X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadowrun rules


Svar
CoreCoreSkrevet 01/06-07 14:07, rettet 01/06-07 14:10 
Nu har jeg to aftener i træk, siddet og været dybt hooked på Shadowrun. Jeg har længe savnet en onlineshooter jeg kunne give mig hen til, og dem der har været har bare aldrig haft mig fanget længe nok. Så den har stået på et ekstremt misbrug af Call Of Duty 2...indtil i forgårs.

Shadowrun holder virkelig. De forskellige racer, våben, magic-skills og Tech-add'ons er supergodt afbalanc... Se hele indlægget


Shadowrun
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
123 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 01/06-07 14:07, rettet 01/06-07 14:10 
Nu har jeg to aftener i træk, siddet og været dybt hooked på Shadowrun. Jeg har længe savnet en onlineshooter jeg kunne give mig hen til, og dem der har været har bare aldrig haft mig fanget længe nok. Så den har stået på et ekstremt misbrug af Call Of Duty 2...indtil i forgårs.

Shadowrun holder virkelig. De forskellige racer, våben, magic-skills og Tech-add'ons er supergodt afbalanceret, og uanset hvor overpowered nogle elementer kan forekomme at være, er der altid en bagside af medaljen. Det fungerer bare fantastisk.

Udover RPG-elementerne syntes jeg godt om Counter-strike-måden man indkøber våben på, og resurrection-konceptet motiverer til et rigtig godt teamplay.

De enste negative ting jeg indtil videre har ærgret mig over, er det lettere sparsomme udvalg af maps (taget i betragtning at spillet ikke indeholder nogen kampagne-del), og jeg har hørt om en der ikke er så glad for katanaen, ellers er det en fryd, og en slem krabat af en tidsrøver.

Jeg er solgt.

Jeg ved at vi nu er nogle stykker herinde der har det, og da det udkommer idag, er det jo meget sandsynligt at flere kommer til. Jeg kommer helt sikkert til at muntre mig med det i de kommende weekend-aftener, og folk der har samme plan, men af en eller anden grund ikke er på min friends-liste, må lige råbe op, hvis vi skal ind og tæve trolde.

Vi ses på Live!

Shadowrun
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 01/06-07 14:43 
Jeg har også fået lagt nogle timer spil i det indtil videre, og jeg er faktisk blevet ret glad for det. :) Det kommer jeg helt sikkert til at bruge noget mere tid på.

Dværge RULES! :D Små irriterende magic users ftw!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 01/06-07 14:46, rettet 01/06-07 14:46 
Herold>
Dværge RULES!

Alt der først lægger sig efter det andet headshot rules ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-07 15:06 
Hvordan fungerer skill/spell systemet? Kan alle bare summon demoner og underlige træer?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 01/06-07 15:09, rettet 01/06-07 15:10 
Du starter med et vist antal penge. Dem kan du købe tech/spells og våben for. Tech og spells beholder du igennem hele mappet, hvorimod du mister våben når du dør. Der er ikke grænser for hvor mange skills du kan have, men du kan kun have tre assigned til dine knapper ad gangen. Nogen koster essence, mens andre optager potentielt essence. Du tjener så penge under spillet alt efter om dit hold vinder, og måden du spiller på - Friendly Fire koster! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-07 15:27 
Det lyder cool. Men bane designet og grafikken ser mig lidt yesterday ud. Men jeg har selvfølgelig ikke spillet det.
For The Love Of The Game
CoreCoreSkrevet 01/06-07 15:29, rettet 01/06-07 15:32 
Darknon>
Kan alle bare summon demoner og underlige træer?

Bestemt ikke ubegrænset. En minion (den du kalder dæmon) optager essence, så jo flere af dem du slipper løs, jo mindre essence har du til at heale og fremmane trees of life (de underlige træer). Det samme gælder omvendet (træer over det hele = ingen minion) ;)

Derudover optager techs-add'ons også essence.

Så tricket er at gøre det med omtanke.

EDIT:
Darknon>
Men bane designet og grafikken ser mig lidt yesterday ud. Men jeg har selvfølgelig ikke spillet det.

Arj, det er lige hårde nok ord, men det er rigtig nok ikke pumpet med popsmarte neon- og lyseffekter, og det ligger heller ikke på niveau med GOW, GRAW og så meget andet lignene. Man kunne forestille sig at det er et valg man har taget, for ikke at risikere slow-downs og lag, da det jo stort set kun spilles online (se bare hvad der skete med røggranaterne i COD2).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/06-07 17:20 
Ooh, PC Vista og X360 crossover gameplay! Så kan vi få slået fast om PC- eller konsol-spillere er de bedste med henholdsvis mus/keyboard eller controller, når de bedste CounterStrike-spillere og de bedste Halo-spillere mødes og dyster.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-07 17:29, rettet 01/06-07 17:31 
Core>
(se bare hvad der skete med røggranaterne i COD2).

Det var vidst bare framedrops. Men Shadowrun er da langt pænere end GRAW i min bog :)

Jeg spillede det også lidt i går og synes det er ok. Der var dog flere ting der irriterede. Jeg synes ikke det er super afbalanceret, katanen er belastende og hvis man skal ha en chance for at ramme skal man have smartlink assigned. Desuden tiltaler cross-platform gaming mig heller ikke.

Ellers en ganske god FPS med nogle originale tiltag og en umildbart solid framerate. Men jeg køber det nok først når det kommer under 200.-. Det er ikke de 400 værd når det kun er online, og der (i følge Core) er mangel på maps.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/06-07 18:30 
Når man joiner spil, bliver man så bare teamet up random ligesom Halo, eller kan man vælge mere specifikt? F.eks. spil mod andre på PC, andre på en given map osv.?

Flere maps: Det er vel kun et spørgsmål om kort tid, før PC-ejerne får adgang til map-making og kan oversvømme begge markeder med homebrew... eller?
BeanoBeanoSkrevet 01/06-07 18:43 
Kan man vælge at spille kun imod/sammen med Xbox ejere, eller er man tvunget til at spille med PC ejere også (både ranked og unranked) ?
JinkJinkSkrevet 01/06-07 18:52, rettet 01/06-07 18:53 
Hyakotake>
Ooh, PC Vista og X360 crossover gameplay! Så kan vi få slået fast om PC- eller konsol-spillere er de bedste med henholdsvis mus/keyboard eller controller, når de bedste CounterStrike-spillere og de bedste Halo-spillere mødes og dyster.

Fra Wiki
"Criticism of Shadowrun has focused in part on the changes made in order to balance the PC and console versions in online play. FASA has implemented a feature which will distort the PC's aiming reticule during quick turns[4][2]. PC players, who have a more sensitive control scheme, are able to turn significantly faster than their controller brethren and would have gained an unfair advantage. The console players will also have a form of autoaim since controllers are not as capable of 'pixel-accuracy' adjustments. Many believe this defeats the purpose of having a separate version for the PC platform and that it is forcing PC players to play it like a console game. The PC has also been given extra stability when firing an automatic weapon(chaingun and SMG) due to the consoles ability to control the kick of a gun better."
Så ser ikke ud til at det kan blive slået fast, selvom der vel ikke kan være nogen tvivl.
Jeg forstår dog ikke den sidste sætning :s
HeroldHeroldSkrevet 01/06-07 18:59 
Jeg tror det er pga. den analoge styring, der gør det nemmere at tage højde for rekyl i forhold til en mus.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JinkJinkSkrevet 01/06-07 19:03 
Hvordan det? Det giver da ingen mening :S
RooneyRooneySkrevet 01/06-07 19:09 
Sjov ting jeg og to kammerater bemærkede i dag: Coveret til Shadowrun minder uhyggeligt - i nærmest mistænkelig grad - om coveret til Crackdown.

Prøv at holde de to spilæsker op ved siden af hinanden, og se ligheden.

Skummelt!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 01/06-07 19:24, rettet 01/06-07 20:44 
Hyakotake>
Når man joiner spil, bliver man så bare teamet up random ligesom Halo, eller kan man vælge mere specifikt? F.eks. spil mod andre på PC, andre på en given map osv.?

Du bliver kastet ind i en random-kamp, men du har dog mulighed for at slå dig sammen med vennerne i et party, hvorfra i vil ende på samme hold hvis det er muligt. Det er party-leaderen, der joiner eller quitter resten af hans party må bare følge trop.

Du kan ikke se hvornår du er oppe imod PC eller Xbox-spillere (lige med undtagelse af allerførste gang, hvor det udløser en achievement).

Party-leaderen kan som i mange andre spil, sætte "preferences" til ønskede maps, gamemodes og max. antal spillere.

Beano>
Kan man vælge at spille kun imod/sammen med Xbox ejere, eller er man tvunget til at spille med PC ejere også (både ranked og unranked) ?

Nej, man kan ikke selv vælge. Der findes ikke ranked eller unranked, der er kun private og public.

Mine erfaringer er selvfølgelig kun gældende for Xbox 360-versionen, så jeg ved ikke om man skulle have andre valg på PC, men det skulle undre mig meget hvis det var tilfældet.

Jink>
Hvordan det? Det giver da ingen mening :S

Når du sprayer kan du nemmere holde analog-sticket det rigtige sted hele tiden, en PC-spiller vil på et eller andet tidspunkt løbe tør for musemåtte/bord ;)

Re-EDIT:
Rooney>
Prøv at holde de to spilæsker op ved siden af hinanden, og se ligheden.

Begge hovedpersoner bukker højre ben? Der er da ikke megen anden lighed mellem de to.
(Skrevet, slettet, besvaret og derfor skrevet igen, bare så Rooneys følgende indlæg giver mening).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 01/06-07 19:34 
Det er hele designet af de to box shots jeg tænker på; Måden personerne står på, og hvorhenne i billedet de står. Læg mærke til personerne i baggrunden - de står også stort set samme sted på begge covers; De er afbilledet _meget_ ens.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 01/06-07 20:46, rettet 01/06-07 20:46 
På mit Crackdown-cover er baggrunden flere små tegneserie-agtigt opdelt billeder, med uddrag af spillets karaktergalleri.

På Shadowruns er det Trolls der angriber hoved personen nede i en eller anden slags klippedal.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/06-07 22:11 
Det her:
http://tothegame.com/boxshot.asp?picnum=uk&id=5507
vs det her:
http://tothegame.com/boxshot.asp?picnum=uk&id=4553
?

Eneste lighed jeg lige kan se er den hoppende/faldende hovedperson. Derudover er der masser af variationer i design.
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 03:07, rettet 02/06-07 03:38 
Jeg fik det i går og må sige, at jeg er så overrasket, som jer andre. Shadowrun er godt!

Det er meget kedeligt rent grafisk, men det kører godt. Både mht til framerate og netkode. Det minder på overfladen om Counterstrike med kraftige fantasy elementer og det er netop de elementer, der gør spillet interessant. Selv om jeg kun har spillet det i kort tid, har jeg allerede set adskellige holdopsætninger. Det er simpelthen en fryd at se folk eksperimentere med de mange evner.

Forhåbentlig er der en vis balance evnerne imellem, så vi ikke kommer til at se samme holdtyper hele tiden om få uger. Det er dog for tidligt at udtale sig om nu. Indtil videre har jeg ikke oplevet nogen kombo, som virker for overdreven.

Jeg var lidt nervøs for, at det ville blive for kaotisk, når folk kan så mange forskellige ting, men fordi man er begrænset i hvad man kan købe og hvad man kan kaste af gangen, forbliver spillet overskueligt.

Hvis balancen holder over tid, vil det her være spilbart i månedsvis.

Herold>
Dværge RULES! :D

Særligt når de genopliver mig ;)

Gamespots anmeldelse af Shadowrun er forresten oppe(6.9):

http://www.gamespot.com/pages/gamespace/reviews.php?page=1&pid=929196&sid=6171895
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 14:34 
Eurogamer er heller ikke specielt vilde med det (6/10)

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=77198

Følger lidt med i tråden på Rllmuk. Er lidt spændt på hvad folk synes om det, når der er gået nogle dage - Gamespot nævnte at man har set det hele, i løbet af nogle timer.

At det er sendt ud til fuldpris, lyder da ihvertfald fuldstændig hul i hovedet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 15:22, rettet 02/06-07 15:26 
Man kan skam sagtens diskutere, om man synes, at prisen er fair. I Aalborg koster det 100 kr under normalpris i både EB Games og Bog & Idé.

Der er ikke ret meget content i Shadowrun. Hverken options eller baner. Men omvendt er spillet sjovt og kan man lide gameplayet, vil man sikkert bruge mange gange længere tid på det, end på et typisk singleplayerspil.

Det lidt sjove spørgsmål i den forbindelse er, hvordan man vurderer, hvad "meget" indhold er?

Er det hvor lang tid, det tager, at se hele spillet? Så er de fleste shooters jo dødsdømte fra starten af. Rez, Ikaruga, Radiant Silvergun fx kan snildt gennemføres på ca times tid. Alene Shadowruns training mode tager længere tid end det.

Er det hvor længe man kan spille det? Hvis balancen holder, vil Shadowrun være spilbart i flere hundrede timer. Det er jo ganske pænt set i forhold til et typisk singleplayerspil.

Er det hvor meget, det har kostet at udvikle? Man kan godt se, at flere DS spil er meget billige at fremstille i forhold til stationære konsolspil. Alligevel kan man sagtens se forretninger tage 400,- for et spil. Shadowrun har sandsynligvis været dyrere at fremstille, end mange DS spil og er næsten i samme prisklasse(I Aalborg alle fald).

Hvorom alting er, så er Shadowrun noget af det bedste, jeg har prøvet i genren på de nyere maskiner. Om man så synes, at spillet principielt bør have mere content, må den enkelte selv vurdere. I ren antal timers underholdning er der mere, end man forventer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 02/06-07 15:31, rettet 02/06-07 15:33 
Jeg tror de lave scores muligvis skyldes at det ikke er helt velset med en FPS'er til konsol, der slet ingen kampagne-del rummer. Ikke at jeg ikke selv kan se det, til fuldpris er det en dyr karl, hvis man forventer det.

Ikke desto mindre, er det oplagt at der nok skal komme en masse "downloadable content", og hvis Fasa Studios endda kunne finde på at frigive sådan noget uden meromkostninger for forbrugerne, så kan prisen på sin retfærdiggøres på den måde, folk der ikke er online, bør slet ikke købe det, så forbrugerne er jo online alligevel. Jeg tvivler dog på at de slipper noget som helst gratis, sådan er verdenen bare ikke skruet sammen.

Men man slap da rimeligt helskindet fra det samme koncept, med Counter Strike til Xbox, og for mig at se er der mere content i Shadowrun, end der er i et standard fighterspil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 15:39 
Bede-x>
Men omvendt er spillet sjovt og kan man lide gameplayet, vil man sikkert bruge mange gange længere tid på det, end på et typisk singleplayerspil.

Hvad er f.eks et typisk singleplayer spil, i samme stil som Shadowrun?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/06-07 15:57 
Halo? Det er jo heller ikke en titel som sammenligningen går på... det er antal timer. Et "typisk singleplayer" ligger vel på 10 timer (kan man ikke vælte gennem f.eks. Halo på 7-8 timer?). Hvis man så kan klemme 200+ timers morskab ud af Shadowrun er det jo en god investering.
SumezSumezSkrevet 02/06-07 16:32 
Man må vel gå ud fra at der kommer flere maps ud med tiden, og forhåbentlig vil mange af dem være gratis.. (yeah right)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 22:19 
Rooney>
Hvad er f.eks et typisk singleplayer spil, i samme stil som Shadowrun?

Jeg snakker ikke om spil i samme stil, men spil i al almindelighed.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 23:32 
Nå ok, men jeg var bare interesseret i at høre hvilke titler du mente, når du omtalte dem som "typiske singleplayer spil" - ikke nødvendigvis spil som er fuldstændig ligesom Shadowrun; Som sikkert også bliver svære at finde. Counterstrike er sikkert det mest nærliggende, men der er ikke meget singleplayer i det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 23:35 
Rooney>
Nå ok, men jeg var bare interesseret i at høre hvilke titler du mente, når du omtalte dem som "typiske singleplayer spil"

Der mente jeg faktisk "typiske" singleplayerspil. Altså det gennemsnitlige spil, man tager ned fra hylden. Det har vel 8-10 timers spilletid i dag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 02/06-07 23:37, rettet 02/06-07 23:38 
Black eksempelvis.

Superflot, meget imponerende og god wow-effekt.

Men otte missioner og et save-system der mere eller mindre tvinger dig til at gennemføre mindst én mission af ca. 40-50 minutters varighed, hver gang du spiller, resulterer i et spil der for mit vedkommende ville være (og egentlig er) gennemført og overeksponeret, på mindre end den tid jeg allerede nu har brugt på Shadowrun.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 23:42 
Men Black har samtidigt en del replay value, i kraft af højere sværhedsgrader og unlock af andre våben osv. Ergo - man kan bruge mere tid på det end som så.

Jeg skal spille Shadowrun om kort tid, og så må jeg se om det i det hele taget er noget ved.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 03/06-07 00:08 
Sidder vi og diskuterer om der er længere levetid i en online shooter som Counter-Strike og Halo 2 eller en campaign-shooter som Black? Jeg skal bare lige være sikker...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 03/06-07 00:53 
Indtil videre har det kun handlet om Shadowrun, "typiske" singleplayer spil og Black.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 03/06-07 01:29, rettet 03/06-07 01:44 
Rooney>
Men Black har samtidigt en del replay value, i kraft af højere sværhedsgrader og unlock af andre våben osv. Ergo - man kan bruge mere tid på det end som så.

Det samme kan vel på sin vis siges om Shadowrun, i kraft af en relativ skarp bot-AI, høje sværhedsgrader, eventuel download af add-ons og en everlasting onlinedel.

Rooney>
"typiske" singleplayer spil og Black.

Er Black ikke et typisk singleplayerspil?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 03/06-07 02:05 
Jeg ridsede bare de tre emner op, som vi har diskuteret. Om Black er et typisk singleplayer spil, er op til den enkelte.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 03/06-07 09:43, rettet 03/06-07 09:44 
Det er jo vildt sjovt dette spil.

Lang tid siden at jeg har spillet et online shooter spil, hvor jeg konstant bliver overrasket :^)

Jeg elsker Elver, katana og wired reflexes, med en teleport, minder mig om en sindsyg Jedi knight især den måde man kan bounce skud fra våben.

Dværge, hader dem med deres gode suge evne.

Trolls og deres smart link og harden skin gør at de bare skal ha den bagfra, "BLEED OUT" FTW.

Humans hvad har de egentlig af positive ting?
are you CHICKEN?
jaesjaesSkrevet 03/06-07 10:12 
Uden at have prøvet spillet, så synes jeg da, det er yderst positivt, når et online-spil skiller sig lidt ud fra de gængse koncepter. Der efterhånden rigeligt med online-spil, som næsten kun indeholder ét bærende element - skuddueller og bilkørsel som det mest benyttede. Flere muligheder og mere nyskabelse, tak :)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/06-07 13:35 
Jeg har ikke prøvet spillet selv. Men jeres begejstring for spillet herinde overrasker mig, når nu alle anmelderne kun gir det omkring 6 i karakter... Men når jeg læser jeres meninger om spiller, ja så får man sgu næsten helt lyst til at spæne ud og købe det :-)
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 03/06-07 17:08 
Jeg tror at skribenterne fokuser en del på at det kun er et multiplayer spil, og læst gentagne gange at prisen er for høj til at det kun er et multispil, så det må være mest der at skoen trykker.

Gameplay, grafik, effecter, balance og netkode er ihvertfald i orden imo.

Ingen singleplayer del, kun training og Skirmish bot fights er så de dårlige ting .

Men er man til online spil så er det sjovt, fedt og anderledes end den normale shooter, og jeg havde ingen tanker om at købe det, men det forandrede sig hurtigt da jeg fik prøvet det af hos en ven.
are you CHICKEN?
CoreCoreSkrevet 03/06-07 17:27 
Jeg har lige kørt fire timer i streg, i det samme party, på den samme server, og lur mig om ikke jeg bliver nødt til at komme på igen i aften.

Objektivt vurderer jeg det til et 7 af 10 spil, subjektivet syntes jeg jo det bør få højere karakter.

Der er en vis server ustabilitet (Server has left the game. WTF?). Spillet har som sagt ikke synderligt meget indhold (men for mit vedkommende rigeligt), og det er lidt irriterende at stealth-elementet kun er med den visuelle side i fokus (hvis jeg hører en katana-ninja bag mig, og bare begynder at løbe, så får han stadig et "Bleed-out"-kill hvis han rammer mig, fordi at han ikke har været i mit synsfelt).

Men det holder stadig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
lightyear dklightyear dkSkrevet 03/06-07 19:01, rettet 03/06-07 19:01 
Har ikke oplevet server problemer endnu ud af ca 6 timer spil.

Har lagt mærke til at Katana og elver lige pt er den mest populære kombi.

Nogen der har fundet ud af stærke kombier?

Og spørgsmålet, hvad er menneskers stærke side i spillet?
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 03/06-07 19:24 
Det står når du vælger dem - og sikkert også i manualen :D Jeg mener at de er de mest "jævne" valg med stats, der ligger omkring gennesnittet på alle fire områder. Samtidigt tror jeg at deres magic koster mindre essence, eller noget i den dur.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 03/06-07 19:30 
Mennesker starter med flere penge. De mister meget mindre (hvis noget) essence ved brug af tech-add'ons. De er mere sejlivede end elvere og hurtigere end trolls og dværge.

De er gråzonen ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 03/06-07 22:42 
Nu er det pludselig HELT nede og ligge. Enten er serverne lukkede, eller lortet er crashet, eller Fasa Studios er flygtet til amazonregnskoven med guldet, for alt er dødt.

Man kan hverken lave parties, starte privet matches op eller joine public matches.

Hjemesiden er tæppebombet med brugere, så den er næsten umulig at færdes på.

Det er lidt en uheldig start for en online-only spil, at det dør på dets tredje dag, efter udgivelse :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 03/06-07 22:45 
Jeg har også oplevet en del lag i enkelte spil her siden launchen. Den 30. kørte det udmærket - men da spillet launchede gik det galt. Mon ikke det er nede pga. en tiltrængt update?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 03/06-07 22:49, rettet 03/06-07 22:55 
Det håber jeg da, så er det måske endnu bedre i morgen :D

EDIT:
Shadowrun.com-forum>
its a techincal problem with the servers and we wont be able to play for the next 24-48 hours

Men det er en bruger derinde der skriver det, så det er meget muligt at det er en and. At lukke ned 1-2 døgn lige efter `release` lyder rigtig dumt.

Men alle kan vel have "techincal problems" :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 03/06-07 22:58 
En human med smartlink, paraglider/teleport (alt efter map) samt granater på hotkeys, og så kører det. Hav altid resurrect og tree of life som backup, og lær at bruge disse skills hurtigt, selvom de ikke er hotkeyed.

Af våben kan jeg kun anbefale SMG som primær, og shotgun som sekundær. Riflen er osse overraskende præcis up close, og med smartlink er det næsten umuligt at misse.

Det er i hvert fald min favorit kombo :)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
HeroldHeroldSkrevet 03/06-07 23:17 
Man skal heller ikke undervurdere hvor utroligt sejlivet man kan være som troll med minigun, smartlink og smoke/strangle. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 04/06-07 00:30, rettet 04/06-07 00:41 
lightyear dk>
Jeg tror at skribenterne fokuser en del på at det kun er et multiplayer spil, og læst gentagne gange at prisen er for høj til at det kun er et multispil, så det må være mest der at skoen trykker.

Præcis. Derfor er det nemt at finde ud af, om Shadowrun er et køb værd. Hvis man spiller meget over nettet og kan leve med, at der ikke er mere content, kommer man til at more sig kosteligt.

Core>
Objektivt vurderer jeg det til et 7 af 10 spil, subjektivet syntes jeg jo det bør få højere karakter.

Jeg har det på nøjagtig samme måde.

lightyear dk>
Nogen der har fundet ud af stærke kombier?

Ved ikke om den er specielt hård, men her i starten har jeg været elver med smartlink, smoke og enhanced vision. Smoke giver en mulighed for at komme væk og enhanced vision sikrer, at man altid ved, hvor fjenderne er. Jeg har dog overvejet at udskifte smoke med teleport, for når man møder en med gust, bliver man splittet af. Samtidigt er det ikke altid let at slippe væk. Selv med smoke. Til gengæld er evnen fantastisk til at undgå faldskade med.

En trold med et livstræ og teleport kan også være god, men den kræver lidt mere af spilleren. Teleport gør det på mange punkter op for trollens langsomme fart og i samarbejde med træet, kan man hurtigt nå til et sikkert sted og blive healet. Det handler altsammen om at placere sig ordentligt, så man får det maksimale ud af teleport.

Meget kan selvfølgelig ændre sig mht til hvilke sammensætninger, man vælger, alt efter hvilken bane man er på og hvordan modstanderne køber ind. Det skal også siges, at det kun er den første opsætning, jeg har fået testet ordentligt.

Core>
Det er lidt en uheldig start for en online-only spil, at det dør på dets tredje dag, efter udgivelse :(

En ringe start til et godt spil :)

Så er det nok ikke nu, jeg skal hoppe på. Det må blive EDF3 i stedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 04/06-07 08:32 
Den kombo, jeg kommer længst med er:

Elf bevæbnet med SMG, Rifle og granater i baghånden, krydret med Ressurect (flere penge, flere add'ons), smartlink og teleport (skifter mellem at have ressurect og granaterne assigned).

Jeg har dog sat mig for at lege lidt med katana/smoke-kombinationen, og jeg vil også gerne blive klogere på dværgene.

Troll går simpelthen for langsomt for mit temperament ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
123 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig