X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye EDGE scores + lidt ranting


108 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 12/06-03 00:49 
Edge tisser på Microsoft's nye first party spil Brute Force.

Enter The Matrix - 3/10
Brute Force - 5/10
PlanetSide - 8/10
Rise of Nations - 7/10
IndyCar Series - 8/10
Lost Kingdoms II - 4/10
RTCW: Tides of War - 6/10
Castlevania: Aria of Sorrow - 7/10
Wakeboarding Unleashed - 5/10
Crazy Taxi: Catch a Ride - 2/10
Lufia: The Ruins of Lore - 7/10
MotoGP3 - 6/10
Speed Kings - 6/10
SOCOM: US Navy SEALs - 5/10
Midnight Club 2 - 5/10

Jo mere Xbox Live jeg spiller, jo mere overbevist bliver jeg om, at netop XBL har reddet Xbox'en; Der er bare ikke ordentlige solide singleplayer spil til den - bortset fra Halo, som det eneste eksklusive.

Hvis ikke engang Brute Force - som skulle ha' været et launch spil i Europa, og som har taget mere end 2 år at lave + Bungie har hjulpet Digital Anvil med stuff i spillet - kan være et godt spil, så står det seriøst slemt til, og så bruger jeg kun Xbox'en til XBL.

Det kan osse være fordi jeg er gammel PC gamer, at jeg finder XBL så sjovt; Online gaming er jo mest noget man har oplevet på PC'en, med Counter Strike :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-03 00:52 
he
de er da ikke særligt gavmilde med scores hvad?;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 12/06-03 00:53 
Tænkte præcis det samme ;)

Det har dog heller ikke været den FEDESTE måned med hensyn til spiludgivelser, er det jo tydeligt at se.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 12/06-03 00:56 
Når man kigger på de karakterer, får man sq det indtryk, at de sætter folk der hader den pågældende spilgenre, til at anmelde spillet...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-03 00:56 
Ja... og et nyt Crazy Taxi?
Det lader sq desvære til at Sega gnaver i dødens-pølse, siden de blir ved med at udgive spil uden fornyelse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 12/06-03 00:59 
jaes >
Når man kigger på de karakterer, får man sq det indtryk, at de sætter folk der hader den pågældende spilgenre, til at anmelde spillet...

Hvis man nu lige tager en kigger på spillene, og tager deres udnyttelse af hele 1-10 skalaen i betragtning, så er det altså ikke så galt igen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/06-03 01:02 
Skuffet over socom:/ Havde regnet med at købe maskinen for det plus et online kit.. Men det er vel fuldkommen ligegyldigt nu....

*Sletter Brute Force fra indkøbslisten*

....... Planetside ehh?

Imponerende.... et FPSMMO..... Fungere det så som et FPS eller hvad??:/ Er der ikke meget lag??
Well crucify the insincere tonight...
Per SPer SSkrevet 12/06-03 01:03, rettet 12/06-03 01:06 
Det nye Crazy Taxi er altså et GBA spil. Kan vi blive enige om det? Godt.

Det er første - forsøg - på den bærbare.

Ellers er jeg enige med anmeldelserne af:

Rise of Nations
IndyCar Series
Lost Kingdoms II
Castlevania: Aria of Sorrow

Resten er åben for diskussion, og det gider jeg ikke alligevel.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/06-03 01:06 
Jeg er godt klar over at det nye CT er GBA.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 12/06-03 01:12, rettet 12/06-03 01:12 
Uden at henføre til kvaliteten af spillene, så er Sega en af de få udviklere der gider lave - nye - spil i stedet for SNES konverteringer.

Så jeg ved ikke hvor meget kritik du egentlig kan udlægge på Crazy Taxi. Det hører da til de nyere titler.'

Hvis du ikke kan lide arkadespil, så er det en anden diskussion.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
jaesjaesSkrevet 12/06-03 01:22 
Naiera >
Hvis man nu lige tager en kigger på spillene, og tager deres udnyttelse af hele 1-10 skalaen i betragtning, så er det altså ikke så galt igen...

Ikke for de fleste af spillene måske, og indrømmet, jeg havde også de gamle EDGE blade i tankerne, da jeg skrev det.

Men hvis man tager bare de sidste 4-5 EDGE blade med i regnestykket, så fastholder jeg mit synspunkt :)
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-03 11:59 
Okotta >
Der er bare ikke ordentlige solide singleplayer spil til den

Ja, der er intet der er værd at spille i singleplayer.

Morrowind, Splinter Cell, PGR, DOAX, Moto-GP, Panzer Dragoon Orta, Jet Set Radio Future, Gun Valkyrie, Oddworld, Battle Engine Aquila, Yager, Deathrow, Timesplitters 2, Tony Hawk 4, Metal Gear Solid 2, Shenmue 2, Rallisport Challenge, Quantum Redshift, Colin MCrae 3, Sega GT, Ghost Recon, Conflict Desert Storm, Burnout 2, Amped, Dead to Rights, The Sims, Hitman 2, Onimusha, Red Faction 2, Steel Battalion, Buffy, Silent Hill 2, Crimson Sea o.s.v.

Det ene ringe spil efter det andet. Ingen kunne da finde på at spille nogen af de overstående titler i mere end 5 min...

Fremtidige titler som Halo 2, Fable, Perfect Dark, BC, Sudeki, Knights of the Old Republic, Kameo o.s.v. er da heller ikke værd at se frem til....
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 12/06-03 12:01 
Ikke alle de lister igen...

De er jo alle sammen personlige, og ufatteligt mange af de spil du nævner er enten meget "jævne" eller multiplatformsspil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 12/06-03 12:11, rettet 12/06-03 12:13 
Naiera >
De er jo alle sammen personlige, og ufatteligt mange af de spil du nævner er enten meget "jævne" eller multiplatformsspil.

Lige nøjagtigt; Der er ikke mange outstanding titler der, og man kan spille de fleste på PS2 eller Gamecube.

Og ja, langt de fleste af spillene er ualmindeligt jævne titler.

De potentielt gode Xbox spil, de kommer først engang næste år, og indtil da, så er det kun Xbox Live spillene, som er interessante at spille + Halo.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-03 15:27 
De fleste er ellers generelt positive overfor SOCOMs online-del, mens singleplayer skuffer fælt, så Edge må åbenbart være af den mening, at sidstnævnte trækker spillets karakter gevaldigt ned...ringe prioritering.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/06-03 15:30 
Socom har jeg prøvet sp = skuffende

Brute Force har jeg prøvet ganske kort og var ikke noget for mig :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/06-03 15:37 
Ret sjovt i øvrigt at vi altid snakker om Edge scores herinde. I det seneste nummer #124 (som er ude i DK) har de valgt at fjerne scores (da de mener det er anmeldelsen der tæller og ikke tallet forneden). De har så listet scores til sidst og hvis de fortsætter med det, vil det blive nemmere for dem af jer der bare checker tallene i en kiosk og ikke ønsker at læse argumenterne. Edge er efter min mening et fremragende magasin, som ofte hudfletter branchen. Jeg er ikke altid enig i deres anmeldelser, men jeg glæder mig hver måned til at blive sagt i mod.
LWSLWSSkrevet 13/06-03 15:41 
Konsolkongen >
he
de er da ikke særligt gavmilde med scores hvad?;)

Dejligt at se en taber blive kaldt en taber, og at spil faktisk skal gøre sig fortjent til en god karakter. To tomle opad til Edge.
enfenenfenSkrevet 13/06-03 15:55 
Okotta >
Edge tisser på Microsoft's nye first party spil Brute Force.

Enter The Matrix - 3/10
Brute Force - 5/10
PlanetSide - 8/10
Rise of Nations - 7/10
IndyCar Series - 8/10
Lost Kingdoms II - 4/10
RTCW: Tides of War - 6/10
Castlevania: Aria of Sorrow - 7/10
Wakeboarding Unleashed - 5/10
Crazy Taxi: Catch a Ride - 2/10
Lufia: The Ruins of Lore - 7/10
MotoGP3 - 6/10
Speed Kings - 6/10
SOCOM: US Navy SEALs - 5/10
Midnight Club 2 - 5/10

Nu har jeg aldrig selv været til Edge, da jeg mener at deres scores altid er sat alt for lavt. Se bare på Brute Force. Det får 5/10 i Edge men ligger på 84% på Gamerankings.com, taget ud fra 37 reviews. Enter the Matrix ligger til 72.2% på Gamerankings.com, taget ud fra 54 reviews.

Hvis jeg skal vælge et blad/site at gå ud fra, når jeg skal købe et spil, så det blive Gamespot, som er tilpas kritiske efter min mening. OXBM er derimod alt for venlige en gange imellem.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 13/06-03 16:15 
I modsætning til så godt som alle andre bruger Edge hele skalaen. At kritisere Edge for ALTID at sætte deres scores for lavt er noget pjat. Det er jo bare fordi de bruger skalaen anderledes...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 13/06-03 16:51 
Ja det har du ret i Rune. Hvor ofte har man set et spil få 40% i et af 100% bladene?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
OmenOmenSkrevet 13/06-03 18:35 
Brute Force er ikke mere værd...
Vote Ficus!
LWSLWSSkrevet 13/06-03 19:06 
Helt enig. Edge giver de karaktere de nu engang gør, fordi de ikke er afhængig af at sutte udviklerene med gode karaktere. Et blad som Gamez.dk kan jo ligeså godt fjerne 0-50% fra deres skala, når de elendigste spil alligevel ender i den øverste halvdel. Alt er i sin fineste orden hos Edge.
NaieraNaieraSkrevet 13/06-03 19:09 
Nej, alt er ikke i sin fineste orden hos Edge. Halo fik 10/10 og FFX fik 6/10, det giver på ingen måde mening.

Jeg siger dog ikke, at denne måneds karakterer er forkerte...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MobyMobySkrevet 13/06-03 20:50 
Lige et andet spørgsmål... Hvad fik Zelda: TWW?
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/06-03 20:57 
Zelda Wind waker fik vist 9.. Det gjorde Majoras mask også!

Men blev FFX ikke kritiseret for at være voldsomt ensformigt....:/

Halos 10 tal er fortjent... Der er munke med... Smukt;)
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-03 21:25 
Per S >
Så jeg ved ikke hvor meget kritik du egentlig kan udlægge på Crazy Taxi. Det hører da til de nyere titler.'

Hvis du ikke kan lide arkadespil, så er det en anden diskussion.

Jeg ved ikke helt hvad du mener her? Men jo, et nyt spil kan sagtens være dårligt.

Jo jeg kan godt lide arcade spil... i en arcade hal!
Arcade spil har det sq med at miste det hele efter et timers spil... Lad os blive enige om at arcade spil kan være fantastisk sjove, men de duer sq ikke i hjemmet. (med mindre selvfølgelig at de har noget mere gameplay end bare high scores på 2 baner)

Og så lad os for en gangs skyld slå fast at SEGA laver de bedste spil. Det har de altid gjordt og det vil de altid gøre!
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 13/06-03 21:39 
Naiera >
Nej, alt er ikke i sin fineste orden hos Edge. Halo fik 10/10 og FFX fik 6/10, det giver på ingen måde mening.

Du kan ikke li' FPS'ere, så lad hellere være med at diskutere Halo's score.

FFX fik 6 = Competent; Edge synes det er et godt spil. Jeg ved godt du allerhelst personligt ville give det 10, men sådan er anmeldere så forskellige.

FFX er bare mere af det samme; Endnu et solidt FF spil - hvilket jo ikke er dårligt.

Halo er et banebrydende FPS spil, som tog FPS genren flere skridt videre; Det faktum var osse reflekteret i scoren.

FFX har ikke taget FF serien OG RPG genren videre; Samme faktum var reflekteret i scoren.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 13/06-03 21:41 
fum >
Ja det har du ret i Rune. Hvor ofte har man set et spil få 40% i et af 100% bladene?

Hmm....Det har jeg nu set ret så tit....
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 13/06-03 21:42 
RJK >
I modsætning til så godt som alle andre bruger Edge hele skalaen. At kritisere Edge for ALTID at sætte deres scores for lavt er noget pjat. Det er jo bare fordi de bruger skalaen anderledes...

ok "altid" var nok lige stærkt nok, men det ændre ikke på min opfattelse af bladet - og det er ikke kun omkring reviews.
What is the Matrix?
MajorPMajorPSkrevet 13/06-03 22:16 
Næsten hver gang edge kommer med scores sidder jeg og griner. RTCW:Tides of war 6/10, tror lige min sidste respekt for det blad forsvandt.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
NaieraNaieraSkrevet 13/06-03 22:46 
Okotta >

Halo er et banebrydende FPS spil, som tog FPS genren flere skridt videre; Det faktum var osse reflekteret i scoren.

Hvordan tog Halo genren flere skridt videre?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/06-03 22:53 
Jeg vil påstå at Halo sammensmeltede en kombination af lyd, grafik, historie og nye ideer videre. To våbens systemet, den måde vehiclesne var implanteret på(I Tribes var de overflødige og ligegyldige) ovs.

Det var måske også den geniale balance af våbene! Der er så mange FPS der har gode våben også nogen dårlige, men alle våbenene er meget lige i Halo.

/Mine 50 Cents
Well crucify the insincere tonight...
BaggyBaggySkrevet 14/06-03 00:06, rettet 14/06-03 00:07 
Måske er halo banebrydene men kom nu i stedet hen til PC'en og join planetside... ( alt hvad jeg siger du skal ses i lyset af at jeg kun har spillet halo i fona : ) ) men....

(Back to planetside)
Så skal du se masser af muligheder for at udvilke en individuel mand helt efter din egen smag...
( du får exp P som du så kan bruge til at købe egenskaber for)
En kæmpe verden fordelt over 12 lande ( kæmpe lande) + 3 home bases til de 3 forskellige racer...

Masser af mulighed for brug af køretøjer. ( ikke kun buggy's med maskinegeværer) men også supply trucks til når du angriber fjendes base... i disse biler kan du så respawne når du dør... og nuppe din våben konfiq..
( Der er selvfølgelig forskellige køretøjer til de forskellige racer men dog også nogle gengangere.)
Der er også fly ( både angreb og transport)

Baserne Er stor med masser af forsvars kanoner... Basen bliver overtaget ved at "angriberne" hacker sig ind i basens comp. system...
Server kører jo 24/7 så den base man har indtaget kl 12 middag kan nemt være overtaget igen kl 3 eftermiddag...

Eneste minus er at det koster ca 85 kr om måneden at være med men prøv det ! Man er solgt med det samme.... : )

edit: Der kommer selvfølgelig update's undervejs og der er bla. 2 nye køretøjer på vej... en antiluft'skyts-bil og et bombefly. Evt spørgsmål ? mail mig : )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
OkottaOkottaSkrevet 14/06-03 00:48 
Naiera >
Hvordan tog Halo genren flere skridt videre?

Jeg sidder syg af influenza, og ville ellers gerne skrive side op og side ned om det, men jeg orker det simpelthen ikke lige nu.

Måske Bede-X vil gøre det, når han kommer på nettet igen?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/06-03 12:39 
Det erindrer jeg, at jeg har gjort før. Samme diskussion. Endda med Naiera. Den bliver vi ikke enige om.

Kig på AI, Dynamik og Savesystem for at finde de punkter Halo revolutionerede FPS genren på. Ja, og andre genrer. Genfind fx selv i 10 spil Halos savesystem...

FFX burde måske have fået lidt højere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/06-03 12:41 
Naiera >
De er jo alle sammen personlige, og ufatteligt mange af de spil du nævner er enten meget "jævne" eller multiplatformsspil.

De får ellers gode anmeldelser mange steder.

Pyt med om de er multi platform, hvis Xbox udgaven er den bedste. Så er det den der tæller.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/06-03 13:14 
bede-x >
Pyt med om de er multi platform, hvis Xbox udgaven er den bedste. Så er det den der tæller.

Xbox mangler gode eksklusive super-spil; Simple as that. Det er ikke nok at spise os af med forbedrede multiplatformspil.

Det er heller ikke nok længere, at hive Halo frem -uanset hvor godt det er; Der skal snart til at ske noget nyt, på Xbox fronten.

Selv Brute Force er jo bare Halo Light; 3 år har man brugt på det, og så er det bare en Conflict: Desert Storm / Halo Light. Jeg tror ikke en meter på, at Digital Anvil har haft nogle klare planer med, i hvilke retning Brute Force skulle gå. Hvis de havde det, så havde vi set et anderledes spil i dag, og vi havde fået det uden en masse forsinkelser; Planerne var at det skulle ha' været et launchspil(!)

Ja....Brute Force er sikkert godt - og det er ikke det som får mig til at blive kritisk - men jeg savner noget mere nyskabende i Xbox spillene. Halo gjorde det, men det er snart 2 år siden venner.

Iøvrigt bede-x, så giver bladet GamesTM, Brute Force 4 ud af 10. "Totally bland, even when played with friends", skriver de. Lavere end selv EDGE? Tegner slet ikke godt.

Vil du stadig købe spillet, fordi det var et rart miljø at gå rundt i, og beundre texturene? ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 17/06-03 13:22 
Det kan godt være, at de multiplatforms spil ofte er bedst på XBX, men forskellen er jo lige så tit også ganske minamal, så selv hardcore gamere ikke altid bider specielt mærke i forbedringerne (Seriøst når man læser gamespot og IGN er det jo ofte 0.1 der er i forskel mellem de forskellige multiplatforms spil..).

Dette kan i sidste ende komme til udtryk i den lokale butik, hvor en person skal vælge mellem PS2 og XBX. Her kan det jo være at PS2 er at foretrækker.
Hvis den har næsten samme udvalg som XBX samt den har sine eksklusive, så er valget ikke svært for mange.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RaGeRaGeSkrevet 17/06-03 15:51 
Naiera >
Okotta >

Halo er et banebrydende FPS spil, som tog FPS genren flere skridt videre; Det faktum var osse reflekteret i scoren.

Hvordan tog Halo genren flere skridt videre?

Selve fysikken i spillet er revolutionerende.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 17/06-03 16:00 
God fysik != fører genren flere skridt videre.

IMO.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 17/06-03 16:08 
Jeg synes Warthogen er revulotionerende, jeg har i hvert fald aldrig oplevet et FPS hvor fartøjer virkede så godt og fejlfrit.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/06-03 16:08 
Okotta (lidt off-topic):

Hvilke konsoller har du?
Xbox'en er tydeligvis ikke nok (Hvilket jeg er fuldt ud enig i).

Brute Force virker spændende. Men jeg ville ikke kunne leve på Xbox alene.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
olmeolmeSkrevet 17/06-03 16:19 
dRxL >
Jeg synes Warthogen er revulotionerende, jeg har i hvert fald aldrig oplevet et FPS hvor fartøjer virkede så godt og fejlfrit.

Hvad gør at et spil er revolutionerende? Er det at køretøjer virker godt, fysikken er god. IMO er det ikke, kan kun komme i tanke om Wolfenstein 3D, som det 1. FPS.
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 16:33 
RJK >
God fysik != fører genren flere skridt videre.

IMO.

Men nok til at give spillet 10/10 og efterlade FFX i støvet med 6/10?

NEJ!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 17/06-03 16:46 
Jeg skal lære ikke at bruge kode i mine indlæg

"!=" betyder "ikke lig med".

Så... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 16:54 
Jamen, så er vi jo enige ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
LWSLWSSkrevet 17/06-03 17:07, rettet 17/06-03 17:09 
Fordi de fumlede med karakteren på FFX, betyder det jo ikke nødvendigvis at Halos karakter var upassende.
Skulle jeg dog tildele et af de to spil et 10-tal, ville det imidlertid også blive Halo, for selvom jeg personligt har spillet FFX mere, kan jeg godt se hvor bredt Halo rammer, og hvor gennemført det er.

(OBS til de uobservante: Dette indlæg betyder ikke at jeg ville give FFX 6/10)
NaieraNaieraSkrevet 17/06-03 17:14 
Hvorfor skal du basere din score på hvor bredt det rammer?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 17/06-03 17:34 
Hvis nu FFX var et enestående tilfælde... Der er jo mange andre tilfælde, hvor jeg i nyere tid vil hæfte mig ved 8/10 til DOAXVB. Det hænger ikke sammen.

Og jeg ranter kun med fordi vi tidligere havde en diskussion omkring Edges uddeling af "Årets Bedste"-awards, hvor de valgte Tecmo. Det var vi nogen der brokkede over (Edges besættelse af ovennævnte titel) og et par andre der sagde, at alting blev opklaret, når vi læste begrundelsen.

Jeg ville så bare sige, at jeg/vi fik læst begrundelsen til sidste konsoltræf og - som forventet - ingenting fik opklaret. DOAXVB var hovedårsagen til udvælgelsen med lidt "ekstra" for Project Zero og Rygar.

Nu sidder jeg så og tænker på, om Edge er gået helt over gevind i deres arrogance og blot er ved at afprøve, om de faktisk kan overbevise folk om at DOAXVB er fremragende (tænk Kejserens Nye Klæder), bare fordi de påstår det...

Det ville i det mindste tilbagevinde en smule af min tro på, at der er logik bag Edge... ;)

(Og som sædvanlig betyder det ikke, at jeg mener, at Edge er dårligt som helhed...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
108 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig