X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo på E3 - 2007


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/07-07 01:27 
Heri kan diskuteres alt Nintendo-relateret, der dukker op på E3, så vi ikke får en ny tråd per annonceret rygte/spil etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
86 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 20:09, rettet 11/07-07 20:12 
happyED>
Jamen de levere da på spil siden. at de så ikke nævner dem på konferencen er vel en anden sag.

Jamen, det vi diskuterer her er jo konferencen. Hvad de leverer alle mulige andre steder, er jo lidt ligegyldigt, når det vi vurderer er konferencen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 20:15 
ok så syntes jeg stadig mere om Nintedos frem for microsoft. Men stadig syntes jeg da også det er den dårligste nintendo konference til dato
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
IqonIqonSkrevet 11/07-07 20:34 
Jeg er lidt ked af, der ikke rigtig blev vist de store spil frem på pressekonferencen. Og dem der blev vist kendte man jo allerede til i forvejen. Jeg forstår heller ikke hvorfor det er et plus at ALLE de 'spil' Nintendo laver kan samles op og spilles (og gennemføres, synes jeg det lægger op til) af folk, der aldrig har spillet før. Hvad så med dem, der rent faktisk har prøvet et spil eller to før? Skal vi bare vende os til at der intet er at komme efter i Nintendo-spil (hvad angår udfordring i hvert fald)? Jeg bliver mere og mere træt af at se på spil, hvor man skal lave mad, opdrætte hunde, dyrke motion osv.. Men jeg er jo nok heller ikke målgruppen, så.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/07-07 20:34 
happyED>
Det jeg ville ønske , men nok ikke sker;):
- Advance wars DS 2 med online

Meget vel sker det - spillet er i hvert fald på Nintendos nyeste udgivelsesliste for EU.
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 20:42, rettet 11/07-07 20:47 
Er det ikke til wii du har set.
Har du et link.

Edit:
Fandt selv lige noget forum snak om det.
Glæder mig og håber jeg ser noget til det her på e3.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 11/07-07 20:46 
Nej, det er skam rigtig nok. Advance Wars DS 2 :)

Nye europæiske udgivelsesdatoer
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/07-07 20:47 
Her står det.

BTW, aldrig har jeg glædet mig så meget til et spil som Mario Galaxy. Det ser fantastisk godt ud!

Nintendos releaseliste for EU
happyEDhappyEDSkrevet 11/07-07 20:49 
Og nyt golden sun til DS

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=18835

Mener folk stadig at der ikke kommer nok "rigtige" spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/07-07 09:51 
Øv hvor er jeg skuffet over Nintendo...

Nej jeg gider ikke spille DS. Jeg vil sidde i min stue og underholdes i små og store spilsæssioner.

Det var vel starten på enden i Nintendos og mit forhold, da Rare og Microsoft udgav Viva Pinata, et spil der "burde" have været et Nintendo spil, som jeg havde mere lyst til at spille end Zelda: TP.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 10:16, rettet 12/07-07 10:17 
Så fik jeg også set Nintendo's event ;)

Direkte skuffende var det ikke for mig da de stort set leverede hvad jeg regnede med: stort non-gamer/touch-generation fokus og lidt nyt traditionelt Nintendo stuff.

Men havde selvfølgeligt håbet at de ville vise nogle flere nye tradionelle titler - bortset fra det nye Mario Kart var der stort set ikke noget for mig. Kedelig opbud af spil!

Wii Fit gav heldigvis mere mening når man så deres (lidt fejlslagne) demo, ikke noget for mig men vil tro det vil appelere til mange non-gamers og amerikanske "soccer-moms". Meget smart strategi fra Nintendo som faldt godt i tråd med temaet om at udvide markedet.

Og med november US datoen for Mario Galaxy frygter jeg endnu mere den kommer i 2008 i Europa :(
KilroyKilroySkrevet 12/07-07 10:24 
For mit vedkommende var konferencen lidt af et togsammenstød. Først og fremmest var den overhovedet ikke underholdende. Reggie (der burde slås hårdt og længe) lagde ud med simpelt statistik-rytteri, hvilket altid er møgsygt. Dernæst youtube-videoer? Ahva?

For mit vedkommende er det største problem at Nintendo har valgt at udvide sin kundekreds på den måde. Jeg har sikkert ikke noget at have denne betragtning i, men jeg fremsætter den alligevel: Ja, Nintendogs var og WiiFit bliver sikkert en succes. Men vil de personer der køber en DS/Wii bare for de ting også købe almindelige spil? Kan en udvikler regne med at sælge et vist antal spil, når 50% (det er et skud i tågen, uden noget hold i virkeligheden) af konsollerne står hos husmødre? Jeg ved det ikke, men jeg har mine bange anelser over for en så skizofren kundegruppe.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 10:28 
Kilroy>
Reggie (der burde slås hårdt og længe) lagde ud med simpelt statistik-rytteri, hvilket altid er møgsygt.

Ja, men når man har statitikken på sin side så er det det man gør - han kunne dog have brugt mindre tid på det og lade være med at tale til publikum i et tempo om de var "fatsvage" ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/07-07 12:22 
Kilroy: De talte jo netop om "det næste skridt", at gøre nongamers... som er hoppet på DS/Wii, til gamers. At gøre gaming til den foretrukne underholdningsform. Det betyder i mine øjne at der kommer spil der taler til både gamers og nongamers. Det blev nævnt i forhold til Mario Kart, at der ville være flere måder at styre på, så alle kan være med. Jeg tvivler nu stadig at nongamers kommer til at gi os baghjul i Mario Kart, men lad os se. :)
WikzoWikzoSkrevet 12/07-07 13:18 
Jeg var lidt uenig med ham angående Mario Kart. I alle spillene har dårlige spillere/nybegyndere haft en chance mod øvede spillere. Måske vinder de ikke hver gang, men hvis de ender på en sidsteplads, får de en god item og suser forbi mange af de andre kørere. Det har altid været en god ting ved Mario Kart-spillene og er altså ikke noget decideret nyt i Wii-versionen :)
Zzap!Zzap!Skrevet 12/07-07 21:43 
Er det kun mig der kommer til at tænke på alle de andre ting Fit boarded kan bruges til? Skateboard, snowboarding og ski spil bliver aldrig det samme igen.
Danse spil vil kunne laves ved at boarded kan mærke i hvilken retning man træder af det, i stedet for en tryk sensor i en meget større måtte.

Man kunne også forestille sig et spil hvor gameplayet går ud på, at man styrer sin karakter ved at læne sig (Segway style) og så hoppe når man nærmer sig et hul eller en forhindring.

Og ja, Super Mario Galaxy ser ud til at være bedre end alt andet der er på horisonten det næste år, på alle platforme.

Faktisk er det her en gammel opfindelse.
Amiga, dem der startede Amiga computer projektet, for senere at bliver opkøbt af Commodore, rejste kapital til projektet, ved at sælge forskelligt tilbehør til 8 bits computere og konsoller.
En af deres mest berømte produkter var joyboarded, som gav navn til guru meditation fejlmeddelelsen. En af hardware folkene havde fundet ud af han kunne komme i perfekt balance og ro ved at sidde og meditere oven på joyboarded uden at det bevægede sig.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 21:49 
Zzap!>
Og ja, Super Mario Galaxy ser ud til at være bedre end alt andet der er på horisonten det næste år, på alle platforme.

Har ud fundet nogle nye film?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
QQSkrevet 12/07-07 21:56 


IGN
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
IqonIqonSkrevet 12/07-07 21:58 
Bede-x>
Zzap!>
Og ja, Super Mario Galaxy ser ud til at være bedre end alt andet der er på horisonten det næste år, på alle platforme.

Har ud fundet nogle nye film?



Han må i hvert fald have set nogle klip, jeg ikke har, for jeg kan da nævne MANGE spil jeg ser meget mere frem til end Mario, som bare udkommer i løbet af det kommende efterår.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Zzap!Zzap!Skrevet 12/07-07 22:09 
Hvis der bliver på højde med, eller bedre end Mario 64, hvilket alle tegn peger på at det gør, og her taler vi det spil som almindeligvis bliver regnet blandt de fem bedste spil nogensinde, hvis ikke dét bedste, så kan jeg ikke se nogen grunde til at det ikke skulle være det definitivt bedste spil det næste år eller mere.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 12/07-07 22:24 
Hvorfor skulle det bliver på højde med Mario 64? Det var Sunshine helt klart ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 12/07-07 22:31 
Fordi der er en helt helt anden vibe omkring det er her spil.
Det ser nyt og friskt ud, og man kan høre at kontrollen også føles ny og frisk.
Nu var mangel på friskhed ikke det eneste der fik Sunshine til at skuffe, men Nintendo (Regi, Miyamote etc.) selv, har har ved flere lejligheder erkendt, at Sunshine ikke var så godt, på den måde de nu kan gøre det på, uden at sige det direkte.
Born to kill space
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 22:57, rettet 12/07-07 23:01 
Prøv at se nærmere på filmene, Sumez. Man skal ikke se ret mange sekunder for at indse, at det her er sådan et spil, som kun Nintendo ville kunne lave. Der er så meget kreativitet og glæde i alle scenerne. I andre platformsspil har de måske et par gode ideer her og der, men Galaxy ser ud til at have det over det hele. Der ser ikke ud til at være mange normale scener. Det hele er vendt og drejet med henblik på at skabe noget friskt. Man kan ikke undgå at smile, når man ser Nintendos opfindsomhed.

Når man så kombinerer det med et grafisk udtryk, som står stærkere end stort set alt til de andre næstegenerationsmaskiner, så er det svært ikke at forstille sig, at Nintendo har fat i en vinder.

Det her er præcis sådan et spil, du efterlyser i en af de andre tråde...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/07-07 23:48 
Word up Bede - har ikke oplevet samme glæde over et spil, siden jeg i 97' første gang prøvede Super Mario 64. Nintendo har fanget den helt rigtige stemning, uden det virker hverken barnligt eller påklistret. Jeg er vild med det.

Alligevel sidder jeg tilbage med en mærkelig stemning omkring Nintendo; når de nu virkelig viser, at de stadig kan forny sig og skabe glæde, hvorfor kan de så ikke fokusere noget mere på lige netop det? Når vi kunne blive fascineret af Super Mario 64 i 90'erne, hvorfor kan nye spillere så ikke også blive fascineret af Galaxy? I stedet skal nye kunder fodres med lettilgængelige spil, uden den store dybde. En kedelig udvikling, hvis jeg skal sige det.
QQSkrevet 12/07-07 23:54, rettet 12/07-07 23:54 
Er der nogen der ved hvor involveret Miyamoto er i Galaxy? Er han "bare" Executive Producer, eller er han ligefrem Director? Ud fra det vi har set indtil videre, EMMER det i mine øjne af rendyrket Miyamoto...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/07-07 00:04 
Gamefaqs skriver, at han både er producer og director. Eneste jeg kunne finde.
jaesjaesSkrevet 13/07-07 01:00 
SMG bliver godt. Bevismateriale 1:
Nintendo på E3 - 2007

:)
dRxLdRxLSkrevet 13/07-07 01:02 
Finally you get to Bee Mario... badum tish.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 08:25 
Ihvertfald bevis for at blikkenslagere er underbetalt, når de behøver et bi-job... ok sorry!
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 11:25, rettet 13/07-07 11:27 
Værste konsol-tilbehør nogensinde?

Ihvertfald meget tæt på IMO :)

Nyko Wii Party Station
SumezSumezSkrevet 13/07-07 12:30 
Bede-x>
Prøv at se nærmere på filmene, Sumez. Man skal ikke se ret mange sekunder for at indse, at det her er sådan et spil, som kun Nintendo ville kunne lave.
(...)
Det her er præcis sådan et spil, du efterlyser i en af de andre tråde...

Det er jo store ord, og jeg håber virkelig du har ret. Miyamoto plejer ikke at skuffe, og hvis ikke det var for Sunshine (som trodsalt stadig ER et godt spil), ville SMG være mit mest ventede spil overhovedet. Men jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at blive fanget af filmene, og jeg er ret nervøs for kontrollen.

På den positive side, ser klippene ud til at være meget drevet af banedesign fokuseret på gameplay, fremfor Sunshine's områder, hvor de eneste baner, der virkelig gav spilleglæde, var de små mini-områder hvor man mistede FLUDD.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/07-07 12:35 
Jeg kunne faktisk bedst lide områderne _med_ FLUDD i Sunshine :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/07-07 17:59, rettet 13/07-07 17:59 
Beano>
Wii Fit gav heldigvis mere mening når man så deres (lidt fejlslagne) demo, ikke noget for mig men vil tro det vil appelere til mange non-gamers og amerikanske "soccer-moms". Meget smart strategi fra Nintendo som faldt godt i tråd med temaet om at udvide markedet.

på trods af den amerikaner-entusiastiske forstadsreklame føler jeg mig som en del af kernemålgruppen - eller har måske bare stærkt behov for den om 4-5 uger :) men egentlig duer den vel ikke vildt meget til genoptræning efter et ledskred mellem kraveben og skulderblad :/

ser da en del frem til jeg atter kan stå som hende herunder (ville nok give "dødarm" hvis jeg forsøgte det pt :))

Nintendo på E3 - 2007

mon det næste bliver en førstehjælps(lolita)dukke?

Wii Fit
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 18:01 
SkyblazeR>
ser da en del frem til jeg atter kan stå som hende herunder

Og jeg som troede hun fulgte med...

(sletter preorder)
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 04:31 
Bully: Scholarship Edition er på vej til Wii(og Xbox 360). Det samme gælder Table Tennis.

http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=255607

http://www.gamespot.com/news/6175253.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 20/07-07 10:43 
Bede-x>
Bully: Scholarship Edition er på vej til Wii

I hvert fald indtil det går op for Nintendo, hvad det er for et spil, og trækker stikket...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 20/07-07 10:52 
Det sker måske omtrent på samme tidspunkt, hvor de opdager hvor dårligt og overrated spillet egentligt er. Ja - Rockstar er oftest konger i min bog, men Bully var godtnok en tynd omgang. De mini spil skal jeg aldrig nogensinde spille igen - med mindre de får en kæmpe overhaul og bliver helt, helt anderledes. Trial & error, nej tak.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
86 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig