X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ace Combat 6 - Tråden


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 17/06-07 14:47, rettet 17/06-07 14:47 
Med et spil som Ace Combat 6: Fires of Liberation lige om hjørnet, er vi nødt til at have en tråd om det :)

Tråden kan bruges som informations kilde, samt til at poste de forventninger man nu har til spillet.

Jeg vil lægge ud med information om en mulig demo, som skulle komme omkring d. 11-13 juli:

"(...)What we were able to get our hands on was a demo level that gamers will get to check out for themselves once E3 rolls around."

Og jeg glæder mig selvfølgelig meget til spillet, efter Halo 3 er dette spillet jeg ser mest frem til. Jeg håber det bliver noget nær samme stil som 4'eren havde i Campaign, og det må siges at blive noget andet at spiller 16 player dogfight på XBL servicen, end den begrænsede multiplayer som der var på Playstation 2 :)

Jeg har svært ved at udtrykke min glæde over at det blev revet væk fra Playstation, som den eksklusiv title den var førhen.

Alt i alt, kan jeg slet ikke se hvordan spillet skal kunne undgå at levere, det ser fantastisk ud :)

Kilde
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 17/06-07 14:51, rettet 17/06-07 14:52 
Jeg sad faktisk og savlede over dette spil i går nat, og ser virkelig frem til det selvom det bliver min første Ace Combat erfaring, så er jeg allerede solgt. Co-op delen + flight controlleren og de positive previews har virkelig fået mig op at køre.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/06-07 17:26, rettet 17/06-07 17:28 
Jeg glæder mig også meget! Distant Thunder er en af mine favoritter på PS2 og efterfølgeren var også glimrende underholdning. Tredje kapitel på PS2 har jeg dog ikke fået spillet endnu.

Måske skulle man flotte sig og købe Limited Edition inklusive flight sticks når serien rammer 360 :)

Limited Edition
(...)
Bede-xBede-xSkrevet 18/06-07 04:18, rettet 18/06-07 04:53 
Co-op.

Det er som altid det magiske ord for mig. Så pyt med at jeg ikke er fan af serien og normalt ikke spiller så mange flyvespil. Det skal da købes. Spørgsmålet er så bare, om der skal spares op til den store udgave, men det må anmeldelser eller demoen afgøre.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige til ideen om, at man har allierede (bl.a. på jorden), man kan give ordrer. Går Ace Combat ikke for hurtigt til det?

Bortset fra det virker det lovende. Specielt i dette Gamespot preview:

http://www.gamespot.com/xbox360/sim/acecombat6/news.html?sid=6172444&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1

Playkid>
det må siges at blive noget andet at spiller 16 player dogfight på XBL servicen

I IGN previewet snakker de om, at det kører med 16 spillere i øjeblikket, men at det måske bliver 32 i den færdige version.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 18/06-07 12:19 
16 er jeg overbevist om er nok, jeg vil også gerne kunne indentifisere hver enkelt spiller, eller i hvert fald så godt som muligt.

Ved ikke hvilket stort omfanget er, mht. at give sine allierede kommandoer. Men hvis der ikke er tale om mere end et par hurtigt klik på d-paddet nogle gange under spillet, tror jeg godt det kan lade sig gøre. Ville dog foretrække man skulle koncentrere sig om at flyvningen 100%.
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 18/06-07 15:18 
Playkid>
Ved ikke hvilket stort omfanget er, mht. at give sine allierede kommandoer. Men hvis der ikke er tale om mere end et par hurtigt klik på d-paddet nogle gange under spillet, tror jeg godt det kan lade sig gøre. Ville dog foretrække man skulle koncentrere sig om at flyvningen 100%.

Ja det finder jeg også lidt trist, men jeg glæder mig også til spillet. Jeg har dog aldrig spillet noget fra den serie og tit fået lyst til at spille Ace Combat 5, men aldrig fået det gjort endnu. Men det skal der laves om på ;-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 21/07-07 11:48 
Ny film:

http://www.gametrailers.com/player/22603.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 21/07-07 12:09 
Købt!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
MIKA-LMIKA-LSkrevet 15/06-08 14:39 
Er der nogen der ved hvor man bedst muligt får fat i Special Edition eller bare flightstick bundlen?
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/06-08 12:12 
Jeg er lige begyndt på spillet (har klaret de første 4-5 missioner) og hvis der er nogen, der har lyst, vil jeg gerne spille co-op-missionerne igennem også (lidt synd at der kun er 2).

Add me: KenslerDK
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig