X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Army of Two


Svar
WehnerWehnerSkrevet 23/05-07 12:43 
En co-op shooter på vej. Godt nok fra EA, men den ser meget sjov ud alligevel, selvom man nok næppe skal forvente et nyt Gears of War.

I følge play.com udkommer spillet d. 29/06.

Army of Two på Gametrailers
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
62 emne(r).
« < 1 2

Svar
CoreCoreSkrevet 11/03-08 21:59 
Den tæller videre ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 12/03-08 00:48 
SPOILER-TEKST:

Jeg synes iøvrigt også at historien om Clyde kun er halv. Han var godt nok en psykopat til at starte med, men han udvikler sig til at være den rimeligt gustne "Smiley" - det er bare som om at historien bag det mangler. Det er lidt synd :(

This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 21/03-08 02:07, rettet 21/03-08 02:45 
Jeg gennemførte spillet i online coop med en kammerat, og en enkelt gang frøs Xboxen i loadesekvensen efter vi begge var døde og skulle prøve igen.
Nu skulle jeg så spille det på professional med samme kammerat, og efter at spillet frøs hele boxen på samme måde som beskrevet ovenfor 5 gange, besluttede vi os for at stoppe.

Har andre her oplevet dette problem, eller er EA nogle hatte til at lave promoer?

PS: Jeg har også gennemført spillet med AI buddy, og her har det slet ikke frosset.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RaGeRaGeSkrevet 21/03-08 05:49, rettet 21/03-08 05:53 
Army of Two er årets skuffelse for mig. Co-op delen holder slet ikk, der er ingen dybde i det, kun hjernedød action samt masse af frustrationer, utilgivelige fejl samt latterlig AI og dårlige animationer. Kan ikke være mere end enig med Core, spillet har ikke fortjent mere end et 6 tal.

Hvorfor i alverden kan man ikke selv være herre over ens melee i nærkæmp, når man har sneget sig ind på en?!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
WehnerWehnerSkrevet 21/03-08 11:56 
KTC>
Nu skulle jeg så spille det på professional med samme kammerat, og efter at spillet frøs hele boxen på samme måde som beskrevet ovenfor 5 gange, besluttede vi os for at stoppe.

Playkid og jeg oplevede det en fem-seks gange, mens vi gennemførte på pro. Skægt nok var det Tems Xbox, der frøs hver eneste gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 21/03-08 12:08 
Hvem hostede?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 21/03-08 12:14 
Det var også Tem hver eneste gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 21/03-08 12:29 
Okay, så er det samme oplevelse som mig. Det er godt nok for ringe. Jeg undrede mig bare over at jeg ikke kunne finde andre sider på nettet, hvor folk beskriver problemet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/03-08 12:30, rettet 21/03-08 12:30 
KTC>
Jeg gennemførte spillet i online coop med en kammerat, og en enkelt gang frøs Xboxen i loadesekvensen efter vi begge var døde og skulle prøve igen.
Nu skulle jeg så spille det på professional med samme kammerat, og efter at spillet frøs hele boxen på samme måde som beskrevet ovenfor 5 gange, besluttede vi os for at stoppe.

Har andre her oplevet dette problem, eller er EA nogle hatte til at lave promoer?

PS: Jeg har også gennemført spillet med AI buddy, og her har det slet ikke frosset.

Tænkt, jeg spillede det sammen med lasse på professional over nogle gange, hvor jeg hostede. Tror i alt min Xbox frøs 7 gange mens den loadede.

Edit: :)
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 21/03-08 14:57 
Jeg splitscreenede i det i går, hvor det også frøs. Spøjst.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 21/03-08 15:08 
Har gennemført i splitscreen også, hvor vi begge var logget på Live hele tiden uden problemer overhovedet. Det var på den midterste sværhedsgrad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 21/03-08 15:40 
Vi var ikke på Live overhovedet. Den frøs på fjerde bane, tror jeg det var.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
62 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig