X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Danmark - Sverige


Svar
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 20:29 
Check lige alle de stryg det danske fodbold hold får lige nu.

Bagud med 3 mål, og der er spillet 26 minutter.

LOL!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
109 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SumezSumezSkrevet 07/06-07 08:44, rettet 07/06-07 08:49 
Kristensen>
Jeg er sådan set enig, men man bliver vel også nødt til at statuere et eksempel for, at andre tosser ikke prøver samme nummer, hvis det ikke kører for deres hold.
Mon ikke der er blevet statueret et temmelig tydeligt eksempel allerede? :)

Og jeg har personligt heller ikke lyst til at gøre mig til smagsdommer og erklære visse former for underholdning eller arbejde for ulødigt. Det var det hele :)
Festivaller med mere er da ekstremt ulødigt, og jeg kan da heller ikke se hvordan fodbold objektivt kan beskrives som andet.

jaes>
Det er heller ikke essensen. Pointen er, at jeg synes det er ærgerligt, at du stort set skærer fodboldfans over samme kam.
Jeg kan da godt se at det kan læses sådan, hvis man selv er indædt fodboldfan, men nu har jeg jo på intet tidspunkt beskrevet "alle fodboldfans", men det er alligevel min opfattelse at størstedelen af fodboldfans besidder denne egenskab omend nogen i mindre grad end andre.

For at forklare hvad det er, jeg tager så kraftigt afstand fra, er det reaktioner som:
"tilskueren, der har ødelagt dansk fodbold i mange år frem", "Jeg er rasende på den spasser kæmpe fjols.", "hans fjæs skal klaskes op på alle avisforsider i morgen, så han ikke kan gå upåvirket rundt i lang tid frem", "Det er en historisk skandale for dansk fodbold", "Den spasser der løb på banen, han skulle have så mange tæsk", "Jeg håber manden får hans navn og et kæmpe billede på Ekstra Bladets og BT's forsider imorgen, det har han sgu fortjent" og "Vi skal nok hjælpe dig [med at tæve synderen] den aften, ikk os drenge? ;P"
Og det er ikke engang fra hardcore fodboldfans, men tilfældige nørder på et spilforum. Ja, jeg beklager at jeg nu påpeger udtalelser "personligt", men jeg kan simpelthen ikke forstå baggrunden for at tage fodbold så seriøst. Det er jo et spil. Det er for sjov. Det er underholdning!
Der er heller ikke nogen der går op og tæver Mads Mikkelsen fordi han spiller elendigt i Rejseholdet (selvom jeg må indrømme at jeg har lyst til at gøre noget meget ondt ved hende pigen for hendes rolle i Hard Candy..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 07/06-07 11:11 
KLT: CAPS LOCK ftw :)

Anyway du har muligvis ret, jeg har bare et indtryk af et hold der når det gælder (altså ikke venskabskampe) underpræsterer, og ja stiller med en forkert opstilling.

Iøvrigt Sverige kampen synes jeg det var fra 60min til 89min at vi spillede ok. Meget af det var hårdt tilkæmpet og grimt fodbold fordi pasningsspillet var helt i skoven. Viljebold er også cool nok og har sin charme men smukt var det ikke. :)
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 07/06-07 11:32 
(iøvrigt en ganske fed kamp da, det er ret spændende når det lykkees et hold at udligne efter at være bagud 3-0 kun en halv time inde)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/06-07 12:06 
Jeg husker ikke at have set det i Dansk fodbold før ihvertfald!
Bashful Neophyte
KLTKLTSkrevet 07/06-07 14:10 
la0s>
KLT: CAPS LOCK ftw :)

Sorry about that, ja fodbold kan få os alle op at køre! :D
Og ja du har egentlig ret i din udtalelse der, for det var i lange perioder ikke særlig smukt spil vi så i kampen mod Sverige, men i sådan nogle kampe mellem 2 ærkefjender ender det oftest med sådan noget.
Til sidst i kampen gik det dog over til at blive meget bedre fodbold, og ja man kan jo kun ærgre sig gul og blå, for at bruge et meget passende udtryk, over at Danmark ikke fik scoret til 4-3.

Men lad os nu se, jeg har som sagt på fornemmelsen Danmark godt kan gå hen og vinde de resterende kampe og alligevel kvalificere sig.
9/11 Was An Inside Job
fumfumSkrevet 07/06-07 14:11 
Ja, jeg tror også at Danmark kommer videre. Især fordi....hov vent, der kommer en lille mand med tophue og træsko der lige vil vise mig noget.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 07/06-07 14:18, rettet 07/06-07 14:19 
Haha! Farvel Danmark!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/06-07 13:11, rettet 08/06-07 13:12 
UEFA: 450.000 kr. i bøde, fire hjemmekampe min. 250 km fra Parken - den ene uden tilskuere.

Puha...

UEFA's afgørelse
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 08/06-07 13:36, rettet 08/06-07 13:36 
Og et lille retsligt efterspil til dommerstormeren:

pwned!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
109 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig