X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil: Umbrella Chronicles!


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/07-07 09:20 
Jeg er nød til at skaffe mig en WII igen efter jeg så det her.

http://youtube.com/watch?v=w0mHsJhtGdE
Hoid to colony C05 where the computer is...
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 13/12-07 21:24 
Core>
Desuden har jeg endnu ikke fået kigget på Galaxy.

Gør det!
Born to kill space
CoreCoreSkrevet 13/12-07 21:35, rettet 13/12-07 21:36 
Zzap!>
Gør det!

Det vil jeg ;)

Det er allerede indkøbt, det står bare i kø :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
FourDFourDSkrevet 16/12-07 16:30 
Jeg tænkte at jeg lige ville smide mine 50 cents i tråden.

Jeg fik anskaffet mig Resident Evil: Umbrella Chronicles i sidste uge. Spillet købte jeg mest pga. Co-op faktoren, og så selvfølgelig af nostalgiske grunde.
Nostalgisk kan man passende kalde det, men det er ikke udelukkende positivt.

Rent grafisk er spillet en blandet pose bolcher. Spillet døjer i visse situationer med framerate problemer, og nogle pinligt dårlige textures. Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse at Wii ikke er et grafisk powerhouse, men det betyder ikke Capcom ikke kunnet havet oprusket billedsiden en smule. Framerate problemerne opstår sjældent, men nok til at irritere det trænede øje. Men det er tilgiveligt, og forhindrer sjældent gameplayet i at skinne igennem.
Selve zombierne er ganske pæne IMO.

Rent stemningsmæssigt er Umbrella Chronicles lige som det skal være. Gemte items og dokumenter i lamper og lyskilder giver nogle rigtig fede situationer, hvor man ligepludseligt befinder sig et komplet mørkelagt rum.
Massere af cheesy Resident Evil'sk dialog, og vanlige cutscenes tilføjer en passende filmisk kant til spillet.

Sværhedsgraden er høj. Selv på easy kan det lykkes mig at få lidt sved på panden, og stå med for lidt liv, uden den fornødne shotgun ammo, men det giver jo bare anledning til at spille de forskellige chapters igen på en højere sværhedsgrad :)

Co-Op delen kan bare ikke anbefales nok. De fleste gamers har på et eller andet tidspunkt prøvet at bruge en mindre sum 10kroner på en TimeCrisis maskine, så selv casual gamers falder hurtigt til i UC.
Det giver et utroligt rush at spille igennem den progressive storyline, skulder mod skulder.

Wiimotens præcision er ikke hvad den kunne være, men det kan tænkes at det er fordi jeg spiller uden zapper eller andet plasticgeil. Det kan virke lidt akavet at skyde fra hoften, og kunne være rart at have et hylster at holde på, så jeg regner med at anskaffe mig 2. stk af de dersens Nyko PerfectShot, som ligner et godt alternativ til zapperen.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
The DaneThe DaneSkrevet 26/12-07 23:15 
Tror jeg pt. kan opsummere min mening om det her spil med at det skulle være længere :p - og de skulle have brugt den oprindelige Wesker til stemmen (lille ting, men det virker lidt forkert når man høre det).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/03-09 13:35 
Nice. Så er der en fortsættelse på vej!
Darkside Chronicles

http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=9520
millenniummillenniumSkrevet 19/03-09 14:05 
Mistery>
Selv på easy kan det lykkes mig at få lidt sved på panden, og stå med for lidt liv, uden den fornødne shotgun ammo, men det giver jo bare anledning til at spille de forskellige chapters igen på en højere sværhedsgrad :)

Er det ikke næsten Resident Evil's survival horror trademark ... at der altid er lige præcis én zombie mere end der er partroner i hylsteret. :)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 25/05-09 23:27 
Er der nogen som spillet Resident Evil umbrella.. med Wii Zapper? Jeg har lidt problemer...

Jeg har endelig skaffet mig spillet, så jeg har lidt flere spil til min House of the Dead handcannon. Men jeg synes ikke rigtigt jeg kan få sigtet til at opføre sig korrekt. (den sigter under, ligesom hvis man bruger almindelig wii-remote).

I Options synes jeg ikke jeg kan vælge Wii Zapper som primær kontrol, kun Wii Zapper knap-kontrol. - Har jeg misset et eller andet...? Eller skal sigtet bare opføre sig sådan...?
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 26/05-09 06:40 
Står din sensor-bar instilling (over/under fjerneren) korrekt i Wii-menuen.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 26/05-09 06:40 
Står din sensor-bar instilling (over/under fjerneren) korrekt i Wii-menuen.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 26/05-09 09:54 
Sensor-bar står over TVet...

Men når jeg spiller Wild West Guns opfører den sig korrekt.... Spiller man uden nunchuck er sigtet under, men bruger man nunchuck tror spillet automatisk at man bruger WiiZapper og så er sigtekornet lige ud for pistolens sigte.

Der står blot i ResEvils manual at man skal vælge WiiZapper som primær kontrol, men synes ikke jeg har den option.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 26/05-09 14:30, rettet 26/05-09 14:41 
kalibreringen sker vel ud i Wii menuen.

Men hvis nogen ved noget mere om WiiZapper options i spillet ville det høste store glæde... :)

EDIT: andre har vidst haft diskussionen:

Ser ud til at de har lavet sigtet ud fra tohånd-grebet om Wii Zapperen (holdt nede), men ikke lavet nogen option hvis der bruges alm. håndpistol. Hrmpf!

Link...
The medium is the message.
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig