X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fullrate.dk


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 17/06-07 15:07, rettet 17/06-07 15:25 
Jeg opretter denne tråd dels for at gøre opmærksom på hvad jeg synes ser ud som et rigtig godt tilbud, der endelig kan bryde TDCs monopol status/bremseklods på hurtigt bredbånd i Danmark.
Dels for at spørge om der er nogen der har erfaringer, det være sig positive som negative, efter at de har skiftet til Fullrate, som de vil dele med os andre.

www.fullrate.dk/
Born to kill space
HolisticHolisticSkrevet 17/06-07 15:57 
Både jeg og 3 af mine kammerater er skiftet til fullrate, da de tilbyder nogle rigtige gode forbindelser til en meget fornuftig pris.
Og jeg kan kun sige, 100% tilfredshed indtil videre, vi udnytter alle den faktiske båndbredde fuldt ud og lidt mere til, De har været nemme at have med at gøre. Og supporten er heller ikke skidt.
Mine kammerater er af samme mening som mig selv, så jeg vil sige, et super tilbud
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
dpldplSkrevet 17/06-07 19:36 
Det var dog en langsom upload ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 18/06-07 03:49, rettet 18/06-07 03:51 
Jeg har også kun haft positive erfaringer med Fullrate indtil videre. Det er ikke sådan, jeg ligger så meget mærke til dem, som udbyder, men det er fordi, det hele fungerer perfekt. Der har ikke været nogen grund til at kontakte dem endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/06-07 12:05 
Jeg har oplevet enkelte episoder med downtime, som har ramt mig på de værst tænkelige tidspunkter. Men alt i alt er jeg mere end tilfreds. Fortryder ikke et sekund at have skiftet fra TDC

Jeg har også talt med deres kundeservice enkelte gange, hvilken også har været væsentlig bedre, end jeg oplevede med TDC.
QQSkrevet 19/08-08 02:55, rettet 19/08-08 02:58 
Jeg har netop bestilt Fullrate til min nye lejlighed og skal i den forbindelse have købt mig en trådløs router/access point.
Der følger et Zyxel ADSL2+ modem med indbygget router med i købet og man har mulighed for at opgradere til en trådløs en af slagsen (også Zyxel) for 400 kr. Det har jeg så valgt ikke at gøre, da jeg har dårlige erfaringer med deres routere (har hjulpet et par kammerater med deres Fullrate).

Nu var min tanke så at købe mig en Linksys router (f.eks WRT54G eller WRT160N) og bruge den som access point i systemet. Det fungerer fint og har jeg før sat op hos andre.

Men i min søgen på edbpriser efter den billigste af ovennævnte, falder jeg så over Linksys WAG160N som jeg linker til herunder. Det er en trådløs router der OGSÅ har indbygget ADSL2+ modem, ligesom den (ikke trådløse) Zyxel der under alle omstændigheder følger med fra Fullrate. Så kunne jeg jo godt tænke mig at bruge den alene, simpelthen sætte den i stedet for Zyxel modemet. Men er det overhovedet muligt?

Linksys WAG160N
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KTCKTCSkrevet 19/08-08 07:29 
Det skal du ikke regne med, nej. Normalt er routeren fra din udbyder forprogrammeret med specielle indstillinger, og ofte broadcaster de også direkte til routerens interface over din linie. Dette vil sandsynligvis ikke fungere med et andet ADSL2+ modem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
QQSkrevet 19/08-08 09:08 
Super tak. Det var sådan set også det jeg havde regnet med, skulle bare være sikker. Så køber jeg bare en router og slår WAN og DHCP fra...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 19/08-08 09:23 
Nogen herinde der har erfaringer med WRT160N og kan udtale sig om produktet?

Overvejede at skrifte til en WRT150N som jeg har hørt meget godt om, men det lader til den er udgået og WRT160N har erstattet den.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-11 17:50, rettet 27/08-11 17:51 
Min NAT type som er åben er holdt op med at virke i dag og hopper også af "XBLA", et par gange i timen. Phuck jeg hader det >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
enfenenfenSkrevet 27/08-11 18:55 
Jeg har også haft problemer i dag, og har mistet forbindelsen mange gange til Live. Er dog TDC kunde.
What is the Matrix?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-11 19:28 
Nå ok, det kan være det bliver bedre i morgen så :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/08-11 19:58 
er også fullrate kunde..
og jeg har problemer med min fastnet ip telefon nu... ingen kan ringe og jeg kan ikke ringe ud.. den melder optaget fra begge sider...
dog funkter internettet..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GreaseballGreaseballSkrevet 27/08-11 23:38 
Ved ikke hvor i bor. Men der har været problemer mange steder i landet. Jeg mistede alt net i butikken omkring 13:30 og privat også. En TDC central var gået. Der var ingen butikker på gaden der havde Net. Min chef som bor i Lyngby havde heller ikke net og en veninde på Fyn havde også mistet sit net.
DarkenDarkenSkrevet 27/08-11 23:40 
Regn
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/08-11 17:11 
Har fået "Open NAT" igen \0/
Hoid to colony C05 where the computer is...
enfenenfenSkrevet 30/08-11 20:13 
Min forbindelse er også god igen med TDC. Jeg endte dog - i et forsøg for at gøre det bedre - med at smide min 360 ind i DMZ. Nu lader jeg den bare blive der.
What is the Matrix?
SonicSonicSkrevet 01/09-11 14:04 
Jeg har netop opsagt fullrate til fordel for Waoo. De smider fiber ind den 7. oktober, så kan jeg få 30/30 mbit for 169,- de første 6 måneder, og derefter 269,- pr. måned.

For at sige det som det er, er jeg godt og grundigt træt af fullrate, og deres manglende service. Min linie har i flere år været ustabil, og det eneste de har tilbudt er, at skrue ned for hastigheden. Jamen det er jeg da ikke interesseret i. Men det var åbenbart det bedste de kunne gøre. Så nu hopper jeg over til Waoo, nu som jeg kan få fiber :)

Bliver spændende.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-11 14:07 
Mega nice, gid det var mig :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
FizbanFizbanSkrevet 01/09-11 15:32 
Jeg er super glad for min Waoo fiber linje har også 30/30 her hjemme, og i computer foreningen har vi også 30/30 som bliver boostet når der er træf til 90/90, og det kører bare.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig