ny tråd per annonceret rygte/spil etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
172 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 23:03 
Jeg tror, han tænkte på Hunters.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 23:07 
Rooney>


Hvis du er nødt til at spørge, så tror jeg altså at du er kommet til at se et re-run af Nintendo's show.



Det behøver jeg ikke, nu snakker vi jo om der var nogle nye spil på sony's.
Det er jo ikke en konkurrence. Og jef har ikke hørt nogle sige der var mange på nintendos konference.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 23:48 
Nogen der ved hvor man kan downloade videoer af Sony og Nintendo's konferancer?
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 00:21 
Har ikke set Sony's konferance endnu, men nævnte de Wipeout på PS3?
Den dukker nemli' op meget kort i en af de videoer de har på US PS Store nu... vises kun få sekunder men tydeligvis Wipeout :) :)
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 00:39, rettet 12/07-07 00:45 
Ja, det var vist et downloadspil, som jeg forstod det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 00:42 
Ok, Wipeout HD remake'en så... der er også et "rigtigt" nyt Wipeout på vej nemli' ;)
jaesjaesSkrevet 12/07-07 00:48 
Nøj, jeg ville gerne se et nyt Rollcage med smækker grafik og en veldrejet online-del.

...kommer jeg lige til at tænke på, når I taler om WipEout :)

Men et nyt WipEout på PS3 eller X360 ville da heller ikke være noget at græde over :)
HankyHankySkrevet 12/07-07 01:55 
Killzone 2 traileren var imponerende, og det bliver med sikkerheden grunden til, jeg skal eje en PS3 (Heavy Rain spiller også ind ;P)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KLTKLTSkrevet 12/07-07 01:59 
Efter at have set Sony's konference forekommer det mig endnu mere åbenlyst, at Sony satser meget på hele initiativet med Home, og synes da også det ser spændende ud og har potentiale.

Og så klynger Sony sig tydeligvis til de få eksklusive franchises de stadig har tilbage, men OK med MGS4 alene har de en del at være glade for at dømme ud fra traileren de viste!

Jeg kom også lige ind i konferencen lige da de viste det med Wipeout, og som flere af jer andre er jeg også ret entusiastisk med denne serie så eventuelt nye spil vil klart være interessante!
9/11 Was An Inside Job
TLTLSkrevet 12/07-07 02:34, rettet 12/07-07 02:34 
Hvor har i set konferencen henne? Den er ikke på Gamespot endnu.

EDIT: Den er lige kommet op nu.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 12/07-07 02:54 
Rooney>
Præcis. Ingen kedelige grafer og kurver fra Sony. Bare en masse spil. Loved it.

Det er fordi de ikke har haft noget at prale af i år. Der har været lots n lots gang i både Power Point og Excel de forrige år. Gaaab.

Anywho, mit indtryk af de tre konferencer er:

Microsoft har et superstærkt lineup op til jul, og fokuserede på det.
Nintendo har megasucces, og soler sig i den lige nu.
Sony er godt klar over at de skal satse lidt på at få nogle fede spil ud til maskinen, nu hvor salget er boostet pga. prisen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 12/07-07 05:41, rettet 12/07-07 05:47 
Herold>
Microsoft har et superstærkt lineup op til jul, og fokuserede på det.

Det bliver folk ved med at sige, men personligt finder jeg intet ud over Lost Odyssey, Eternal Sonata og Blue Dragon interessant. Intet. Var det ikke for de tre titler, ville det for mig at se stort set vaere Xbox om igen - en hulens masse vestligt skyderi og meget lidt der kan saelge konsollen til folk, der ikke allerede syntes om den gamle Xbox. Det er maaske staerkt for Xbox fans, men jeg anser det ikke for ret staerkt i det store hele.

Herold>
Nintendo har megasucces, og soler sig i den lige nu.

Og nu saelger de ogsaa badevaegte!

Herold>
Sony er godt klar over at de skal satse lidt på at få nogle fede spil ud til maskinen, nu hvor salget er boostet pga. prisen.

I den forbindelse havde Sony naesten endnu mindre, der kan appellere til folk, der ikke vil have vestligt skyderi og mord, end Microsoft havde! Med Sony ved man saa, at det med al sandsynlighed nok skal komme, men Sonys konference var for mig at se denne gang ekstremt maalrettet mod det amerikanske publikum. Lidt kedeligt.
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 07:53 
JAA>
Og nu saelger de ogsaa badevaegte!

Må få set den Nintendo konferance, det lyder altså temmeligt bizart!

Fitness spil er jo også set før på PS2 og Xbox, og så vidt jeg ved har det ikke rigtigt gjort folk sundere. Måske skulle de lave en controller man holder i munden så man ikke kan proppe sig med junk food samtidig - det tror jeg er mere effektivt :)
KilroyKilroySkrevet 12/07-07 10:30 
Jeg kunne faktisk forestille mig at købe en PS3 bare på grund af EchoChrome... Det så da voldsomt sprødt ud. De var som Escher på crack!
Kilroy Was Here
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 10:37, rettet 12/07-07 12:12 
Herold>
Anywho, mit indtryk af de tre konferencer er:

Sådan vurderer jeg det også :)

JAA>
Var det ikke for de tre titler, ville det for mig at se stort set vaere Xbox om igen

Så tror jeg altså ikke, du har kigget ordentligt på deres lineup af spil. Lister kan være kedelige, men nogengange nødvendige:

Viva Pinata, Banjo-Kazooie 3, Scene It, Eternal Sonata, Cry On, Naruto, Blue Dragon, Lost Planet, Dead Rising, Enchanted Arms, Ace Combat 6, Rock Band, Guitar Hero 3, The Last Remnant, Virtua Fighter 5, Lost Odyssey, Resident Evil 5, Devil May cry 4, Beautiful Katamari, Infinite Undiscovery.

Du kan sige, at det er titler, vi også så på Xbox, men du ville tage fejl. De er ikke alle eksklusive, men der er flere af dem, man aldrig ville kunne drømme om på den originale Xbox.

Og det er ikke kun i japanske spil/familiegenren, at 360 er bredere end Xbox. Den kører i flere retninger i øjeblikket. Prøv fx at sammenligne strategispil på de to konsoller:

Command & Conquer 3, Civilization Revolution, Halo Wars, Battle for Middleearth, Universe at War, World in Conflict osv.

Du kan selvfølgelig sige, at de spil er ikke noget for dig, de virker bedre på en PC eller andet, men det er ikke pointen. Bredde i et spilkatalog er at have noget i alle genrer. Og 360 er meget bedre end Xbox på det punkt.

Tror ikke det var tilfældigt, at den første halvdel af MS konferencen blev brugt på casual games som Rock Band, Viva Pinata PA, Scene It osv. De ville demonstrere bredde.

JAA>
I den forbindelse havde Sony naesten endnu mindre, der kan appellere til folk, der ikke vil have vestligt skyderi og mord, end Microsoft havde! Med Sony ved man saa, at det med al sandsynlighed nok skal komme

Det er selvfølgelig salgstallene som i sidste ende kommer til at afgøre, hvem der får det breddeste spilkatalog. Intet er afgjort på det punkt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 10:45 
Kilroy>
Jeg kunne faktisk forestille mig at købe en PS3 bare på grund af EchoChrome... Det så da voldsomt sprødt ud.

Ved nu ikke lige om det er et PS3 køb værd, men det ser da herligt anderledes ud og modigt minimalistisk - minder lidt om Crush også :)
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 10:48 
Kilroy>
Jeg kunne faktisk forestille mig at købe en PS3 bare på grund af EchoChrome... Det så da voldsomt sprødt ud. De var som Escher på crack!

Endelig én til, som også bemærkede Escher inspirationen :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 12/07-07 10:49, rettet 12/07-07 10:52 
Jeg står helt klart med JAA her. Utroligt at folk ikke er trætte af identiske FPS'er endnu.

Ikke desto mindre er X360 stadig den klart mest interessante "next-gen" konsol i mine øjne lige nu. Hvilket dog desværre er mere sørgeligt end det er glædeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 10:50 
Wehner>
Jeg tror, han tænkte på Hunters.

Ja, præcist. Det er dem.

Hvis man vil se "statiske" fjender, så behøver man ikke kigge længere.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 10:51, rettet 12/07-07 10:51 
Er EchoChrome en PSN titel?
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 10:53 
Sumez>
Jeg står helt klart med JAA her. Utroligt at folk ikke er trætte af identiske FPS'er endnu.

I stedet foretrækker I identiske japanske RPG'er?

Weird.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 10:56, rettet 12/07-07 10:56 
Sumez>
Jeg står helt klart med JAA her. Utroligt at folk ikke er trætte af identiske FPS'er endnu.

Det kan man jo sige om rollespillene også. Det er jo ikke fordi de japanske næstegenerationsrollespil ser ud til at flytte grænser for spilinnovation.

Men det er fedt at se, at Xbox har nogen. Ligesom det er godt at se, at PS3 har fede FPS på vej.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 11:12, rettet 12/07-07 11:15 
Beano>
Er EchoChrome en PSN titel?

Ja.

Rooney>
Hvis man vil se "statiske" fjender, så behøver man ikke kigge længere.

Ikke enig. De kan veksle mellem at være statiske og bevægelige. Alt efter hvor spilleren står og om han kan ramme dem. Men der er ingen grund til at diskutere det. Det ene spil er ikke tæt på færdiglavet, så det er jo logisk nok, at AI rutiner/bevægelser ikke er implementeret rigtigt endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 11:20, rettet 12/07-07 11:29 
Når jeg siger statiske, så mener jeg langsomme; Li'som nogle af fjenderne i Killzone 2 demoen. Hunters er meget langsomme, men hvorfor klage over det? Hvis de var svine hurtige, havde man få chancer mod dem, og samtidigt ville det se tåbeligt ud, at have dem sprintende rundt på banen, pga. deres korpus + armors størrelse.

EDIT: Hovsa - og hvis man lige tager et kig på Killzone 2 demonstrationen igen - den ligger som HD video på IGN - så vil man faktisk opdage, at de store fjender med chain gunnen, tages ud på ca. samme måde som Hunters! Check det lige ud. Han kommer om bag på dem, og skyder dem i ryggen (ligner en slags beholder der eksploderer).
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 11:26, rettet 12/07-07 11:29 
En Hunter i fart løber vel ca ligeså hurtigt som spilleren. Alt efter om vi snakker Halo eller Halo 2. Et af mine favorit encounters er faktisk mod Hunters i Halo 2 i det område efter Hanging Gardens. Man møder to i lukkede gange og de har(ofte) fronten mod en, således at man ikke kan ramme dem rigtigt.

Det bliver til en ret panisk kamp, fordi man - med mindre man er lidt opfinsom - skal tæt på, hvorefter de jagter en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/07-07 12:40 
Rooney>
I stedet foretrækker I identiske japanske RPG'er?

Det mindes jeg ikke at have sagt? Tværtimod er jeg ret sikker på at der kan graves en udtalelse op på P:R, hvor jeg proklamerer at jeg er rimelig træt af klichédrevede RPG'er, der kun er en gentagelse af hvad man har set tusind gange før.
Lad venligst være med at lægge ord i min mund.

Bede-x>
Det kan man jo sige om rollespillene også. Det er jo ikke fordi de japanske næstegenerationsrollespil ser ud til at flytte grænser for spilinnovation.

Se ovenfor...

Faktisk var det primært Bioshock, jeg havde i tankerne som afvigelse fra ovenstående identiske FPS'er.
Generelt savner jeg kreative spil, der udviser overskud og dragende områder og historier. Det kan være hvilkensomhelst genre. Og ja, det er vist primært Japan disse spil kommer fra. Helt seriøst, hvor mange Anden Verdenskrig-FPS'er kan man holde ud at spille i en livstid?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/07-07 13:14 
Helt enig med Sumez. Spilbranchen er uhyggelig stillestående, når det kommer til de store retail-spil (på indie-siden eksperimenteres der mere, dog langt fra altid med succes).

Jeg savner virkelig nogle spil, der gør op med genrebegrebet, og tilbyder gameplay der er sjovt og naturligt i de forskellige situationer i spillet. Nogle action-adventures i førsteperson fx. Der er ikke ret meget next-gen over denne generation indtil videre...

Jeg er klar over, at det er hammer-dyrt at producere spil, og dermed ekstra dyrt at eksperimentere med stil og gameplay. Men det virker som om, spilfirmaerne næsten ikke gider gøre forsøget. Hvis de har nogle fokusgrupper med ind over fra den første konceptskitse til den sidste linie kode er skrevet, kan det vel ikke gå helt galt.
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 13:25, rettet 12/07-07 13:26 
jaes>
Der er ikke ret meget next-gen over denne generation indtil videre...

Det har vi jo snakket om før herinde. Denne generation er som den sidste, med lidt bedre grafik og online.

Det er måske en af grundene til, at Wii sælger så godt, som den gør. Nintendo tænker lidt bredere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 13:34 
Sumez>
Helt seriøst, hvor mange Anden Verdenskrig-FPS'er kan man holde ud at spille i en livstid?

Man spiller de bedste, og lader de dårlige være.

Li'som med japanske RPG'ere, vil jeg tro.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
JAAJAASkrevet 12/07-07 13:47, rettet 12/07-07 13:50 
Bede-x>

JAA>
Var det ikke for de tre titler, ville det for mig at se stort set vaere Xbox om igen

Så tror jeg altså ikke, du har kigget ordentligt på deres lineup af spil. Lister kan være kedelige, men nogengange nødvendige:

Viva Pinata, Banjo-Kazooie 3, Scene It, Eternal Sonata, Cry On, Naruto, Blue Dragon, Lost Planet, Dead Rising, Enchanted Arms, Ace Combat 6, Rock Band, Guitar Hero 3, The Last Remnant, Virtua Fighter 5, Lost Odyssey, Resident Evil 5, Devil May cry 4, Beautiful Katamari, Infinite Undiscovery.

Det kan du paa en maade have ret i. Der er ingen tvivl om, at 360 faar lidt mere japansk opmaerksomhed end Xboxen. En lignende liste kunne dog laves for den originale Xbox:

Conker, Panzer Dragoon, Outrun 2, Metal Gear Solid 2, JSRF, Beyond Good & Evil, Psychonauts, Ninja Gaiden, Shenmue II, Phantasy Star Online, Dead or Alive 3, Capcom vs SNK, Phantom Dust, Dynasty Warriors, Fatal Frame I/II, Otogi 2, Dead to Rights, Ultra Bust A Move m.fl.

Jo, det gaar bedre med 360, men jeg er altsaa stadig ikke overbevist, og tvivler staerkt paa, at vi faar alle de japanske "andenrangs" titler at se paa 360 og dermed virkelig faar fylde i udvalget. Det er saa bare mit indtryk , hvilket du selvfoelgelig ikke behover vaere enig i, men Microsoft har altsaa endnu ikke overbevist mig om, at de kan give et naert saa bredt udvalg, som Sony gjorde med PS2, og som f.eks. Nintendo ser ud til at goere det med Wii. Ikke noget der ligner.

Sumez>
Ikke desto mindre er X360 stadig den klart mest interessante "next-gen" konsol i mine øjne lige nu. Hvilket dog desværre er mere sørgeligt end det er glædeligt.

Jamen saa er vi roerende enige, med mindre du regner Wii for next-gen ;)
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 14:44, rettet 12/07-07 15:27 
JAA>
En lignende liste kunne dog laves for den originale Xbox:

Men den liste er jo lavet EFTER, Xbox er stoppet med at blive produceret, hvor 360 listen er lavet efter produkter på vej efter halvandet år på markedet. Flere af de spil kommer sent i maskinens(originalens) levetid. Samtidigt er flere af de Xbox titler på 360(eller på vej) og kan altså tilføjes 360 listen: Phantasy Star Universe, Dead or Alive, Capcom fighting games, Dynasty Warriors, Ninja Gaiden osv. Titler i stil med Ultra Bust-A-Move eller Dead to Rights er heller ikke svære at finde på 360.

Så det er ikke det samme. Alene det, at der ikke var nogen japanske rollespil på Xbox(jeg medregner ikke ting som PSO eller Metal Dungeon), siger vel det hele.

JAA>
Jo, det gaar bedre med 360, men jeg er altsaa stadig ikke overbevist, og tvivler staerkt paa, at vi faar alle de japanske "andenrangs" titler at se paa 360 og dermed virkelig faar fylde i udvalget.

Det kommer selvfølgelig til at afhænge af salgstal. En del af de titler kommer nok til Wii/DS nu, da de ejer det japanske marked. Alligevel synes jeg, at der er flere andenrangstitler(skal ikke forståes negativt) på vej, end man kunne drømme om på den gamle maskine. Der er bare flere firmaer, som jeg ikke normalt ville associere med den maskine. Fx:

Inis(Ouendan/Guitaroo Man)

Seeds(bestående af tidligere Clover Studio(Okami) medlemmer - kun info fra 1up podcast/Famitsu...)

Treasure

tri-Ace

Alle har titler på vej til 360(Inis, Treasure og tri-Ace eksklusive titler). Jeg sidder i øjeblikket nøje og gransker alle titler, der er på vej. Laver faktisk lister :) . Fx annoncerer Sega deres E3 titer:

Bleach: Shattered Blade (Wii) / Bleach: The Blade of Fate (DS)
The Club (PC, PS3, X360)
Condemned 2: Bloodshot(PS3, X360)
Ghost Squad (Wii)
The Golden Compass (DS, Mobile, PC, PS2, PS3, PSP, Wii, X360)
Iron Man (DS, PC, PS2, PS3, PSP, Wii, X360)
Mario & Sonic at the Olympic Games (DS, Wii)
NiGHTS: Journey of Dreams (Wii)
SEGA Rally Revo (PC, PS3, PSP, X360)
Sonic Rush Adventure (DS)
Universe at War: Earth Assault (PC, X360)
Virtua Fighter 5 (X360)

Så går jeg dem igennem for at se, hvem firmaet vælger at satse på. Dertil skal så ligges de titler, man ved er på vej, men som ikke er på E3.

Jeg tør ikke sige noget konkret mht til hvem der har flest spil, før jeg har set resten af de tradeshows, der kommer i år. Der er sikkert meget, der ikke er annonceret endnu. Men jeg har da allerede nu en fin ide om, at trediepartsstøtten slet ikke fordeler sig som i sidste generation. Allerede på nuværende tidspunkt er det tydeligt, at 360 ikke er Xbox på det område, ligesom Wii ikke er Gamecube og PS3 ikke er PS2.

Der med ikke sagt, at det ikke kan ændre sig over tid. Men som tingene ser ud i øjeblikket...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 12/07-07 16:11 
Bede-x>
Det har vi jo snakket om før herinde.

Jow, men nu kan ældre debatter jo godt blive aktuelle med jævne mellemrum :)

Og det er da tankevækkende, at der stadig ikke er meget ude i horisonten, der virker grænsesøgende og friskt.
JAAJAASkrevet 12/07-07 17:35 
Bede-x>En masse tekst

Takker, oprigtigt, for den grundige gennemgang :) Jeg maa paa baggrund deraf nok konkludere, at det ikke ser helt saa skidt ud med "andenrangs" (nej, bestemt ikke negativt) titlerne, som jeg havde indtryk af. Om MS saa formaar at vedligeholde og udvide det, vil tiden vise. De skal jo arbejde noget haardere end de to andre for det, simpelthen grundet konsollens oprindelsesland.

Egentlig er det jo ligegyldigt, da det allerede er blevet klart, at man igen er noedt til at have alle 3 maskiner, men derfor er det da alligevel lidt sjovt at foelge med i de moenstre, der danner sig.
ChronoChronoSkrevet 12/07-07 21:54 
Det er vist ikke nævnt i tråden, men Sony har også fremvist en ny PSP. Den er tyndere (siger de - jeg kan ikke se det), lettere, har tv-out og bedre retningstaster.

Video Demonstration
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
IqonIqonSkrevet 12/07-07 22:07 
Jo, den er nævnt lige kort i forbifarten, men den fik ikke mange kommentarer med sig. Jeg havde håbet på lidt mere. F.eks. noget indbygget flash-ram (eller hvad det nu hedder) og en bedre placering af den analoge knop.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/07-07 22:30, rettet 12/07-07 22:30 
INTET prisfald i Europa?! Hvad sker der for Sony?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/07-07 23:12 
Eller rettere: Hvad sker der for NFI? Men så meget desto mere grund til at importere end US eller JAP PS3.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 23:13 
Chrono>
Det er vist ikke nævnt i tråden, men Sony har også fremvist en ny PSP. Den er tyndere (siger de - jeg kan ikke se det), lettere, har tv-out og bedre retningstaster.

Og bedre batterilevetid og load hastigheder (via caching måske?).

Den er lidt tyndere men ikke banebrydende, kun 19%. Den er dog 33% lettere. Tror man skal se dem sammen for rigtigt at kunne se forskellen. Havde selv regnet med nogle større ændringer rent designmæsstig frem for en mindre revidering - denne nye udgave vil næppe få den store betydning for salget. Men selvfølgeligt positivt nok at de retter op på nogle af problemerne og gøre produktet bedre.
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 23:17 
Jeg synes, at det er fedt, at man kan slutte den til fjernsynet. Glæder mig til at spille Ultimate Ghosts 'N Goblins og Castlevania på den måde.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 23:23 
Born2Play>
INTET prisfald i Europa?! Hvad sker der for Sony?

Ja, det er direkte stupidt hvis de ikke gør det!

Lader dog til at Europa får en "Starter Pack" i august der inkluderer R:FoM, Motorstorm og en ekstra controller for de samme penge. Problemet vil bare være at prisen vil opfattes som den samme, uanset om man får mere for pengene.

"Europe gets its PS3 bundle on?"
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 23:26 
Joystiq skriver om den nye PSP:

The redesigned PSP makes games load faster. But, how? In a private demonstration with Joystiq, John Koller explained that the new PSP includes more than just good looks. The redesigned system also includes more RAM, which is used to increase the load speed of upcoming PSP titles. In addition, the system has much more efficient battery life. Koller promised between 8 to 10 hours of battery life in the new system, a seeming impossibility when remembering the original design.

Kilde: http://www.joystiq.com/2007/07/12/added-ram-makes-psp-games-load-faster/

De har også en hands-on artikel: http://www.joystiq.com/2007/07/12/joystiq-hands-on-with-the-new-psp/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-07 23:39 
Er skærmen blevet bedre? Eller skal vi trives med 8-10 pixelfejl igen? TV out lyder rigtig godt, noget tyder endda på at det bliver med progressive scan siden det ikke virker i spil med composhit.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/07-07 23:41 
Beano>
Born2Play>
INTET prisfald i Europa?! Hvad sker der for Sony?

Ja, det er direkte stupidt hvis de ikke gør det!

Lader dog til at Europa får en "Starter Pack" i august der inkluderer R:FoM, Motorstorm og en ekstra controller for de samme penge. Problemet vil bare være at prisen vil opfattes som den samme, uanset om man får mere for pengene.

Tak! Det overvejer jeg seriøst. Jeg blev virkelig imponeret af Sony's egne spil. Sjovt nok er det p.t. Xboxen der kører showet mht. RPG (min favorit genre) - En syret situation.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 12/07-07 23:49 
Beano>
Born2Play>
INTET prisfald i Europa?! Hvad sker der for Sony?
Problemet vil bare være at prisen vil opfattes som den samme, uanset om man får mere for pengene.

Speciel i betragtning af at det ikke er særlig gode spil man bliver tvunget til at købe, og så kommer man til at hænge på *to* non-rumble Sixaxis.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 23:53, rettet 12/07-07 23:59 
Konsolkongen>
Er skærmen blevet bedre? Eller skal vi trives med 8-10 pixelfejl igen?

Har ikke hørt noget om at skærmen er bedre, så det er nok den samme (ink. blur-"effekt").
Om kvalitetssikringen er bedre, kan kun tiden vise. Men køber man et produkt med med pixel fejl, returnere man bare skidtet og prøver igen... bøvlet men det virker ;)


Zzap!>
Speciel i betragtning af at det ikke er særlig gode spil man bliver tvunget til at købe, og så kommer man til at hænge på *to* non-rumble Sixaxis.

Kvaliteten af de to spil er der ikke noget i vejen med - men som altid med bundles, så "tvinges" man i bund og grund til at købe noget om ikke nødvendigvis falder i ens smag.
Jeg er ikke fan af bundles - vil hellere have lavere priser og selv vælge spil/tilbehør ;)
CoreCoreSkrevet 13/07-07 00:23 
Zzap!>
og så kommer man til at hænge på *to* non-rumble Sixaxis.

Ja, den har de regnet godt ud, men på en eller anden måde skal de jo have tømt lagrene inden rumble.versionen udkommer ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 13/07-07 00:33, rettet 13/07-07 00:40 
Så, så, ikke skyde de transnationale mega-selskaber så megen kynisme i skoene. Jeg er sikker på at Sony, Nintendo og Microsoft gør det de gør af et godt hjerte. Om ikke andet så for at glæde deres aktionærer :-p

edit:
Eller få dem til at holde op med at græde i Sony's tilfælde >:-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 08:33 
Joystiq graver detajler frem om den nye PSP:
- Hurtige loading foregår via caching
- Opladning muligt via USB

"PSP firmware 3.60 reveals hidden USB Charge feature"
HeroldHeroldSkrevet 13/07-07 11:04 
Opladning via USB har kunne lade sig gøre længe - med det rigtige kabel :D Det har bare ikke været gennem USB-indgangen, hvilket vel er dét de mener.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 11:14 
Herold>
Opladning via USB har kunne lade sig gøre længe - med det rigtige kabel :D

Det er jeg godt klar over ;)

Men rart at det nu bliver muligt med at helt alm. USB kabel som man jo har mange af til at flyde.
172 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig