X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Microsoft på E3 - 2007


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/07-07 01:26, rettet 09/07-07 01:28 
Heri kan diskuteres alt Microsoft-relateret, der dukker op på E3, så vi ikke får en ny tråd per annonceret rygte/spil etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
122 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 11:47 
jaes>
Spørgsmålet er, om der måske udkommer for mange, på papiret, toptitler i år - det kan vel næsten ikke undgås, at nogle af dem enten mangler finpudsning eller vil sælge dårligt/blive overset.

Enig. De burde faktisk udsætte en trediedel til halvdelen af deres lineup til næste år. Der kommer alt for meget og noget af det, kan ikke undgå at blive overset, når det er så tæt pakket.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 11:55, rettet 11/07-07 11:56 
Jeg er ikke spor bekymret mht. kvaliteten, men nogle kvalitets titler vil helt sikkert drukne i opmærksomheden fra spil som Halo 3 og PGR4.
Men det er jo et luxus problem for Xbox 360 ejere :)
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 12:59 
Elite kommer til Europa d. 24/8.

Blev der sagt noget om, hvordan Halo 3-versionen er rent teknisk - i forhold til Premium og Elite?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 13:18 


"And here it is..." (en hund gør i det fjerne)
WehnerWehnerSkrevet 11/07-07 13:26 
Ok, det fik han ikke lige sagt noget om, men han var da god til at tackle det manglende bifald med en hurtig bemærkning.

Jeg ville have hujet :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 13:28 
Du ville have rendt nøgen op på scenen... indrøm det!!

;)
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 13:37, rettet 11/07-07 13:38 
Wehner>
Blev der sagt noget om, hvordan Halo 3-versionen er rent teknisk - i forhold til Premium og Elite?

Den har kun 20GB HDD så næppe HDMI heller.

Men en overset detalje:
Microsoft also sends word today that it will be diversifying its palette with three new colors for its wireless controllers: pink, dark blue, and light blue. Available in October, the controllers will retail for $49.99.


Link
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 13:43 
Hvis folk skulle være gået glip af konferencen, er der et resume her:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=79377
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JinkJinkSkrevet 11/07-07 14:58, rettet 11/07-07 16:55 
UT3 bliver udgivet til November :)
Edit: Link ændret

Ny UT3 trailer
HeroldHeroldSkrevet 11/07-07 15:03 
Bede-x>
Enig. De burde faktisk udsætte en trediedel til halvdelen af deres lineup til næste år. Der kommer alt for meget og noget af det, kan ikke undgå at blive overset, når det er så tæt pakket.

Jeg håber det bliver alle bil og sportsspillene så ;P

Listen over 2007-spil jeg helt sikkert skal have er blevet meget længere. Især Call of Duty 4 synes jeg ser bedre og bedre ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLTKLTSkrevet 11/07-07 16:34 
Ha ha ret morsomt med good old Peter Moore, og hans forventede store bifald der udeblev!

Men ja skuffende konference uden de store nyheder, er dog enig i at Microsoft i bund og grund gør det klogt i at koncentrere sig om dette års lineup af titler.
9/11 Was An Inside Job
KillercowKillercowSkrevet 11/07-07 17:29 
Den har kun 20GB HDD så næppe HDMI heller.

Den har HDMI.

Specs
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 17:50 
Herold>
Især Call of Duty 4 synes jeg ser bedre og bedre ud.

Nogen der har et link til den gameplay demonstration, de havde på scenen? Kunne godt lige tænke mig at se det igen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 17:56 
Det hele ligger på IGN's E3 index.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 01:12 
Her er det:

http://gametrailers.com/player/21587.html

Hvor gad jeg godt, at alle spil kørte 60 fps.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 12/07-07 02:02 
Fra og med denne konsol generation er der jo også RIG mulighed for at alle spil netop kører med 60 fps, jeg mener hardwaren er der til det.
At prioteringerne hos diverse udviklere bare ikke altid ligger der er jo en anden sag.
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 12/07-07 02:54 
Bede-x>
Her er det:

http://gametrailers.com/player/21587.html

Hvor gad jeg godt, at alle spil kørte 60 fps.

Hvad synes du så om det? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 12/07-07 08:10, rettet 15/07-07 21:21 
Hvor ser det helt vildt ud! WOW Det er jo fantastisk hvad man kan lave af grafik idag.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 09:57 
Herold>
Hvad synes du så om det? :)

Det ser meget liniært og scripted ud. "Statisk" kunne måske være udtrykket, jeg kunne finde på at bruge ;)

Men de har da fanget min interesse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 12/07-07 16:11 
Er enig i at lige præcis det gameplay footage man så der ser meget scripted ud, men for lige udelukkende at kommentere grafikken - WOW det er jo helt grotesk flot!

Min interesse for COD4 er under alle omstændigheder blevet bare en smule større nu!
9/11 Was An Inside Job
WehnerWehnerSkrevet 12/07-07 17:25 
Det KLT sagde.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-07 13:58, rettet 14/07-07 13:59 
På MS konferencen snakkede Jeff Bell om, at de amerikanske fodboldspil, der kommer i år, vil køre med dobbelt hastighed på 360. Det blev aldrig helt tydeligt, hvad han præcist mente og hvorfor, der skulle bruges tid på det.

Det han prøvede at sige var, at de amerikanske fodboldspil vil køre 60 fps på 360 og 30 på PS3:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3160709
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 15:12 
En skam at de ikke er så skarpe til at programmere på PS3'en.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
happyEDhappyEDSkrevet 14/07-07 15:39 
LOL
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
nerosnerosSkrevet 15/07-07 21:22 
KLT>
Er enig i at lige præcis det gameplay footage man så der ser meget scripted ud, men for lige udelukkende at kommentere grafikken - WOW det er jo helt grotesk flot!

Min interesse for COD4 er under alle omstændigheder blevet bare en smule større nu!

Jeg ved ikke bedre så jeg sluger det rådt ;-)!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/07-07 22:02 
Bede-x>
Det han prøvede at sige var, at de amerikanske fodboldspil vil køre 60 fps på 360 og 30 på PS3:

Det er helt korrekt... men måske ændrer det sig næste år hvis EA skifter lead-platform til PS3:

http://www.g4tv.com/e32007/blog/post/677523/Head_to_Head_with_John_Riccitiello.html

Også sjovt at høre EA's Riccitiello klage over fortsættelser og manglende innovation i spilindustrien og så LIGE bagefter hype Madden 2008 :)
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-07 01:03, rettet 16/07-07 01:09 
Beano>
men måske ændrer det sig næste år hvis EA skifter lead-platform til PS3:

Det lader da til, at Jack Tretton håber, at de gør det. Bemærk iøvrigt, at det ikke kun er EAs Madden, der er tale om.

I sidste ende kommer det nok til at afhænge af salgstal, hvilken maskiner der oftest bliver leadplatform, selv om jeg har hørt mange sige, at man får det bedste resultat, ved at starte på PS3 og så porte til 360. EA i alle fald lidt småproblemer eller også gør de bare ikke nok ud af PS3 versionerne af deres spil:

Medal of Honor: Airborne udsættes på PS3
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-07 00:14 
Peter Moore forlader Microsoft til fordel for EA:

http://ps3.ign.com/articles/805/805708p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KLTKLTSkrevet 18/07-07 00:28 
Wow det er da noget af en annoncering!
Det er jo ikke alle der er lige glade for Peter Moore, det er jo ikke nogen hemmelighed, men han har egentlig gjort det ganske fint i hans tid hos Microsoft efter hans tid hos Sega også.

Men OK han har jo klart været presset på det sidste med alle de problemer der har været med defekte Xbox 360 konsoller, han er måske lidt glad for at slippe væk fra alt den snak who knows.
9/11 Was An Inside Job
RooneyRooneySkrevet 18/07-07 00:49 
Måske blev han bedt om at gå.

Måske sagde han selv op, fordi han ikke gad cirkus'et hos Microsoft længere. At prøve at finde nye ansigtsudtryk til spørgsmål om Xbox 360'erens fejlrate, kan ikke være særligt sjovt i længden.

Hvad han vil hos EA, ved jeg ikke, men lønnen må være i orden. Ah ok - så ved jeg det jo godt alligevel.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/07-07 00:50 
En ny konsol fra EA..? Moore har tidligere været med i udviklingen på Dreamcast og Xbox 360.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-07 01:26 
Der går rygter om at han skal styrer deres EA Sports afdeling.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 08:41 
Bede-x>
Peter Moore forlader Microsoft til fordel for EA:

Damn - sikke en nyhed.

Måske blev han træt af defekte konsoller eller "blev han gået" pga. det?
dpldplSkrevet 18/07-07 08:47 
Læse major nelson blog.

Han vil bare være tætter på hans family.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 08:57 
Lige som Ken Kuratagi... *fnis*

Nok den mest forslidte undskyldning for højtstående erhvervsledere, politikere, osv. der har fucket op og har brug for en undskyldning :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-07 09:11, rettet 18/07-07 09:12 
Han har den sendt mest succesfulde next-gen konsol på markedet og han har sat stort pres på markeds-lederen...

Det kan man næppe kalde at fucke op...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 09:14, rettet 18/07-07 09:23 
Kan man ikke?

Så en ekstra udgift på 1+ millard dollars og historier om defekte maskiner i mainstream pressen er noget som ser godt ud for MS?

Common!

Sikkert HELT tilfældigt at Moore forlader MS nu og han vil "have mere tid til familien". LOL!

EDIT: Nu rettede du helt pointen i din "edit"... ja, MS har lagt pres på Sony, men de er stadig slet ikke i nærheden at at tjene penge på deres Xbox forretning, deres salg er langt fra imponerende (det er lige nu de skal rykke) og hele skandalen med defekte maskiner er ikke noget de havde brug for lige nu.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/07-07 09:20 
ok...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 09:28, rettet 18/07-07 09:35 
Moores afløser: Don Mattrick

http://en.wikipedia.org/wiki/Don_Mattrick

Men hvad gør Moore nu liiiiige med armen...?
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/07-07 09:35 
Ville Electronic Arts så ansætte en kæmpe fiasko? Jeg tror såmænd sandheden ligger et sted midt i mellem. Han foretrækker at arbejde/bo i the bay-area (der er godt nok også et fedt område) og samtidig har han måske været under pres, fordi 360'eren, selvom den har været en succes, ikke har været det økonomiske hit som aktionærerne kunne ønske sig. Jeg tror han bliver et godt kort for Electronic Arts. Og for dem som allerede elsker at hade Peter Moore bliver det vel endnu lettere nu :D
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 09:43, rettet 18/07-07 09:45 
Så længe EA ikke skal lave konsoller så tror jeg nok også Moore skal klare det godt i EA :)
Han har selvfølgeligt ikke været nogen "kæmpe fiasko" (det kunne være LANGT værre og nogle ting har de gjort rigtigt godt!) men hans division har nok ikke helt leveret varen mht. økonomi og markedsvækst som forventet af MS's top.
Men som du siger, vi får nok aldrig den fulde historie at høre - vi må nok bare vente på hans memoirs ;)
WehnerWehnerSkrevet 18/07-07 10:08 
King Chaos>
Og for dem som allerede elsker at hade Peter Moore bliver det vel endnu lettere nu :D

Og vi andre kan passende begynde nu :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-07 10:55 
Beano>
Så en ekstra udgift på 1+ millard dollars og historier om defekte maskiner i mainstream pressen er noget som ser godt ud for MS?

Og det kan man tilskrive Peter Moore? Er det ham, som er skyld i hardwarefejlene?

Ja, jeg ved det ikke. Synes bare ikke at have læst noget om det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 11:00, rettet 18/07-07 11:01 
Bede-x>
Og det kan man tilskrive Peter Moore? Er det ham, som er skyld i hardwarefejlene?

Direkte selvfølgeligt ikke, men hans division har, som han som øverstansvarlig indenfor MS havde ansvaret for.
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-07 11:08 
De hardwaredefekter kan skyldes alt muligt andet end en Peter Moore beslutning. Ikke at jeg ved noget om det.

Hvorom alting er, så har Xbox afdelingen da haft en smule succes. Deres underskud i finansåret efter launchen, er mindre end hvad, Sonys var for den samme periode. Det er dyrt at lancere en konsol for alle andre end Nintendo. Men MS gjorde det billigere end markedslederen.

Samtidigt, så tænk lidt over, hvad man kan sige op til nu: 360 har solgt bedre end PS3, siden PS3en udkom. Hvis jeg havde sagt det før generationen gik i gang, var der ingen, som ville havde troet på det. En del af grunden skal selvfølgelig tilskrives Sonys egne fejl, men noget af det har også været 360-afdelingens mangel på samme. Bortset fra hardwaredefekter :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 11:14, rettet 18/07-07 11:18 
Bede-x>
De hardwaredefekter kan skyldes alt muligt andet end en Peter Moore beslutning.

Enig - men han var stadig øverstansvarlig inden for MS ;)

Hardware defekterne har sikkert også fået konsekvenser længere nede i systemet som vi bare ikke hører om.
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-07 11:18, rettet 18/07-07 11:20 
Beano>
Enig - men han var stadig øverstansvarlig inden for MS ;)

Nej. Øversteansvarlig for Entertainment & Devices division er Robbie Bach. Peter Moore var Corporate Vice President for Interactive Entertainment Business i Microsoft's Entertainment & Devices division.

Hardware defekterne har sikkert også fået konsekvenser længere nede i systemet som vi bare ikke hører om.

Bestemt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 11:22, rettet 18/07-07 11:24 
Men øverstansvarlig for deres Xbox forretning (ikke hele spil divisionen)?

EDIT: Sårn har jeg ihvertfald forstået det, men kan selvfølgeligt tage fejl ;)
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-07 11:28, rettet 18/07-07 11:28 
Jeg skal ikke kunne sige nøjagtigt, hvad Moores titel Corporate Vice President dækker over.

Bach har i hvertfald ansvaret for hele divisionen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/07-07 11:30 
Korrekt ;)
122 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig