X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii tilbehør mm...


Svar
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 28/05-07 21:29 
Wii'en er bagudkompatibel med hvad der kom til Gamecube'en - måske med undtagelse af GBA Playeren og den lille 5,6" skærm - men hvad med tastaturet? Nogen der ved om man kan sætte det til Wii'en og så 'taste sig frem' mår man er på nettet?

Datel Powerboard
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
WikzoWikzoSkrevet 28/05-07 21:33 
Tvivler jeg stærkt på; eller jo, du kan naturligvis bruge den i GameCube-spil (er det ikke kun Phantasy Star Online?), men den vil ikke virke i Wii-spil eller Internet Browseren.

Dog går der mange rygter om, at Nintendo snart sender et USB keyboard på markedet.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 30/05-07 06:44 
LTWW>
Dog går der mange rygter om, at Nintendo snart sender et USB keyboard på markedet.

Lyder herligt :) - 'point & click' metoden er lidt langsom/bøvlet... (men det virker...)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/01-08 11:14 
Drop ledningen mellem Wiimoten og Nunchuck'en...

:D

Click me
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 31/01-08 12:00 
Eller få en mindre mave så ledningen kan nå ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/03-09 23:43 
Jeg låner lige tråden:

Selvom jeg hyggede mig mit selvlavede paphylster til Wii-moten, kendt fra MOD-tråden, må jeg indrømme at jeg er begyndt at lede efter et nyt pistolhylster, som også kan rumme nun-chucken.

Er der nogen her på PR der har nogle erfaringer de kan dele, så jeg kan få købt to hylstre og House of the Dead Overkill?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-09 00:57 
Der findes en officiel til Overkill som faktisk ser ret sej ud. Men jeg tror ikke der er plads til "Spunken" skal den bruges deri?

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/03-09 01:28, rettet 18/03-09 01:31 
Uhhh, den ser da lækker ud - jeg tror jeg siger haps til sådan to. Jeg kan se at der er plads til spunkens (et glimrende alternativ til det udenlandske nun-chuck iøvrigt) ledningen via en rille i pistolskæftets ryg. Denne feature var ikke at finde i mit eget mod!

Jeg fandt en lettere morsom dansk video anmeldelse, der overbeviste mig, på trods af tæppetyk jydsk gemyt i de to første videoer :)

Der er både old school streger og seksløber-markeringer på gøbben...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JuggernautJuggernautSkrevet 18/03-09 08:15 
Konsolkongen>
Der findes en officiel til Overkill som faktisk ser ret sej ud.

Jeg har købt denne gun i et bundle med spillet. Den kan på det varmeste anbefales. Den ligger godt i hånden og sammen med wii-moten, udgør den en betydelig vægt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
The DaneThe DaneSkrevet 18/03-09 15:16 
Ville nu være skønt hvis man kunne få en rigtig lyspistol istedet for at skulle bruge den wii-mote hver gang, selvom man så stadig skulle bruge den bar til at kunne sigte :p (for det kan man vel ikke?)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
millenniummillenniumSkrevet 19/03-09 11:36 
Har også modtaget min House of the Dead handcannon. Den virker efter hensigten - ingen store klager. Lækker kvalitet.(Havde dog i min naive hjerne troet at det også ville virke med Resident Evil 4 - men det gør det ikke)

Eneste lille skuffelse er dog den marginale feel i aftrækkeren. Det er jo en knap som trykker en anden knap ned. Jeg husker stadig hvor fed og spontan aftrækkeren på g-con pistolen var, men Wii-pistolen er et lille skridt ned i kvalitet.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/03-09 18:54 
Det lyder godt med de ord I giver handcannon med på vejen. Imidlertid har jeg dog investeret i pistolen på linket nederst, da jeg venter på at finde et bundle med House of Dead og Hand Cannon billigt - producenten bag produkterne er den samme.

Umiddelbart er der ikke så mange dekedare ved hylstret. Det er solidt lavet i 100% plast, og er nok så pænt designet som et hylster til 100,- bliver. Det ligger tilmed godt i hånden.

Den er væsentligt pænere når Wii-moten kommer i...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig