X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pokémon tråden...


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 11/06-07 18:23, rettet 11/06-07 18:25 
Jeg er tilfældigvis begyndt at spille Pokémon på min Gameboy Advance.. (Ret så sjovt, når man først kommer igang.)
Den version jeg spiller i øjeblikket er "Pokémon Sapphire version". Jeg har slået de første 2 "Gym Leaders", og er nået til den tredje.. Jeg er i byen "Mauville city" og kan åbenbart ikke rigtig komme videre pga. nogle sten, som skal ødelægges, fordi de spærer for vejen ud af byen. Nogen som ved hvad, der skal gøres? Jeg skal have fat i en bestemt Pokémon for at kunne ødelægge stenene, men hvad for en? :)


Tænkte på at denne tråd også kunne bruges til andre "barnlige sjæle" som spiller Pokémon spillene. Så host op med hvad i har ;)

Pokémons danske hjemmeside
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
WikzoWikzoSkrevet 11/06-07 18:40 
Lige netop GBA-spillene er jeg sprunget over, men hvis jeg ikke tager meget fejl, skal du have en HM (Hidden Machine) til at ødelægge/flytte stenen; den hedder sandsynligvis noget med Rock Smash :)

Gennemførte for nyligt Diamond til NDS. Et rigtig godt spil, men det er gået op for mig, hvor meget sjovere de gamle Pokémon-spil var, da jeg var yngre (dvs. da jeg gik i SFO, 1.-4. klasse), hvor man byttede med sine venner. Jeg føler mig en lille smule for gammel til at spille dem nu, omend det stadig er nogle fremragende spil :)
KnightrideRKnightrideRSkrevet 11/06-07 20:55 
Nå jo... Kan da godt huske noget med en HM :P Takker!

Ja, savner faktisk den tid, hvor alle bare skulle have Pokémon ;) Både kort og spil.. Men da jeg begyndte at spille det på min GBA igen, så er det ligesom om det vender lidt tilbage, bare uden den store begejstring fra andre :/
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
KnightrideRKnightrideRSkrevet 12/06-07 20:39 
Jeg er lige stødt ind i et andet problem.. Nu hvor jeg sådan set har gennemforsket hele den vestlige del af byen Hoenn (har slået 3 "Gym Leaders") så skal jeg med en færge, men den er ikke bygget færdig endnu, så hvad skal jeg gøre? Mangler jeg noget eller skal jeg bare vente?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/01-10 20:48 
Hvor er Pikachu i Pokemon Platinum?!! Jeg må have en pikachu!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SaftenSaftenSkrevet 18/01-10 21:07 
Prøv at søge efter ordet Pikachu i denne walkthrough, den skulle vist være at fange i Trophy Garden ved route 212.

Gamefaqs.com Pokemon Platinum walkthrough
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 19/01-10 14:33 
Nogen der har prøvet kræfter med Pokemon Rumble WiiWare ?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig