X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Half-Life 2 Orange Box


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-07 22:44 
Valve elsker os! Det er simpelthen den eneste konklusion man kan komme til, når man ser den seneste Half-Life 2 pakke. En del af det har været udgivet før, men fordi der er så meget i spillet, kan man nemt tilgive, at det bliver udgivet igen. Denne oktober udkommer Half-Life 2 Orange Box(Xbox360/PC - PS3 version senere)og den vil indeholde følgende:

Half-Life 2: Hele det originale an... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
78 emne(r).
1 2 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-07 22:44 
Valve elsker os! Det er simpelthen den eneste konklusion man kan komme til, når man ser den seneste Half-Life 2 pakke. En del af det har været udgivet før, men fordi der er så meget i spillet, kan man nemt tilgive, at det bliver udgivet igen. Denne oktober udkommer Half-Life 2 Orange Box(Xbox360/PC - PS3 version senere)og den vil indeholde følgende:

Half-Life 2: Hele det originale anmelderroste spil.

HL2 Episode 1: Singleplayerudvidelsen til det originale spil.

HL2 Episode 2: Den nye/næste singleplayerudvidelse.

Team Fortress 2: Ny multiplayermode.

Portal: Puzzle/shooter lavet med HL2 enginen.

De burde voldtage os med microtransactions i stedet for at samle det hele i en pakke. Men det gør de ikke. Fordi de elsker os ;)

IGN har mere om spillet her:

http://xbox360.ign.com/articles/790/790583p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 23/05-07 23:30 
Ja jeg glæder mig også som en sindsyg idiot til den pakke af fantastiske spil. Jeg har ikke spillet nogle af de nye Half Life spil så jeg har virkelig noget at glæde mig til.

Portal ser jo for sindsygt ud...Juhuuu! :D!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 23/05-07 23:46 
Bede-x>
Team Fortress 2: Ny multiplayermode.

Det er måske lige svagt nok - det er jo en helt ny udgave af den monstepopulære mod! :D Det bliver stort!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 24/05-07 00:25, rettet 24/05-07 00:28 
Det er nok fordi, der er så mange multiplayermodes i andre FPS, som jeg hellere vil spille, at min entusiasme for Team Fortress 2 ligger på et meget lille sted. Derfor den korte beskrivelse :)

Dog superfedt at Valve har det med i pakken, selvom det er de fire singleplayerdele, der gør, at jeg skal have spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TLTLSkrevet 24/05-07 04:20 
Ikke for at være negativ. Men Valve udsender IMO alt for mange pakker ud. Hvorfor ikke bare sætte en god pris på spillene som de er og så droppe Steam. Ud med pakkeløsninger :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 24/05-07 09:15, rettet 24/05-07 09:17 
Jeg har temmeligt svært ved at se det negative i den Orange pakke som de lancerer - kender ikke prisen, men mængden af indhold er jo fantastisk :)

Jeg kan ellers anbefale den seneste (eller forrige) episode af The 1UP Show hvor de interviewer Valve og viser en del fra TF2.
BeanoBeanoSkrevet 06/09-07 13:22 
PS3 udgaven af Orange Box er forsinket "et par uger" (hvad det så betyder reelt)... ræk hånden i vejeret hvis du er overrasket.

Harry siger "øv"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-07 13:32 
Er det EA der udgiver det herhjemme?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/09-07 13:39 
Jep
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 06/09-07 14:00 
When?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/09-07 14:10 
Det er så det som nu er spørgsmålet ;)
nerosnerosSkrevet 06/09-07 14:15 
Troede kun det var PS3 ;-)...igen!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/09-07 14:17, rettet 06/09-07 14:19 
Det er det også.

Datoen for Xbox 360 og PC versionerne er uændret... starten af oktober svjv.
HeroldHeroldSkrevet 06/09-07 14:22 
Det er fandeme snart! \o/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 06/09-07 14:31, rettet 06/09-07 14:31 
Aah så er der jo ingen ko på isen ;-)!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/09-07 14:36 
nemli' ingen panik - du må bare læse hvad jeg skriver ;)
nerosnerosSkrevet 06/09-07 14:44 
Haha ok jeg skal gøre mit bedste ;-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-07 15:05 
Beano>
PS3 udgaven af Orange Box er forsinket "et par uger" (hvad det så betyder reelt)... ræk hånden i vejeret hvis du er overrasket.

Det synes godt nok og ske med en ret stor procentdel af multiformatspil efterhånden. Maskinen må være svær at tøjle.

Konsolkongen>
Er det EA der udgiver det herhjemme?

EA er publisher på alle tre versioner og udvikler af PS3 versionen. PC og 360 versionen håndteres af Valve selv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TheDukeTheDukeSkrevet 06/09-07 17:04 
Jeg håber bare at de snart fjerner de åndssvage reklamer for den pakke fra mit Counter-Strike, jeg er efterhånden godt træt af at skulle glo på dem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-07 17:41 
Bede-x>
EA er publisher på alle tre versioner og udvikler af PS3 versionen. PC og 360 versionen håndteres af Valve selv.

Så undværerer jeg. Dem vil jeg ikke støtte :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 06/09-07 19:05 
Jeg har aldrig været synderligt hooked på Half-Life og slænget (med undtagelse af CS), så jeg har ikke fulgt hypen omkring Orange Box. Derfor er det muligvis noget jeg allerede burde vide, MEN er Half-Life 2 en direkte port af det originale Xbox-spil, eller bliver det en ny lækker next-gen-version?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 06/09-07 19:07 
Jeg tvivler på at det er en port af Xbox-spillet, men nok snarere en optimeret udgave af pc-versionen + Episode 1 og 2, Portal og TF2.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 06/09-07 19:12 
Jeg skal helt sikkert have spillet. Jeg har endnu ikke fået prøvet Episode 1 eller 2 for den sags skyld. En udgivelse med det hele inkluderet, kan ikke være bedre :)

De mangler dog lige at smide CS med i pakken.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 07/09-07 10:09 
Valve udtaler sig om grunden til forsinkelsen af PS3 udgaven.

Link
BeanoBeanoSkrevet 18/09-07 09:42 
Eurogamer anmelder Team Fortress 2

9/10
nerosnerosSkrevet 01/10-07 10:17, rettet 01/10-07 10:19 
Kommer det ikke her omkring d. 10 Oktober til 360? Jeg skal helt sikkert have det. Sammen med Halo 3 skulle man være godt dækket ind til online multiplayer. Men jeg er nu også meget spændt på at prøve krafter med singleplayeren. Jeg har aldrig spillet Half-life før så der er vist noget jeg ikke har fået helt med... :-/

Glæder mig :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 10:26, rettet 01/10-07 10:29 
Tror også den Orange Box er et absolut must-buy til 360'eren... specielt hvis man aldrig har spillet Half-Life 2.

The 1UP Show havde et stort indslag om det for nogle uger siden og nævnte at Half-Life 2 udgaven til 360'eren var flottere end den originale PC version.

Vil selv lige læse et par anmeldelser inden bestilling, men chancen for at den "ryger igennem" er nok ret lille ;)

The 1UP Show med Orange Box
SumezSumezSkrevet 01/10-07 10:36 
Beano>
Tror også den Orange Box er et absolut must-buy til 360'eren... specielt hvis man aldrig har spillet Half-Life 2.

Jeg overvejer STÆRKT at købe det på udgivelsen, men jeg er lidt i tvivl om man i sidste ende bliver taget lidt i røven af at investere i 360-udgaven, da der trodsalt er tale om spil, der oprindeligt er tiltænkt som PC spil, og måske ikke fungerer helt så optimalt på Xbox.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/10-07 10:44 
Spillede HL2 ca. halvt igennem på Xbox og erindrer ikke problemer med hverken styring eller tempo i spillet. Kun teknisk haltede det (grafik og framerate) men det er med garanti bedre i den nye 360 udgave ;)
nerosnerosSkrevet 01/10-07 10:45 
Det kan du have ret i Sumez, men for folk som mig som aldrig har spillet på PC, og er vandt til en controller i hånden vil jeg mene, at det ikke skulle have den påvirkelse!

Når man ikke ved bedre, og måske lidt som hvis man var blind og kunne se aligevel ;D!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/10-07 11:13 
Nu har jeg heller ingen PC, der kan trække det optimalt, så rent teknisk foretrækker jeg selvfølgelig at køre det på min 360 m. 42" fjernsyn, men hvis det ikke lever op til PC versionen, kan det være lidt lige meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 01/10-07 11:14 
Hvis Team Fortress 2 er ligeså godt på 360 som det er på pc (og det er det jo nok), så er den kasse alle pengene værd. Det er fantastisk. Desværre er min computer lidt ringe, så efter nogle timer blev jeg træt af at se på den måde det kørte på :(

Havde jeg en 360 skulle jeg have det dertil.

Læs evt. rockpapershotgun.com der har nogle sjove gennemgange af alle klasserne i spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 01/10-07 11:47 
Ok, tror bare jeg lægger den forudbestilling hos Play.com :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/10-07 09:26 
Eurogamer anmelder Orange Box spillene (de nye)...

Team Fortress 2 : 9/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=83375&page=1

Half-Life 2: Episode Two : 9/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=84997

Portal : 9/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85005
enfenenfenSkrevet 10/10-07 09:30 
Episode 2 glæder jeg mig til at stifte bekendtskab med - det samme gælder Episode 1.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 10/10-07 09:51, rettet 10/10-07 09:52 
IGN giver den 9.5

De er dog ikke vildt begrejstrede for konverteringen af Half-Life 2. Der er bl.a. AI og load problemer, og de påstår det ligner en konvertering af den gamle Xbox version hvilket ikke lyder godt :(

IGN anmeldelse (inkl. video anmeldelse)
enfenenfenSkrevet 10/10-07 10:07 
AI problemerne ser ud til at være de samme, som også var til stede i PC versionen. Load-tiderne er også en genganger - men er åbenbart blevet væsentlige længere.

Kritikken angående grafikken ser jeg som det største problem. Valve burde have taget PC versionen, og brugt den som startpunkt.

Det er primært Episode 1 + 2, jeg vil købe spillet for, men jeg havde egentligt også regnet med at spille HL2 igennem endnu en gang.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 10/10-07 10:17, rettet 10/10-07 10:17 
Omvendt så har 1UP gentagne gange nævnt at Half-Life 2 konverteringen er flottere end PC udgaven (bedre lys, opdaterede karakter-modeller, etc) så vil gerne se lidt flere anmeldelser før "panikken" sætter ind ;)
BeanoBeanoSkrevet 10/10-07 11:43 
Eurogamer har nu anmeldelsen oppe for hele pakken.

10/10
nerosnerosSkrevet 10/10-07 12:08 
Undskyld men er Half-life serien ikke kåret som det spil som har den bedste AI ? Ikke at jeg nogensinde har spillet det.

Jeg glæder mig til at komme igang!
Bashful Neophyte
fumfumSkrevet 10/10-07 12:44 
Hvordan bliver konsolstyringen bedømt?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/10-07 13:16 
Den får enormt meget ros med på vejen fra Eurogamer i hvertfald.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-07 15:41, rettet 10/10-07 15:46 
Beano>
Omvendt så har 1UP gentagne gange nævnt at Half-Life 2 konverteringen er flottere end PC udgaven (bedre lys, opdaterede karakter-modeller, etc) så vil gerne se lidt flere anmeldelser før "panikken" sætter ind ;)

Eurogamer skriver mere positivt end IGN:

One thing we haven't discussed so far is how the games fare on their transition to 360 and PS3. The latter we still cannot comment on (Valve couldn't even show it to us when we travelled to its office), but if the former is anything to go by then the answer is this: perfect. In terms of visuals, Valve has managed to get all elements of the package running in full 1080p, with full detail, and no hint of frame-rate loss.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85044&page=2

neros>
Undskyld men er Half-life serien ikke kåret som det spil som har den bedste AI ?

Det er vist Halo serien, du skal kigge i retningen af ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 10/10-07 15:55 
Bede-x>
Eurogamer skriver mere positivt end IGN:

Jeps - tror (og håber!) også IGN har slået hovedet denne gang ;)
nerosnerosSkrevet 12/10-07 10:33 
Er der nogen som har spillet og kan i lide det?
Bashful Neophyte
kingsizekingsizeSkrevet 12/10-07 11:00 
Kan kun tale for pc versionen, Men hele pakken er helt genial.

Team Fortress 2, er noget nært det mest vanvittige multi-player action jeg har prøvet, de forskellige "classes" er all sjove på hver deres måde, og der er gjort meget ud af at gøre dem unikke.

Portal, er en sjov "demo" med nogle spændende nye gameplay elementer som jeg håber vi kommer til at se mere til, men det tog mig ikke andet end ~3timer at gennemfører hele spillet.

Episode Two, er som de fleste anmeldere også siger, den bedste del af hele Half life 2 serien på alle fronter, grafikken og lyden er i top klasse. Og så selvfølgeligt det klassiske Half Life gameplay, som jo altid har været genialt!

Som toppen af krænsekagen koster det ikke andet end 45$ via Steam.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
SonicSonicSkrevet 12/10-07 12:04 
Bede-x>
Det er vist Halo serien, du skal kigge i retningen af ;)

Ja, fordi alle ved, at når dine allierede skal styre en bil, og du står bag på ved et gun turret, at de på helt fantastisk vis ved hvor de skal styre hen, nemlig hen til en kæmpe scarap, istedet for hen til en gudsforladt klippe. Det ved alle, og det er indiskutabelt... hov... vent... ;P

Half life 2 > Halo 3, sådanne er det jo bare, ikke? ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/10-07 12:04 
Glæder mig til at modtage hele pakken på 360... one more week.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 15/10-07 21:44, rettet 15/10-07 21:44 
US versionen af Xbox 360 udgaven er region free hvis nogen ikke kan vente mere! :-)
Jeg er indtil videre helt enig med de mange rosende anmeldelser, det virker indtil videre som om spillene er perfekt optimeret til Xbox 360. Grafikken har fået et gevaldigt løft og kontrollen fungerer overraskende fint med Xbox controlleren. Desuden får man jo ufatteligt meget for pengene med både HL2 og Episode 1+2. Team Fortress 2 har jeg ikke fået prøvet endnu men ser virkelig herligt ud. Portal er en fin tilføjelse, fungerer også rigtig godt.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
AmbyAmbySkrevet 18/10-07 09:01, rettet 18/10-07 09:01 
Er det bare mig eller kan den mand bare ikke lave en anmeldelse der er mindre end hysterisk morsomt og dog bunder i reele kritikpunkter?

Yahtzaa: Orange Box
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
78 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig