X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Half-Life 2 Orange Box


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-07 22:44 
Valve elsker os! Det er simpelthen den eneste konklusion man kan komme til, når man ser den seneste Half-Life 2 pakke. En del af det har været udgivet før, men fordi der er så meget i spillet, kan man nemt tilgive, at det bliver udgivet igen. Denne oktober udkommer Half-Life 2 Orange Box(Xbox360/PC - PS3 version senere)og den vil indeholde følgende:

Half-Life 2: Hele det originale an... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
78 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 18/10-07 11:20 
dynamitedavo>
US versionen af Xbox 360 udgaven er region free hvis nogen ikke kan vente mere! :-)

Min blev sendt fra Play.com i går, så mon ikke det går.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
sinarsinarSkrevet 19/10-07 11:41 
Ved ikke om det er blevet nævnt, men portal skulle tilsyneladende være "lånt" fra dette flash spil:

http://www.newgrounds.com/portal/view/404612

(tryk "play this game")

Det er i alt fald nøjagtig den samme ide...
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 19/10-07 11:56, rettet 19/10-07 13:05 
Det er vist ret tydeligt at det ikke passer, hvis man kigger på det de selv har skrevet om spillet.

Portal er baseret på Narbarcular Drop, og udviklet af de samme mennesker. Jeg ved så ikke som de også har lavet flashversionen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/10-07 13:00 
Nu er det heller ikke verdens mest originale idé :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 19/10-07 19:16, rettet 19/10-07 19:16 
Det er da et fantastisk lille flash spil du linker til, Sinar :) Det har jeg hygget mig meget med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 19/10-07 21:17 
Når PC-versionen af Episode 3 kommer ud, vil den garantrisse kunne hentes på Steam; nogen der har hørt om der også vil komme en X360-version at hente på Live, når nu OB også findes i en X360-version.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 21/10-07 15:18, rettet 21/10-07 15:29 
I COD4-Beta'en kunne man invitere friends fra sin liste til at deltage i en en bestemt kamp; nogen der har fundet noget lign. i TF2?
Lidt irriterende hvis man først skal sende folk en pm over live, for at så bagefter skal ind og finde den samme match som dig.

EDIT: Og det er naturligvis 360-versionen jeg taler om.

Tillægsspørgsmål: Nogen der ved om PC og 360-folk kan spille mod/med hinanden i TF2?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
TurricanTurricanSkrevet 21/10-07 16:59 
Dark-Light>
Er det bare mig eller kan den mand bare ikke lave en anmeldelse der er mindre end hysterisk morsomt og dog bunder i reele kritikpunkter?

Han er jo fantastisk skæg, og samtidig er anmeldelsen super. Tak for linket.
The Gods pause for a moment...
ElgenElgenSkrevet 21/10-07 18:07 
Elgen>Tillægsspørgsmål: Nogen der ved om PC og 360-folk kan spille mod/med hinanden i TF2?

Hmmm, her står jo at det skulle kunne la' sig gi' sig, men er der nogen der ved om det rent faktisk kom med i pakken (den post der linkes til er fra April)

DER!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 24/10-07 18:09, rettet 24/10-07 18:16 
Hehehe tjeck lige det her ud:
HL2 + Handheld Portal Device = Gordon is Superman!!!

Har ikke prøvet det selv, da jeg har OB (nej ikke tamponerne) til X360.

EDIT: Det må da iøvrigt give uanede muligheder for snyd, hvis den som der står kan indlejres i ethvert spil baseret på Source; tænk lige på et spil CS-Source, hvor du har devicen men de andre ikke har lol };-)

Link
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 01/11-07 11:02 
Så fik jeg også investeret i Orange Box. Det er jo en fantastisk pakke.

Elgen ->

Jeg kunne ikke forestille mig andet end at Episode 3 bliver tilgængelig over live. At udgive Half-Life 2 og de to episoder forpligter og det tror jeg godt at Valve er klar over.

Jeg har ikke kunnet finde nogen informationer omkring PC vs 360 multiplayer, tror ikke det kan lade sig gøre. Heldigvis, tillader jeg mig at sige, da en PC mus vil til enhver tid udkonkurrere en controller. Nogen er sikkert uenige i denne udtalelse. I dare you!
Måske hvis PS3 og 360 versionerne kunne arbejde sammen, det ville ikke gøre noget (Når spillet engang udkommer til den).

Lad os da tage et spil engang, det kunne være skægt. Men ved ikke om det kan lade sig gøre at invitere venner til den online kamp man er ved at spille. Har du fundet ud af det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 01/11-07 11:17 
Og jeg har selvfølgelig ikke modtaget den endnu, fordi omdelerne i mit område er de største fuckhoveder, der ikke gider gå op med en anmeldelse om at en pakke er ankommet.
Den er formentlig sendt tilbage til Play.com
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 01/11-07 11:30 
Hulle>
Lad os da tage et spil engang, det kunne være skægt. Men ved ikke om det kan lade sig gøre at invitere venner til den online kamp man er ved at spille. Har du fundet ud af det?

Tror bare at man skal trykke på XBox-knappen i midten mens man er i en online session og så sende en game-invite; men er ikke sikker. Det var sådan jeg gjorde, da vi fik det til at virke med COD4-betaen (skal du iøvrigt ha' det når det kommer ud?); vi må se at få det prøvet snart!
Jeg er mest online efter 23 (når konen og ungerne er gået i seng };-)); så lad os prøve at fange hinanden...
TF2 er for sejt! (er personligt mest vild med Capture the Flag).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 01/11-07 11:50 
Er der nogen online funktionalitet i Portal? Kunne være sjovt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 01/11-07 12:01, rettet 01/11-07 12:04 
Desværre nej... Det er kun TF2 fra OB hvor der er online funktionallitet.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 01/11-07 12:18 
Men der er allerede nogen der har moddet portal-gunnen ind i pc-versionen af HL2. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 01/11-07 12:21, rettet 02/11-07 15:34 
Yes, og det ser super cool ud. (se min post længere oppe i tråden)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 02/11-07 15:20 
Sumez>
Og jeg har selvfølgelig ikke modtaget den endnu, fordi omdelerne i mit område er de største fuckhoveder, der ikke gider gå op med en anmeldelse om at en pakke er ankommet.
Den er formentlig sendt tilbage til Play.com

Det lyder til en klagesag, hvis det er tilfældet. Det skal de vel reelt gøre? Den kan måske også være gået tabt/være længe undervejs?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 05/11-07 09:04 
Jeg har den seneste tid været ude for flere pakker, der er endt retur hos afsenderen, fordi jeg ikke har fået anmeldelsen.

Efter en snak med omdelingen i mit område har jeg iøvrigt fået gjort klart at anmeldelsen skal afleveres samme dag, og kun må sendes i en kuvert dagen efter hvis pakkeposten ikke kan komme ind i opgangen - hvilket aldrig er tilfældet, da der ikke er lås på vores. Alligevel er disse anmeldelser konsekvent kommet dagen efter "forsøgt aflevering" i en lille konvolut siden vi flyttede ind her. Men nu er de så åbenbart holdt helt op med at komme.
Og når jeg skriver "forsøgt aflevering" skyldes det er posten heller aldrig er oppe med pakken, og vi tit har fået en anmeldelse, selvom der har været folk hjemme i stuen hele dagen. Så ingen tvivl om at det er sløjt fra postens side.


Men tilbage til emnet. :) Jeg modtog nemlig endelig spillet i weekenden, og første konklusion må være at Portal er sjovt, men stærkt overvurderet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/11-07 23:16, rettet 25/11-07 23:17 
Så fik jeg også min kopi, og er igang med Half Life 2, og hvilket spil det er. Jeg må sige jeg er ret imponeret da jeg aldrig har spillet et Half Life spil før. Nu ved jeg at spillet også er udkommet til den gamle XBOX, men jeg synes da godt nok grafikken er ret imponerende af et forholdsvis ældre spil. Er grafikken her i The Orange Box det samme som det vil se ud på PC eller er den piftet lidt op?

Jeg har endnu ikke fået set på Portal, men jeg glæder mig nu mest til at spille episode 2, men jeg tænkte jeg var nødt til at begynde fra begyndelsen. Dog er jeg ikke helt sikker på hvad der egentligt forgår ;-) Er det noget alien invasion noget?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/11-07 23:27 
Jeg har spillet igennem de første par timer af orange box udgaven af Half Life 2, og den minder meget om PC-versionen - men enkelte steder har tingene fået et lille lift. Den største ændring er derimod musikken og lydeffekterne, som enkelte steder er skiftet ud eller forøget. Magasin-skifte af pistol lyder anderledes, og der er kommet mere underlægningsmusik, som ellers var yderst sjældent og kortvarigt i PC-versionen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 26/11-07 08:20 
Ja musikken er da superfed og giver en god stemning. Jeg skal til at bevæge mig ned i noget der bliver kaldt for The Mines eller sådan noget!

Zombierne er meget skæge at bekæmpe, især den som kaster rundt med de sure katte ;D!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/11-07 13:22, rettet 26/11-07 13:22 
"The Mines"? Byen hedder Ravenholm og indgår i det kapitels navn du lige er startet på ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 26/11-07 13:55 
Nåh hehe! Så må jeg have hørt forkert synes bare den mand som hjalp mig nævte noget om det?
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 26/11-07 14:11 
Hvis Neros er i gang med Episode 2, så skal han ned i minerne relativt tidligt i spillet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 26/11-07 14:22 
Jeg er igang med Half Life 2. Episode 2 gemmer jeg lidt til senere ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/11-07 14:43 
neros>
Zombierne er meget skæge at bekæmpe, især den som kaster rundt med de sure katte ;D!

Hahaha, sure katte :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 26/11-07 18:50 
:-). Jeg så lige kvinden i Simpsons filmen for mig. Hende der vasker sine katte.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
78 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig