X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

K/B: Overhead projektor


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-07 13:11 
Nogle der har sådan en til salg/bytte?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/06-07 13:54, rettet 11/06-07 14:12 
Jeg vil anbefalde du kikker i den blå avis, MEN husk du skal være meget påpasselig med at købe en brugt, da du så ikke ved hvor længe lyspæren virker og den er fandme dyr. Min overheader er lige gået istykker så jeg købte en ny her:

Link...
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-07 14:20 
Fandt også en i den blå avis på nettet men det koster også penge at få oplysninger om sælger, så det gider jeg ikke, men hvad koster en ny pære ca?.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/06-07 14:26, rettet 11/06-07 14:28 
Tjah det kommer lidt an på hvor ny maskinen er. Jeg var inde i en lampe/lysbutik og spørge indtil det. Manden derinde forklarede mig at jeg lige så godt kunne købe en ny maskine når lampen gik istykker fordi følgene:

En ny lyspærer koster omkring 400kr, og man kunne ikke bestille enkelt vis. Dvs. Han blev nødt til at bestille en kasse med 50 stk.!!!! Hvilket så jo ville blive afsindigt dyrt.

Jeg ved så ikke om det gælder alle slags lyspærer?

Den jeg har linket til koster omkring 1600kr med forsendelse.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-07 14:26 
Den du har lagt et link til, er det den du har, den er da ok billig:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/06-07 14:28 
Yeps! Ja den er billig men nok heller ikke den bedste :-)!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-07 14:29 
neros>
Tjah det kommer lidt an på hvor ny maskinen er. Jeg var inde i en lampe/lysbutik og spørge indtil det. Manden derinde forklarede mig at jeg lige så godt kunne købe en ny maskine når lampen gik istykker fordi følgene:

En nytlys koster omkring 400kr,og man kunne ikke bestille enkelt vis. Dvs. Han blev nødt til at bestille en kasse med 50 stk.!!!! Hvilket så jo ville blive afsindigt dyrt.

Der må da være et sted de sælger dem enkeltvis ellers er det da helt fuckt må man sige.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/06-07 14:35 
Ja jeg forstår det heller ikke? Måske hvis man er heldig kan det være visse folkeskoler har nogle lyspærer liggende :-)! Men efter hvad jeg ved så er de ikke så lette at få fingrene i.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/06-07 14:38 
Det er sort? Nå skal ned i "smilets by" nu, har en aftale, så smutter lige en stund:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 12/06-07 21:18, rettet 12/06-07 21:19 
Hey jeg kom lige i tanke om denne butik her i København. Man kan købe alt her og det kan bestilles også. Mon ikke de kunne skaffe de sorte pærer? ;-)!

Brinck elektronik
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/06-07 21:59 
Det jeg mente med "sort" var jo bare det var at det var underligt, men fedt du fandt noget:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 12/06-07 23:32 
Haha! Det ved jeg skam godt prøvede bare på at være sjov og metaforisk... ;-)!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/06-07 23:38 
Nå ok sorry:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 12/06-07 23:53 
Ved ikke om det her er noget.

Link...
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/06-07 23:59 
Tak, det er godt med lidt at vælge imellem ind til jeg for råd, så kan jeg købe den billigste, så bare kom med nogle flere tråde hvis i finder noget:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 13/06-07 00:03 
En mere.

Link...
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 13/06-07 00:05 


Link...
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-07 00:19 
Gad vide om der findes et sted hvor de anmelder Overhead´s?
Men på den anden side gøre det heller ikk så meget da jeg kun skal bruge den til noget kunst, som fks at smække Mega man op på et lærred, da det er lidt hurtiger end at tegne efter et billed.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 13/06-07 09:28 
Så bruger vi den til det samme :-)! Dog ikke Megaman..! Altså den jeg lige har købt er helt ok, man kan indstille skarphed på forskellig vis, og man kan altid redigere i photoshop med skarpheden af billedet og osv. Men hvis du vil have noget som rykker skal du jo have noget der koster omkring de 4000-5000kr eller mere.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-07 09:59 
Det med Mega man tager jeg lige på min kappe, da jeg også hellere vil male noget andet, men det var også bare et eksempel...

Men køber bare den der er billigst, kunne ikke se hvorfor jeg skulle en så dyr, når det bare er til kunst:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 13/06-07 11:08 
Haha..Bare kunst ;-)! ..tsk..tsk! Kunst er vigtigt.

Nej der er skam ikke brug for nogen af de dyre, men de fylder til gengæld ikke en skid og så er den smart ;D!

f.eks
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/06-07 12:23 
Ja det er da smart, men jeg vil væde på jeg kan få det samme ud af at købe den til lidt over 1000,- som dem der er dyre, den skal aligevel bare stå i hjemmet;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig