X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arkadespilsentusiast i radioen


Svar
SumezSumezSkrevet 25/06-07 13:13 
Der er en arkadespilsentusiast, der lige er blevet "interviewet" i Radio 100FM (mener det er det vi "hører" på arbejdet for tiden)

Det var desværre for lavt til at jeg kunne høre særlig meget, men det var en der købte den slags spil. Det må næsten være nogen herinde fra, hvem er synderen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 25/06-07 13:30, rettet 25/06-07 13:32 
Kunne også være en spille-maskiner.dk-only; ved ikke hvor mange der er af dem; men ved at der da er nogle stykker...
- det er jo ikke ligefrem fordi arcade er det der bliver snakket mest om herinde };-)

EDIT: Var det een fra KBH (eller omegn), når det nu var 100FM?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 25/06-07 13:42 
Det ved jeg ikke, jeg troede 100FM var landsdækkende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/06-07 16:44 
Elgen>
men ved at der da er nogle stykker...

Entusiaster ligefrem...? Det kommer så vist an på, hvad man lægger i ordet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/06-07 08:14 
Det var det ord de brugte. Vi taler jo også om en person der rent faktisk opkøber gamle arkadespil og spiller dem. De kan vel næsten tælles på to hænder i Danmark? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 26/06-07 10:21, rettet 26/06-07 10:22 
Jeg snakker bare om disse såkaldte "spille-maskiner.dk-only" folk... :)

Der er helt sikkert en del herhjemme som har et par arcadespil eller en håndfuld, som de oftest har købt samlet. Men nogen der decideret samler og går rigtigt op i det over længere tid - og dermed kan kaldes noget i retning af entusiaster - kan man sagtens tælle på to hænder, ja. Man kan vist også godt tage et spil Frogger med den anden hånd samtidig :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 26/06-07 11:37 
Ja, ja entusiast smentusiast; tærsk kan man jo altid få... };-!

Okay, lad mig så lige prøve igen:

Det er muligt, at der findes personer i Danmark der jævnligt køber og sælger arcade-gear af forskellig art og også er i besiddelse af en mindre samling (og som er en shit-for-brains-100FM-radio-vært godt i et øjebliks sindsfovirring kunne finde på at kalde 'entusiast'), der ikke frekventerer dette forum, da det jo er lidt sjældent, at der tales om arcade eller kommer noget gear til salg herinde.

};-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig