X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af Pro Cycling 2007 psp


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 06/07-07 16:38 
Jeg har været rundt i alle butikker i Odense for at få Pro Cycling 2007 til psp i dag, men der er ikke nogle der har det, det skulle ellers udkomme i dag den 6. Juli, nogle der ved hvor man kan få fat i det henne?, i butik eller på nettet selvføglig til den billigeste pris?.
I love monster land
KLTKLTSkrevet 06/07-07 19:35 
Anede slet ikke det kom til PSP, det tvivler jeg da egentlig på det gør?
Det virker ikke som det mest oplagte spil til en håndholdt, så jeg skal da lige tjekke det da jeg jo er cykel freak selv!
9/11 Was An Inside Job
KLTKLTSkrevet 06/07-07 19:41 
OK spillet er åbenbart også at finde på PSP, det overrasket mig da lidt, og jeg har slet ikke hørt noget om det før nu!

Ser frem til at høre din vurdering af spillet, når du forhåbentlig snarest får fingrene i det!

http://www.pspfanboy.com/2007/04/28/pro-cycling-manager-gives-gamers-something-different
9/11 Was An Inside Job
WonderboyWonderboySkrevet 06/07-07 19:45 
Jo det skulle være kommet i dag til psp og pc, og det er kommet til pc men ikke til psp desværre.

Link...
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 06/07-07 19:49 


Link...
I love monster land
KLTKLTSkrevet 06/07-07 19:51 
Jeg vil gætte på du kan finde spillet i løbet af næste uge så i de største butikker der sælger spil, grunden til det ikke er at finde i dag er nok den, at det jo er PC udgaven af omtalte spil der er flagskibet og det mest populære.

Butikkerne fokuserer helt sikkert på først og fremmest at have PC udgaven hjemme fra dag 1, men ja de burde selvfølgelig også have PSP udgaven men den kommer forhåbentlig også snart.
9/11 Was An Inside Job
WonderboyWonderboySkrevet 06/07-07 19:53 
Ja vi håber på det, sig til hvis du falder over det i en butik eller på nettet?.
I love monster land
KLTKLTSkrevet 06/07-07 19:57 
Skal jeg helt sikkert gøre, afhængig af anmeldelser af omtalte spil vil jeg selv overveje på det kraftigste at investere i det.

Det ville da være for nice at få mulighed for at spille Cycling Manager på farten, så håber de har formået at skabe et godt spil!
9/11 Was An Inside Job
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/07-07 23:49, rettet 06/07-07 23:50 
Wonderboy>
...nogle der ved hvor man kan få fat i det henne?, i butik eller på nettet selvføglig til den billigeste pris?.


Jeg ved ikke om det er den billigste pris, men du kan i hvert fald købe det her:

Pro Cycling Manager 07 til PSP, 449,-
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KLTKLTSkrevet 07/07-07 14:57 
Ja det ved jeg så ikke Palle, spørgsmålet er om Coolshop overhovedet har fået spillet endnu, de har angivet releasedate til 29 juni 2008, hvilket dog helt sikkert er en fejl.
Men ikke desto mindre et tegn på, at det ikke ser ud til de har været inde og opdatere informationen om spillet i forbindelse med de måske har fået det på lager.
9/11 Was An Inside Job
WonderboyWonderboySkrevet 07/07-07 23:08, rettet 07/07-07 23:09 
Ja de har den også her med den rigtige dato men desværre ikke på lager.

Pro Cycling Manager 07 - PSP 439,95,-
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 07/07-07 23:12 
De har den også på play.com.

Pro Cycling 2007 £24.99 Delivered
I love monster land
KLTKLTSkrevet 08/07-07 17:52 
Jeg ser klart frem til at se nogle anmeldelser af dette spil, for deres beskrivelse af spillet virker ikke specielt godt, de beskriver det som en meget neddroslet udgave af PC udgaven.

Spørgsmålet er om det er FOR meget der er forsvundet fra PC udgaven, Football Manager udgaverne til PSP formåede jo faktisk til dels at opretholde det høje niveau på trods af at det var nedgraderede versioner.
9/11 Was An Inside Job
WonderboyWonderboySkrevet 08/07-07 17:56 
Ja det bliver spændene at se nogle test af det, synes det er mærkligt at der ikke er nogle af de internet butikker der har det på lager endnu?.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 20/07-07 22:35 
Er der nogle der har været heldig at få fat i Pro Cycling 2007 psp endnu?.
I love monster land
KLTKLTSkrevet 21/07-07 22:14 
Har stadig ikke set det nogle steder, og vi har vist stadig det første review af spillet til gode, jeg har ikke kunnet finde noget ihvertfald.

Jeg synes bare det lyder endnu mindre positivt det jeg læser fx på PCMGeeks.dk om PSP versionen her :
http://www.pcmgeeks.dk/viewpage.php?page_id=59

Tyder mere og mere på at det virkelig er en nedgraderet version der er kommet til PSP, og jeg finder det kritisabelt hvis mange af de vigtige strategiske momenter fra PC versionen er røget ud af den håndholdte version.

I øvrigt kan jeg lige indskyde at der efter lang tids venten endelig er blevet frigivet en demo af PC versionen, det var godt nok også på tide.
http://www.pcmgeeks.dk/infusions/pro_download_panel/download.php?did=112

På trods af mine noget svindende forventninger til PSP versionen, vil jeg meget gerne høre jeres meninger om spillet til jer der eventuelt investerer i det.
9/11 Was An Inside Job
Per SPer SSkrevet 25/07-07 10:26, rettet 25/07-07 10:28 
K.E. Media som udgiver PC spillet i Danmark har ingen PSP udgave.

Spørgsmålet om Cyanide har en anden distributionsaftale vedr. en PSP version, skal stilles til dem.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig