X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Call of Juarez


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/05-07 12:35 
Enhver FPS med Ol' West tema bør have en plads i spotlyset - for der er simpelthen alt for få spil, der udnytter denne tidsperiode, der ellers ligger lige til højrebenet.
Jeg har prøvet subj. på PC, og det er rigtig godt. Nu har IGN postet impressions af spillet multiplay, og det lyder rigtig godt. Bl.a. kan man naturligvis ride på heste - men man kan også bruge heste som cover ved at hoppe af og slå den i enden :) Fedt!
Ingen fancy lasersigte, sticky 'nades eller rocket propelled grenades. Bare seksløbere og sjov! Jeg håber hele oplevelsen bliver lige så fantastisk som gode, gamle Outlaws til PC.

IGN impresions
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 21/05-07 18:18, rettet 21/05-07 20:32 
Det er et spil jeg helt sikkert skal have, og jeg har længe haft det i kikkerten. Håber det bliver rigtig spagetti western da jeg er stor fan af den genre.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 21/05-07 21:03 
Er det ikke allerede ude til PC?
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-07 22:28 
Jo det er - og så er det tilmed billigt: Bestilt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TheDukeTheDukeSkrevet 21/05-07 22:48 
Jeg prøvede demoen og det er da en af de bedre budgettitler, men man er ikke i tvivl om at det er en budgettitel.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/05-07 22:56 
Jeg skal vist have definitionen på en "budgettitel", for de videoer og screens jeg har set ligner da bestemt ikke noget der var på et stramt budget?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/05-07 00:11 
Det virker som et solidt spil for mig, og om det er en 'budgettitel' kan således være ligemeget.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 22/05-07 00:16 
Eurogamer er ret positive over for spillet:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67681

Så længe det er billigt, skal jeg da have det på et tidspunkt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/05-07 00:28 
Call of Juarez er ikke en budgettitel - hverken til PC eller X360. PC-versionen kan måske fås billigt nu, fordi det er halv-gammelt.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
TheDukeTheDukeSkrevet 22/05-07 01:51 
Det vil jeg nu mene at det er, produktionsværdien i demoen virkede ret lav.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/05-07 08:00 
Ja, men betegnelsen budgettitel refererer ikke til produktionsværdien eller hvor mange penge der er brugt på spillet, men til den pris spillet sælges til.

En budgettitel sælges gerne til 199 kr, 249 kr eller 299 kr.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
TheDukeTheDukeSkrevet 22/05-07 12:38, rettet 22/05-07 12:41 
EDIT: Glem det, jeg trækker mig fra denne diskussion.
KLTKLTSkrevet 22/05-07 17:18 
Må indrømme jeg også finder spil i denne genre ret interessante, nok fordi jeg også altid har været glad for western osv.

Igen lidt underligt der ikke er kommet flere spil der udnytter det scenario.
9/11 Was An Inside Job
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-07 12:05 


IGN review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 07/06-07 13:08 
Scoren kunne have været bedre. Især taget i betragtning af, at IGN normalt kaster om sig med høje scores.

-------------------------------
8.0 Presentation
Packed with atmosphere and humor, Techland creates a treat for fans of the wild frontier.

7.0 Graphics
A few technical issues detract from what could have been a great-looking game.

8.5 Sound
Fantastic cinematic score and laugh-out loud dialog, although that may or may not be on purpose.

7.5 Gameplay
Techland takes a lot of chances and most of them pay off. Not without problems, but fun overall.

7.0 Lasting Appeal
Prepare for online hell on horseback. Traditional multiplayer with Western flourish.

7.5
Good OVERALL
(out of 10 / not an average)
-------------------------------
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 07/06-07 13:52 
Er der egentligt nogen, der har fået prøvet 360 versionen endnu?
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/06-07 14:17 
enfen>
Scoren kunne have været bedre.

Ok, nu ved jeg ikke hvad du havde forventet, men det er da bestemt ikke dårlige scores det der.

Man kan vel næppe forvente mere, specielt ikke efter at have spillet PC versionen, som heller ikke var mere end godt og vel et middelmådigt skydespil placeret i en lækker western setting.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 07/06-07 14:24 
neros>
Det er et spil jeg helt sikkert skal have, og jeg har længe haft det i kikkerten. Håber det bliver rigtig spagetti western da jeg er stor fan af den genre.

Ikke aligevel :-(!
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 07/06-07 14:41 
PalleJensen>
Ok, nu ved jeg ikke hvad du havde forventet, men det er da bestemt ikke dårlige scores det der.

Man kan vel næppe forvente mere, specielt ikke efter at have spillet PC versionen, som heller ikke var mere end godt og vel et middelmådigt skydespil placeret i en lækker western setting.

Nu har jeg ikke prøvet pc versionen, men jeg havde da allivel håbet på en bedre score.

Den score, som spillet indtil nu har fået på Gamerankings - dog kun baseret på to anmeldelser lige nu - får mig i hvert fald ikke til at fare ud og købe spillet :)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-07 01:21 
Anmeldelserne ligger faktisk omkring det, som jeg havde regnet med. Jeg skal stadig have det. Og stadig først når det bliver billigt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TheDukeTheDukeSkrevet 09/06-07 12:59 
Cool reklame: http://www.mega64.com/cowpokez.htm
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/06-07 09:03, rettet 30/06-07 09:04 
Nogen der har prøvet online delen som kan fortælle om netkoden, da jeg har hørt enkelte Americaner der siger at det næsten er så slemt som Prey, som var for mig fuldstændigt uspilleligt pga af laggen/dårlig netkode.

Betyder om jeg skal vente til det falder i pris, eller købe i dag.
are you CHICKEN?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/11-07 06:17 
Så fik jeg endelig snøvlet mig sammen til at få dette spil til 360. Det virker overraskende godt, selvom de latterlige stealth baner godt kunne have været lidt mere interessante.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/11-07 09:55 
Joeh, jeg var blevet advaret om, at stealth-delen var temmelig svag, men da jeg så kom i gang med det var det heldigvis ikke så slemt for frygtet. Udmærket spil, men kun et jeg gider rende igennem én gang...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/11-07 05:53 
Nu har jeg spillet det lidt mere, og til min store fornøjelse behøver man ikke snige sig gennem snige-banerne - man kan bare skyde og opføre sig sindssygt. Det er selvfølgelig meget sværere, men også meget sjovere!
Grafisk er jeg ret imponeret - specielt alle afstands- og varmeeffekterne er imponerende. En smule aliasing er der godt nok, men det er nok det bedste cowboy spil efter Outlaws. Musikken er dog ikke helt på højde med andre spil.

Der er mange sjove Achievements, og jeg regner da med at bruge en god del tid i selskab med dette spil. Til tider kan det mindre lidt om Trespasser med uendelig kassestabling, men det er til at overleve. At man kan bruge ild på så mange måder finder jeg også sjovt! Dual-wielding synes jeg fungerer eksemplarisk vha. D-pad'en.
Alt i alt et ret godt spil, som jeg godt kan anbefale folk at kigge lidt nærmere på (Og så er der endda en 'fræk' scene med... Uhhh...)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 25/11-07 18:11, rettet 25/11-07 18:32 
Jeg gennemførte spillet, og på trods af lidt irritation i starten, begyndte jeg at holde mere og mere af spillet som det skred frem. Men... I slutningen af spillet, og nu skal jeg nok forsøge at lade være med at spoile, var der en bestemt ørnefjer og nogle ret mørke grotter, som stort set overskyggede alle de positive oplevelser i spillet. Øv :(

EDIT: Så en fjer da :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/11-07 18:25 
Mener du ikke ørnefjer? Den bane var jeg slet ikke så ked af... der gik godt nok lidt meget platforms-Mario i den og der var måske lige lovligt langt til toppen, men jeg synes ikke den trak decideret ned i den samlede oplevelse.
KTCKTCSkrevet 25/11-07 18:36 
Så prøv at gå efter den achievement, som tilknytter sig denne mission... Så skal du nok nå at blive gal
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/11-07 19:05 
Jamen, den har jeg da taget... no problemo :-)
WehnerWehnerSkrevet 25/11-07 19:06 
KTC kunne jo ikke vide at Johan er achievement-whore :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/11-07 03:56 
KTC:
Jeg e ri gang med de mørke grotter nu, og ja, det er lidt nederen... Meeeen, de lyse sider er stadig dominerende hos mig. Ørnefjeren var ok, og jeg er stadig sur over, at fjenderne nakkede ham indianer-Joe, da jeg kom ned - alt det besvær for ingenting! ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/11-07 03:58 
Der er knyttet nogel sjove Achievements til spillet generelt, synes jeg. Hvad skal man gøre på ørnebanen? Jeg kunne forestille mig, at det har noget atgøre med de irriterende ørne...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/11-07 08:03 
Man skal rende hele vejen op på toppen af bjerget, hente en ørnefjer og nå helt tilbage til lejren... UDEN at tage skade overhovedet. Ørnen (og andre dyr) angriber en under hele opturen, men derefter skulle det være let nok at nå ned og hjem.

Untouchable - 40 points
Finish Episode IX without taking a scratch.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig