X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii Remote Charging Stand på play??


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 27/06-07 18:23 
Er der nogen der ved om den passer til en Dansk wii, jeg tænker mere på om den køre på noget andet strøm, nu da den ikke er fra Danmark?
Jeg håber nogen kan hjælpe mig med et svar,
inden jeg køber den..

Wii Remote Charging Stand på play
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
QQSkrevet 27/06-07 20:26, rettet 27/06-07 20:28 
For det første sælges den jo fra England, hvor strømmen er den samme som i DK. For det andet giver den her dims ikke strøm til selve konsollen men til AA batterierne i controllerne, fra USB porten i konsollen. Både USB og AA batterier er verdensstandard, uden nogen forskelle.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
solid snakesolid snakeSkrevet 27/06-07 22:34 
Okay jeg tænkte nok det var dumt spørgsmål.. :-O
Men tak alligevel :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/06-07 23:20 
Den ser faktisk ganske fin ud, og så ved man altid hvor man har sine controllere. Havde jeg stadig en Wii ville jeg bestemt overveje at købe sådan en. Nogen der ved hvem der laver den, og hvor man kan se et større billede?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BobbeBobbeSkrevet 28/06-07 00:43 
Jeg har "Power Station" fra Joytech, og er utrolig glad for den.

Power Station
Spiller nu: Wii
solid snakesolid snakeSkrevet 28/06-07 00:50 
Den har de også på Play, men jeg synes den anden ser federe ud, men om det er et officelt produkt fra Nintendo tro jeg nu ikke, så ville den have været dyrere.. Det er sikkert..

joytech udgave på play til 17,99£
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 28/06-07 09:45 
Den Solid Snake snakker om ser ret fed ud, kunne være man skulle købe en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 29/06-07 12:43, rettet 29/06-07 12:43 
..men er det ikke ret usundt for normale batterier at stå og charge hele tiden? :) Det er vist kun lithium batterier der kan holde til det. Så man skal bare nøjes med at lade dem, når de begynder at lyse rødt, hvilket jo lidt overflødiggører en decideret docking station..
SumezSumezSkrevet 29/06-07 12:44, rettet 29/06-07 12:45 
Tja, jeg synes det er rart ikke at skulle hive batterier ind og ud af wiimoten hele tiden, og den koster jo ikke mere end en normal batterioplader.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 29/06-07 15:23 
Svovlmunk>
..men er det ikke ret usundt for normale batterier at stå og charge hele tiden? :) Det er vist kun lithium batterier der kan holde til det. Så man skal bare nøjes med at lade dem, når de begynder at lyse rødt, hvilket jo lidt overflødiggører en decideret docking station..

Der står den selv slår fra når batterierne er opladet, så det er ikke noget problem..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig