X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig dvd-brænder


Svar
KLTKLTSkrevet 29/06-07 14:51 
Jeg er på udkig efter en billig DVD brænder, det jeg skal have er bare det helt basale faktisk, den skal bare kunne brænde almindelige DVD-RW, og er egentlig også villig til at gå på kompromis med hastighed af brændingen hvis jeg kan få det ekstra billigt som resultat af det.
Det skal være en ekstern som jeg kan sætte meget enkelt til min bærbare.

Må indrømme jeg ikke har fulgt så meget med på dette område, så det er derfor jeg henvender mig her med mit spørgsmål og håber i kan komme med nogle forslag til nogle meget billige men stadig OK DVD Brændere.
9/11 Was An Inside Job
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 10:02 
Jeg skal bruge en ekstern DVD-brænder og jeg har udset mig en, men den har USB 2.0 tilslutning. Vil jeg kunne bruge den på min efterhånden gamle PC, som ikke har USB 2.0? Vil overførslen til brænderen være hurtig nok?

Hvis nogen kender et sted, hvor de sælger billige brændere, vil jeg gerne høre om det. (Jeg har selv fundet nogen på Pixmania, som er til en rimelig pris; ca. 400-600 kr.)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 28/07-09 10:20 
Umiddelbart tror jeg godt du kan brænde via din gamle computer, men siden USB 1.0/1.1 ikke kan trække mere end 12Mbit/s, vil det betyde at du kun kan brænde i x1 hastighed på DVD og knap x10 på CD.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 10:41 
Okay, takker... Er der i øvrigt en måde, hvorpå jeg kan tjekke om det er USB 1.0 eller USB 2.0 stik, som sidder i min computer?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 28/07-09 11:32 
Du kan sætte f.eks. et USB2 flashstick i maskinen, og hvis den kun er USB1, vil computeren skrive at enheden kører i reduceret hastighed.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 12:27 
Okay, så kan det være at det er USB 2.0 der sidder i maskinen alligevel... For jeg har en USB 2.0 stick, og jeg har ikke set den besked som du nævner. Maskinen er omkring 5 år gammel, kan det passe af der sidder USB 2.0 i den?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 28/07-09 12:41, rettet 28/07-09 12:43 
Ja, USB 2 er ældre end 5 år.

Du burde kunne se det i enhedshåndtering i kontrolpanel (Computeradministration).

Wiki om USB 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig