X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tur til London på vandrehjem.. webside


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 17/06-07 14:56 
Hejsa er der nogen der kender et godt vandrehjem i London evt en hjemmeside hvor jeg kan bestille det..?
Det er mig og en kammerat der skal afsted til Stansted også videre til centrum med tog.. Men jeg kender ikke nogen gode hjemme sider for vandrehjem så kan i hjælpe mig?

Turen er den 31 juli til 3 august i år..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 17/06-07 15:02 
Du kan finde en del her:

http://www.hostels.com/en/index.html

og faktisk også nogle her:

www.hotels.com
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 17/06-07 15:19 
Mange tak
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Zzap!Zzap!Skrevet 17/06-07 15:19 
Mit gamle yndlingshotel, Regent Palace ser ud til at være lukket, det havde ellers en rigtig god beliggenhed/pris ratio. Men de anbefaler nogle af deres søster hoteller på deres side, prøv at tjekke dem:
http://www.regentpalacehotel.co.uk/default.htm

International Student House er også rigtig billigt og har en udemærket kantine:
http://www.ish.org.uk/
Born to kill space
solid snakesolid snakeSkrevet 17/06-07 15:33 
Tak for det, nu vi er igang er der vel ingen fly billetter der er billigere end www.Ryanair.com frem og tilbage inclusiv skat 572kr..?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dRxLdRxLSkrevet 17/06-07 16:24 
Med ryanair skal du også lige tilføje mindst 150kr til transport frem og tilbage til Stansted lufthavnen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
solid snakesolid snakeSkrevet 17/06-07 16:29 
ja okay det havde jeg ikke lige tænkt på.. tak for det..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 17/06-07 17:05 
Det eneste alternativ til Ryan i samme prisklasse er Sterling, som du også kan søge lidt på afhængig af hvor, du vil flyve fra. Sterling flyver til Gatwick, men hvad enten du kommer til den ene eller anden lufthavn, skal du beregne penge til tog. De kan findes via google. Stansted Express / Gatwick Express.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
solid snakesolid snakeSkrevet 17/06-07 21:36 
Tak skal du have..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 17/06-07 22:10 
Du kan også komme med direkte bus fra både Stansted og Gatwick til ca. halv pris af togene.
WehnerWehnerSkrevet 17/06-07 22:37 
Ikke en tur jeg vil anbefale, med mindre man er virkelig presset økonomisk. Selv med taxa er det kavt at komme ind til byen fra Londons lufthavne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 18/06-07 14:10 
Når man leder efter vandrehjem og en returbillet, der skal være billigere end 572 kr., kan man vel dårligt blive mere økonomisk presset :P

Jeg har ikke selv taget busturen, og det tager ganske rigtigt dobbelt så lang tid, som med tog, men frem kommer man jo - og til halv pris :)
solid snakesolid snakeSkrevet 20/06-07 15:14 
Ja det er billigt, men på et tidspunkt fandt min kammerat en retur billet inclusiv vandrehjems ophold til 600kr.. Det er mega billigt.. Men det var et her og nu tilbud.. Så det ser man desværre nok ikke igen..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 23/06-07 23:29 
solid snake>
Tak for det, nu vi er igang er der vel ingen fly billetter der er billigere end www.Ryanair.com frem og tilbage inclusiv skat 572kr..?

hmm det er lidt for frækt.. jeg ville bestille de billetter med Ryan Air så skal man lige pluselig også betale for sin bagage og forsikring på den 92kr pr taske og 109 for
forsikringen... ikke fordi det er meget men må man godt det?Jeg troede det var med i billetten.. Er der andre billige flyselskaber?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 24/06-07 00:04, rettet 24/06-07 09:44 
Også kommer der lige gebyr for at bruge visa.. Altså kommer billetten til at koste cirka 1000kr jeg føler mig lidt snydt, når man regner med en pris på 727kr for det hele.. Kan det være rimmeligt?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
00Void00VoidSkrevet 24/06-07 10:18 
Sterling gør det også. Skatter koster, forsikring koster, bagage koster, flysæde koster (og må man få lov at stå op?, nej nej!)
Der var en masse om det for et års tid siden, hvor nogle medier (sikkert et af DR's brokkeprogrammer) havde taget sagen op med sterling, og det er rent faktisk ulovligt.
Men lige fedt hjalp det, og sterling sælger stadig billetter til det dobbelte af hvad de reklamerer med de koster.

Sådan nogle svin..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
JAAJAASkrevet 24/06-07 12:08, rettet 24/06-07 12:08 
Jeg skulle ikke betale for bagage, sæde eller forsikring med Sterling, da jeg bestilte sidste måned. Jeg giver lige under 700 retur.
solid snakesolid snakeSkrevet 24/06-07 16:31 
Var det også til London? Jeg har lige undersøgt prisen hos Sterling, Ryan Air er stadig billigst...
Jeg tro faktisk ikke at der er nogen selskaber,
der er billigere end Ryan Air.. Eller tar jeg fejl?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 24/06-07 19:22, rettet 24/06-07 19:22 
Jeg har lige checket min billet. 759,- retur til Gatwick. Det med at betale for et sæde er kun, hvis du selv vil bestemme, hvor du vil sidde. 1 stk. bagage op til 15 kg er også inkluderet. Du betaler kun ekstra, hvis du vil have flere stykker bagage med.
DehliDehliSkrevet 24/06-07 19:35 
Easyjet er også meget billigt. Der er rejser ned til 102 kr. for en enkelt. (Der kommer kun skatter og afgifter oveni)

Jo, længere tid i forvejen du bestiller billetter - jo billigere er de. De flyver dog kun fra København.

Jeg har brugt dem en del gange til London, der har ikke været noget at klage over. Flyet er ret nyt i modsætning til fx. SAS fly til London.

Toget til London fra Stansted er at foretrække pga. kortere rejsetid, men jeg har også være med bus til Liverpool Street Station et par gange og det fungerer fint og koster som beskrevet kun det halve at tog.

Pas på med ikke at lande alt for sent i England, da der hurtigt går nogle timer med at komme ind til centrum. Ligeledes har jeg prøvet at skulle flyve retur omkring kl. 07.00 og det betød at jeg skulle afsted kl. 03.00 fra hotellet ;)
Jo ældre, jo bedre.
JAAJAASkrevet 24/06-07 19:55, rettet 24/06-07 19:57 
Normalt ville jeg også altid vælge Easyjet, som jeg kun har gode erfaringer med. Denne gang var det bare nødvendigt at komme til Gatwick, hvor Sterling flyver til.

Jeg har så lige set, at fra d. 28 oktober skal man til at betale 25 kr. for at få de 15 kg med hos Sterling. Det er lidt latterligt, men dog stadig til at overkomme.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig