X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Motorstorm-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 19/06-07 15:51 
Der skulle jo laves et emne før eller siden.

Den nye store update har været ude i nogle dage, og den har transformeret spillet hen i et helt fantastisk online spil. Alt kører super smooth i menuerne, og lag skal man lede rigtigt længe efter. Har indtil videre spillet ca. 25 online matches, og de seneste ca. 15 løb jeg havde, var sammen med (læs: imod) nogle af drengene fra Evolution ... Se hele indlægget
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
59 emne(r).
1 2 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 19/06-07 15:51 
Der skulle jo laves et emne før eller siden.

Den nye store update har været ude i nogle dage, og den har transformeret spillet hen i et helt fantastisk online spil. Alt kører super smooth i menuerne, og lag skal man lede rigtigt længe efter. Har indtil videre spillet ca. 25 online matches, og de seneste ca. 15 løb jeg havde, var sammen med (læs: imod) nogle af drengene fra Evolution Studios. I de første ca. 5 løb fik jeg baghjul på det groveste, og nåede aldrig over målstregen inden løbet var slut(!) Men jeg tog mig sammen, og i de efterfølgende løb, lykkedes det mig at vinde over flere af Evolution drengene, i nogle sindssygt tense løb. Det var nærmest ubeskriveligt sjovt, de løb vi kørte mod hinanden, for der var helt sikkert nogle folk som havde _fuldstændig_ check på hvordan man spiller Motorstorm; En udsøgt fornøjelse var det. Og så lærte jeg samtidigt hvor diverse short-cuts befandt sig; Fandt faktisk én, som jeg ikke anede eksisterede. Det var et stort øjeblik.

Rushy fra Evolution har ofte lavet en server, så hvis man har mod på det, så skal man bare joine der.

Nogen herinde fra som gamer det online?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 07/07-07 16:49 
I er godtnok nogle ringe gamere herinde, hva', siden I ikke tør stille op.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 07/07-07 17:51 
Nu har jeg ikke maskinen, eller PS3'eren endnu ;-)! Men med så meget andet godt at vælge imellem online er det måske ikke lige det første spil man tænker på at spille kunne jeg forstille mig..!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 07/07-07 19:50 
:-)

For mig er det her spil stort set ligeså sjovt og godt, som det første Moto GP på Xbox.

Det er, mildt sagt, ganske fremragende.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 07/07-07 23:24, rettet 07/07-07 23:40 
Vi kan da godt tage et par ræs en dag, har dog kun spillet Motorstorm online 2-3 gange så jeg er ret grøn ;)
RooneyRooneySkrevet 08/07-07 10:33 
Jeps, lad os bare ta' et par løb sammen. Jeg regner med at være online i løbet af eftermiddagen, hvis det var. Har ikke fået købt et Bluetooth headset endnu, så hvis jeg ikke siger så meget under løbene, så ved du hvorfor ;-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 08/07-07 16:29 
Det ser også godt ud!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-07 21:51 
Rooney>
I er godtnok nogle ringe gamere herinde, hva', siden I ikke tør stille op.

Jeg synes det er super ringe, og det er der svjh. en del andre herinde fra der også mener. Dét og andet er sikkert grunden til at folk ikke gider spille det med dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 08/07-07 21:54 
Nej, folk herinde har tidligere sagt at de synes spillet er lidt for svært for dem.

Men jeg har masser at spille det med - bare rolig :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 09/07-07 08:28 
Jeg syntes bare at det er ringe ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 10:44 
I wonder why.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-07 10:56 
Ringe vil jeg dog ikke kalde det, men det er en noget tynd omgang. Man går hurtigt kold i det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 11:11 
Øhm, hvorfor bliver I ved med at state the obvious? I er ikke særligt gode til spillet, så derfor synes I selvfølgelig at det er dårligt, og så går I kold i det.

Det her er det eneste forum jeg har set, hvor ingen spiller det, og så giver de oven i købet tvivlsomme grunde til hvorfor. Det er da både sølle og skidt, IMO.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 11:12, rettet 09/07-07 11:13 
Syntes gameplayet i Motorstorm er meget sjovt og der er mere dybte end man skulle tro ved første øjekast. Men spillet hæmmes meget af det tynde antal af singleplayer games modes (eet!). Den seneste update med time-trial hjalp dog lidt på det, men burde have været i spillet fra starten.
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/07-07 11:26 
Jeg synes også det er vildt godt og ret dybt og er da også ret god, men de 8 baner har jeg bare kørt så meget at de er blevet meget kedelige.

En 8 nye baner og jeg er på igen, eller bare en slags reversed modificered så man kunne køre dem bagud, ville også være nok til jeg køber det igen.

Der er simpelthen bare alt alt alt for lidt baner når man har haft det siden launch.
are you CHICKEN?
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 11:28 
De arbejder på DLC til spillet - der er ihvertfald mindst een ny bane på vej.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-07 11:48 
Rooney>
I er ikke særligt gode til spillet, så derfor synes I selvfølgelig at det er dårligt, og så går I kold i det.

Okay, er det derfor vi ikke alle sammen bryder os så meget om det? Det var rart at få det opklaret...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 09/07-07 11:53, rettet 09/07-07 11:58 
Rooney>
I er ikke særligt gode til spillet, så derfor synes I selvfølgelig at det er dårligt, og så går I kold i det.

Eller også syntes vi bare ikke spillet er sjovt, og derfor bliver det aldrig spillet længe nok, til at man når at blive god til det.

Rooney>
Det her er det eneste forum jeg har set, hvor ingen spiller det, og så giver de oven i købet tvivlsomme grunde til hvorfor.

Og du er den eneste forumbruger jeg har set, der føler behov for at udråbe sig selv til at være bedre til Motorstorm end andre.

Måske har det noget at gøre med at racing-genren lige for tiden, byder på mange andre alternativer som mange finder bedre. Racing-entutiaster med Xbox 360 finder jo af gode grunde Forza 2 of Dirt mere tiltalende.

Jeg selv (der ikke er særlig glad for bil-simulation), syntes at Excite Truck er langt sjovere end Motorstorm, og spiller derfor hellere det en ekstra gang.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/07-07 12:17 
Okotta>
I er ikke særligt gode til spillet, så derfor synes I selvfølgelig at det er dårligt, og så går I kold i det.

Det var dog det værste ævl nogensinde. At et spil er svært betyder ikke nødvendigvis at det er ringe. Der er mange spil jeg er ret ringe til som jeg finder enormt underholdende, og omvendt. Desuden virkede Motorstorm ikke specielt svært da jeg spillede det...

Det lyder mest som om du er blevet tøsesur over at ingen gider spille det med dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 12:29 
Som skrevet tidligere - der er altid masser at spille Motorstorm med. Der er engelske servere i overflod. Bortset fra det, er jeg ikke engang færdig med singleplayer delen endnu(!)

Jeg er ikke i stand til at blive sur over, at ingen herinde fra kan spille det; Det vildeste jeg kan svinge mig op på - og gjorde det - er en dyb, dyb forundring.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 09/07-07 12:32 
Rooney>
Nej, folk herinde har tidligere sagt at de synes spillet er lidt for svært for dem.

Hm! Jeg kom da på første pladsen første gang jeg prøvede det. Det er da mega let.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 09/07-07 12:38, rettet 09/07-07 13:11 
Rooney>
Som skrevet tidligere - der er altid masser at spille Motorstorm med. Der er engelske servere i overflod.

Det kan jo hænge sammen med at der er mange PS3-ejere der ikke har de andre konsoller, og derfor er stuck med Motorstorm i mangel på bedre, i hvert fald indtil de gode spil begynder at udkomme.

EDIT:...ment som teori om hvorfor så få PR-folk spiller det, i forhold til onlinespillere generelt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 12:55 
Eller omvendt - kunne også være at folk faktisk syntes det var sjovt at spille, ellers ville de vel hurtigt holde op... mangel af spil eller ej ;)
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 13:58 
Jeg har både en 360'er og PS3. Blev træt af det anale Forza 2, og fortsatte derefter med Motorstorm online.

Men alligevel spiller jeg stadig PGR 3 - fordi det styrer max.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-07 15:33 
Rooney>
Blev træt af det anale Forza 2

Det er bare fordi du ikke er god nok til det, så bliver du træt af det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 09/07-07 17:18 
PalleJensen>
Det er bare fordi du ikke er god nok til det, så bliver du træt af det...

Den lå lige til højrebenet ;)
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 17:28 
No dice, desværre.

Analt = simulation.

Motorstorm = ikke simulation.

Ergo - jeg bliver ikke træt af det. Woo hoo!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 17:31 
Lord Darkeyes>
Jeg er indtil videre kun lige nået til level 3 i singleplayer, men har opdaget, at man vist nok skal have guld i alle løb på alle levels for at klare spillet. Det må jeg jo så se, om jeg kan klare, for det er altså et rigtigt lækkert spil. ;-)

Har I andre fået klaret det?

Guld unlocker ihvertfald nye løb, indenfor hvert chapter, så hvis man vil ha' alle banerne / løb, så skal man sikkert ha' guld på de foregående.

Og jeg arbejder på det :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/07-07 22:32 
Efter al den her snak om hvor fantastisk Motorstorm er, så måtte jeg her til aften lige have det i igen, for at se om der var noget jeg havde overset.

Men I'm so sorry - det er godt nok kedeligt. Sammenlignet med Colin McRae DiRT (som det vel er det spil det bedst kan sammenlignes med for tiden, og ikke Forza 2 som nogen fejlagtigt sammenligner det med), er det virkelig søvndyssende og overfladisk.

Jeg kan bare konstatere, at Motorstorm ikke lige er noget for mig, da jeg forventer mere af mine offroad arkade-racere.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 22:38 
Havde det på samme måde med Dirt; Uendelige tidskørsler er ikke lige mig, og det er det eneste man får lov til i det.

Noget sjovere at køre mod andre og mod udfordrende AI.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 22:39 
DIRT med flere biler på banen er ikke et spil, det er et slideshow :)
RooneyRooneySkrevet 09/07-07 22:56 
D'oh - er det _så_ slemt? Havde bare læst at der ingen mulighed var for at køre mod hinanden - ikke engang med ghost biler. Skidt beslutning, IMO.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 09/07-07 22:59 
Det var en "lille" overdrivelse ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-07 09:25 
Rooney>
D'oh - er det _så_ slemt? Havde bare læst at der ingen mulighed var for at køre mod hinanden - ikke engang med ghost biler. Skidt beslutning, IMO.

I DiRT kører man ofte mod andre biler, præcis som i Motorstorm. Der er dog også ægte rallykørsel mod tiden.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/07-07 09:43, rettet 10/07-07 09:47 
Ægte rallykørsel (tidskørsel) er den del af DIRT som fungerer rigtigt godt IMO.

Mens events med flere biler hakker afsted så slemt at det går ud over gameplayet og fornøjelsen, så på det område når det slet ikke Motorstorm til sokkeholderne.

Mens DIRT har langt bedre afveksling og stort udbud af event typer - Motorstorm er meget ensidig.

Motorstorm har så mere åbne baner med flere router som deformerer alt efter hvor man kører hvilket påvirker gameplayet.

Men de to spil er meget forskellige - DIRT er en mere seriøs racer med arcade handling mens Motorstorm er ren arcade.... offroad Burnout :)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 10:10 
Ja så lever tråden lidt igen.

Jeg har et spørgsmål. Jeg spillede motorstorm demoen igen, og denne gang fandt jeg det faktisk lidt underholdende, lige bortset fra det latterlige støj af musik som tæsker derude af, og som man ikke har mulighed for at skruge ned for. Ja man kan dårligt høre det fede motorlyde og lyd effekter, jeg hører kun forfærdeligt musik..

Så er spørgsmålet, kan man i det fulde spil skruge ned eller slukke for musikken i spillet??? For man kan ikke i demo'en.

Jeg har gennemført DiRT, og ikke på ét eneste tidspunkt oplevede jeg at frameraten på nogen måde ødelagde spil oplevelse, jeg aner ærligt talt ikke hvad i snakker om når i siger dårlig framerate. Jeg kan godt se at det ikke er forza eller call of duty 4, Men DiRT kører sgu da stadigvæk godt.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 10:38 
Er det på PS3 eller 360 du har spillet DIRT?

For PS3 versionen er betydeligt bedre mht. framerate og tearing.

Kan lige checke Motorstorm i aften mht. musikken.
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 18:12 
beano: Det er 360 udgaven af DiRT. Måske er framerate drops bare ikke noget som generer mig, hvis det er under turok 2 niveau ;)

Fedt at du lige vil tjekke det med musikken.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 18:24 
Vildt du ikke kan se de skrækkelige framerate problemer i DIRT på 360 - der er jo næsten slideshow nogen gange :!

Anyway, har lige checket - musikken i Motorstorm kan fint skrues ned ellers slåes helt fra hvis man ønsker ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/11-07 19:21 
cool, så snupper jeg måske motorstorm alligevel, det fås jo nu i eb games til 200kr brugt, hvis nogen er interesseret..

Hmm.. Det passer ikke helt at jeg har gennemført DiRT, men er ihvertfald nået halvvejs, og har ikke haft nogle store framerate problemer endnu.. Så det har jeg måske til gode :-/
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 28/11-07 19:29 
Bemærkede lige at der i den nye Motorstorm update (3.0) også var kommet en vibration indstilling ... syntes bare stadig ikke min Sixaxis virker ;)

Man kan nu også indstille følsomheden af Sixaxis tilt styringen hvilket gør det betydeligt bedre. Dog bedst med in-car view som er temmelig vildt :)
jaesjaesSkrevet 29/11-07 20:45, rettet 29/11-07 20:46 
Mht. framerate-problemerne i Dirt, er det ikke bare fordi I spiller med forskellige kabler, eller i forskellig opløsning? Jeg synes der har været mange underlige historier, hvor et spil kan opføre sig vidt forskelligt rent teknisk afhængig af kabler og opløsning.

Det er sgu' blevet tricky at være konsol-gamer efterhånden. Først smittede de onde pc-udviklere konsollerne med patch-virusen, og nu kan man ikke engang være sikker på, at et spil kører på samme måde hos en selv, som man ser det hos venner og bekendte :)

Dirt (dog kun demoen) kører i øvrigt stort set uden slow-down her... på mit åbenbart forældede SD-tv ;P
FourDFourDSkrevet 29/11-07 21:26 
Lille sidenote.. Rooney = okotta?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HeroldHeroldSkrevet 29/11-07 21:37 
En af mange.

Resistance is futile. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 08:02 
jaes>
Mht. framerate-problemerne i Dirt, er det ikke bare fordi I spiller med forskellige kabler, eller i forskellig opløsning?

Jeg sammenligner 360 versionen med PS3 versionen - begge i 720p på samme TV.

Har ikke prøvet 360 udgaven i SD, men skulle ikke undre mig det kører bedre der da jeg har oplevet noget ligende i andre spil.
jaesjaesSkrevet 30/11-07 12:21 
Beano>
Jeg sammenligner 360 versionen med PS3 versionen - begge i 720p på samme TV.

Jeg henviste til din og Darknons snak, og I talte begge om X360-versionen :)
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-07 12:31 
Mit DiRT kører gennem component i 720p
For The Love Of The Game
MalundMalundSkrevet 02/03-08 06:08 
Er det Orange Scene(Roskilde Festival) der er i introen til spillet?....

Tjek ca. 1:16-1:17
nerosnerosSkrevet 04/03-08 23:05, rettet 04/03-08 23:06 
Ja jeg må bare tilstå, at jeg er helt vildt godt underholdt med dette spil. Det er jo super sjovt. Faktisk synes jeg selv at jeg er blevet lidt af en haj til det, men mangler dog at unlocke end del endnu. Yes me so like :-)

Jeg har ikke prøvet online endnu men det kommer.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 10:00 
Første screenshots af Motorstorm 2... øh... jeg mener Pacific Rift ;)

Link
59 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig