X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke Wii-spil bør anskaffes?


Svar
DanerenDanerenSkrevet 05/07-07 16:28 
Hej. Jeg har lige fået mig en Wii, jeg har følgende spil: Red Steel, Rampage: Total destruction og Wii sports.

Hvilke spil vil i anbefale mig at købe først? Hvilke synes i selv bedst om?

På forhånd tak.
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
BeanoBeanoSkrevet 05/07-07 16:46 
Legend Of Zelda: Twilight Princess
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/07-07 16:53 
Godfather: Blackhand Edition er et ganske fint spil, selvom det er at finde til alle konsollerne. Styringen fungerer fint og virker ikke som en gimmick, og historien i sig selv er jo ganske solid. Grafisk er det måske ikke et mesterværk, men soundtracket læner sig meget fint op ad mafiastemningen fra filmen.

Wario Ware: Smooth Moves er også et sikkert hit, hvis det gælder multiplayer-spil. Gakket og skørt, men måske en smule kort - men som sagt holder det 100 % sammen med vennerne.
ChronoChronoSkrevet 05/07-07 17:06 
Efter Zelda, så er SSX Blur er nok det bedste Wii-spil jeg har. Styringen er super præcis og gør spillet meget sjovere end det plejer at være.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
millenniummillenniumSkrevet 05/07-07 17:08 
Kan man kommme udenom Resident Evil 4 Wii edition...?
The medium is the message.
QQSkrevet 05/07-07 17:53 
Mario Strikers Charged Football er faktisk rimelig imponerende, også grafisk efter Wii standard.

Styringen i Madden NFL 07 er også yderst overbevisende, hvis man altså er til sådan noget. Dog er spillet grafisk meget underlegent.

...og Zelda er selvfølgelig et must.

De eneste spil jeg fremover har i kikkerten, er Super Mario Galaxy, Metroid Prime Corruption og måske RE4 Wii Edition...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/07-07 17:57, rettet 05/07-07 17:58 
Pieyanthikos>

Wario Ware: Smooth Moves er også et sikkert hit, hvis det gælder multiplayer-spil. Gakket og skørt, men måske en smule kort - men som sagt holder det 100 % sammen med vennerne.

Der er desværre ikke multi player i, Det er meget sort:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
XsaneXsaneSkrevet 05/07-07 19:05 
Jeg tilslutter mig også,

Godfather: Blackhand Edition, super fed styring.
Mario Strikers Charged Football, Wifi
Legend Of Zelda: Twilight Princess, et must.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/07-07 19:43 
kroebocop>
Der er desværre ikke multi player i, Det er meget sort:=(

?
Der er da multiplayer i, omend ikke så mange modes. Dog nok til det stadig er meget morsomt ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/07-07 22:57, rettet 05/07-07 22:58 
Pieyanthikos>

Der er da multiplayer i, omend ikke så mange modes. Dog nok til det stadig er meget morsomt ;)


OK, Så det bare bag på covert at der stod 1 player. Men hvis du har det, har du jo nok ret:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/07-07 23:02 
Der står ikke direkte 1 player, men 1 Wiimote + nunchuck - man skal skiftes til at bruge det ene eksemplar, ret dum idé.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/07-07 23:14 
Nå ok, det er derfor:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DanerenDanerenSkrevet 06/07-07 11:27 
Tak for svarene. Jeg tror jeg vil starte med at anskaffe mig Mario Strikers Charged Football og Godfather. Godfather har jeg godt nok til xbox, men hvis styringen på Wii er så god som i siger må jeg hellere prøve det.
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
fumfumSkrevet 06/07-07 11:31 
Mercury står på min liste. Det bliver efter Zelda.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SonicSonicSkrevet 06/07-07 15:52 
Mercury Revolution og Excite Truck er begge nogle fede spil :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig