X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sign in med 2 profiler?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/06-07 21:33 
Vi står her med øl og styks Xplorer controller til Guitar Hero og vil naturligvis begge gerne have co-op achievements.

Min ven har sin profil med på Mem Card, men hvordan signer vi lige to profiler ind samtidigt?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 15/06-07 21:57 
Ved at bruge hver af de 2 controller (1 controller 1 profil), sådan husker jeg det skulle gøres.

Var dog ikke klar over der var co-op i Guitar Hero?
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/06-07 22:06 
Jo er du tosset mand.

Co-op, face-off og pro face-off.


Men jeg har jo rigtig mange profiler på min Xbox. Der ikke noget sted, at jeg kan fortælle spillet, hvilken der er spiller 2's profil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-07 22:16 
Kan du ikke tildele controller 2 en profil ude i dashboardet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 15/06-07 22:18 
Hvis du trykker på guide button, får du så ikke valgmuligheden meller de profiler der ligger der?

Jeg mener den selv holder styr på det således, at hvis f.eks. du har tændt controller 2, og signer ind med en profil. Så er profilen forbundet med den controller, indtil den bliver signet ud.
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/06-07 22:47 
Argh ja - det er sådan det er.

Lidt irriterende egentlig, at der ikke står noget nogen steder.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-07 00:15 
Playkid>
Var dog ikke klar over der var co-op i Guitar Hero?

Det der mangler er online co-op. Det er for dårligt nu om stunder...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 16/06-07 11:54, rettet 16/06-07 11:54 
Jeg mener, at deres begrundelse for ikke at inkludere online var lag-undskyldningen, som også flittigt bliver brugt ved kampspil.

Jeg har intet officelt link, men mener bestemt at huske jeg læste det for nogle måneder siden. Måske tager jeg fejl og forveksler det med et andet spil.
Kiss me, would you kindly?
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-07 16:38, rettet 16/06-07 16:44 
Der er online co-op i Guitar Hero 3, så den undskyldning kan jeg ikke give meget for.

Flere fighterspil kan også godt finde ud af det...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig