X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg ku' godt tænke mig at låne...


Svar
dRxLdRxLSkrevet 30/05-07 16:51, rettet 30/05-07 16:52 
2 wii kontrollere
3 PS3 kontrollere
2 xbox360 kontrollere
og evt. nogle sjove multiplayer spil til ovennævnte konsoller.

Bare lige på lørdag (02/06/07) hvor vi skal mødes nogle stykker og hyggespille lidt konsol/poker/se fodboldt.

Nogen i KBH der kan gøre mig den tjeneste?
(Hvis nogen er friske på at sende frem og tilbage, betaler jeg gerne post.dk prisen).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/03-10 18:26 
Som jeg skrev kort "svar på dumme spørgmål"tråden så holder jeg noget housewarming-ish på lørdag, folk skal være mere end velkommen til at kigge forbi.

Jeg vil gerne servere et par drinks/cocktails, men jeg har ingen fryser selv, så jeg kommer till at mangle isterninger.
Jeg har imellemtiden snakket med en ven der ikke bor bor så langt væk og han har en fryser jeg gerne må låne.

Min request går så på en køletaske til alle isterningerne.
Skulle der være en i kbh området der er villig til at låne mig den en aften ville det være perfekt, jeg kommer selvfølgeligt selv forbi og henter og aflevere tilbage.

Evt. hvis nogle skulle ligge inde med New Super Mario Bros og 2 wiimotes og er villig til at låne dem ud, så vil det også blive modtaget med kyshånd.

Endeligt hvis der er nogen der har nogle super fede multiplayer spil de gerne vil låne ud så vil det også modtages med kyshånd.

Jeg har ikke internet for tiden, men tjekker dog P:R på mobilen indimellem, ellers skriv en sms til 61270061.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig