X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Starcraft 2 annonceret!


Svar
CronossCronossSkrevet 19/05-07 09:45 
Så blev det endelig officielt.
Det ser ret lækkert ud, præcis den stil jeg havde håbet på.

Bemærk at jeg ikke har haft tid til at kigge ret meget igennem, eksamen presser på, så dette er ikke tidens mest gennemresearchede post ;)

Starcraft 2 galore!
JinkJinkSkrevet 19/05-07 10:08 
Kæmpe nyhed!
Starcraft var jo helt igennem perfekt. De kan næsten kun skuffe, med den her efterfølger. Men står der nogle steder hvornår de har regnet med at udgive det?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/05-07 10:08 
Vildt, vildt, vildt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/05-07 10:44 
Mega sejt, håber min pc kan køre det:)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/05-07 10:53 
Crud! Så er jeg jo næsten tvunget til at bygge mig en regulær gaming-PC. Jeg tror ikke mit GeForce 6200 kan klare mosten :)
AV Intelligent Terminal
KajikaKajikaSkrevet 19/05-07 11:55, rettet 19/05-07 12:07 
Endnu en udemærket grund til at gå inaktiv i WoW når min gametime udløber, hvor ser det godt nok fantastisk ud!
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
nerosnerosSkrevet 19/05-07 13:47 
Vildt stor nyhed! Damn mon det kommer til Mac også..? Jeg var helt vild med det første spil.

Men hvad så med Starcraft Ghost? :-(
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 19/05-07 13:57 
StarCraft Ghost har ligget på hylden i noget tid. Jeg kan forestille mig at de så småt sætter det i gang, i forlængelse af StarCraft 2, for at ride lidt på bølgen + at de så kan kæde de to spil sammen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/05-07 20:06 
Hmm jeg troede det skulle være et MMO?

Det der ligner jo en "ren" 2'er. (hvilket i multiplayer selvfølgelig også er en slags MMO)

Jeg bliver nok nødt til at få mig en gaming PC igen så. Damn.


Jeg tror Starcraft: Ghost er droppet helt.
Såvidt jeg husker var det jo ikke engang Blizzard der skulle lave det til sidst.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 22/05-07 12:20 
Det bli'r stort!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
HeroldHeroldSkrevet 22/05-07 12:31 
SeventhSun>
Hmm jeg troede det skulle være et MMO?

Det der ligner jo en "ren" 2'er. (hvilket i multiplayer selvfølgelig også er en slags MMO)

Jeg tror Starcraft: Ghost er droppet helt.
Såvidt jeg husker var det jo ikke engang Blizzard der skulle lave det til sidst.

Nej, det har ikke været andet end dumme rygter. Det er ret åbenlyst at de ikke udgiver et nyt MMORPG lige med det samme - det ville være kommercielt selvmord.

Ghost er ikke droppet helt. De annoncerede at de ville udsætte udviklingen af det "indefinitely". De har derefter fjernet alle referencer til det, men officielt er det ikke aflyst.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 22/05-07 12:38 
Der er nyt på gamespot om spillet. Det ser møg fedt ud. Nuclear Launch Detected... holy shit! Undskyld jeg bander :O!
Bashful Neophyte
TLTLSkrevet 22/05-07 12:53 
Det minder rigtig meget om Command & Conquer 3, som er et af de fedeste strategispil jeg har spillet ind til videre. Jeg håber for blizzard at de kan lave det endnu mere nyskabende end C&C er.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/05-07 14:48 
C&C nyskabende? bah! Supreme Commander for the win!!1!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
TLTLSkrevet 22/05-07 17:11 
Ja i forhold til de gamle C&C ;).
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/05-07 17:33 
Så den 22 min. lange introduktion i HD af Protos-racen på gametrailers. Føj det vægger minder! Det ser ud til at Blizzard har taget det bedste fra det originale spil, og opdateret og optimeret den gængse Star Craft-oplevelse til dagens standarder. Det kan jo næsten kun blive godt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 22/05-07 17:38, rettet 22/05-07 17:38 
Præcist det ser så godt, jeg er solgt :D! Ville gerne se lidt mere af Zerg racen også.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/05-07 18:00 
Det kommer forhåbentlig om noget tid. Zerg har altid været min favorit (om ikke andet så ud fra et designmæssigt synspunkt), og når vi nu ikke kan få lov til at spille Tyranid i Dawn of War, kunne Star Craft II ikke dukke op på et bedre tidspunkt :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig