X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

F.E.A.R. på Xbox360?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/06-07 20:42 
Er det værd at bruge penge på?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 25/06-07 20:56 
Jeg har ikke selv prøvet det på 360 (jeg allerede har gennemført det på pc), men jeg har læst, det skulle være ok. Til 200,- går du i hvert fald ikke galt i byen ;)
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 25/06-07 21:10 
Helt sikkert, meget stemningsfuldt og uhyggeligt.
Det skulle også være at finde til billige penge, så helt sikkert :)
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/06-07 23:05 
Så det til under 200, og jeg har moret mig fint med det. Det bliver ret ensformigt i længden, desværre.

Condemned synes jeg er bedre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 26/06-07 09:03 
Hvis man har en Xbox 360 og kan li' FPS'ere, så bør man spille F.E.A.R.

PS3 versionen har en lidt bedre styring; Sixaxis'en tillader at man bevæger analog pindende lidt længere ud i alle siderne, så styringen er ikke helt ligeså flyvsk, som den kan være det i 360 versionen (selv efter man har leget med sensitivity). PS3 versionen er så ikke helt ligeså skarp i billedet som 360 ditto'en, men så har den igen et bedre eksklusivt våben end denne (en auto shotgun Vs. elendige små ubrugelige maskinpistoler, som nærmest ingen skade giver, til 360'eren).

Men køb spillet; Det er lidt a la Condemned, men med flere våben. Begge spillene supplerer hinanden fint.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 26/06-07 09:27 
Kan også anbefale F.E.A.R. på 360'eren.
Selvom det er en lidt svag PC konvertering, så er det sjovt at spille og ser godt ud. Til 200,- er det et must-buy ;)

Forstår ikke Condemned sammenligningen, det er to meget forskellige spil. Men Condemned var et ret ringe spil IMO og F.E.A.R er en langt bedre spiloplevelse :)
enfenenfenSkrevet 26/06-07 09:38 
Sådan er vi så forskellige. Jeg mener selv at Condemned var FEAR overlegent. Det var meget mere intenst. Især i kraft af, at man stort set kun havde hand-to-hand våben til rådighed. Jeg ser frem til toeren.

FEAR var dog også et godt spil, men jeg fandt ikke styringen helt optimal på pc. Det samme var gældende i demoen på 360.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 26/06-07 11:11 


"New F.E.A.R. modes for 360"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/06-07 11:24 
Beano>
Forstår ikke Condemned sammenligningen, det er to meget forskellige spil. Men Condemned var et ret ringe spil IMO og F.E.A.R er en langt bedre spiloplevelse :)

Come on :) Condemned er da klart bedre end FEAR. Stemningen er superfed og historien er lidt mere sammenhængende og interessant end i FEAR. Vigtigst af alt er det dog ikke så monotont som FEAR, der med alle de tomme industriområder godt kunne blive en god smule trivielt.
I øvrigt er mannequin-banen i Condemned noget af det mest skræmmende, jeg har spillet. RE i FPS-view, eller noget.
Anyway, det er begge gode spil, og de er begge billige nu.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 26/06-07 11:42 
Well, jeg syntes nu Condemned var ret tamt og blev enormt hurtigt træt af det - men det er jo selvfølgeligt et smagsspørgsmål ;)
Det irriterede mig også meget at lyset ikke var rigtigt dynamisk (læs: "snyd") og det ødelagde en del af stemningen.
Bede-xBede-xSkrevet 26/06-07 16:13, rettet 26/06-07 16:13 
Jeg blev aldrig helt fanget af Fear, men Condemned vurderer jeg som det bedste horrorspil, jeg har prøvet. Begge spillene er ret ensformige rent gameplaymæssigt. Der hvor Condemned så vinder, er den overlegne stemning + historie.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig