X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Army of Two


Svar
WehnerWehnerSkrevet 23/05-07 12:43 
En co-op shooter på vej. Godt nok fra EA, men den ser meget sjov ud alligevel, selvom man nok næppe skal forvente et nyt Gears of War.

I følge play.com udkommer spillet d. 29/06.

Army of Two på Gametrailers
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
62 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 23/05-07 12:43 
En co-op shooter på vej. Godt nok fra EA, men den ser meget sjov ud alligevel, selvom man nok næppe skal forvente et nyt Gears of War.

I følge play.com udkommer spillet d. 29/06.

Army of Two på Gametrailers
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/05-07 13:00, rettet 23/05-07 13:16 
Thelastboss har haft en skånselsløs artikel om det for nylig, men jeg tror nu de har fået det forkerte ben ud af sengen.

EDIT: Trailer 2 og Teamplay-traileren har en fed drengerøvsstemning :-)

"Just.... awful!"
Bede-xBede-xSkrevet 23/05-07 13:27 
Det er sådan et spil, hvor man håber på det bedste og forventer det værste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 23/05-07 13:46 
Hyakotake>
Thelastboss har haft en skånselsløs artikel om det for nylig, men jeg tror nu de har fået det forkerte ben ud af sengen.

EDIT: Trailer 2 og Teamplay-traileren har en fed drengerøvsstemning :-)

Det var et helt andet indtryk jeg fik under præsentationen på E3 sidste år. Der var masser af action i spillet, og det så ret godt ud. Jeg minder ikke meget omkring omgivelserne, men der så ud til at være masser af variation, og mulighed for at arbejde sammen to spillere. Var den ene såret, måtte den anden slæbe ham, ligesom samarbejde er nødvendigt for at kommer op til høje punkter.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 23/05-07 13:48 
Wehner>
(KLIP)

I følge play.com udkommer spillet d. 29/06.

I artiklen siger de sidst på året? Nogen der har en opdateret ETA?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/05-07 16:59 
Artiklen er godt nok mavesur og ligner slet ikke mit indtryk fra sidste års præsentation. MEN meget kan jo være sket siden og meget kan ske endnu inden spillet udkommer. Og intet tyder på at det er på denne side af efteråret.
WehnerWehnerSkrevet 21/06-07 16:18 
Wehner>
I følge play.com udkommer spillet d. 29/06.

Nu siger Play november...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/07-07 22:47 
Det er en trailer i E3-mappen, der er så ringe og smagløs, at den næsten får ens øjne til at bløde. Heldigvis ser man dog ikke ret meget af selve spillet, så det kan stadig overraske positivt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 13/07-07 22:52 
Hed det minder mig om den gang jeg blev pisse forarget over de første 20 minutter af 3-Kings (Gulf-War1 krigsfilm med Clooney) og RJK så stille spurgte mig om jeg var sikker på at jeg ikke havde misforstået det.

Jeg var netop positivt overrasket over at noget fra EA kunne have så meget nerve.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 13/07-07 23:02 
Du mener, det er dobbeltsarkasme fra EA?

Kan de det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 13/07-07 23:06 
Tjaeee, jeg synes slet ikke at traileren er så gung-ho som du antyder. Og bare det at de viser kister med amerikanske flag på foran en flyvemaskine er da om noget anti-gung-ho.

At de så sandsynligvis bare rider med på en voksende anti-krigsbølge i USA, gør ikke den mærkelige blanding af empati og kynisme mindre interessant.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 13/07-07 23:25 
Jeg tror du misforstår hvad jeg synes, det smagløse er. Det er det med at have levende ægte billeder af folk, der lægger an til at nakkeskyde osv. andre i forbindelse med markedsføring af et banalt skydespil.

Det er ikke fordi jeg mener, de siger "flere soldater til Irak".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 00:00 
"As long as you guys keep making war, we're gonna keep on making money".

Jeg kan ikke finde ud af om EA prøver at blande ironi ind i det, eller om det handler om noget helt andet. Ok - spillet handler åbenbart om lejesoldater(?) - deraf ovenstående citat fra traileren - men det eneste traileren næsten bekræfter mig i er, at Xbox 360 spil skal være krigs spil, og at der lige _skal_ være et "smart" nik til krigen i Irak.

Hvor nerven i traileren ses, må nogen gerne fortælle mig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 14/07-07 00:04 
Der er så vidt jeg kunne se ikke nogen der skal til at nakkeskydes i traileren. De der fyre bliver bare holdt op mod en mur. Amerikanske soldater ville blive retsforfulgte hvis de sumerisk henrettede nogen foran et kamera.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 14/07-07 00:19 
Jeg ville nu også gøre sådan, hvis jeg skulle nakkeskyde nogen, men jeg er ikke ekspert. Og jeg synes stadig det er smagsløst at vise amerikanske soldater undertrykke irakiske fiskere i forbindelse med markedsføring af et EA spil.

Er jeg helt galt på den?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 14/07-07 00:22 
Rooney>
men det eneste traileren næsten bekræfter mig i er, at Xbox 360 spil skal være krigs spil, og at der lige _skal_ være et "smart" nik til krigen i Irak.

Hvad siger det så om PS3-spil?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 00:25 
Wehner>
Jeg ville nu også gøre sådan, hvis jeg skulle nakkeskyde nogen, men jeg er ikke ekspert. Og jeg synes stadig det er smagsløst at vise amerikanske soldater undertrykke irakiske fiskere i forbindelse med markedsføring af et EA spil.

Undertrykke irakiske fiskere? Hvor får du det fra? Måske soldaterne havde en grund til at tilbageholde og forhøre dem.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 00:26 
Wehner>
Rooney>
men det eneste traileren næsten bekræfter mig i er, at Xbox 360 spil skal være krigs spil, og at der lige _skal_ være et "smart" nik til krigen i Irak.

Hvad siger det så om PS3-spil?

Det regner jeg med at du vil fortælle mig.

Handler PS3 spil om en anden krig?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 14/07-07 02:51 
Jeg har lige set en præsentation af spillet, og det skriger altså af

Best. Co-op-experience. Ever!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/07-07 10:52 
Se i så fald er jeg ligeglad med hvor smagløs traileren er (eller ikke er) :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-07 11:09, rettet 14/07-07 11:10 
Rooney>

Det regner jeg med at du vil fortælle mig.

Handler PS3 spil om en anden krig?


Nu er du lidt dum, ikke... jeg venter også på dit svar: Hvorfor er dette kun udtryk for at Xbox 360 spil skal være krigsspil?
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 11:44 
PS3'ens krigsspil, med smarte nik til krigen i Irak, er ports af Xbox spil.

På PS3, er der heldigvis ikke et behov for at starte ud med at skabe disse spil; Det er der på Xbox, for det er det amerikanske spillere vil ha'. Eller måske rettere; Amerikanske udviklere har fået den idé, og har holdt fast i den. Så bliver spillene en succes, og så skal de da lige portes til PS3 - og så kan jeg, for mit vedkommende, vælge at lade være med at købe dem, på hele to maskiner.

Og det her har vi diskuteret før.

Men sjovt at man kan være militærnægter, men stadig svælge i disse spil, og så pludselig give sig til at klage over at de viser for meget, for så til sidst at vende om endnu en gang, og proklamere, at sålænge spillet bare er godt, så er det fint.

Nej - jeg forstår det ikke, og jeg gider heller ikke.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/07-07 12:22 
Nu er det at være militærnægter jo ikke ens betydende med er imod krig - jeg er klar over det er det man skriver under på, men jeg er ret sikker på at mange af dem der ender med at blive nægtere har andre årsager til det. Da jeg selv overvejede at blive nægter var det på baggrund af hvordan værnepligtssystemet fungerer.

Men hvorfor skriver jeg i det hele taget alt dette når du, som du skriver, i al stædighed ikke GIDER forstå situationen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-07 14:10 
Rooney>
PS3'ens krigsspil, med smarte nik til krigen i Irak, er ports af Xbox spil.


Men vi har vel en forventning om at Army of Two er et multiformat-spil fra starten?

Så amerikanske udviklere er tilsyneladende ligeglade med hvilken platform de udsender deres krigs-spil til? Så det handler ikke om Xbox, men om amerikanske udviklere, som du tydeligvis ikke kan li'
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 14:49 
Visse amerikanske udviklere, er en anelse kiksede, ja.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 14:56 
Echelon VI>
Men hvorfor skriver jeg i det hele taget alt dette når du, som du skriver, i al stædighed ikke GIDER forstå situationen.

Det er Wehner's fascination af krigsspil, bl.a omhandlende Irak, jeg ikke forstår, hans situation / overbevisning taget i betragtning.

Først var der en stor kritik af traileren, men så var den bagefter ikke så slem igen, fordi spillet vistnok / måske er godt i co-op. Men mon ikke alligevel man ender med at skal skyde undertrykte irakiske fiskere i spillet også, og så kan det selvfølgelig være, at spillet ikke er så godt igen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 14/07-07 19:04 
For de(n) langsomme:

Ja, jeg er militærnægter, stolt af det og imod krig.

Ja, jeg synes (nogle) krigs_spil_ er sjove.

Ja, jeg væmmes over ideologien i Tom Clancy-serien, mens jeg jubler over gameplay'et.

Nej, jeg synes ikke traileren bliver i orden af, at spillet bliver godt, men jeg synes spillet bliver mere interessant (surprise).

Ja, jeg agter at nyde spillet, selvom traileren er smagløs.

Det, jeg pointerede oprindelig, var at det at bruge _rigtig_ dokumenterfilm er smagløst. Ikke noget om selve spillet. Det har jeg hele tiden planlagt at skulle have uanset. Grundet co-op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 21:56 
Hvorfor er traileren smagløs?

Der er ingen irakiske fiskere der bliver undertrykt i den; Kun soldater som gør deres job - li'som rollen man (dig selv endda) selv påtager sig i spillene. Traileren afspejler jo bare virkeligheden og samtidigt virkeligheden i spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 14/07-07 22:21 
At vise rigtige mennesker i en situation hvor de på den måde bliver undertrykt (om det så er retmæssigt eller ej) som promovering af et spil, synes jeg er smagsløst.

Der er andet i traileren end soldater, der gør deres arbejde. Der er også dem, de 'gør' deres arbejde på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 15/07-07 06:13, rettet 16/07-07 09:32 
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til den diskussion...

Det der giver den nerve er at den viser at krigen er fuld af lidelse for soldaterne, deres pårørende og lokalbefolkningen i det krigshærgede land. Dette markeres rimeligt tydeligt både i de valgte billeder (man ser også soldatr der bliver udsat for angreb) og i skuespillerens stemmeføring som er rolig og empatisk.
Strengt taget kan man inddele traileren i denne bløde indledning og så en hård afslutning.

Den bløde indledning handler som beskrevet ovenfor om dem der betaler prisen for krigen, i den hårde afslutning skifter billdernes karakter til voldshandlinger og billeder af maskinel ødelæggelse (artilleripjece, bombefly, etc.) samtidig med at voice-over stemmen bliver mere hård.

Det man også skal huske er at prøve at identificer "you" i sætningen "as long as you keep making war, we'll keep making money".
Det er netop det "jer" der ikke optræder i filmen, da deres hænder, eller egne børn, for den sags skyld aldrig bliver sværtet til af krigens gru. Altså et bebrejdende "jer" der peger tilbage på magthaverne.

Endelig synes jeg betragtningen "It used to be all wars were fought by mercenaries, now they look on you as if you're some sort of criminal" er en overraskende dyb reflektion i betragtning af at det er et EA produkt vi taler om.

Som sagt jeg synes bestemt det er en god trailer, der tør meget mere end nogen anden spil-trailer jeg kan huske at have set. Viste den også til nogle jævnaldrende venner her til aften, og de var også meget positivt stemte overfor den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 15/07-07 12:19 
dRxL>
Viste den også til nogle jævnaldrende venner her til aften, og de var også meget positivt stemte overfor den.

Sikke nogle fascistoide svin :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 15/07-07 12:35 
Interessant, for jeg er nemlig også militærnægter, men syntes traileren var okay.

Det er mig som det er, at det er ham der er fascist!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 27/07-07 19:01, rettet 27/07-07 19:02 
http://www.gamersyde.com/stream_4161_en.html

Et længere kig på Army of Two. Det er ikke alt i spillet, der bliver snakket lige positivt om, men det ser alligevel sjovt ud. Særligt faldskærmssekvensen virkede god.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 10/03-08 23:26 
Er jeg den eneste, der synes det her spil er helt vildt underholdende?

Jeg kan se, at du kun har vurderet det til 6/10 Core - må jeg af nysgerrighed spørge, om du har gennemført i co-op eller alene? Jeg ville nemlig have gættet på, at du ville have syntes bedre om det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 10/03-08 23:28 
Jeg synes det er udmærket, hjernedød hollywood-action, men hvor har de dog sakset mange af de lækre detaljer, de havde med i alle fremvisningerne :'(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 11/03-08 01:30, rettet 11/03-08 13:53 
Wehner>
Jeg ville nemlig have gættet på, at du ville have syntes bedre om det.

Jeg syntes også rigtig godt om det...eller det vil sige: Jeg vil rigtig gerne syntes godt om det.

Jeg har været igennem kampagnen alene, og er midt i femte bane sammen med Liquid (som tilsyneladende har endnu mindre til overs for det) i co-op på Professional.

Jeg er vild med stilen, og mange af idéerne er på papiret ret gode, men i praksis er det en helt anden sag.

Jeg HADER:

1. Den "friendly" AI i singleplayer. Han fatter virkelig hat! Når han healer, gør han det halvdelen af gangene "on the spot", hvilket går galt fordi at fjenderne skyder på ham. Og den anden halvdel af gangene slæber han en væk, og går i gang med healingen i en død vinkel, hvorfra det er komplet umuligt at holde sig dækket. Én gang var jeg ude for at mens han slæbte afsted på mig, kastede en fjende en granat forbi os, som jo så landte i den retning vi gik. AI-tossen fortsatte alligevel bare lige hen over granatikonet så vi begge blev blæst af h......s til.

2. 1-knap-systemet både i single-player og Co-op. Det virker jo ik'! Midt i ildkamp når "Overkill" kan aktiveres, begynder den under beskydning at stå og skifte imellem "Overkill" og "Feign Death", hvilket fører til at når man tror man skal til at blæse alt fra hinanden, dratter man om, og ligger og flyder midt i det hele i stedet. Det samme gælder hvis du prøver at samle din "buddy" op, mens der bliver skudt på dig selv.

3. De døde kameravinkler. De forekommer hele tiden! Healingssystemet ødelægges fuldstændig af af døde vinkler.

4. Melee-systemet. Det er bare f..... up. 90% af gangene man prøver at bruge det, failer det.

5. Overkill. Hvorfor kan man ikke "crouche" i Overkill? Hvis jeg sidder i et hjørne og holder aggro'en og min medspiller udløser Overkill, så rejser min character sig op, og er skydeskive for samtlige banditter i hele området, og hvis man i forvejen er presset på energien, så er man dødsdømt med det samme.

6. Co-op kontra Singleplayer/Hceckpoints. Det er simpelthen til grin, at de enkelte missioner ikke er delt op i afsnit, som det var tilfældet i Gears Of War. Som det er nu, er det mit eget checkpoint jeg starter op på uanset om jeg spiller single- eller co-op. Hvis jeg så i aften slår mig sammen med Liquid igen, så mangler han et (eller flere) checkpoints i den bane vi spillede i går aftes, og bliver derfor snydt for den del af banen (og den achievement der følger med for at have spillet den). Hvis han vil have det hele med, så skal han enten tage hele banen igen fra start til slut, eller også må jeg ikke spille uden ham i mellemtiden. I Gears var banerne delt op i afsnit, hvilke man så bare kunne vælge at spille for at samle puslespillet.

7. Det korte spil der tager lang tid. Spillet er tæt på at være pinligt kort. De seks baner det består af, er i sig selv hverken særlig store eller særlig lange. Men det er jo nemt nok at trække spilletiden ud, hvis man bare kaster helt åndsvagt mange fjender ind, på de samme 40 kvadratmeter. Især mission 4 og "lobbyen" i mission 6 er rigtig gode eksempler på dette (jeg tør slet ikke tænke på den arrige Liquids reaktion på sjette mission :p).

Bortset fra det, er det jo et cool nok spil. Der er bare ikke så mange kvaliteter tilbage. Jeg er næsten ligefrem rystet over at den venlige AI kan være SÅ ringe, i et spil hvor gameplayet læner sig så kraftigt op af samarbejde med samme. Det samme gælder det latterlige 1-knapssystem. Tror udviklerne at vi er for dumme til at kunne bruge andet end "A"? Eller tænker man bare "Gears havde et 1-knapssystem, så det skal vi selvfølgelig også have her"?

Det er typisk EAs stil at producere noget der på overfladen er rigtig lækkert, kopiere en masse elementer fra tidens største succeser og vikle det hele rundt om et halvfærdigt spil. Det irriterer mig, for jeg VIL meget gerne kunne nyde den lækre attitude, den ret flotte grafik og den intense action (hvilket vel også ses, i og med at jeg er på vej igennem det for anden gang), der er bare alt for meget der spænder ben for spillets positive sider.

Så med så mange minusser fortjener det bestemt ikke mere end et 6-tal, og havde jeg ikke været så forblændet af skyderier og eksplosioner, så havde det nok fået mindre. Som det er nu, er det noget der kunne have været så godt, men endte så skidt. Dog alligevel et spil der ligger lige over middel ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 11/03-08 02:54 
Jeg kan sagtens følge Core i meget af det han siger. Spillet er helt sikkert blevet fremskyndet, og der er blevet sakset en del features. Første gang jeg så spillet fremvist, var det med demonstration af et voice-system, hvori du kunne "kommunikere" med din AI-makker. Anden gang jeg så det, var der flere måder at heale på - alt efter hvilken gang du havde brug for det. Det er også væk. Flere steder mangler der bare nogle små animationer, eller rettelser, som burde være fanget til sidst.

Spillet er heller ikke noget nær så dynamisk, som det så ud til at være. Jeg ligger nok selv højere end et sekstal, men det er ikke meget :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 11/03-08 08:55 
Som Core nævner, har jeg mindre til overs for Army of Two end han har, dog ender jeg også på et 6-tal. Burde næste give det et 5-tal, da det tager en masse gode ideer, skaber en rigtig sjov præmis for et spil, men udfører det af helvede til.

Men attituden i spillet, og den konstante action er nu engang underholdende, men ikke til meget andet end at låne det i Blockbuster, eller bytte det indenfor EB Games eller Games 10 dages tilfredshedsgaranti (man kan let nå at gennemføre det på denne tid!).

EA slår til igen...
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/03-08 09:49 
Det er faktisk sørgeligt. Jeg havde troet at de ekstra måneder de fik, da de flyttede udgivelsesdatoen, ville være med til at gøre spillet mere helstøbt. Jeg er, som Herold, noget rystet over de ting der er pillet ud siden det blev vist frem på E3 og Leipzig. Det virker også som hele "attituden" er mere afdæmpet, i forhold til den oprindelige idé. Jeg synes stadig det er meget sjovt, og jeg ser frem til at få en ven, så jeg kan prøve det i co-op :D
WehnerWehnerSkrevet 11/03-08 10:02 
Jeg er enig i en del af kritikken, men jeg synes stadig at en tilstedeværende basal fun factor overskygger mange af problemerne. Har kun spillet co-op indtil videre, men det er også meget tydeligt, at det er spillets primære del og den, man skal bedømme det efter.

Men jeg har heller ikke fulgt med i fremvisningerne :o
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 11/03-08 12:47 
Nå ok, ligesom at singleplayerdelen i Halo-spillene kun er bonus og dermed ikke kan trække ned i vurderingen, fair nok ;P

/kæphest slut, pruuh :D
WehnerWehnerSkrevet 11/03-08 13:21 
Et spil skal naturligvis vurderes efter dets primære del. Eventuelle bonusser kan aldrig trække ned.

/kæphest slut
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 11/03-08 13:58 
EDIT: Tilføjede lige punkt 6 & 7 i mit eget galdeindlæg på side 2.

Wehner>
det er også meget tydeligt, at det er spillets primære del og den, man skal bedømme det efter.

Co-op er selvfølgelig ikke en mere "primær" del end single-player. Singleplayer-delen byder eksempelvis squad-commands hvilke ikke kan bruges til noget i co-op, samtidig med at der kun er achievement for gennemførelse med AI-buddy og ikke i Co-op. Derudover er det også Singleplayer der er førstevalg i alle hovedmenuerne.

Så spillet skal da bedømmes på den fulde pakke, og hvis noget endelig skal kunne kaldes for sekundært eller "bonus" (hvilket jeg også mener er helt galt på den, uanset hvilken del af hvilket som helst spil man snakker om), så må det være "Versus"-delen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 11/03-08 14:28 
Wehner>
Et spil skal naturligvis vurderes efter dets primære del. Eventuelle bonusser kan aldrig trække ned.

/kæphest slut

Er det ikke - bortset fra spil som Battlefield - en ret så subjektiv vurdering?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 11/03-08 14:48 
Fortsættes i den relevante tråd:

http://www.playright.dk/forumprofil.php?id=469
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 11/03-08 15:20 
OK, onde admin.

I mellem de postive sider, vil jeg dog lige dele min begejstring for arsenalet. Én ting er at det er så stort og omfattende, og en anden ting er de lækre opgraderingsmuligheder. Sidst og bestemt ikke mindst er jeg vild med muligheden for "pimpe" sit våben. DET er god humor.

Når man første gang går i krig med M138eren kan man ikke modstå det saglige smil der breder sig på munden, når først rullen går i gang :D

*LILLE LIGEGYLDIG VÅBEN/ACHIEVEMENT-SPOILER COMING UP*





Et tip til Achievement-jægeren der higer efter "Say Hello To My Little Friends". Alle Primary og Secondary våben erhverves automatisk efter første gennemspilning (i hvert fald som "contractor"), så det er kun en enkelt riffel man skal ud i "Special Weapons" og købe bagefter. Så det er altså spild af tid og kræfter, at sidde og holde igen med indkøbene i første gennemspilning, for at spare sammen til den dyre M138.


*LILLE LIGEGYLDIG VÅBEN/ACHIEVEMENT-SPOILER SLUT*
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
rapsacrapsacSkrevet 11/03-08 17:29, rettet 11/03-08 17:43 
*og så til en ordentlig spoiler :-)*

Hvorfor syv fanden i helvede får man ikke selv lov til, at affyre det sidste skud i spillet???

*spoiler slut*

bortset fra det, et spil der er middel...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HeroldHeroldSkrevet 11/03-08 18:01 
Core: Men jeg synes tilgengæld at opgraderingerne er ALT for generiske. De betyder ikke voldsomt meget for spillet, og du kan reelt bare holde dig til det ene våben. At købe den samme slags silencer til 10 våben er sgu for fantasiløst. Jeg ville gerne have set mere customization - så havde den del af spillet trukket tænder ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 11/03-08 21:23 
Mangler kun sidste bane nu, og jeg morer mig desværre stadig :)

Anyway nogle af jer, der har spillet spillet flere gange - starter man forfra i antal kills per våben hver gang, eller kan man bygge videre mod ens achievements?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 11/03-08 21:41 
Jeg er lige startet forfra, og jeg mener at den tæller videre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
62 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig