X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Etrian Odyssey


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 06/06-07 23:13, rettet 06/06-07 23:29 
Jeg har importeret EO, efter at have fulgt med i pressedækningen af det, og har de sidste par uger spillet igennem den første del af spillet.

Normalt er jeg slet ikke til RPGer og får spat af den påtvungne stakato rytme med langsom navigation, hyppigt afbrudt af turbaserede kampe, for slet ikke at tale om de lange FMV sekvenser der er i mange JRPGer.

Derfor er det også m... Se hele indlægget
Born to kill space
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 06/06-07 23:13, rettet 06/06-07 23:29 
Jeg har importeret EO, efter at have fulgt med i pressedækningen af det, og har de sidste par uger spillet igennem den første del af spillet.

Normalt er jeg slet ikke til RPGer og får spat af den påtvungne stakato rytme med langsom navigation, hyppigt afbrudt af turbaserede kampe, for slet ikke at tale om de lange FMV sekvenser der er i mange JRPGer.

Derfor er det også mærkeligt at jeg følte mig tiltrukket af EO, oven i købet selv om man gang på gang fik at vide, at det var en *meget* traditionel dungeon crawler, som Wizardry eller Eye of the Beholder.
Men der var alligevel eet eller andet der sagde mig, at jeg skulle give det en chance.
Det er jeg glad for at jeg gjorde.
Det er lykkedes Atlus at rette op på alt det jeg ikke kunne lide ved RPGer før, samtidig med at de har bibeholdt stort set samtlige elementer der karakteriserer genren, og har endog tilføjet en del nye.

De tilfældige encounters er der stadig, men der er lige præcist ikke for få og ikke for mange. Man føler sig udfordret uden at blive irriteret

Kampene er stadig turbaserede, men man er ikke slavebundet til at se på alen lange animationer eller status skærme.

Spillet er meget frit og åbent for spillerens egne ideer om opsætning og spilmetode, men samtidig er det også ret tilgivende over for n00b fejl.

Tag ikke fejl der er virkelig et udfordrende spil, og det er noget man skal have god tid til at spille, hvis man vil komme nogen vegne (DSen er ideel til at den slags spil, hvor man kan udnytte hverdagens mange små eller lange ventetider).
Men RPG formlen er samtidig så destilleret til sin essens og der er lagt tilstrækkeligt mange pointers og hints ind i starten af spillet, at man som begynder ikke behøver at bekymre sig.

Anbefalet til både fans og skeptikere af genren.

PS. Musikken er suveræn.
Born to kill space
JuggernautJuggernautSkrevet 07/06-07 10:17 
Spillet har bestemt heller ikke skuffet mig. Det er svært. Til tider næsten utilgiveligt, men det gør jo kun at man vil prøve igen og igen. Grafikken er lækker og musikken kan man sagtens leve med, til trods for at der ikke er de store variationer.
Er man til Dungeon Crawlere, er der ingen vej uden om dette spil.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/06-07 11:27 
Wow, sidst jeg spillede den slags spil var vist "Bard's Tale III". Jeg troede den genre var lige så stendød som tekst-adventures.
SumezSumezSkrevet 07/06-07 11:35, rettet 07/06-07 11:35 
Jeg har også svært ved at blive ophidset af spil, hvor man ikke ser meget andet end buske stier foran sig.. drejer man også 90 grader ad gangen? :S
(og typisk at det skal være Atlus der laver sådan et spil i dag)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/06-07 16:12 
Sumez>
drejer man også 90 grader ad gangen? :S


Det gør man nemlig ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JAAJAASkrevet 07/06-07 22:22, rettet 08/06-07 19:53 
Jeg elsker på mange måder spillet. Det turbaserede kampsystem er perfektioneret, musikken monoton men dragende, grafikken indbydende .. fik jeg sagt at kampsystemet er lige i øjet? MEN. Jeg er holdt op med at spille, da jeg simpelthen ikke gider blive ved med at gå ad de samme gange. 20. gang er det ok, men så bliver det simpelthen for kedeligt. Bare en smule mere variation i omgivelserne og en smule mere historie kunne have løftet spillet op på en meget, meget høj status.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/06-07 22:32 
JAA>
Jeg er holdt op med at spille, da jeg simpelthen ikke gider blive ved med at gå ad de samme gange. 20. gang er det ok, men så bliver det simpelthen for kedeligt.

Og det er præcis det der er spillets svage punkt. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg er rendt frem og tilbage mellem level 5 og byen. Og når man i forvejen har svært ved at baske de behårede bæster, ja så trækker det altså tænder ud.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 04/06-12 14:25, rettet 04/06-12 14:39 
Efter lang tids venten (der er, hvad, 4 spil i serien nu??) er jeg kommet i gang med Etrian Odyssey, og har faktisk spillet det rigtig meget nu, mine figurer er netop kommet op over level 50.

Jeg kan egentlig udmærket forstå at spillet har fået så dårlige anmeldelser og lave vurderinger herinde, for spillets kvaliteter er godt gemt og generelt subjektive, og spillets substraktive design virker nogen gange overflødigt. Mit første indtryk af kampsystemet var at de i det mindste kunne have forsøgt noget ATB-agtigt, og som beskrevet ovenfor bliver man i løbet af de første 5 niveauer meget træt af al den vaden frem og tilbage.

Men jo længere ned man kommer i grotten, jo flere skills man får, og jo flere forskellige ting man har at tage sig til ad gangen, desto mere viser spillet sig fra sin sympatiske side.
Den forsimplede, bevidst old school opbygning gør at de små detaljer i spillets og labyrinternes design i større grad formår at gøre indtryk på spilleren, og hver gang jeg kommer til et nyt niveau bliver jeg mere og mere spændt på hvad der gemmer sig bag hvert hjørne. På trods af at næsten alle niveauer består af de samme elementer (med højst et par nye ting introduceret på hvert stratum), har de virkelig formået at variere hvert eneste niveau, så hvert område i spillet nærmest virker som et lille spil af sit eget.
Derudover er spillet også virkelig perfekt balanceret, så der hele tiden er udfordring, hvis man bevæger sig hurtigt frem, og især bosserne kræver tit specifikke strategier eller til nøds ekstra grinding, og man finder nyt brugbart udstyr i et fornuftigt tempo.

Så mens jeg i løbet af de første par niveauer var tæt på at lægge spillet fra mig af kedsomhed, har jeg nu, på 19. niveau, så svært ved at løsrive mig fra det at jeg flere gange har taget bussen et stop for meget...

Nogen der ved hvor man kan købe 2'eren og 3'eren til fornuftige penge?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-12 17:41 
Mon ikke lige man kan klemme et par trailere af 4'eren ind her?

http://www.youtube.com/watch?v=bkiecuW00k0
http://www.youtube.com/watch?v=dFkvIwoGsgY

Så vil jeg også godt gentage Sumez spørgsmål: Kan man få 2 og 3 billigt nogen steder? Tjekkede lige Amazon og erfarede at de vist skulle være blevet købt for længe siden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 06/06-12 17:57 
Jeg har faktisk undgået at se for mange trailers af både 4'eren og de 2 andre jeg mangler at spille. Jeg er nemlig glad for at jeg ikke så mere af 1'eren før jeg spillede det, da spillet er langt mere spændende når man ikke har nogen anelse om hvad der kommer og hvornår det slutter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 06/06-12 18:07 
Ja, det er jo altid problemet nu om stunder.

Men er der nu nogen som aldrig har hørt om serien og måske kunne være interesseret i at hoppe med på vognen med det seneste kapitel(til 3DS), er en trailer udemærket til at pirre nysgerrigheden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/12-12 13:08 
Genoptryk af serien på vej:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=503271

Gode nyheder for 2 & 3 var ved blive lige dyre nok.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-12 13:14 
Yes. Har allerede bestilt bundlen af 1-3 :)
SumezSumezSkrevet 10/12-12 10:06, rettet 10/12-12 10:06 
Bede-x>
Gode nyheder for 2 & 3 var ved blive lige dyre nok.

Hah, men skidt for os der allerede har punget ud for de to. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 10/12-12 15:40 
Jeps. Det er dog herligt at flere får mulighed for at stifte bekendtskab med serien. Er selv blevet svært begejstret for det første, som er noget af det mest fængende, jeg har prøvet blandt dungeon crawlere. Det er sådan et hvor det virkelig kripler i hele kroppen for at komme videre, når man først er kommet ind i det. Den slags bør altid - ligesom alle spil ideelt set burde - være i tryk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 10/12-12 15:57, rettet 10/12-12 15:57 
Jeg har indtil videre kun spillet 1'eren og 3'eren, og 1'eren var helt klart også højdepunktet for mig. 3'eren er, klinisk set, kun forbedret på alle områder, med et bedre interface, hurtigere flow, mere historie, flere figurer, mere variation, og masser af tilføjelser. Men samtidig har meget af dette også bare fjernet noget af stemningen, ensomheden, og nogle af de store overraskelser for mig. At komme til (næst)sidste etage i det første Etrian Odyssey virkelig et af de største twists jeg har oplevet i nyere spil, selvom det måske ikke var verdens mest originale twist. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/07-13 08:24 
Det virke som om Etrian-serien har været en rimelig stor succes, siden de begynder at genudgive de første titler (er der nogen der har bestilt dem? Jeg er nysgerrig efter om der er nogen synlig forskel på pakken). Gad vide om det kommer til at ske for 4'eren også? Jeg kan se at VG+ har fjernet spillet fra deres udvalg nu, så man skal måske være hurtig hvis man vil nå at erhverve sig spillet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 29/07-13 09:02 
Jeg fik VG+'s "collection" for et par måneder siden. Om der er forskel ved jeg ikke, men der er ikke noget umiddelbart der indikerer det er reprints. Hvis du har et billede af de første kan jeg sammenligne i aften.
j/k
SumezSumezSkrevet 29/07-13 09:44 
Etrian Odyssey

1'eren er EU så den tæller ikke. :)

2'eren og 3'eren var halvdyre, så håber lidt det er muligt at se forskel, bare for at retfærdiggøre mit dumme samlergen :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 29/07-13 09:55, rettet 29/07-13 09:56 
Forstår jeg godt og jeg er næsten sikker på de har gjort en forskel i reprint udgaven. De kender jo godt "spillet" :)

Var faktisk ikke klar over 1'eren var udgivet i eu.
j/k
RJKRJKSkrevet 02/08-13 20:23 
Jeg købte også genudgivelsespakken (så jeg nu har 3 eksemplarer af 1'eren :)), og så vidt jeg kan se ud fra dine billeder, så er der ingen forskel. Der er ingen synlige tegn på at det er genoptryk.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
slk486slk486Skrevet 03/08-13 00:13 
Doh, jeg glemte helt at checke. Nej, enig med RJK, der er ingen umiddelbare tegn - ikke engang på bagsiden eller i manualen.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/08-13 20:49 
De ku' da godt lige have givet dem sådan en grim grøn "classics" stribe eller noget i den stil, det manglede da bare!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-13 21:43 
Det er da fedt at de ikke har det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-13 22:34 
Kan godt forstå hvad du mener Sumez, men for mit vedkommende er det også fedt at de ikke har.
slk486slk486Skrevet 03/08-13 22:58 
Ja, forstår dig også udemærket Sumez, men på den anden side havde jeg aldrig købt dem, hvis de havde haft et platin cover eller whatever. De kunne godt have ændret artwork og i de mindste noteret det på bagsiden.
j/k
JmogJmogSkrevet 04/08-13 01:24 
Mon ikke Sumez jokede.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/08-13 22:49 
Fik lige alle 3 til 370kr med porto :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 04/08-13 23:07 
Tilgengæld har du ikke kunnet nyde dem i alt den tid op til nu :p
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/08-13 23:16 
Normal er jeg ikke til dungeon crawler, men kan være jeg kan li dem her?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 04/08-13 23:25 
Tjah, hvis du er til ultra grinding er det lige noget for dig :D
j/k
SumezSumezSkrevet 05/08-13 07:56, rettet 05/08-13 07:57 
Jeg vil uanset hvad anbefale at starte med 1'eren. De andre to gjorde slet ikke samme indtryk på mig, på trods af at det rent teknisk kommer med en del forbedringer.

Jmog>
Mon ikke Sumez jokede.

Det var selvfølgelig ikke helt seriøst ment, men jeg tror da nok de fleste forstod hvad jeg mente. :) Jeg har givet en del mere for spillene end hvad CS annoncerer at have betalt for et par indlæg tilbage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 15/07-16 23:24, rettet 15/07-16 23:25 
IGN har lavet en overraskende bred liste (som i ikke voldsomt mainstream) over de bedste dungeon crawlere. Gæt hvad der ligger nr. 1.

Den slags lister skal naturligvis altid tages med en spand salt, men jeg synes, den er interessant. (Og nok bedste sted at poste uden at lave nyt emne - men de andre spil er også interessante).

"The Top 10 Dungeon Crawlers of All Time"
slk486slk486Skrevet 16/07-16 00:10 
Min definition af en Dungeon Crawler er meget forskellig fra IGNs kan jeg se :D
Der er kun 3 af spillene på listen jeg ville karakterisere sådan.
j/k
SumezSumezSkrevet 16/07-16 09:29 
Ja, om roguelikes kvalificerer sig som "dungeon crawler" er vist et langstrukkent definitionsspørgsmål.

...men Gauntlet? Jeg ville faktisk ikke engang kalde Gauntlet godt, men det er nok også subjektivt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 17/07-16 11:39 
Ja og ja :) Jeg kan feks. ret godt lide klassisk Gauntlet, men jeg er udemærket godt klar over det er meget farvet af nostalgi og at gameplayet er vanvittigt gearet mod quarter-munching.

Det nye Gauntlet derimod er rigtig godt.
j/k
SumezSumezSkrevet 05/04-18 10:04, rettet 05/04-18 10:08 
Er der overhovedet nogen andre herinde der har dyrket serien siden 1'eren? Eller taler jeg som sædvanlig for døve øren :)

Jeg er efter lidt for lang ventetid (forudbestilte ellers spillet) kommet i gang med Etrian Odyssey IV, og hold da op der er sket ting og sager for serien, på trods af at de stadig holder fast ved de grundlæggende koncepter (turbaserede kampe, kortlægning, førsteperson dungeon crawling, osv.)

Men hvor jeg i 3'eren endte med at gå død i alle de skizofreniske mekanikker og det overflødige sejlads-spil, passer alle de forskelllige elementer bare langt bedre sammen i 4'eren. I stedet for at have én enkelt kæmpestor dungeon, er spillet bygget op af adskillige mindre dungeons, der bindes sammen af en overworld hvor man flyver rundt i luftballon. Også her er kortlægning og udforskning et central element, men du har mulighed for at bevæge dig meget mere frit omkring uden truslen fra random encounters.
Der er næsten altid flere forskellige ting man kan tage sig til for at undgå at køre død i noget, og backtracking er praktisk talt elimineret takket være adskillige genveje på hver eneste etage (ligesom i 3'eren). Indtil videre har jeg heller ikke haft noget behov for at grinde, men det betyder ikke at de er gået på kompromis med sværhedsgraden. Flere områder og bosser har tvunget mig til at kigge godt og grundigt på mit udstyr og mine taktikker for at kunne komme videre.

Alt i alt virker 4'eren som et langt mere "casual"-venligt spil, der nok kan fungere som en god introduktion for folk der blev tændt af på 1'erens rigide old school opbygning. Kampene er meget taktiske, og de forskellige classes, subclasses og skiltrees giver rig mulighed for at eksperimentere, og level designet er ligeså ekstremt velgjort som det hele tiden har været, med fokus på udforskningen og at undvige de superstærke FOEs på banerne.
En anden ændring er iøvrigt at man nu kan se på en FOE's grafik i den enkelte dungeon hvad det er for en fjende. Selvom jeg var bange for at dette ville gå ud over oplevelsen, har det kun haft den stik modsatte effekt. Nogle af dem ser virkelig skræmmende ud, og man har -ikke- lyst til at løbe på de fleste af dem første gang man render ind i dem.

Det eneste jeg savner er den stemningsfulde klaustrofobiske ensomhed. Der er langt mere dialog, NPC'er og historie med. Men som sit eget spil, er EO4 fantastisk godt og uden tvivl noget af det bedste i serien. Stor anbefaling herfra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/04-18 18:19 
Jeg håber nogle af spillene kommer til Switch, for jeg vil ret gerne prøve dem en eller to af dem :)
SumezSumezSkrevet 05/04-18 20:10, rettet 05/04-18 20:11 
Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan spillet skulle fungere uden to skærme. Wii U havde givet mening, men det skib er vist sejlet nu :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/04-18 10:56 
Meget apropros, så mener Atlus åbenbart at der er liv i 3DS'en endnu. Der sker et eller andet her den 10. april:

http://sq-atlus.jp/sqx/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/04-18 12:01 
De kan jo bare dele det op som i Wizardry, EOB, mv. SÅ meget er der heller ikke behov for konstant map :)
j/k
SumezSumezSkrevet 06/04-18 12:27, rettet 06/04-18 12:29 
Ingen af de spil har jo et mapping system der minder om Etrian Odyssey? Udover selve kortlægnings-mekanikken, så kan jeg faktisk slet ikke forestille mig at skulle navigere de spil uden konstant kort. Det er jo essentielt for at løse de mange FOE puzzles?

Der er ingen tvivl om at de er nødt til at gå på kompromis med den mekanik når de skifter til Switch, og det bliver så på bekostning af et rimelig centralt spilelement :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/04-18 12:34, rettet 06/04-18 12:36 
Der er rimelig meget bredde at gøre godt med, så jeg tænker ikke det er et problem at putte kortet i siden, men igen, og måske er det fordi jeg bare er så indgroet i Bards Tale (mv) perioden, hvor der også er masser af puzzles og secrets, hvor kortet er essentielt, så ser jeg det ikke som det store issue. Dengang måtte vi jo sørme selv tegne dem :)
Det er da nice at have kortet lige ved hånden, men man lærer da at finde rundt uden - lidt ligesom en GPS har gjort os alle sammen til vejfiindingspader :p
j/k
SumezSumezSkrevet 06/04-18 13:20, rettet 06/04-18 13:23 
Altså én ting er hvordan spil kan fungere, men en anden er hvordan Etrian Odyssey spillene faktisk er designet, og det er sidsnævnte jeg tænker på. :)

Netop det at tegne kortet selv er jo et af de allermest centrale elementer i Etrian Odyssey-serien, og den måde spillene blander det manuelle "ternet papir"-arbejde med automatisk registrering af hvor man har været, rammer efter min mening en fantastisk perfekt balance af indlevelse og aktivering af spilleren, uden nogensinde at virke tungt og utilgængeligt.
Og uden en altid tilgængeligt touchscreen ville det samme aldrig være muligt - jeg har konstant min stylus fremme når jeg spiller EO, og har svært ved at se spillene undgå at bevæge sig i den ene af to mulige retninger ved en overgang til Switch. Enten via et helt fuldautomatisk minimap (som alle andre moderne spil), eller via den løsning du lægger op til, hvor spilleren gøres mindre afhængig af kortet.
Et ret bevidst designvalg i EO er jo også at labyrinten er ekstremt monotom at se på, hvilket gør at kortet bliver aktiveret i langt større grad. Når du har nemmere ved at navigere i f.eks. de gamle Bard's Tale spil, skyldes det også at man i de spil får større visuel feedback på hvor man er, og hvor man bevæger sig hen, ud fra førstepersons perspektivet. I de helt gamle Wizardry-spil -forventes- det til gengæld at du tegner et kort.

Noget af det kommer helt bestemt til at ske med EO-serien, for jeg tror ikke Atlus kommer til at aflive den efter EOX. Men spillene som de er i dag (både originalerne og Untold-udgaverne) ville aldrig kunne portes direkte til Switch.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/04-18 13:35 
Arh, Bard's Tale var på ingen måde nemme at finde rundt i. Tværtimod - det var et krav at tegne kort selv. Grønne korridorer, hvor det eneste der gør man kan se bevægelse er en dør eller en sidegang fra tid til anden.
Jeg er ikke enig i at det er et centralt element som sådan, bare en sjov mellemvej fordi skærmen nu er der til det. Det fungerer godt, men jeg kunne sagtens undvære den del uden det ville tage noget fra mig.

Under alle omstændigheder er der heldigvis masser af EO spil, der fungerer sådan. Måske var det på tide at forny serien lidt? ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 06/04-18 13:39 
Ja, men så skal det ikke ske i forbindelse med en port af de eksisterende spil :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/04-18 14:08 
Nej, det er jeg enig i - bestemt bedre med noget nyt, som er designet til platformen :)
j/k
SumezSumezSkrevet 10/04-18 08:01 
https://www.youtube.com/watch?v=EqJDwsDUlVI]Noget med Japan[/LINK]" target="blank">Noget med Japan
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/07-18 09:19 
^ Ovenstående spil (Sekaiju no Meikyuu X) er netop udgivet i Japan til helt fornuftige anmeldelser, og segAtlus sover ikke på laurbærene, men teaser øjeblikkeligt endnu et nyt spil i serien, med tagline "To the next stage". Noget med Switch, måske?

https://www.youtube.com/watch?v=i0T_zIR9m60
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/08-18 15:40 
Kommer til vesten til februar:
https://twitter.com/AtlusUSA/status/1029721964406038532

Vildt nok at der stadig udkommer nye 3DS-spil i 2019.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig