X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xenosaga til DS - er det stadig på vej?


Svar
JmogJmogSkrevet 29/05-07 00:48 
Nogen der har hørt noget nyt om subject? Jeg mindes at have læst annonceringer om at det var på vej for snart et år siden, men der har været stille siden da. Da min PS2 ikke er chippet er det en ugivelse (etteren og toeren i én faktisk) som jeg ser meget frem til.

Spillet kom i Japan sidste år, men mere er det indtil videre ikke blevet til.
RJKRJKSkrevet 29/05-07 01:43 
Xenosaga II er da i PAL med en video af handlingen i det første spil. Mon ikke det giver en bedre oplevelse end DS-spillet uanset? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 29/05-07 07:51 
DS spillet har fået dårlig omtale, så jeg tvivler på, at det bliver udgivet udenfor Japan.

*kig i markedstråden* ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
happyEDhappyEDSkrevet 29/05-07 09:15 
Nu hvor nintendo har købt Monolith Soft der står bag Xenosaga, så mon ikke der kommer noget til DS og wii.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 29/05-07 11:15 
RJK>
Xenosaga II er da i PAL med en video af handlingen i det første spil. Mon ikke det giver en bedre oplevelse end DS-spillet uanset? :)

Mnja... men mon ikke man stadig går glip af noget af oplevelsen ved ikke rent faktisk at spille etteren. Er der nogen som har spillet etteren, som kan give deres indtryk af hvor godt med man er med vha videoen der følger med toeren?
RJKRJKSkrevet 29/05-07 12:45 
Jeg tror så også man går glip af ret meget ved at spille den nedskalerede DS-version i forhold til originalen :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/05-07 13:48 
Til gengæld går man ikke glip af særlig meget ved at se DVD'en over 1'eren :) (udover det ret fede kampsystem, men det har man jo alligevel med 2'eren)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 30/05-07 19:44, rettet 30/05-07 19:46 
1 og 2 har jo vidt forskellige kampsystemer! Og så bliver 2'eren i stort set alle de RPG kredse, jeg har bevæget mig i, anset for et møgspil. Selv synes jeg godt om det, men det er der langt fra konsensus om, mens 1'eren bredt opfattes som værende godt.
NaieraNaieraSkrevet 30/05-07 19:47 
Jeg er mægtig glad for dem begge. 3'eren skal blive min her til sommerferien.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/05-07 08:52 
JAA>
1 og 2 har jo vidt forskellige kampsystemer!

Alright, det var bare en formodning fra min side. Jeg har aldrig kommet igang med 2'eren, jeg blev udkørt bare af at se DVD'en. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig