X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

N64 fra ny?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-03 18:21 
Hejsa.
Er det stadigt muligt at købe en splinterny maskine herhjemme?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 13/06-03 18:24 
Tror Salling i Århus har nogen, og Overstock har Pokémon udgaven på lager.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 18:25, rettet 13/06-03 18:27 
Jeg har virkelig ledt, og indtil videre må svaret være: Kun hvis du er heldig. Jeg ved ikke om www.overstock.dk stadig har nogen, om end de er ualmindeligt grimme!

EDIT: Jo, det har de: http://www.overstock.dk/product.asp?product=342&page=1
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-03 18:27 
Naiera >
Tror Salling i Århus har nogen, og Overstock har Pokémon udgaven på lager.

Er Salling en gameshop? Har aldrig hørt om det..

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 18:27, rettet 13/06-03 18:28 
Salling... Århusianernes Magasin ;)

www.salling.dk
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-03 18:29 
Jeg ved ikke om www.overstock.dk stadig har nogen, om end de er ualmindeligt grimme!


For pokker du har ret. Den er jo møggrim. Jeg vil gerne nøjes med den almindelige :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-03 18:35 
DeluxScan >
Salling... Århusianernes Magasin ;)

Ved du hvilken butik der skulle have en sådan maskine?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
seebergseebergSkrevet 13/06-03 18:45, rettet 13/06-03 18:45 
Så i Toys'r'us (Odense) for et på måneder siden at de havde "Clear Color" udgaverne til 350.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-03 20:59 
Jeg ringede idag og de havde desværre ikke flere....

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
valiantvaliantSkrevet 13/06-03 21:29 
Hvorfor købe en ny ?
N.64 fejler jo aldrig noget, det eneste der kan blive slidt
er styrepinden på controlleren.
Det skulle ikke være så svært at finde en med orginal emballage og hvad der ellers er med fra nyt.
JuggernautJuggernautSkrevet 14/06-03 08:30 
Jeg giver dig helt ret i at Nintendo's maskiner stort set altid virker. Men nyt er jo altid bedst. Alternativt må jeg kigger mig efter en brugt maskine. Problemet er bare at folk som regel smider emballagen over højre desværre.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
valiantvaliantSkrevet 14/06-03 09:35 
Lige med undtalgese ef Nes'ens elendige connecter.
Besked sendt.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/06-03 12:26 
Jeg har 2 x som nye N64er stående, alt fra manual til kasse og konsol ser ud som har det aldrig være brugt (hvilket jeg heller ikke ved om det nogensinde har været)

Interesseret?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
JuggernautJuggernautSkrevet 14/06-03 12:28 
Besked sendt.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/06-03 16:46 
Så en i Legekæden, i Horsens for ikke længe siden.
Sælg mig en Xbox =)
JuggernautJuggernautSkrevet 18/06-03 10:17 
Det var desværre heller ikke nogen tilbage :(

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig