X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Coolshop.dk


Svar
RaGeRaGeSkrevet 13/06-03 13:12, rettet 13/06-03 13:14 
Er der nogen som har bestilt noget hos coolshop pr. bankoverførsel og har fået varen? Det er nu 10 dage siden, jeg har bestilt PSO ved dem og betalt via netbank. Jeg kan se de har modtaget pengene, men de sender mig ikke en bekræftelse eller om mit spil er på lager eller ej. Har sendt dem utallige mails, men de gider åbenbart ikke at svare = skummelt! Tvivler mere og mere på, at jeg overhovedet får mit spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
olmeolmeSkrevet 13/06-03 13:15 
Prøv tlf. 98 20 48 11
RaGeRaGeSkrevet 13/06-03 13:16 
Jeg venter lige til på mandag og hvis jeg ikke modtager spillet der, så ringer jeg til dem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 13/06-03 13:16 
Jeg har ikke bestilt med Netbank...
Men de er mega lang tid om at svare på beskeder, generelt op til flere dage, så jeg TROR ikke du skal frygte noget.
Spiller nu: Halo 3
FanboyFanboySkrevet 13/06-03 14:13 
Det er garanteret bare fordi de ikke har det på lager, og skal have det hjem først. Coolshop ringer eller mailer aldrig hvis varer man har bestilt ikke er på lager, så du skal nok ringe.
SquareSquareSkrevet 13/06-03 14:17 
Jeg har fået tilsendt et par spil fra Coolshop.dk så de er reele nok ( tror jeg da... ). Jeg tror nok også bare det er fordi de ikke har det på lager eller sånt.
It's only a state of mind.
OkottaOkottaSkrevet 13/06-03 16:35 
Fanboy >
Det er garanteret bare fordi de ikke har det på lager, og skal have det hjem først. Coolshop ringer eller mailer aldrig hvis varer man har bestilt ikke er på lager, så du skal nok ringe.

Det er den absolut vigtigste grund til, at jeg aldrig nogensinde ville handle med den biks.

Man kan få varer fra England hurtigere, end ved Coolshop, åbenbart.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
StriferStriferSkrevet 13/06-03 17:47 
Jeg ventede også 11 dage på mit spil men da jeg så ringede sagde de at de havde problemer med det sted de købte spillene fra men prøv at ring de er sku flinke nok!
XBL Gamertag: ZeNtiX
RaGeRaGeSkrevet 13/06-03 18:04, rettet 13/06-03 18:05 
Stadigvæk for dårligt, at de ikke opdaterer deres varer på siden.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
StriferStriferSkrevet 13/06-03 19:04 
Det vil jeg give dig ret i!
De kunne godt skrive når de ikke havde flere på lager og hvornår de fik flere hjem!
XBL Gamertag: ZeNtiX
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/06-03 19:40 
hvorfor overhovedet købe et spil, der udkommet herhjemme over nettet når det ikke er særlig meget billigere end i en forretning?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 13/06-03 20:08 
Jeg har handlet med coolshop flere gange og har betalt både med bankoverførsler og Dankort. De har aldrig skuffet mig, alt er gået helt glat. Fik f.eks. Zelda TWW LE på udgivelsesdagen til 449,-, som lovet.

Coolshop er i mine øjne pålidelige, hurtige og billige med mange ting.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 13/06-03 20:24 
Jeg giver flottenheimer ret, fik også mit Zelda på dagen.
Sælg mig en Xbox =)
RaGeRaGeSkrevet 19/06-03 01:12 
NowhereMan1 >
hvorfor overhovedet købe et spil, der udkommet herhjemme over nettet når det ikke er særlig meget billigere end i en forretning?

/NM1

350 kr. for PSO er da ikke dyrt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 19/06-03 01:13 
Har stadigvæk ikke fået mit spil og de tager åbenbart ikke telefonen :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 19/06-03 02:04, rettet 19/06-03 02:04 
Hvis det skal foregå sådan, så skal de nok få forbrugerrådet efter dem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
tue hazukitue hazukiSkrevet 19/06-03 09:24, rettet 19/06-03 11:09 
Jeg har da en lille historie om Coolshop.

For omkring 2 måneder siden bestilte jeg PES2, Zelda og en Vertical Stander. Da jeg så havde ventet i 10 dage uden at havde fået noget (spil) :D --- skrev jeg til dem - og fik først svar fem dage senere: "vi kan desværre ikke sælge dig PES2 da det ikke er på lager pt."

Jeg skrev tilbage og spurgte, dels hvorfor de er så lang tid om at svare på mails og om hvornår de ville få det på lager.
Til det første lød svaret at deres mail-system slår knuder!!
Og at de nok ville have PES2 iløbet af en uge, hvorefter de så ville sende pakken til mig.

10 dage senere... stadig ingen pakke. Jeg skrev og spurgte hva fa**** der skete. De skrev igen og fortalte at de nok var kommet til at love for meget, og ikke kunne få fat i PES2! og om ikke der var noget andet jeg kunne bruge...
Det skal lige siges at 2 dage senere modtog jeg Zelda og Standeren.

Jeg skrev tilbage og forklarede dem at jeg synes at det er meget beklageligt for dem at deres kunder skal vente så længe. Og om ikke de ville give mig lidt kompensation for ventetiden.

Jeg venter stadig på resten af min pakke.

Nu skal jeg ikke trætte jer mere. Resultatet blev at jeg for 849,- har fået:

- Zelda (har fået)
- Vertical Stander (har fået)
- 59 GC memory (venter...)
- Splinter Cell (venter...)

Så kan man så spørge om det har været de sparede penge værd --- tja...
»You'll never walk alone«
enfenenfenSkrevet 19/06-03 09:38 
Butikker med dårlig service skyder sig selv i foden, hvis de gør noget for at rette op.

Når der er én, som fortæller om dårlig erfaring med en butik, vil det kræve seks personer at fortælle om positiv erfaring med samme butik, før de er "even".

Jeg kommer i hvert ikke til at handle hos Coolshop, efter de historier jeg har læst.

De er jo ikke engang specielt billige, hvis man da sammenligner med Gameplay eller CD-Wow.
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 19/06-03 10:47 
Også sidste gang jeg handler dem!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AndréAndréSkrevet 19/06-03 12:15 
jeg har købt min gc der, først overførte jeg pengene derefter ringede jeg for at høre hvornår de ville sende den, han sagde at de først ville sende om ca en uge da de havde udsolgt, dagen efter fik jeg en mail at de alligevel lige havde sendt en til mig.
så ingen klager fra mig;-)
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
OkottaOkottaSkrevet 19/06-03 12:31 
RaGe >
Har stadigvæk ikke fået mit spil og de tager åbenbart ikke telefonen :(

Skulle du kun gi' 350,- for PSO hos Coolshop?

Så har de garanteret aldrig haft spillet på lager, og venter bare til der er nok som gider bestille det.

Lavede de ikke samme stunt, med Panzer Dragoon Orta, i sin tid?

Jeg ville hæve købet med det samme, og gå ned i en butik og købe PSO.

Skriv eller ring til dem, at du ønsker at hæve købet, pga. urimelig lang leveringstid.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 19/06-03 12:38 
Omkring PDO, så havde de bare glemt at ligge moms oveni prisen.
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 20/06-03 00:43, rettet 20/06-03 00:44 
Fik endelig fat i coolshop.dk telefonisk! De havde som forventet problemer med at få spillet hjem fra deres leverandør, så derfor kunne de ikke sende spillet til mig - for dårlig service, det burde de informere en om fra starten af! Jeg fik dem så heldigvis til, at annullere min ordre og overføre mine penge tilbage.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ckruseckruseSkrevet 20/06-03 11:08 
Til en anden gang bør du også overveje at bruge en anden betalingsmetode end lige bankoverførsel, hvor du her har været _meget_ heldig med at få dine penge igen. Hvis du ikke har VISA er det naturligvis en hel del dyrere at købe på efterkrav, men der har du en form for garanti for ikke at blive snydt.
tue hazukitue hazukiSkrevet 21/06-03 21:41 
weeeeeee! nu har jeg fået mine ting!!! langt om længe...

Og som et ekstra plaster på såret har jeg istedet for et 59 mem. card fået et 251 mem. card! - det er da ok nice -

Bare træls at det skulle tage så f£*@&€% lang tid...
»You'll never walk alone«
JesperJesperSkrevet 21/06-03 22:02 
Har bestilt en gang hos Coolshop, og det gik helt efter bogen - så nu er jeg en af de 6 der skulle til ;)
BobbeBobbeSkrevet 21/06-03 22:13 
Jeg har heller ikke haft problemer med dem :)
Spiller nu: Wii
StriferStriferSkrevet 21/06-03 22:16 
Jeg har bestilt 3 spil fra dem! Det ene spil havde de glemt og sende (lå stadig ude på lageret) men de to andre gik det godt med;=)
Jeg har lige bestilt MotoGP 2, så nu får vi se om jeg får det!
XBL Gamertag: ZeNtiX
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig