X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia: Classic


Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/06-07 00:56 
De små tilføjelser til prinsens akrobatiske arsenal gør et allerede godt spil noget bedre, I mine øjne.

Jeg har ikke købt det endnu, ved ikke om jeg vil, men har lige brugt nogle timer på at hurtig-løbe den bane man kan spille i demoen. 1:08:90 er det blevet til indtil videre.

Andre der har spillet demo/fuldversionen og som har en evt. bedre tid på første bane?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre mere om de leaderboard features den fulde version af spillet har, hvis nogen herinde skulle kende til dem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 17/06-07 01:09 
Jeg har spillet demoen og er ganske begejstret. Synes også det virker bedre end originalen. Så snart jeg har 200 point i Castlevania SotN, køber jeg PoP.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 17/06-07 02:44 
Jeg har hentet hele svineriet, og jeg er jævnt godt underholdt. Det er utroligt hvor godt det egentlig holder, selvom det skal folde sig ud over en time. Jeg tror jeg har brugt omkring fem nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 17/06-07 10:36 
01:08:40 ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 17/06-07 13:14 
Kan man downloade andre spilleres ghosts fra speed-runs?
Det ville være helt perfekt. Et spil med forholdsvis begrænset scope hvor man kan gå helt amok med at optimere sine speed-runs i konkurrence med andre nut-cases på Indernettet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/06-07 15:47 
Det spil her pisser mig totalt af. Jeg er godt klar over, at det skal være svært (for det var originalen), men jeg synes det er rigtigt træls, når spil er uretfærdige.

Mit største problem er de forskellige vagter. De er så irriterende, da jeg kan ikke læse dem og det er som at kaste en terning når jeg kæmper imod dem - det er helt tilfældigt om jeg vinder.

Det spil irriterer mig så meget, at jeg bare må blive ved - men jeg vil ikke anbefale det til nogen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 17/06-07 16:17, rettet 17/06-07 16:22 
Så vidt jeg husker fra originalen har mange af vagterne en individuel fægte-stil, den skal du lige lære dig før det bliver sjovt. Et typisk trick er at parrere meget, hvilket man altid kan nå når man kan se at de begynder på deres slag animation, Lige efter parreringen har du en åbning du kan stikke dem i.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 17/06-07 16:33 
dRxL>
...
Lige efter parreringen har du en åbning du kan stikke dem i.

Og den sætning læste jeg så lidt for hurtigt...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 21/06-07 22:04 
Jeg kan så hellere ikke finde ud af at fægte viser det sig efter at jeg har købt det fulde spil.
Jeg vil faktisk sætte pris på et par hints om fægteteknikker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 21/06-07 22:43, rettet 21/06-07 22:44 
Det bedste hint er bare at blocke indtil man finder et godt tidspunkt at angribe, og så altid være klar til at blocke efter et angreb. Der er lidt sten saks papir over det, og jeg synes faktisk at kampsystemet fungerer virkelig godt i denne udgave af spillet. Det er meget opdateret og poleret, men holder 100% fast i grundkonceptet fra det gamle.
..og ja, mange af vagterne har forskellig fægtestil, det er et rigtig fedt twist.

Mit største gripe må være at save-, restart- og checkpointmulighederne gør at spillet er meget hurtigere overstået end den ellers så godt som identiske (gameplaymæssigt) original. Det gamle PoP er et af de spil, hvor jeg synes man nyder indlæringen via adskillige gennemspilninger, ligesom i f.eks. Ikaruga (sær sammenligning, ja). Til gengæld er det fedt at man kan genspille enkelte baner for at forbedre sin tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/06-07 22:46 
PalleJensen>
Det spil her pisser mig totalt af. Jeg er godt klar over, at det skal være svært (for det var originalen), men jeg synes det er rigtigt træls, når spil er uretfærdige.

Jeg synes det er en overdrivelse at kalde spillet svært. Man skal bare fordybe sig lidt i det, det tager ikke særlig længe at komme igennem.

Jeg er iøvrigt på under en halv time i total tid, så vidt jeg husker. Kan lige tjekke op næste gang jeg tænder boxen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/06-07 00:25 
Dark-Light>
dRxL>
...
Lige efter parreringen har du en åbning du kan stikke dem i.

Og den sætning læste jeg så lidt for hurtigt...

Guld! ;D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 10/10-08 09:59 
Dette guldkorn kommer nu også til PSN... for dem som aldrig købte XBLA udgaven ;)

"Prince of Persia Classic coming to PSN"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig