X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic på GC


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/03-03 11:52 
Er der nogen, der har nogle erfaringer med de forskellige Sonic spil til GC?

Jeg har aldrig ejet en Sega konsol, og dermed er mit kendskab til Sonic spillene begrænset til at spille det hos en ven, leje en MegaDrive eller noget i den stil.

Det virker ikke som at Adventure Battle er vildt godt, men så er der jo Sonic Mega Collection - er det pengene værd?

Findes der evt. andre alternativer?
Allerhelst ville jeg jo bare gerne spille et spritnyt Sonic spil på min GC, men hvis de gamle er bedre såeh ...
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 05/03-03 12:25 
Der findes kun "gamle" Sonic spil på GC.
Jeg har ikke spillet SA2B, men har SA2 på DC, og synes ikke det er særlig meget værd, men nogen synes det er fedt, og er man Sonic fan, og har ikke spillet til DC, er SA2B sikkert værd at erhverve.

De spil der er inkluderet i Sonic Mega Collection er alle nogle af de bedste MegaDrive spil overhovedet, og hvis du ikke har dem på MD, er det uden tvivl pengene værd. Personligt foretrækker jeg at spille de spil på det originale system i stedet for at køre "emulator" på min GC. (men det er jo også bare mig..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 05/03-03 12:27 
Adventure Battle er da ret morsomt og flot...
» a winner is you «
seebergseebergSkrevet 05/03-03 13:31 
SA2:B er faktisk et rigtigt godt Sonic Spil. Men Sonic Mega Collektion er et godt sted at starte, hvis du ikke kender så meget til Sonic.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/03-03 15:31 
Seeberg >
Men Sonic Mega Collektion er et godt sted at starte, hvis du ikke kender så meget til Sonic.

Jeg kender ham udemærket godt, og synes de er for fede spil.
Jeg prøvede bare at sige, at jeg ikke har nogen Sega konsoller, og dermed ikke nogen originale Sonic spil. Så jeg er ikke træt af Sonic 3 f.eks.

Og tænkte jeg jo netop på Collection - men hvis nu AB:2 var et bedre køb?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
tastasSkrevet 05/03-03 16:19 
Sonic banerne i SA2:B er alle ret fede.
Desværre fandt jeg de der Knucles og tails baner ret kedelig i længden.
Specielt knucles banerne var direkte lang trukne.

Det er ok sjovt i multi dog, hvor specielt Sonic banerne kan blive morsomme ;)

Overall, mange sonic fans vil sikkert finde at sonic banerne i spillet rigeligt opvejer de noget mere langsomme baner med spcielt knucles og til dels tails.
Kan man leve med det, er spillet ok nok.
Og så er der sådan et fedt nummer med til åbningsbanen - 'Escape from the city'.
Man spiller banen mange gange bare fordi den er fed, og fordi musikken passer så godt til den.
Bagefter smutter man ind og høre den masse gange i jukeboxen :P
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
seebergseebergSkrevet 05/03-03 17:19 
Yes Sonic & Shadow banerne er fede... jeg blev også træt af Tails & Eggman...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 05/03-03 17:32 
Ja Sonic Adventure battle: 2 er et fedt spil, i sær når man er Shadow.
Sælg mig en Xbox =)
fumfumSkrevet 12/03-03 11:37 
Jeg kunne se på amazon.co.uk at Sonic Mega collection er udkommet. (d. 7/3). Men prisen er lidt voldsom, nemlig 32 pund. Er der nogen der kender nogle billigere steder, hvor man kan få pal-udgaver til rimelige penge?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig