X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Engelsk Konsol Forum?


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 12/06-03 19:49 
Hva syntes i om dette forum?

Console-Nation
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
majjohamajjohaSkrevet 12/06-03 20:03 
Hehe et af de der "set før" forummer :D ikke så fedt
APHAPHSkrevet 12/06-03 20:08 
det er ihvertfald et af de mest aktive forums jeg har set i lang tid:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 12/06-03 20:10 
Det virker osse forvirrende med så mange indlæg... ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 12/06-03 20:16, rettet 12/06-03 20:17 
kunne det tænkes at dette er topic er tænkt som promovering af dit eget fora?

shame on you 0;-)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:05 
Det er helt nyt arbejder på at få det lavet mere "proof" det er os en del sværre på engelsk.
det er ikk "free-service" forum, man ska have en "host" for at kunne have et forum. :)
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MadsMadsSkrevet 13/06-03 00:25 
Haha.. tro på det.

Måske skulle de admins der lige lære engelsk.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:28 
Teki, hvis du kan lave sådan et forum, så versgo, kan sige fra ham der lavede det at det er RIGTIG svært?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 00:33 
Ham der lavede det? "Powered by e-blah.com"
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:36 
"" han siger""

the forums on their we're writen up by Eblah.com and i had to download it and re-write all the perl and cgi scripts to make it work smothly with MySQL. these forums have took 5 months for me to re-write to fix every bug and also have took ages to learn. plus i'd love to see you do all this by your self cause its the hardest thing i've took on since i learnt XML and XHTML and i deplomas in HTML,CSS and more.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 00:38, rettet 13/06-03 11:56 
Jeg gætter på, han ikke er englænder...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:42 
Det ska "scriptes" eller hvad fanden det hedder. prøv selv !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:43 
han er 100% englænder
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 00:46, rettet 13/06-03 00:46 
Og han har skrevet ovenstående?!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:50 
Du kan snakke med ham over ICQ :/ fatter ik det der "programmør snak" det kan du spørge ham om....
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:51, rettet 13/06-03 00:52 
det gamle forum jeg havde var "free_service" og der er 100 POPups:

GRATIS FORUM*ET
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MIKA-LMIKA-LSkrevet 13/06-03 00:52 
You've been had ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 00:52 
Suk. Never mind.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 00:54 
Delux, kom på icq
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 00:59, rettet 13/06-03 01:02 
Hør nu lige her, mester.
Du har åbenbart ikke opdaget, at det er din såkaldte "engelske" vens sprog, jeg langer ud efter - ikke hans færdigheder som programmør - hvis han altså findes...
Jeg har desuden ikke ICQ.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MadsMadsSkrevet 13/06-03 01:01 
Det stadigvæk et gratis forum, let me explain;

Du henter det, og uploader det på din server, der er ikke noget svært ved det, hvis man bare ved LIDT om tingene. Man skal ikke selv skrive noget.

Fat hat.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 01:14 
JO DET SKA DU DIN NOOB ! LOL FORHELVEDE du har ikk set alt det der er blevet skrevet, så prøv selv at gører det "Kloge-data-teki"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MadsMadsSkrevet 13/06-03 01:30 
SaturinoX >
JO DET SKA DU DIN NOOB ! LOL FORHELVEDE du har ikk set alt det der er blevet skrevet, så prøv selv at gører det "Kloge-data-teki"

GØRE det.

:)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 01:34 
vil du prøve at lave det Teki?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SumezSumezSkrevet 13/06-03 01:37 
Det her er nok den sjoveste tråd vi har haft på PR længe. Tror jeg vil gemme den på min favoritliste, og så referere til den ved passende lejligheder ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcKMarcKSkrevet 13/06-03 01:43, rettet 13/06-03 01:43 
SaturinoX: Det er altså desværre dig der er forkert på den. Det er _ikke_ svært at konfigurere et prefabrikeret script! Blot fordi du ikke ummidelbart har sat dig ind i det, betyder det altså ikke, at andre mennesker vil have svært ved det.
SumezSumezSkrevet 13/06-03 02:09 
At ændre et Perl script der læser og skriver fra og til filer på disken til at gøre brug af en MySQL database må nu alligevel siges at være en temmelig stor ændring. Så stor at jeg overhovedet ikke kan se idéen i at bruge et prefabrikeret script. Eller Perl, for den sags skyld.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 02:31 
Det tager LANG tid, at lave, kan i tro. men i ved nok bedre jo, i har lavet dem mange gange, syntes i skulle gå igang og se om i kunne gøre det "hurtigt"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
AmbyAmbySkrevet 13/06-03 07:35, rettet 13/06-03 07:35 
Dette er et forum, jeg har lavet til forskellige formål. Jeg vidste heller ikke hvordan det skulle gøres da jeg gik i gang, men det er ikke så svært hvis man laver en del af gangen.
Dette forum har taget 2-3 uger at lave (ueffektiv arbejdstid), men er heller ikke færdig som i kan se.
Det mangler finpudsning og er ikke kørt igennem en designer. Derfor er det mere funktionel end det er pæn :)

Hvis man laver sit eget er der en del mere troværdighed bag, istedet for de "instant"-fora som 15 årige drenge sprøjter op overalt.

Jeg tror ikke et sekund på at det tog ham 5 måneder at lave (eller konvereter det forum)

Forum
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 13/06-03 12:17 
Ja, det er sjovt nok, men også temmelig sørgeligt. Dels fordi folk (undskyld udtrykket) spilder deres tid med at lave sådan noget (hvis det skal forestille at være en konkurrent hertil) og dels fordi folk tror det er så nemt at lave. Dermed mener jeg ikke at uploade andres forum eller rette lidt i det, men alt det andet der "følger" med. Det skuffer da mig at se, at andre tror de lige kan opnå noget af det samme, ved lige at bruge et par timer på at smække noget sammen.

Det er den eneste grund til at disse tråde overlever - at folk får øjnene op for, hvad der egentligt ligger i et godt forum.

Og mht. hvor lang tid det kan have taget at ændre den pågældende kode, så afhænger det selvfølgelig af, hvordan den var lavet i første omgang. Var det lavet ordentligt, skulle det ikke være noget problem. Tog det fem måneder havde det nok været en noget bedre idé, at vælge noget andet eller lave noget fra bunden af... Til sammenligning tog det groft sagt én dag at konvertere dette forum fra ASP/Access til PHP/MySQL (for én der aldrig havde brugt eller set PHP før...).

Ellers vil jeg sige mht. dit forum, Saturinox, at det er et par gode regler du har strikket sammen. Hvis du så ville overholde de samme herinde, så havde du jo slet ikke brug for et nyt forum... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcKMarcKSkrevet 13/06-03 12:21 
Sumez >
At ændre et Perl script [...]

Konfigurere != ændre.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 12:29 
SaturinoX, jeg henviser til mit forrige svar.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 13/06-03 12:32 
Man konfigurerer ikke bare et perl script til at bruge en helt anden metode til at persistere data :)

Og yeah, RJK, det burde slet ikke tage så lang tid uanset hvor meget der skal ændres. Man kan lave et godt, virkende forum i PHP/MySQL fra bunden af på et par dage hvis man vil, også selvom man ikke har set PHP før, det sprog er jo helt genialt let at finde ud af. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcKMarcKSkrevet 13/06-03 12:54 
Nej ok, nu forstår jeg hvad du mener. Jeg overså mandens forklaring. Ja, jeg giver dig helt ret :)
OkottaOkottaSkrevet 13/06-03 13:08 
SaturinoX >
han er 100% englænder

Naturligvis er han det.

Hvor gammel er han? 4 år?

Den her tråd er simpelthen for morsom :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/06-03 13:57 
hvad er overhovedet meningen med at lave et konsolforum på engelsk når det alligevel kun bliver promoveret her? så kan vi sidde og debattere på engelsk eller hvad?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
quadquadSkrevet 13/06-03 14:17 
Haha, skidt da pyt med det latterlige forum - Næ den engelske tekst er da skide sjov :D
SaturinoXSaturinoXSkrevet 13/06-03 14:50 
det var forum til en clan, :/
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
quadquadSkrevet 13/06-03 14:59 
"As you may know, this forum is a serious console forum, for people with interrest in Consoles"

Sure..Det er da et clan-forum.
SephirothSephirothSkrevet 13/06-03 15:18 
Jeg tror ikke, din bror har læst reglerne igennem - han quoter overstående post =D
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/06-03 16:07 
Sephiroth >
Jeg tror ikke, din bror har læst reglerne igennem - han quoter overstående post =D

LOL!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig