X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Party 8


Svar
EchoEchoSkrevet 30/05-07 07:18 
Jeg havde gået lidt og håbet på et herligt party spil, men ign's anmeldelse har skæmt mig lidt. Ign har ellers været lidt for venlige overfor Wii spillene i mine øjne, men det her er kontant afregning ved 1. kasse.
Samtidig fastcementerer det MP-spillenes absolutte nedgang.
Hvad siger I?

Mario Party 8 - 5.2 Mediocre
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-07 07:29, rettet 30/05-07 07:33 
På den ene side synes jeg, at serien er blevet malket for groft. På den anden var jeg overrasket over, hvor sjovt det faktisk så ud med Wii controlleren, da det var med i Gamespots On the Spot. Mere på grund af de vanvittige bevægelser man laver, fremfor spillets egne kvaliteter.

Er der online i?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 30/05-07 09:06 
Ingen online ifølge gametrailers anmeldelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 30/05-07 09:33 
Jeg er 100% sikker på at hvis man syntes de gamle spil var sjove, så vil man helt sikkert også syntes at det nye er sjovt. Jeg har ikke læst anmeldelsen, men ok. Hvis man skal anmelde 8 mario party spil, kan jeg godt forstå at man får lidt kvalme.

Mig som kun har spillet de første 3 (2'eren mest), så glæder jeg mig til at sætte mig ned med familie og 4 kontrollere og bare hygge med mario party til langt ud på natten. Jeg tror ikke at spillet er dårligere end de andre, måske nok mere komplicerede regeler og ting man kan gøre. Jeg tror problemet er at det er nr 8 i serien, og folk er trætte af det.

Hvis man ikke er træt af mario party endnu, så tror jeg ikke at der er noget at frygte :-)

det var mine 2 cents. Nu læser jeg lige anmeldelsen.
For The Love Of The Game
RooneyRooneySkrevet 30/05-07 09:36 
Mario Party er da om noget et af de spil, hvor glæden ved det udspringer af at være fysisk sammen med vennerne, når man spiller det - ikke alene for sig selv, med et headset.

Li'som når man sidder og spiller Mario Kart med en stor håndfuld venner derhjemme på Cuben; Sådan skal det nu engang være, vil jeg mene - ihvertfald i de par spil + et par andre.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/05-07 11:29 
Serien toppede med Mario Party 2 til N64 - men de efterfølgende spil har da kun været marginalt dårligere, mest fordi der 'blot' er mere af det samme hele tiden.
Hvis man kunne lide de tidligere spil i serien, så er 8'eren sikkert også et hit. Imo. er det den eneste spilserie, jeg stadig er misundelig på Wii for.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 30/05-07 14:05, rettet 30/05-07 14:06 
Rooney>
Mario Party er da om noget et af de spil, hvor glæden ved det udspringer af at være fysisk sammen med vennerne, når man spiller det - ikke alene for sig selv, med et headset.

Det er vel det optimale for de fleste spil. Men lav det med cam + voice support ligesom C&C 3 og man vil kunne få noget af oplevelsen med online.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
solid snakesolid snakeSkrevet 24/01-08 20:37 
Jeg bliver nød til at spørger, har man kunne få
Mario Party 8 med mikrofon? eller er jeg gal på den.. :-o
Man kunne jo få 6eren og 7eren til GameCuben med en.. Og jeg synes bare jeg havde set det et eller andet sted.. Men det er sikkert forkert..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HankyHankySkrevet 24/01-08 22:22 
Du må have set syner ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig