X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Danmark - Sverige


Svar
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 20:29 
Check lige alle de stryg det danske fodbold hold får lige nu.

Bagud med 3 mål, og der er spillet 26 minutter.

LOL!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
109 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 20:29 
Check lige alle de stryg det danske fodbold hold får lige nu.

Bagud med 3 mål, og der er spillet 26 minutter.

LOL!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HankyHankySkrevet 02/06-07 20:32, rettet 02/06-07 20:36 
Ja, det er en sørgelig kamp. Danmarks forsvar er pt. til at lukke op og ..... i.

EDIT: Nu blev der i det mindste pyntet lidt, 1-3.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
00Void00VoidSkrevet 02/06-07 21:34 
hold da op, 3-3
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
HankyHankySkrevet 02/06-07 21:38 
Ja, hold da ferie, hvor er den kamp spændende.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
00Void00VoidSkrevet 02/06-07 21:52 
Rooney>
Check lige alle de stryg det danske fodbold hold får lige nu.

Dommeren får flere. Lol
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SumezSumezSkrevet 02/06-07 21:52 
Ok, nu gik det helt galt. Jeg kunne i forvejen ikke fordrage fodboldfans, men det her er jo til grin.

Professionel fodbold er simpelthen bare latterligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
IqonIqonSkrevet 02/06-07 21:52 
Og nu gik den da fuldstændig amok. Håber Christian Poulsen får MANGE kampes karantæne for den svinestreg, for den var da godt nok grov. Men tilskueren, der løb på banen er jo lige så stor idiot.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/06-07 21:59 
Gad vide hvordan natten i Københavns gader nu forløber?
QQSkrevet 02/06-07 22:05 
Danske Roligans er en uddøende race
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 02/06-07 22:06, rettet 02/06-07 22:07 
Det er også det jeg er mest bekymret for lige nu.

Faktisk var det udelukkende på den baggrund at vi sad og fulgte hele kampen herhjemme. Jeg bor 10 minutter fra Parken, så det er altid lidt interessant hvordan størstedelen af tilskuerne potentielt reagerer, og det her var nok det værste der kunne ske... tusindvis af sure, stive fodboldfans i byen i aften, FEDT.

EDIT: Iøvrigt er "DANMARK TABERDØMT!" da bare den fedeste sætning nogensinde. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/06-07 22:20 
Ham tilskueren, der har ødelagt dansk fodbold i mange år frem, skal vist passe godt på hvor han færdes henne!

Mon ikke han er fra Brøndby? ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
kooikkooikSkrevet 02/06-07 22:23 
Nej nej nej nej nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvad er det der sker for poulsen. Man slår ikke en i maven inde i feltet. Rosenberg kan godt slå lidt til ham for det kan jo kun give frispark og ikke straffe. Poulsen dit *****
Du er jo for dum. Håber du får 10 dags karantæne hvilket ikke er usansynligt ( måske lidt mindre men karantæne får han ).
Men det koster dyrt for Danmark. De kan miste parken som hjemmebane det er et. En anden ting er de kan komme til at spille for tomme tribyner i f.eks. brøndby. Det dumme svin til den person der løber ind på banen, hvad har han gang i?????? Jeg er rystet du kan da i det mindste sparke til et sæde eller kaste din øl men lad det ikke gå ud over Danmark og de 42.000 andre tilskuer som har bakket danmark op i sådan en flot kamp. Jeg er rasende på den spasser kæmpe fjols.
PlaykidPlaykidSkrevet 02/06-07 22:41, rettet 02/06-07 23:04 
Der skulle komme Mindhunters 22:20 :(

Jeg er ikke helt orienteret over hvad der skete, men er det der skete grund til fjernsyns programmet er ændret?

Edit: :)
Spiller nu: Halo 3
QQSkrevet 02/06-07 22:43 
Normalt er jeg ikke meget for at hænge folk ud der opfører sig dumt, men hans fjæs skal klaskes op på alle avisforsider i morgen, så han ikke kan gå upåvirket rundt i lang tid frem.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
nerosnerosSkrevet 02/06-07 22:44 
Det er en historisk skandale for dansk fodbold....fuldstændig meningsløst....! Det får så store konsekvenser. Ham den tilskuer skal på forsiderne imorgen som den største klovn der ødelagde det for 42 tusinder i parken og flere millioner både i Sverige og Danmark.

Danmark står med ryggen mod muren..!

Kristian Poulsen..?

Men hold da op et fantastisk comeback af de danske spillere. Det var stærkt gået.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/06-07 22:46 
kidcaffeine>
Gad vide hvordan natten i Københavns gader nu forløber?

Jeg frygter det værste :-/!

Mindhunters starter nu :-)!
Bashful Neophyte
kooikkooikSkrevet 02/06-07 22:56 
Den spasser der løb på banen, han skulle have så mange tæsk. Nu er jeg en rolig fodbold fan og kunne aldrig finde på at løbe på banen. Hvis han udtaler sig " jeg var fuld og husker ingen ting" så skal han flækkes midt over. Jeg kan ikke forstå hvad han skal nede på den bane. Men et er sikkert han er ikke velkommen mere i parken og højst sansynligt slet ikke nogen steder på de danske stadions.
Jeg har lyst til at tæske ham for han har ødelagt så meget. aaarrrrrhhhhhhhh jeg er rasende.
Håber han bliver sagsøgt af parken på de penge som de mister hvis de skal spille for tomme tribyner et par kampe, så kan han sku lære det. Det er et overfald på dommeren så kan han ikke resikere et smut i spjællet?????
CoreCoreSkrevet 02/06-07 22:56 
Hølmkjær>
Normalt er jeg ikke meget for at hænge folk ud der opfører sig dumt, men hans fjæs skal klaskes op på alle avisforsider i morgen, så han ikke kan gå upåvirket rundt i lang tid frem.

Hvorfor vente til i morgen?

Ekstra Bladet
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/06-07 23:01 
Tro mig: Den mand kan ikke vise sit ansigt igen i København.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 02/06-07 23:05 
Jeg ser ikke sport som sådan, men man opfører sig altså ordentligt før, under og efter en kamp...
Jeg håber han skammer sig...
Gad vide om han ikke burde blive i hotel gitterly en måneds tid - for hans egen sikkerheds skyld...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
kooikkooikSkrevet 02/06-07 23:10 
Selvfølgelig opføre man sig ordenlig efter en kamp, men når sådan en nar laver sådan noget så fortjener han sku et lav tæsk. Han er jo syg i hovedet
JoachimMAJoachimMASkrevet 02/06-07 23:11, rettet 02/06-07 23:12 
Jeg håber manden får hans navn og et kæmpe billede på Ekstra Bladets og BT's forsider imorgen, det har han sgu fortjent. Hold kæft en idiot af rang. Han har jo ødelagt så ufatteligt meget, ikke kun for dansk fodbold, men for dansk sport i det hele taget
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
nerosnerosSkrevet 02/06-07 23:11 
Gabestokken!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-07 23:13 
kooik>

Dine tre sidste indlæg er nok noget af det sjoveste jeg længe har læst. Stakkels mand hvis han mødte dig en mørk aften :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
kooikkooikSkrevet 02/06-07 23:14 
Danmark er ikke taberdømt endnu. UEFA har udtalt sig at de skal drøfte det i den kommende fremtid. Men et er sikkert vi får en kæmpe bøde og det skal den idiot have lov at betale og det skal være efter skat!!
kooikkooikSkrevet 02/06-07 23:15 
Konsolkongen>
kooik>

Dine tre sidste indlæg er nok noget af det sjoveste jeg længe har læst. Stakkels mand hvis han mødte dig en mørk aften :)

Jeg slår ikke. Jeg kan ikke slås jeg vil være mere bange for at møde ham.
QuilEXQuilEXSkrevet 02/06-07 23:17 
Vi skal nok hjælpe dig den aften, ikk os drenge? ;P
Spiller nu: Gears Of War, Guitar Hero II
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/06-07 23:25 
JO!!!!!!!!!! ARRRRRRRRRRRRHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 02/06-07 23:39 
Alle de sidste indlæg i denne tråd underbygger ret kraftigt hvorfor jeg tager så stor afstand for alt hvad der har med fodbold at gøre...


Jeg hader fodboldfans.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 02/06-07 23:40 
Jeg forstår ikke fodbold :(

...men jeg forstår fadøl :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 23:46 
Engang syntes jeg at jeg forstod fodbold - ihvertfald dengang hvor det bare handlede om at spille det.

I dag ville det ikke overraske mig at der udbrød knivstikkeri midt under en fodboldkamp, folks mentalitet taget i betragtning i dag. Nogle seriøse super idioter der render rundt og foregiver, at de interesserer sig for sporten.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/06-07 23:54 
Jeg er vild med Ekstra Bladets tydelige opildnede lunchstemning - måske ikke lige noget man ligefrem vinder en Cavling for...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 03/06-07 00:07, rettet 03/06-07 00:13 
Sumez>
Alle de sidste indlæg i denne tråd underbygger ret kraftigt hvorfor jeg tager så stor afstand for alt hvad der har med fodbold at gøre...


Jeg hader fodboldfans.

Jeg har ikke en kæft forstand på fodbold men når jeg ser noget så sindsygt som det iaften kan man da ikke andet end at grimme sig.
Bashful Neophyte
QQSkrevet 03/06-07 00:34 
Jeg synes manden fortjener at føle sig dum, til grin og hadet i det danske land, men at give ham tæsk giver ikke særlig meget mening...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/06-07 00:51 
Han skulle rulles i tjære og fjer istedet for.
Hoid to colony C05 where the computer is...
CoreCoreSkrevet 03/06-07 01:31 
Echelon VI>
Jeg er vild med Ekstra Bladets tydelige opildnede lunchstemning

De er vel sultne ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BobbeBobbeSkrevet 03/06-07 01:41 
EBs priotering er stof til eftertanke.
I øjeblikket er 4 ud af 5 hovednyheder omkring kampen.
Den sidste er om det afværrede terrorangreb på JFK Airport.
Skræmmende...
Spiller nu: Wii
TheDukeTheDukeSkrevet 03/06-07 01:46 
Slap nu af det er EB vi taler om, ikke en rigtig avis jo.

Deres udlandsredaktion er en fyr der checker CNN's hjemmeside to gange om dagen eller noget i den stil.
tmliljatmliljaSkrevet 03/06-07 02:45, rettet 03/06-07 03:11 
Jeg synes, det er skræmmende, hvor megen lynch-stemning, der var på Ekstrabladet kort efter kampen. Bemærk på de 3 billeder, hvordan teksten ændrer sig i løbet af aftenen. Presseetik??? Ikke på Ekstrabladet!

Og som I kan se på linket i adressefeltet, er det altså den samme artikel, der "udvikler sig".

"Kender du skurken?"
Danmark - Sverige

"Han ødelagde kampen"
Danmark - Sverige

"Han bor i Sverige"
Danmark - Sverige
tmliljatmliljaSkrevet 03/06-07 03:03 
I første omgang kan man vel sige, at den STORE SKURK er linievogteren, som ikke ser, at Markus Rosenberg slår Christian Poulsen.

Spørgsmålet er, om den "blinde" linievogter er Carsten Kadach eller Volker Wezel. Anyone?

Volker Wezel
Danmark - Sverige
Carsten Kadach
Danmark - Sverige

Eller som man også kan se Carsten Kadach - meget rammende i øvrigt...:
Danmark - Sverige
IqonIqonSkrevet 03/06-07 03:14, rettet 03/06-07 03:16 
Selvom Rosenberg har slået Christian Poulsen giver det da stadig ikke sidstnævnte ret til at smække en knytnæve i maven på Rosenberg. Jeg er glad for at linjedommeren i det mindste så dén svinestreg, for sådan noget hører ikke til i fodbold. Linjedommeren skal da netop roses for at have set det og ageret prompte.

Det er "næsten" lige så pinligt at have en spiller på det danske landshold, som kan finde på den slags, som det er at der findes idioter som ham, der løb ind for at overfalde dommeren.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KamekKamekSkrevet 03/06-07 03:18 
Jeg fatter ikke at en tilskuer kan have så meget magt over en kamps udfald - det er fuldstændig vanvittigt.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BifkimBifkimSkrevet 03/06-07 04:04, rettet 03/06-07 04:08 
PalleJensen>
Ham tilskueren, der har ødelagt dansk fodbold i mange år frem, skal vist passe godt på hvor han færdes henne!

Mon ikke han er fra Brøndby? ;)



Så nok nærmere FCK'er da det var Christian Poulsen som er tidliger FCK'er som fik det rødekort ;-)
Også i parken.

Det var godt nok surt at det skulle ende på den måde, da Danmark kom så godt tilbage, det ligner godt nok heller ikke Christian Poulsen at tabe hovedet på den måde.

For ikke tale om den idiot som overfaldte dommeren, det er godt nok en skandale. :-(
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
KTCKTCSkrevet 03/06-07 05:46, rettet 03/06-07 05:53 
Det er utroligt, så meget ravage én dum tilskuer kan lave, og at det skal gå direkte ud over landsholdet, har jeg svært ved at forstå. Hvis idioten bor i Sverige, må det da også ændre sagen, må det ikke?
Reelt set kan man jo bare hoppe med til den næste landskamp på udebane og så bare springe ind på banen og gå efter dommeren, iført det andet holds trøje på. Vupti, har man givet sit eget hold en sejr, uanset stillingen...

Men jeg kan da trøste mig med, at jeg slet ikke interesserer mig for fodbold, og kan stort set bare more mig over hele denne farce.
Men den gale tilskuer har vel stort set ødelagt sit liv med denne handling. Lynchstemningen kan godt skræmme mig lidt, og som andre har nævnt i tråden, er det også en af grundene til at fodbold, og i det hele taget professionel sport, ikke siger mig noget.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-07 10:03 
KTC>
Hvis idioten bor i Sverige, må det da også ændre sagen, må det ikke?

Jeg tror (!) at hjemmeholdet flg. FIFA's regler er ansvarlig for dommernes sikkerhed og at kampen ellers afvikles anstændigt. Så uanset om det var en Svensker eller Dansker der lavede balladen, så er det hjemmeholdet der må stå til ansvar
happyEDhappyEDSkrevet 03/06-07 10:33 
Det er sku da ikke andres skyld en d christian poulsen..
Hvis så ham spanden af en dansk tilskurer ikke havde løbet ind på stadion, så havde danmark bare tabt 4-3 da der var dømt straffe.
Christian poulsen må sku være glad for at det udviklede sig som det gjorde , så der ikke bliver snakket så meget om ham.
Han burde virkelig sættes af holdet efter den svindestreg, og det burde være ham der blev forfuldt af ekstra bladet.

Kan slet ikke forstå at folk ikke er noget mere efter ham.
Danmark tabte igår, og den tossede tilskure havde været der eller ej.

Christian Poulen er skurken !
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/06-07 10:40 
Hørt:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/06-07 10:43 
Nej da. Poulsen laver en svinestreg, det er utilgiveligt. Et straffe er ikke lig med et mål. Derfor er Poulsen ikke direkte skyld i, at vi taber.

Det er den kæmpe idiot som løber ind på banen tilgengæld. Poulsen er formentlig inddirekte skyld i, at tossen løber på banen, men det er idioten skyld, at Danmark nu er på vej ud af EM kvalifikationen og at de næste kampe formentlig skal spilles uden tilskuere eller på neutral bane.

Poulsen er en tåbe at gøre sådan noget der, men det er set før. Spilleren ryger ud og der skal tages straffe. Sådan burde det også have været i går - men en enkelt kæmpeidiot ødelagde det hele. Det er vist meget godt at han er i politiets varetægt, for ellers fik han en meget meget lang tur hjem til sverige.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 03/06-07 10:56 
Ahahahaha, bedste fodboldkamp nogensinde :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 03/06-07 11:12 
Så lige EB's forside i dag... der er godt nok lynchstemning og med opfordringer til at kontakte EB med info om fyren.

Det er dog totalt usmageligt!
109 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig