X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Darkness!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/06-07 21:18 
Glæder I jer ikke? Det kommer her d. 29 fra Folkene bag Riddick...Baseret på Top Cow serien.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
90 emne(r).
1 2 > »

Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/06-07 21:18 
Glæder I jer ikke? Det kommer her d. 29 fra Folkene bag Riddick...Baseret på Top Cow serien.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 19/06-07 21:35, rettet 19/06-07 21:39 
Så vidt jeg husker, er The Darkness ikke multiplatform, men Xbox 360-eksklusivt.

Jeg ser dog helt klart frem til spillet. Nye concepter i FPS' skal altid afprøves :-)

*EDIT* Sorry, my bad! Jeg ser dog stadig frem til spillet ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/06-07 21:46 
Nej, den kommer også til PS3 - denne version udkommer dog først mod slutningen af juli.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SephirothSephirothSkrevet 19/06-07 21:47 
PS3-versionen er netop blevet udskudt en måneds tid.

Jeg ser frem til at prøve demoen for derefter at se, om spillet er noget for mig, for det ser faktisk ret interessant ud.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AmbyAmbySkrevet 19/06-07 22:11 
Er det ikke EU udgaven der er udskudt?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/06-07 22:19 
Nej, så vidt jeg har hørt, er det kun PS3 versionen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 19/06-07 23:50 
Hvis det får Riddick ligende anmeldelser, skal det købes med det samme. Nogen af jer anmeldere, som har prøvet det og kan udtale sig om spillets formodede kvalitet?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 19/06-07 23:55 
Jeg har læst tegneserierne, og jeg skal helt sikkert have det hurtigst muligt. Mafioso-shootouts krydret med helvedesyngel...det kan kun gå godt ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 19/06-07 23:58 
Jeg har kun set det køre på sidste E3, og der var jeg ikke imponeret. Jeg er dog klar fan af tegneserien, så jeg håber på det bedste.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 22/06-07 01:19 


9/10 siger 1up
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 27/06-07 13:17 
Nu hvor der er udkommet, kan vi så ikke få nogle impressions af jer som har spillet det?. Indtil videre har det fået lidt skuffende karakterer fra ign og gt.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/06-07 13:46 
Jeg synes nu karakterene er fine og lever godt op til mine forventninger - især set i perspektivet af hvor galt det kunne være gået. Helt klart en titel jeg skal have fat på.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 27/06-07 14:08 
Darknon>
Nu hvor der er udkommet, kan vi så ikke få nogle impressions af jer som har spillet det?. Indtil videre har det fået lidt skuffende karakterer fra ign og gt.

Det er udsat 14 dage.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 27/06-07 14:32 
Men derfor kan man vel stadig importerer det?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 27/06-07 14:59 
Udsat. ligesom DiRT blev... Hvorfor?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/06-07 17:00 
Darknon>
Nu hvor der er udkommet, kan vi så ikke få nogle impressions af jer som har spillet det?. Indtil videre har det fået lidt skuffende karakterer fra ign og gt.

Jeg har spillet det en times tid og mit første indtryk er, at det minder om en blanding af F.E.A.R (action), Condemned (uhygge) og Riddick (den filmiske måde spillet afvikles på)...

Mit første indtryk efter så kort tid, er ganske positivt - har først lige taget hul på de mange mørke krafter, de virker ret fede.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 27/06-07 17:17 
Du mener de 4 darkness powers der er :)

Jeg syntes at spillet ser ret godt ud, det ser ud til at det er rigtigt sjovt at dræbe i det spil. Man er bare ikke helt sikker fordi kritikerne er så hårde.

Måske ER de anmeldere alt for hårde. De sidder jo bare og få spillene gratis og skal spille det ene spil efter det andet. Og har for travlt med hvad der er galt med spillet, og "buh, det har vi set før", og glemmer at kigge mere på det som er godt.

Os som giver 550kr for et spil, værdsætter det nok mere end en anmelder, og vi vil derved nok syntes bedre om spillet.

Ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her, måske forestiller jeg mig at det er bedre end hvad anmelderne siger.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 27/06-07 17:26 
Så et spil bliver bedre alt efter hvor mange penge man har givet for det? Sweeet!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 27/06-07 17:49 
Det er overhovedet ikke det Darknon siger :-/
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
AmbyAmbySkrevet 27/06-07 17:50 
Jeg forstår ikke hvordan 88%(hos GR) er hård kritik?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 27/06-07 19:55 
Rooney>
Det er overhovedet ikke det Darknon siger :-/


Nej, men det er tæt på :P Det er nok nærmere køberens vurdering der er skæv, hvis hans mening om et spil bliver bedre, fordi han har betalt for det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 27/06-07 20:29, rettet 27/06-07 20:34 
Det er klart at man værdsætter et spil mere som man har betalt mange penge for, i forhold til en anmelder som bare for spillet forærende.

Altså at os som betaler penge for spillene er nok lidt mere overbærende end en anmelder, og derfor skal man måske ikke gå så højt op i hvad anmelderne siger.

Hvis man syntes at spillet ser fedt ud, så skal man da bare købe det :-)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 27/06-07 20:33 
Alt andet lige, så vil anmeldelsen stadig være mere objektiv på bedømmelsen. Desuden bruger de fleste anmeldere blod, sved og tårer på at skrive en anmeldelse - alene arbejdet er typisk mere værd end spillet - i sidste ende har anmelderen givet mere for spillet end du har - så den køber jeg ikke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/06-07 20:33 
De penge man har givet for spillet burde da slet ikke spille ind i en vurdering af det med mindre der er tale om særlige priser (budget-titler osv.). At synes mere om et spil bare fordi man har givet 549,- for det, er da usmageligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 27/06-07 20:37 
I forstår ikke. Men det er også ligemeget.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/06-07 20:52, rettet 27/06-07 20:55 
I så fald må du forklare det bedre - vi kan jo kun forholde os til de svar du kommer med.

EDIT: De penge der gives for et spil er ikke en faktor i en vurdering af spillets kvaliteter, for mig som hverken anmelder eller privat person, med mindre der er tale om særtilfælde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RooneyRooneySkrevet 27/06-07 21:04 
Herold>
Alt andet lige, så vil anmeldelsen stadig være mere objektiv på bedømmelsen. Desuden bruger de fleste anmeldere blod, sved og tårer på at skrive en anmeldelse - alene arbejdet er typisk mere værd end spillet - i sidste ende har anmelderen givet mere for spillet end du har - så den køber jeg ikke.

Sortér de anmeldere fra, som du ikke tæller blandt "de fleste", og jeg tror du forstår hvad Darknon mener.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 27/06-07 21:07, rettet 27/06-07 21:08 
Hvis udgift/pris virkelig havde en indflydelse på ens vurdering af spillet, burde det da netop være omvendt. Så ville jeg da mene, at man nemmere blev endnu mere harm over venstrehåndsarbejde og rushede udgivelser, end hvis spillet bare var dumpet gratis ind ad døren.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 27/06-07 21:11 
Darknon>
Det er klart at man værdsætter et spil mere som man har betalt mange penge for, i forhold til en anmelder som bare for spillet forærende.

Altså at os som betaler penge for spillene er nok lidt mere overbærende end en anmelder, og derfor skal man måske ikke gå så højt op i hvad anmelderne siger.

Præcist; Når man betaler gode penge for et spil, så går man langt mere i dybden med det, for at få så mange gode ting som muligt ud af det.

Man kan tydeligt læse i flere anmeldelser, at anmelderen ikke har haft viljen til at gå særligt meget i kødet på det pågældende spil. For mange handler det meget om bare at få nogle gratis spil til anmeldelse. Jeg kan se det i både danske og udenlandske anmeldelser, og er bare glad for at det ikke forekommer i dem alle, og at mange anmeldere også tager deres hverv alvorligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/07-07 00:05 
Nu er jeg nået et par timer længere ind i The Darkness og det begynder for alvor at tage fart.

Efter man har klaret første del af spillet, som foregår på vores hovedpersons 21 års fødselsdag (vil ikke afsløre for meget), tager det en lækker drejning, både (især) visuelt og historiemæssigt...

Første del var lidt trægt, men giv det en chance, for det bliver meget bedre.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 01/07-07 00:22 
ARGH! WOW! NØRDGUF!

Jeg har lige sat det i maskinen, og har lige set introens sidste credits.

Jeg er i forvejen hooked på tegneserierne, og har længe glædet mig til det her spil. Jeg er også gammel Faith No More-fanboy, og danser netop nu en lille dans efter at have set at Darkness's stemmeskuespil er indtalt af selveste manden med de 1000 stemmer Mike Patton...YAY!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/07-07 14:24 
Arrragh! Core hvorfor skal du skrive sådan noget?! :-) Der varer 100 år til jeg får det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/07-07 14:31, rettet 01/07-07 15:31 
Mht. Anmelder snakken har jeg nogle gange set nogle ret triste uden sjæl og med mindre info end jeg kan samle fra bagsiden af et cover. Men det ændrer ikke på at der er langt mellem guldet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HolisticHolisticSkrevet 01/07-07 15:07 
Efter min mening er titlen rimelig middelmådig, jovist er det visuelt et flot spil og umiddelbart virker det oss som om de har prøvet at lave noget andet end det sædvanlige fps, men for mig er det bare endnu en i rækken, er langt fra på højde med Riddick.
På plus siden skal dog nævnes alle de eastereggs der er smidt i spillet, har lige siddet og set en film på jenny's værelse, det holder da 100% :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/07-07 15:35, rettet 01/07-07 15:36 
Hvad så I?

Kan man cop a feel? For så er det automatisk det bedste spil ever! ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/07-07 16:13 
Holistic>
På plus siden skal dog nævnes alle de eastereggs der er smidt i spillet, har lige siddet og set en film på jenny's værelse, det holder da 100% :)

Prøv også at zappe rundt på de TV, som de hjemløse på undergrundsstationerne har i deres indkøbsvogne... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 02/07-07 11:48 
Holistic>
Efter min mening er titlen rimelig middelmådig, jovist er det visuelt et flot spil og umiddelbart virker det oss som om de har prøvet at lave noget andet end det sædvanlige fps, men for mig er det bare endnu en i rækken, er langt fra på højde med Riddick.
På plus siden skal dog nævnes alle de eastereggs der er smidt i spillet, har lige siddet og set en film på jenny's værelse, det holder da 100% :)

Der er jeg faktisk uenig. Historiemæssigt er det en af de bedste shooters jeg har spillet. Kunne man lide Riddick, så er The Darkness nok også lige ens kop té. Det hjælper selvfølgelig også at kunne lide tegneserien.

Til gengæld synes jeg ikke altid at spillet er lige pænt. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/07-07 12:25 
Jeg syntes også at det har meget tilfælles med Riddick. Grafikken er rigtig nok ikke den flotteste, men efter min mening er den bestemt ikke spillets største problem.

Jeg er derimod enormt generet af den ekstreme brug af Motion Blur (der IKKE kan slåes fra), og jeg kunne forestille mig at nogle også vil have det svært med spillets auto-aim (som ligeledes heller ikke kan slåes fra). Tempoet man går i, kunne jeg også godt tænke mig var lidt højere. Udover det...LOVE IT!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 02/07-07 12:35 
AI'en ser godtnok tæt på idiotisk ud; Er der overhovedet noget modstand i spillet?

IGN skriver at det aldrig bliver sværere end i starten - fjenderne bliver aldrig stærkere osv - så når man er fully powered, så skærer man bare igennem alle fjender. Det bekymrer mig en del.

De skriver også at man hele tiden skal rende rundt og skyde alle lyskilder i stykker, for at bibeholde sine powers. Går man så bare rundt i et konstant mørke eller hvad?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 02/07-07 12:44 
Rooney>
De skriver også at man hele tiden skal rende rundt og skyde alle lyskilder i stykker, for at bibeholde sine powers.

Hvis ikke du gør det kan du knap holde til at de bare snerrer af dig.

Hvilket ender med: Mange fjender = meget action = mindre tid til at skyde lamper = mindre energi = højere sværhedsgrad.

Og nej, det bliver ikke rigtig mørkt. Bare mørkere.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RaGeRaGeSkrevet 02/07-07 17:54 
Angående autoaim, så kan man da godt slå det fra eller i hvert fald sætte det betydeligt ned.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SephirothSephirothSkrevet 04/07-07 11:15 
Så fik jeg osse købt spillet, men er igen blevet hooked på Oblivion, så det skal lige gennemføres først ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/07-07 15:59 
Hvis The Darkness rammer den dystre atmosfære - erindrer den er dyster, selvom det er år siden jeg læste den - fra tegneserien og lidt af den spilbare kvalitet fra Riddick, så kan jeg ikke forestille mig, at Starbreeze går galt i byen med deres første X360-spil (og det lyder da også til, at de har lavet et af de bedre "tegneseriespil" - så er alt jo godt :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
WehnerWehnerSkrevet 06/07-07 21:08 
Æv så var jeg i New York, da det skulle anmeldes (ikke at jeg på den måde klager), men det ser ud til, at det skal tjekkes ud.

Jeg kan også godt lide (det gamle) Faith No more.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 06/07-07 23:35, rettet 06/07-07 23:35 
Wehner>
Jeg kan også godt lide (det gamle) Faith No more.

Jeg er sikker på at du også sagtens kan høre Mike Pattons megatalent på de sidste 3 plader, hvad enten du kunne lide musikken eller ej. Han sang nemlig ikke så fedt til at starte med ;)

Ellers er der jo også Fantomas, Mr. Bungle, Tomahawk, Lovage og 1000 andre projekter han har haft gang i.

Anyway...velkommen hjem ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 07/07-07 07:54 
Jeg havde aldrig troet, at jeg ville blive så glad for en FPS, men The Darkness har tilpas meget stemning, atmosfære og "blødende smuk ;)" grafik til at holde mig fanget. Og så er det rent faktisk sjovt!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 07/07-07 10:52, rettet 07/07-07 10:52 
Sephiroth>
"blødende smuk ;)" grafik

...og så er kontrollen utroligt intuitiv :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 10/07-07 00:11 
Så fik jeg gennemført spillet på Normal men fik ikke min achievement! Giv mig min achievement!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CoreCoreSkrevet 10/07-07 00:23 
Den skulle gerne komme efter rulleteksterne, det gjorde min i hvert fald. Ellers er det jo ikke værre, end at du bare starter op ved sidste checkpoint. De 30 sekunder det tager at overstå slutsekvensen derfra burde du da nok kunne klare ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SephirothSephirothSkrevet 10/07-07 00:35 
Prøvede igen, og der skete stadig ikke noget.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
90 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig