X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty 4: Modern Warfare


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 15:23 
Nu har jeg læst en del previews og set et par videoer og jeg er godt nok imponeret.

Det er skønt at det ikke ligner Ghost recon som man skulle tro når nu Cod går til modern warfare, men de har alligevel beholdt Cod følesen og især nu hvor det igen er Infinity Ward der laver spillet.

Der er en ny gamemode som lyder lidt anderledes:

Finally, a new mode that sh... Se hele indlægget


Lasstand
are you CHICKEN?
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/03-09 10:48 
Så egentlig skulle det være Call of Duty 6: Modern Warfare 2! Oh, the beauty in names! :-D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/03-09 10:48 
Så så, ro på venner... De har så efterfølgende meddelt, at Call of Duty navnet er droppet, så det kun hedder Modern Warfare 2...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/03-09 10:53 
Det gør det bare endnu værre. Når man nu stiller sine spil alfabetisk op på hylden, så... :-D
dchangdchangSkrevet 27/03-09 11:00 
Jeg satser 50 kr. på Call of Duty 6; Big Red World at Warfare! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 27/03-09 11:05 
PalleJensen>
Så så, ro på venner... De har så efterfølgende meddelt, at Call of Duty navnet er droppet, så det kun hedder Modern Warfare 2...

Det er da stadig et helvede :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/03-09 11:27 
Brok brok brok... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 27/03-09 11:53 
Sumez>
Det er da stadig et helvede :P

War is hell...
dpldplSkrevet 27/03-09 13:20, rettet 27/03-09 13:22 
Bah fejl, læste forkert ><

Men kom med modern warfare 2 NU! Ved at være træt af World at war, skod W2 våben. :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 28/03-09 00:02 
PalleJensen>
Så så, ro på venner... De har så efterfølgende meddelt, at Call of Duty navnet er droppet, så det kun hedder Modern Warfare 2...



Sagde de noget om hvorfor? Umiddelbart lyder det da ikke skidesmart at de dropper deres brand?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/03-09 00:35 
Det var også min første tanke, på den anden side, er Call of Duty branded ved at være lidt tyndslidt, specielt efter World at War. Og da Modern Warfare lå så langt fra de øvrige Call of Duty spil, giver det måske alligevel meget god mening at skyde gang i en ny og frisk franchise, som allerede har solgt 12 millioner spil.

Gamespot:
"The sequel for Call of Duty 4: Modern Warfare will simply be called "Modern Warfare 2." The confirmation led to speculation that the game would be the first of a whole new spin-off series--speculation that a statement from an Infinity Ward rep appears to have confirmed. "All I can tell you (officially) at this point is that Modern Warfare has taken on such a life of its own, it has become our focus now. At this point, it's too early to `release` additional details." As of press time, Activision reps had not commented on the status of the Call of Duty license.

Så nej, de sagde ikke direkte noget om hvorfor. Men man må gå ud fra, at Activisions PR-afdeling ved hvad de gør.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 03/04-09 11:18 
Jeg synes det bliver værre endnu, når de siger at de vil gøre dette års "Call of Duty" til det bedst sælgende spil nogensinde, og fortsat vil sørge for at franchisen bliver større og stærkere... men sagde de ikke de havde droppet Call of Duty-navnet?

MCVUK
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 24/04-11 20:18 
Fik lige flashback, da pol.dk har et par gode artikler om Tjernobyl og bl.a. dette galleri: http://politiken.dk/fotografier/reportagefoto/ECE1261607/foto-politiken-har-besoegt-spoegelsesbyen-pripyat/

Andre end mig, der husker scenen her:

Call of Duty 4: Modern Warfare
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/04-11 09:44 
Flotte billeder :-) Serien "Life After People" har bygget en god del research omkring Pripyat i tankeeksperimentet om, hvordan verden vil forfalde uden menneskets indblanden... måske et kig værd? (Der er både en serie og en 2-timers sammenklippet version)

Life After People
DunwichDunwichSkrevet 27/04-14 20:41 
Jeg kan godt li' Time Extend artiklerne i Edge, og denne gang skriver de om den bedste first person shooter fra sidste generation.

http://www.edge-online.com/features/time-extend-call-of-duty-4-modern-warfare/

Det spil har hele pakken, og det imponerer mig stadig hvor helstøbt og god både singleplayer og multiplayer er. Hver gang jeg spiller enten campaign eller MP, bliver jeg også mindet om, hvor skidt en retning spillene gik i, da de helt mistede jordforbindelsen og blev en skygge af sig selv.
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig