X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty 4: Modern Warfare


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 15:23 
Nu har jeg læst en del previews og set et par videoer og jeg er godt nok imponeret.

Det er skønt at det ikke ligner Ghost recon som man skulle tro når nu Cod går til modern warfare, men de har alligevel beholdt Cod følesen og især nu hvor det igen er Infinity Ward der laver spillet.

Der er en ny gamemode som lyder lidt anderledes:

Finally, a new mode that sh... Se hele indlægget


Lasstand
are you CHICKEN?
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 11/11-07 15:55, rettet 11/11-07 16:20 
Sidstnævnte mission er ret brutal. Ingen nåde...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MarkosMarkosSkrevet 11/11-07 16:14 
Hvis nogen har nogle tips til hvordan man gennemfører One Shot, One Kill missionen (den lige efter All Ghillied Up) på Hardened, så er jeg interesseret i at læse om det. Jeg kan overleve indtil det checkpoint man får, hvor de fjendtlige helikoptere kommer med flere soldater, og så bliver jeg ellers overmandet.

Har som det eneste sted i spillet været nødt til at tage netop denne mission på Regular, og det kan jeg ikke ha' siddende på mig :-)
MarkosMarkosSkrevet 11/11-07 16:40 
Interessant taktik til netop denne mission:

http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuw
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/11-07 16:52 
En lidt tøset taktik kan man vist roligt sige...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 11/11-07 17:02, rettet 11/11-07 17:03 
Jeg vidste faktisk ikke man kunne bruge C4 :P

Men jeg fik holdt en pause, og så gik det også meget bedre. Jeg er endelig færdig med spillet på Veteran :)
Spiller nu: Halo 3
MarkosMarkosSkrevet 12/11-07 10:40 
Multiplayer i det her spil er simpelthen genial. Spil det med nogen man kender, og vær på samme hold, og så er det næsten en trance lignende tilstand man hensættes til under spillene. Det er utvivlsomt bedre end Halo 3's multiplayer - jeg nævner spillet, fordi det vel er det som kommer tætteste på samme type multiplayer - og det at man laver sin egen karakter og leveller ham op gennem multiplayer delen, er en super opfindelse. Man sidder næsten og klapper i hænderne efter kampene, når man hører den lyd der fortæller, at man er steget i level og har unlocked nye features. Den vigtigste grund til at jeg foretrækker CoD 4 over Halo 3's multiplayer er dog frameraten. De 60 fps som CoD 4 kører med, gør det til en meget bedre og langt mere præcis oplevelse når man sigter og skyder.

En anden ting: Jeg spiller stadig PS3 versionen, men lavede igen en sammenligning mellem den og 360 versionen. 360 versionen har et mørkere og lidt mere mat billede, og billedet osv "springer" ikke rigtigt i øjnene som billedet på PS3 versionen gør. Det ser mere sprødt ud når jeg spiller PS3 versionen.

Maxconsole har en lille artikel om de to versioner, hvor Infinity Ward udtaler sig:

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=21738

quote:

Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU. Regardless, every console owner will proudly use Call of Duty 4 to showcase their high-definition TV, because COD4 is by far the best-looking console game you will see this year.

Uanset hvad, så køb det her spil og nyd hvert sekund af det.
AmbyAmbySkrevet 12/11-07 10:53 
Markos>
Multiplayer i det her spil er simpelthen genial. Spil det med nogen man kender, og vær på samme hold, og så er det næsten en trance lignende tilstand man hensættes til under spillene.
(KLIP)

Mener du over nettet eller med 2 controllere på samme system? Hvordan fungerer det så med voicechat?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MarkosMarkosSkrevet 12/11-07 10:56 
Spiller kun online og med mit Nokia BH-204 headset virker det perfekt.
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 10:57 
Markos>
360 versionen har et mørkere og lidt mere mat billede, og billedet osv "springer" ikke rigtigt i øjnene som billedet på PS3 versionen gør. Det ser mere sprødt ud når jeg spiller PS3 versionen.

Har du sammenlignet begge udgaverne via component?

Har nemli' observeret at der kan være en lille forskel i farver og generelt skarphed om det er via component eller HDMI. Ihvertfald på mit TV ;)
MarkosMarkosSkrevet 12/11-07 11:04 
Nej, jeg har selv sammenlignet via RGB på mit CRT TV.

På min vens HDTV af en anselig størrelse - kan ikke huske tommer - nåede vi at sammenligne én gang, og der bemærkede vi samme forskelle. Jeg kender ikke modelnr på hans HDTV, men det er svjv et Philips.
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 11:06 
Ok, bare man checker begge udgaver via samme TV og kabeltype ;)
MarkosMarkosSkrevet 12/11-07 11:07 
Yes sir ;-)
WehnerWehnerSkrevet 12/11-07 11:36 
Markos>
Det er utvivlsomt bedre end Halo 3's multiplayer

Og vi præsenterer: Månedens Halo-beater.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 12/11-07 11:50 
Når Halo online ikke er bedre, så må man acceptere at den bliver slået ofte ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 12/11-07 12:20 
:P
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 12/11-07 12:28 
Når det nu er Halo, der måles efter, så tror jeg ikke Call of Duty 4 står distancen på helt samme måde. Jeg tror det har nemmere ved det end så mange andre spil, og jeg synes helt sikkert, der er en pragtpræstation, men communityet bliver nok tættere på en anden platform, som fx. PS3 eller pc. Især PS3, der mangler spil i denne kaliber er et godt bud. Pc er heller ikke et skidt bud, da denne type spil falder let til her.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-07 10:05 
Her er mine 5 øre. Jeg har lige klaret den der chilie in the mist stealth bane, så det er ikke gennemført endnu.

single player:
Som i alle er ret enige om, så er dette spil en visuel perle. Alt er afsindigt flot og realistisk at se på, med et touch af art og farve. Lydsiden er ligeledes rigtig lækker. Der er et par små brølere ind i mellem, som at man ikke selv kaster nogen skygge når man løber forbi et dynamisk lys, hvor ens team-mates gør. Og så deres effekt når man skyder på en glasrude er ret fesen at se på, og så det at man bare er 2 svævende arme i luften er heller ikke godkendt! Men ellers er det uber cool.

MEN... Mit problem med spillet startede allerede ved første bane. Gameplayet i det her spil er totalt hul i hovedet. Mine holdkammerater tæsker bare derud af som om de var på tid. Jeg går og prøver på at nyde banen, og environmentet, alt imens at de andre render rundt og skyder ALLE fjenderne stiller sig ved en dør, venter på at jeg kommer tæt nok på, hvorefter de løber ind i næste rum og skyder alle derinde. Det er jo direkte plat. Det føles som én lang cut-scene, og det er ikke sjovt. Og det gælder meget de første baner syntes jeg.

Det bliver dog bedre når man får klaret lidt flere baner, og selv får lov til at skyde nogle fjender. Og dér støder man ind i næste store problem. Fjender som spawner og spawner og spawner indtil man løber hovedløst ind i det hus hvor de bliver ved med at spawne. Jeg føler at jeg får mere ud at, bare at løbe så langt frem i banen som muligt mens jeg bliver skudt på som et jaget dyr.

Og her bliver jeg altså nød til at fremhæve hvor lækkert det hele er gjort i Airborne. Der er ingen fjender som bliver ved med at spawne. I Airborne kan man spille præcist som man har lyst. Sidde på afstand tage fjender en efter en, eller du kan tæske frem som rambo. I CoD4 er det kun sidst nævnte metode som virker. Plus at spillet er udtilgiveligt linært. Det er så slemt at jeg bare føler at jeg er på rails. Man kommer igennem den ene "hallway" formet bane efter den anden. Det er måske også unfair fordi jeg lige kommer fra Airborne som er så open-ended som noget kan være.

Og så ved jeg ikke. Jeg syntes at det er mere tilfredstillende at nakke fjender i Airborne. Det er måske ragdoll'en som er mere cool i airborne, måske er det lyden når man laver et headshot som er bedre.. Jeg syntes bare at airborne er et sjovere spil.

Heldigvis er der baner i nye og næ (i CoD4) som skiller sig lidt ud, som når man flyver i helikopter, eller den berømte stealth mission som er til et 13 tal.. Jeg er bare træt af den sædvanlige call of duty skabelon som snart godt kunne bruge noget forandring hvad angår gameplay.

Og så vil jeg lige sige at alle de negative ting jeg har nævnt her er kun nævnt til single player.. Multiplayer delen af CoD4 har jeg intet at sætte fingre på. Den er Flawless! Og kan ikke sammenlignes med singleplayeren.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 13/11-07 10:22 
Er det ikke noget med, at du spiller spil på letteste sværhedsgrad - synes jeg du nævnte for nylig. I så fald er det jo klart, at dine venner tager fjenderne ud uden din hjælp :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 13/11-07 10:42 
Men Darknon - det er en visualisering af krig. Det er ikke meningen at du skal gå rundt og sniffa til blommorna. Krig handler umiddelbart ikke om at slå flest mulige ihjel, men om territorier - og det er det der vises ved CoD4s spawnsystem. Det er ikke meningen at du skal kunne sætte dig i et hjørne med aftrækkeren i bund.

Og det du nævner er reelt bare de scriptede sekvenser i spillet, hvor AI'en åbner dørene.

Jeg synes ikke Airborne når nogen af Call of Duty-spillene til sokkeholderne. Innovationen i dét spil, består i de tre-fire sekunder du er på vej ned i faldskærmen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 11:12 
Medal of Honor: Airborne er bedre end Call of Duty 4? Så fik jeg også et godt grin i dag.

Det Herold skriver, er jeg ret enig i.
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 11:20 
Darknon>
Og så ved jeg ikke. Jeg syntes at det er mere tilfredstillende at nakke fjender i Airborne. Det er måske ragdoll'en som er mere cool i airborne, måske er det lyden når man laver et headshot som er bedre.. Jeg syntes bare at airborne er et sjovere spil.

Bliver nødt til at uddybe, for nu knækkede kæden da helt.

Fjenderne i Airborne har næsten ingen hitpoints på deres dumme kroppe, og spillet lader dig først ramme og dræbe en fjende, når et lille rødt kryds vises på dem. Hvilket i praksis vil sige - og jeg har oplevet det mange gange - at jeg kunne stå og skyde en nazi i hovedet med min M1 og SE at jeg ramte ham, men de første 4-5 skud blev ikke registreret fordi spillet ikke var enig med mig og ikke havde plantet et rødt kryds i panden på ham. Jeg lavede masser af headshots hvor jeg skød præcist det samme sted en håndfuld gange, men det var først det sidste eller sjete skud som blev registreret.

Man kan sige mange dårlige ting om Airborne. Vi gør det bare ikke ofte nok.
PlaykidPlaykidSkrevet 13/11-07 12:01 
Darknon>
Heldigvis er der baner i nye og næ (i CoD4) som skiller sig lidt ud, som når man flyver i helikopter, eller den berømte stealth mission som er til et 13 tal.. Jeg er bare træt af den sædvanlige call of duty skabelon som snart godt kunne bruge noget forandring hvad angår gameplay.

Det er også de missioner der skiller sig ud, jeg synes er det bedste baner. Der er også for meget Cod2 gameplay, med fjender der bliver ved med at spawne, det ødelægger meget af stemningen i spillet.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-07 13:31, rettet 13/11-07 13:41 
Markos: Det du siger med hit-points og røde krydser gir ingen mening for mig. Sådan som jeg oplever det i airborne, så enten rammer man en fjende, eller også gør man ikke.
Når man dræber en fjende i CoD4, så falder han bare ned på jorden, og det gælder også hvis det er med shotgun, så falder han bagover, og ned på jorden hvor han står. Ja det virker mere realistisk, men også en smule kedeligt... Når man dræber en fjende med shotgun i airborne, så kan man bedre mærke hvor kraftfuld den er, ved at fjende bliver slynget tilbage, og lander måske på et bord eller flyver ind i en reol, og det ser pisse sejt og voldsomt ud, og det er stadig ikke overdrevet som i f.eks FEAR.
Det sidste dræbende kill i airborne gir et ekstra tydeligt blodsplatter. Og laver man et headshot, så bliver lyde lige forstærket med et ekstra lækkert "splat", og disse 3 ting gør bare fornøjelsen ved at dræbe en fjende, meget mere tilfredstillende...

Herold: Det er bestemt ikke kun når man skal lande med faldskærm at spillet skiller sig ud. Man har én stor arena hvor du frit kan bevæge dig rundt præcis som du har lyst til. Du kan gå ind i alle bygninger, der er stiger så du kan kravle op på tagene. Og hvis du er pined down i en smal alley, så kan du altid prøve at løbe udenom, og flanke fjenden. Det gør at spillet virker helt frit, og du helt selv kan bestemme hvordan du vil gribe en situation an.
I CoD4 er der ikke anden vej end lige frem. Der er 2 ingange til hver bygning, og det er iøvrigt ligegyldigt hvilken en du vælger, for fjenden ved ALTID hvor du er. Du kan ikke løbe udenom og flanke dem, mens dine kammerater holder dem beskæftiget, de vil altid skyde på dig, uanset hvor du står henne. Selvfølgelig sker sådan nogle ting også i airborne, men slet ikke på det niveau.. I CoD4 har du 1 hallway, og nogle cover objekter, og så er det ellers bare ligefrem. I Airborne har du et kæmpe åbent område, hvor du frit bestemmer hvordan du vil spille.

Ja, jeg spiller på easy. Så det kan måske ha noget at gøre med at mine kammerater nakker mest, det er ikke slemt mere, det var mest i de 3 første baner. Jeg skal nok gi den en change på hard eller normal næste gang jeg tænder det.

Jeg er helt enige med jer andre i at spillet er super super fedt, det skal der ikke være tvivl om. Det er bare nogle negative ting som andre syntes at være ligeglade med, eller ikke ser. Og det er ting som Airborne gør meget bedre.

PlayKid: Ja de baner er godt nok fede.. Stemningen i sniper banen er helt unik, og tense, og man følte virkeligt at man var 2 snipere på en rigtigt realistisk stealth mission.
Helikopter banen med de der sort/hvid views, var skræmmende realistisk, og mega ubehagelig syntes jeg.
Og så bare de små sekvenser hvor man får lov at sidde ved den der grenade launcher på en helikopter er mega fedt lavet.

-SPOILER-
Scenen hvor man følger ham gutten efter første bane er genial godt lavet. hvor man sidder på bagsædet i bilen og kigger rundt. Ultra realisme.. Plus de har steder hvor man skal hjælpe hende piloten ud af helikopteren og bære hende væk. Sekvensen hvor sniperen bliver såret, og man skal bære ham rundt, mens han guider én. Scenen hvor man stiger ud af den nedstyrtede helikopter efter den store bombe.. Det episoder i spillet, er pisse godt lavet, og skaber en mega fed stemning!
-SPOILER SLUT-
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 13/11-07 13:40 
Generelt set, når der er fire sværhedsgrader i spil, så er sværhedsgrad 1 så let, at man ikke får nogen egentlig oplevelse af spillet, som det er designet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 13/11-07 13:46 
Darknon>Der er 2 ingange til hver bygning, og det er iøvrigt ligegyldigt hvilken en du vælger, for fjenden ved ALTID hvor du er. Du kan ikke løbe udenom og flanke dem, mens dine kammerater holder dem beskæftiget, de vil altid skyde på dig, uanset hvor du står henne. Selvfølgelig sker sådan nogle ting også i airborne, men slet ikke på det niveau..

Det holder slet ikke, det du skriver. Nu kan jeg kun udtale mig om Airborne.

AI'en hos de fjendtlige i Airborne ved altid hvor du er, og kan ramme dig med næsten 100 % nøjagtighed på lang afstand og det er altså med et maskinevær. Den fjendtlige AI vælger stort set altid at ignorere dine medhjælper, når den først får øje på dig. Samtidigt har jeg også set præcisionskast på mange hundrede meter med en granat - igen udført af den fjendtlige AI. Melee slag udfører den fjendtlige AI også med noget det ligner dobbelt hastighed i forhold til én selv.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-07 13:57 
enfen: Nu er der nok ret stor forskel på hvor godt de rammer, alt efter hvilken sværhedsgrad man spiller på. Jeg har spillet det på easy og normal, og ja de rammer bedre på normal. Men jeg har stadig oplevet mange gange at kunne snige mig om på siden af en floksoldater og skyde mange af dem en efter en mens de skyder på mine teammates frem for mig. Ja de kaster granater præcist, men gør de ikke det i alle spil? :)
Jeg syntes at det er ok at fjenderne melee'er meget hurtigere end spilleren. Til gengæld slår vi meget hårdere end dem, så det går jo lige op. At de slår hurtigere tilføjer jo bare til den intense stemning :)
For The Love Of The Game
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 14:03, rettet 13/11-07 14:08 
Darknon>
Markos: Det du siger med hit-points og røde krydser gir ingen mening for mig. Sådan som jeg oplever det i airborne, så enten rammer man en fjende, eller også gør man ikke.

Mht. de røde krydser, så behøver du kun kigge på din skærm, på de fjender du skyder på.

Airborne er rigtig dårlig til at registrere hits, men det kan jo være man har fjernet dem (de røde krydser) på Easy, for at gøre det ekstra nemt at få kills.
MarkosMarkosSkrevet 13/11-07 14:07 
Darknon>
Du kan ikke løbe udenom og flanke dem, mens dine kammerater holder dem beskæftiget, de vil altid skyde på dig, uanset hvor du står henne.

Det kan man faktisk sagtens i CoD 4, for jeg gjorde det så sendt som i går. Du er klar over at der er en sprint funktion i CoD 4, ikke? Den funktion lader dig gøre mange gode ting.
AmbyAmbySkrevet 13/11-07 14:15 
Apropos sprint-funktionen, så er der ikke større tilfredsstillelse end at spæne op til en fjende der gemmer sig bag en mur og dolke ham.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 13/11-07 14:23 
Den kan let misforstås :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 13/11-07 14:29, rettet 13/11-07 14:29 
Kun hvis det ligger til dig ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 13/11-07 14:49 
Jeg ville ønske du også have tilføjet et "bagfra". :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 13/11-07 15:05 
Darknon>Nu er der nok ret stor forskel på hvor godt de rammer, alt efter hvilken sværhedsgrad man spiller på. Jeg har spillet det på easy og normal, og ja de rammer bedre på normal.

Nu har jeg gennemført spillet på både Normal og Expert, og fjenderne er lige gode til at ramme. Selv igennem minimale sprækker, kan den fjendtlige AI ramme uden problemer.
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 13/11-07 15:53 
Puha-da...

Her kunne jeg bruge mange lange ord på at fortælle hvor kvalmefremkaldende ringe Airborne er i sammenligning med COD4, men I andre klarer det jo fint, så jeg slipper denne gang ;)

Keep up the good work :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 13/11-07 17:38 
Det her er vidst en diskution som jeg ikke kan vinde :)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-07 00:12, rettet 17/11-07 00:13 
Hvordan er online delen i 360 versionen? Jeg har i de sidste 20 min forsøgt at joine et spil men der sker intet. Den står stadig og søger... Sådan har det været lige siden spillet udkom, fandeme utroligt!

EDIT: Jeg spiller PS3 versionen. Har prøvet at genstarte konsollen osv...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 17/11-07 00:36, rettet 17/11-07 01:14 
Core og jeg sidder og morer os med det lige nu på Live :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-07 01:10 
Det tog kun 40 minutter før jeg kom ind i et spil. Bare den gad skrive at der ikke var nogen spil igang så man kunne vælge at spille noget andet. "Trying to join potential matches." betyder i min verden at der er spil som den prøver at joine. Men der sker intet. Kan man ikke lave server selv, uden at det kun er for venner?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-07 04:42, rettet 17/11-07 04:45 
Konsolkongen>
Hvordan er online delen i 360 versionen? Jeg har i de sidste 20 min forsøgt at joine et spil men der sker intet. Den står stadig og søger... Sådan har det været lige siden spillet udkom, fandeme utroligt!

EDIT: Jeg spiller PS3 versionen. Har prøvet at genstarte konsollen osv...

Der er nogle online problemer med PS3 versionen. Infinity Ward er ved at forsøge at rette det:

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164306
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 17/11-07 07:19, rettet 17/11-07 07:20 
COD4 er den bedste singleplayer oplevelse for mig i dette år endda bedre end HALO 3. Jeg elsker hvordan de har kælet for hver en eneste lille detalje, virkelig imponerende!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-07 07:23 
Er der tanks i multiplay?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 17/11-07 07:50 
Nej.
are you CHICKEN?
CoreCoreSkrevet 17/11-07 11:26 
Heldigvis.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/11-07 18:45 
RaGe>
COD4 er den bedste singleplayer oplevelse for mig i dette år endda bedre end HALO 3. Jeg elsker hvordan de har kælet for hver en eneste lille detalje, virkelig imponerende!

Enig. Og jeg havde ikke engang planlagt at købe det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 17/11-07 19:15 
Medrivende og fængende er den, men det med fjendespawns trækker ned, hvis man skal sammenligne med de andre toptitler. Det må godt være væk i CoD5.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 17/11-07 19:44 
Det trækker da ikke ned - det er da det der får det til at fungere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 17/11-07 19:55 
Jeg synes grundlæggende at det er dårligt design. Husker specielt et sted, hvor jeg blev ved og ved med at tømme et hus for fjender, og lige fyldt af fjender var det. Indtil jeg løb syv meter frem - hvilket jeg egentlig aldrig ville have gjort, fordi huset foran mig jo var fyldt med fjender!

Hvis man ikke lader sig gå på af det, så er spillet en rigtig god oplevelse, og jeg kunne ignorere det for det meste. Men godt design, det er det altså ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 17/11-07 20:10 
Jeg synes ikke at det eksempel kan gøre det til dårligt design - det er klart at der ikke bør vælte 400 mennesker ud af et lille skur, så den slags småfejl bør rettes, men grundlæggende fungerer systemet. At fjendeantallet reelt er uendeligt simulerer krig bedre end i noget andet spil. Du vinder ikke krig ved at holde aftrækkeren i bund til alt andet ligger ned - det gør du ved at tage territorier, og det er derfor det fungerer så godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 17/11-07 21:05 
Så bør man lave, eller vise det på en anden måde, for det ødelægger helt følelsen af krig, når fjenderne har de her uendeligheds spawn. Det er ikke den store géne på normal sværhedsgrad da det mest er run & gun, og fjenden alligevel bliver slagtet. Men på Veteran fungerer det absolut ikke, den grænser til latterligt design flere steder, hvor i mod de steder hvor fjenden er i et bestemt antal virker meget bedre.

Hvis der absolut skal flere fjender til, kunne de jo evt. komme ind i kampen med mandskabsvogne eller lign. Det tror jeg også skete et par gange i spillet faktisk.
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 17/11-07 21:16 
Jeg siger heller ikke det er perfekt som det er, men det er IMO et vigtigt element i det der gør Call of Duty unikt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig