X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Duty 4: Modern Warfare


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 15:23 
Nu har jeg læst en del previews og set et par videoer og jeg er godt nok imponeret.

Det er skønt at det ikke ligner Ghost recon som man skulle tro når nu Cod går til modern warfare, men de har alligevel beholdt Cod følesen og især nu hvor det igen er Infinity Ward der laver spillet.

Der er en ny gamemode som lyder lidt anderledes:

Finally, a new mode that sh... Se hele indlægget


Lasstand
are you CHICKEN?
214 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 15:23 
Nu har jeg læst en del previews og set et par videoer og jeg er godt nok imponeret.

Det er skønt at det ikke ligner Ghost recon som man skulle tro når nu Cod går til modern warfare, men de har alligevel beholdt Cod følesen og især nu hvor det igen er Infinity Ward der laver spillet.

Der er en ny gamemode som lyder lidt anderledes:

Finally, a new mode that should satisfy that most hardcore of players was revealed: Realism Mode. A single well-placed shot is able to kill a man in this mode, so caution is key. Even worse, while a shot to the legs may not kill you - it could paralyze you - leaving you stranded waiting for help. We don't recommend this mode if you aren't patient, as you might find yourself developing serious anger issues.

Og en ny game mode der hedder laststand ser meget sjovt ud, da man lige kan nå at få dem der dræbte en med sig i døden.

Lasstand
are you CHICKEN?
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 15:26 


Lige en video af hvorfor jeg synes det ligner Cod og ikke Ghost recon.
are you CHICKEN?
RooneyRooneySkrevet 23/06-07 16:15 
Xboxyde har en 60 fps version af den nye gameplay trailer.

http://xboxyde.com/news_4484_en.html

Mmmm - CoD 4 kommer til at køre med 60 fps....drool.

<Insert sound of Halo 3 dropping the ball here> :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 23/06-07 16:36 
Hvor fra har du, at Call of Duty 4 kommer til at køre med 60 fps?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RooneyRooneySkrevet 23/06-07 17:43 
Rooney>
Xboxyde har en 60 fps version af den nye gameplay trailer.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 23/06-07 17:58, rettet 23/06-07 17:59 
Jeg kan udemærket godt læse hvad du skriver. At de uploader en film i 60 fps, er jo ikke ensbetydende med, at det færdige spil vil køre ligesådan. Det er ikke første gang Xboxyde har uploadet 60 fps'-film af spil, som når de udkom kørte med et lavere antal fps.

Jeg tænkte selvfølgelig mere på noget håndfast, så som en udtalelse fra Infinity Ward?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RooneyRooneySkrevet 23/06-07 18:29 
CoD 2 kørte med 60 fps, så jeg er forhåbningsfuld mht. at Infinity Ward også får 4'eren til at gøre det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 19:35 
Taget fra teamxbox preview:

There's no doubt in our mind that Call of Duty 4 is by far the best-looking first-person shooter on the Xbox 360. The game features some truly stunning lighting effects, from the lightning we mentioned above to "god rays" streaming through the bullet holes in the walls of buildings. All of the character models look impressive too, from the fabric on their uniforms to the nifty self-shadowing effect. We had a chance for a nice, slow walkthrough of a village in Azerbaijian, where we noticed incredibly realistic foliage and some of the the best particle-based cloud and smoke effects we've ever seen. Amazingly, the game is almost locked in at a buttery-smooth 60 frame per second.

Så mon ikke de kommer til at holde 60 frames ved udgivelsen, der er jo nogle måneder endnu.
are you CHICKEN?
HankyHankySkrevet 23/06-07 19:38 
Super, tak for informationen :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/06-07 19:46 
Anytime :^)
are you CHICKEN?
WikzoWikzoSkrevet 24/06-07 22:10 
Har brugt rigtig mange timer på 2'eren, og for nyligt købte jeg en 360'er. Glæder mig helt vildt til 4'eren; det ser lækkert ud! :D
Bede-xBede-xSkrevet 08/07-07 04:29, rettet 08/07-07 04:37 
E3 trailer:

http://www.gametrailers.com/player/21256.html

Jeg var ikke så meget oppe at køre over CoD2 og treren brød jeg mig slet ikke om. CoD4 ser dog virkeligt godt ud. Utroligt hvis de kan holde fast ved de 60 fps.

Anden - ikke ny - gameplayfilm:

http://www.gametrailers.com/player/21332.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 08/07-07 16:32 
Sygt!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
enfenenfenSkrevet 12/07-07 14:27 
Er der nogen, der har kendskab til, om co-op blive muligt i COD4?
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 14:44 
Infinity Ward har altid fokuseret på stærke singleplayer oplevelser - deres egne ord - så jeg tror ikke der kommer co-op i CoD 4.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 14:58 
De har ikke sagt noget om co-op og har ikke tradition for det, så jeg tror ligesom Rooney, at det er udelukket.

Men der kommer en multiplayer beta på 360.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 13/07-07 00:51, rettet 13/07-07 00:54 
http://www.gametrailers.com/player/21748.html

På den grafiske side overgår Infinity Ward langt mine forventninger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 13/07-07 01:23 
Jeg er begyndt at spille CoD 2 igen, og tanken om den sublime styring og de 60 fps, i både 2'eren og 4'eren, får mig til bare at vil spille CoD 4 også. Man kan se på videoerne, at det er fuldstændigt som at spille CoD 2 - jeg glæder mig meget!

Sjovt, at en af banerne hedder Charlie Don't Surf. Infinity Ward kender deres Apocalypse Now.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-07 00:16 
Efter sigende skulle CoD4 betaen starte i august. Kan ikke rigtigt tjekke det, da jeg ikke er bruger på deres forum:

http://www.charlieoscardelta.com/beta.php
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 29/07-07 00:44 
Call of Duty 4: Modern Warfare PUBLIC Multiplayer BETA FAQ:

When does the BETA start?

The beta will launch in August, 2007. The Exact date is TBD, we'll update you as details are finalized.

How do I get into the BETA?

There's going to be a lot of ways to secure your spot in the Public Multiplayer Beta for Call of Duty 4: Modern Warfare, finalized details will be coming out in the near future. However, Charlieoscardelta.com members will have exclusive chances and ways to get into the BETA which we'll be detailing in the coming weeks.

What platforms is the BETA for?

This Multiplayer BETA is exclusive to the Xbox 360 via Xbox Live, however we've got lots of things in the works for the PC version as well which we have yet to announce. This FAQ / BETA is strictly for the Xbox 360 version however.


Fra deres beta forum (meldt mig til da jeg gerne vil prøve beta ><) og det er fra den 10 juli.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 11/09-07 17:04 
Der er en collector's edition på vej til 360 og PC:

http://news.teamxbox.com/xbox/14467/Call-of-Duty-4-Limited-Collectors-Editions-Confirmed/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 16/09-07 22:37 
Har spillet et par timer af betaen nu. Er dybt imponeret. Bedste online FPS'er på Xbox 360. Halo kan da godt pakke sammen.. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 16/09-07 22:45 
Ikke Halo 3 ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 17/09-07 08:22 
Ja spillet er stjerne gennemført lavet, og en fornøjelse at spille. Om det kommer til at slå halo 3 tror jeg ikke, men fedt er det helt bestemt :-)
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 17/09-07 08:56, rettet 17/09-07 08:57 
I min verden er Halo 3 allerede slået! Hate me now ;)

COD4 er under alle omstændigheder min kommende online-tidsrøver, det er der ingen tvivl om. Alt virker bare deri. Samme lækre kontrol som i 2'eren, rigtig flot grafik og et våbenarsenal der bare sparker røv. M4'eren er (ligesom det var tilfældet i GRAW) et fantastisk stykke virtuelt isenkram.

Jeg glæder mig helt ufatteligt til at forlyste mig med Singleplayer-delen.

Der er voldsomt mange der camper, men det er (ligesom i 2'eren) kun indtil de finder ud af at de er på røven, hvis ikke de lærer at bruge andet, da det langt fra er alle baner der egner sig til sniper-rifler. Og lærer de det ikke af sig selv, må de bare få kniven Riddick-style!

Nu skal vi så bare have Konsolkongen til at købe sig en ny Xbox ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/09-07 09:31 
Er der stadig mulighed for at få beta-koder? Kan nogen guide lidt, please.
CoreCoreSkrevet 17/09-07 09:44 
Tjek dine beskeder ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ComradeComradeSkrevet 17/09-07 10:16 
Jeg er en smule skuffet over betaen. Har dog kun spillet lidt over 1 time FFA, men førsteindtrykket har ikke imponeret mig.

BF2 Moderncombat er stadig den bedste online FPS'er for mig.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FizbanFizbanSkrevet 17/09-07 10:25 
Vil give Core ret, nu har jeg spillet det i lidt over 8 timer, og jeg er stadig inponeret over de mange forskellige muligheder der er i spillet.
Glæder mig meget til at det kommer her til november.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
KalicolaKalicolaSkrevet 18/09-07 09:49, rettet 18/09-07 09:53 
Efter ca 7 timers tid med demoen, kan jeg sige at dette uden tvivl er et af de fedeste online spil jeg har spillet. Det er helt genialt lavet. Det er ikke fordi at grafiken er overdrevet fed, sådan model og texture messigt, men de har noget rigtigt fedt lys og farve og det hele smelter bare godt sammen så det er super godt ud. Man kan se hvad tingene er i modsætning til gears of war, som jo bare er en skudder mudder af normal mapping.

Gameplayet er til et 13 tal. Det er lækkert at se nogle som tør at blande skills og levels ind i et FPS spil. Det er en fed fornemmelse at stige i rang, fordi det er gjort på en lækker måde med lyd og tekst, og så VED man at man har fået noget ud af det, skills eller våben. Create a character er også super fedt. Det lykkedes mig nogenlunde at lave en ninja, med ekstra smoke grenades, speed og health og en skill som gør at man ikke kan ses på fjendens radar, og med de skills var det faktisk muligt få et rimeligt højt knife-kill-count, og han var rigtig sjov at spille med.

Der er mange muligheder for at lave forskellige characters som spilles på forskellige måder, det er fedt, og gør sammen med unlockables at man gerne vil spille det igen og igen.

Alt ved det her spil er stjerne gennemført og til et 13 tal. Eneste klage jeg har er at man ikke kan vælge udseenet på sin character, med hjelme og masker osv.

EDIT: Jeg kan egentligt også meget godt li at de ikke har brugt tid på vehicles. Det lader vi halo 3 om at mestre :-)
For The Love Of The Game
ElgenElgenSkrevet 05/11-07 08:37 
Nu er der jo efterhånden ret kort tid til at denne lækre title rammer os in-da'-face.
Jeg har flere steder (men desværre ikke særlig pålidelige) læst at det skulle være regionsfrit (til Xbox360); er der nogen der kan be- eller afkræfte det?
Hvis det er, overvejer jeg nemlig at hjemkøbe det fra enten Hong Kong eller Canada, da det er væsentlig billigere der (-og efter lige at have købt Orange Box, er der lidt lavvande i kassen hvor der står 'Spil' på for tiden).
Nu er det ikke så tit at jeg har prøvet at købe noget i brevstørrelse fra en online-butik uden for EU; hvor stor er risikoen for at det bliver snuppet i tolden?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RaGeRaGeSkrevet 05/11-07 09:03, rettet 05/11-07 09:20 
Ja, spillet er regionsfrit og skulle gerne modtage mit en af dagene :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ElgenElgenSkrevet 05/11-07 09:11 
Hvor har du købt fra, og til hvilken pris?
Link?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 05/11-07 10:30, rettet 05/11-07 10:40 
Hmmm, synes jeg har set coverfotos hvor der står NTSC eller PAL oppe i hjørnet; betyder det så at en NTSC-version smidt i min PAL 360'er, vil spytte et NTSC-signal ud, eller 'justerer' spillet sig selv efter hvilken 360'er (PAL eller NTSC) det sidder i?

PS: Bruger composite-kabel og CRT-TV.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WikzoWikzoSkrevet 05/11-07 15:03 
Jeg har bestilt CoD4 og Assassin's Creed på Gamehubs.com til £25 (gratis fragt). Hjemmesiden er blevet rost enormt; det er vist en eller anden kendt eBay-sælger fra Malaysia, der står bag :)

Begge spil er i øvrigt regionsfrie, og hvis dit tv kan køre PAL60-signal (kan justeres under Screen Settings på 360'eren), burde du kunne afspille NTSC-J spil.
BeanoBeanoSkrevet 05/11-07 15:07 
Men spillene sendes fra Singapore så de kan nemt blive dyrere :!
WikzoWikzoSkrevet 05/11-07 18:12 
Der er ganske få fra en dansk Xbox-hjemmeside (ingen reklame), der har fået told på. Og HVIS der gør, er det maks. 70 kr.

... altså stadig billiger end de danske priser :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/11-07 08:37 
Så er de første anmeldelser landet:

IGN - 9,4/10
TeamXbox - 9,7/10
1UP - 9,5/10
Gametrailers - 9,4/10
GameZone - 9,5/10

Endnu en must have ser det ud til...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ElgenElgenSkrevet 06/11-07 09:38, rettet 06/11-07 09:39 
Hvis man har prøvet betaen, var man vist aldrig i tvivl om at det var et must-have };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 09:47 
Lyder dog til at det kun er must-have hvis man vil spille det online. Skulle være meget kort i single player (5-6 timer på std. sværhedsgrad).
ElgenElgenSkrevet 06/11-07 10:11 
Ok, det er jo reelt også kun online-delen jeg kan udtale mig om udfra den der beta };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 10:15 
Fair nok ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-07 10:41 
Jeg køber spillet primært for multiplayer delen, efter at have spillet betaen. Hvis spillet var et multiplayer only ligesom warhawk havde jeg også købt det unden at tøve. Multiplayeren er til et 13 tal.

Single player demo'en kedede mig lidt, da den mindede for meget om de forrige spil
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 06/11-07 10:43 
LTWW>
Der er ganske få fra en dansk Xbox-hjemmeside (ingen reklame), der har fået told på. Og HVIS der gør, er det maks. 70 kr.

... altså stadig billiger end de danske priser :)

Plus fortoldningsgebyr på 75,-
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 06/11-07 10:45 
Darknon>
Jeg køber spillet primært for multiplayer delen, efter at have spillet betaen.

Det er præcis samme grund til, at jeg skal have spillet.

Multiplayer (at dømme ud fra betalen) er et rent 10-tal.
What is the Matrix?
MarkosMarkosSkrevet 06/11-07 10:48 
Campaign og arcade mode FTW. Ca. 10 timer på Veteran.

Men multiplayer skal der osse bruges meget tid på.
PlaykidPlaykidSkrevet 06/11-07 12:05, rettet 06/11-07 16:33 
Elgen>
Hvis man har prøvet betaen, var man vist aldrig i tvivl om at det var et must-have };-)

Jo :P

Men fine karaktere, det må da næsten også være en del bedre end Cod2 og 3 campaign.
Spiller nu: Halo 3
AmbyAmbySkrevet 06/11-07 14:05 
6 timer i singleplayer!?
Copy/Paste Heavenly Sword-brok ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 06/11-07 15:04 
Men til gengæld føles HS meget længere med alle de tearing og framerate problemer :!
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-07 16:04 
6 timers godt gameplay er perfekt hvis i spørger mig. Og når spillet ikke er længere, så er der også større chance for at jeg vil spille det igennem igen. Perfekt siger jeg :)
For The Love Of The Game
214 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig