X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste fladskærms-TV til 5000,-?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/05-07 14:16 
Jeg ved godt at der findes en "HDTV-fjernsyns" tråden, men den er efterhånden blevet mere end almindeligt uoverskueligt.

Samtidig regner jeg med at der kapaciteter herinde, der ligger inde med den viden jeg søger, uden at skulle bruge tid på at skulle slå det op.

Min fætter vil gerne give ca. 5000kr for et LCD-tv med digital-tuner. Hvad ville være det rigtige v... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
251 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 20/04-13 01:11 
Jamen så lad mig da omformulere. Jeg mener det er "rigtig ærgerligt" at alle håndholdte spil ikke udgives på Vitaen.

Er det ok?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/04-13 01:21 
Nu har jeg siddet på sidelinien og læst lidt med.

Som jeg forstår det, synes Jmog egentlig bare det er en skam at DS/3DS får en del exclusives, hvor spillet ikke engang nødvendigvis er optimeret til/kræver man har 2 skærme frem for blot én.

Færdig bum. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 20/04-13 03:56 
Sådan kunne man til dels godt formulere det :-)
nerosnerosSkrevet 25/04-13 20:09, rettet 25/04-13 20:23 
Nogen der kan hjælpe med at finde en anmeldelse/review af PANASONIC FLAT TV TX-P50XT50Y synes ikke det er særlig nemt at google efter ?

FONA har dem til slag for 4.999kr i øjeblikket. Jeg skal ikke bruge det til at spille på, men til at vise film og ting til udstillinger osv. Det må da have noget godt i sig selvom det ikke er fuld HD. Jeg mener Panasonic må da have haft nogle ideer og bagtanker med det osv.

Hvis det er et godt tv til film og fremvisninger så kunne jeg sagtens være interesseret, men jeg ved ikke så meget om det. Det skulle også være 3D klar og have end masse forskellige gode ting indbygget så som hurtig adgang til nettet osv.

Lidt mere om tv'et her
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 19/08-15 19:08, rettet 19/08-15 19:26 
Er så småt på udkig efter en fladskærm, som kun skal bruges til konsol gaming, og samtidigt ikke koste det vilde.

Hvad jeg har læst mig til rundt omkring er at responstid og gode kontrastforhold de 2 vigtigste faktore (hvor sidstenævnte er svært at vurdere ud fra producentens specifikationer).
Jeg har homet mig lidt ind på at Panasonic 55AS640E eller AS650 skulle være fine TV, men dog svært at finde info om de også er ok til spil.
Som alternativ har jeg også fundet frem til Samsung SE510, som dog kræver en form for eksterne højtalere.

Er der nogen der har erfaringer eller kendskab til overstående, eller evt.forslag til alternativer? :-)
Spiller nu: Halo 3
3of193of19Skrevet 19/08-15 19:56 
Displaylag.com har info om responstider.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/08-15 06:25 
Tak for tip :-)
Spiller nu: Halo 3
Soren47Soren47Skrevet 18/10-15 14:52, rettet 18/10-15 15:00 
Denne tråd passer sgu meget godt:

Jeg er på udkig efter et nyt tv til omkring de 5000 kr, tænker jeg. Helst ikke meget dyrere.
Det skal være et Fuld HD tv, og også gerne 3D.
Lagget skal bare være nogenlunde. Jeg er ikke nogen hardcore gamer alligevel. Men den skal bruges til en masse spil og en masse blu-rays. TV'ets lyd er fuldkommen ligegyldigt.
Det skal være 48+ tommer mindst.

Kan I anbefale noget? :)

Dustin Home har et der i følge anmeldelser lyder meget godt, et Panasonic TX 50CS630E.

Link...
WehnerWehnerSkrevet 26/01-16 00:00 
Nå for pokker. Oveni mit iPad(iPhone/Stationær/Laptop-indkøbshelvede viser det sig, at mit tv ikke kan tage digitale kanaler. Jeg ser _meget_ lidt tv, men alligevel. Især fordi jeg via min lejekontrakt er tvunget til at have Stofa.

Så et tv skal altså købes. Primært til PS4, sekundært Blu-Ray/DVD og så lidt fjernsyn.

Er der noget i vejen for bare at få det overstået og købe det her: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40J5515XXE/samsung-40-smart-full-hd-led-tv-ue-40j5515xxe#tab-specs

Det skal siges, at jeg er vant til et ikke-smart 32" LG fra 2008 eller sådan noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 26/01-16 01:45, rettet 26/01-16 01:48 
Det er godt nok ikke særligt stort (og Samsung low-end har dårlig holdbarhed). Hvad er din siddeafstand?

For det tilfælde at du er forelsket i TV'et, så er det 400kr billigere her: https://www.komplett.dk/product/843421/elektronik/tv/tv/samsung-40-led-smart-tv-ue40j5515
KTCKTCSkrevet 26/01-16 03:51 
Du kan jo også købe en boks (harddisk-optager eller lignende) med digital tuner, og så bruge den, hvis dit TV ellers er okay. Denne boks vil også kunne give dig Smart-tv funktionalitet.

Alternativt kan man også komme langt med en Chromecast, f.eks.. Nu ved jeg ikke om Stofa har en app med Chromecast understøttelse, men vi har eksempelvis Yousee, og der kan jeg smide TV-kanaler på Chromecasten via deres app på telefon/tablet. Dette vil også give dig mulighed for at bruge Netflix og så videre, og altså igen have Smart-TV-agtige muligheder. Vi har en del forskellige Smart-enheder, men det er næsten kun Chromecast, der bliver brugt. Det er hurtigere og lettere at arbejde med i mange tilfælde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 26/01-16 04:03 
Stofas DVR er helt fin. YouSees er noget værre lort, men de skulle være på vej med en ny. Uanset hvad, har jeg dog ikke brug for sådan noget :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 26/01-16 09:58 
Jeg gider ikke rigtig have en boks stående. Prøver desperat at holde min stue minimalistisk :) Derudover vil jeg også gerne have et lidt større tv, så det er sådan set ok at skulle skifte.

Jmog, 40" er jo stort, når man er vant til 32" :) Jeg sidder ret tæt på fjernsynet, når jeg gamer og højst tre meter væk, når jeg en sjælden gang ser en film.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 26/01-16 10:07 
Hvis du vil spare lidt flere penge kan du tage det her, forventes på lager i næste uge. :-)

Samsung UE40J5515 - 2999,-
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 26/01-16 12:52 
Wehner>
Jeg gider ikke rigtig have en boks stående. Prøver desperat at holde min stue minimalistisk :) Derudover vil jeg også gerne have et lidt større tv, så det er sådan set ok at skulle skifte.

Jmog, 40" er jo stort, når man er vant til 32" :) Jeg sidder ret tæt på fjernsynet, når jeg gamer og højst tre meter væk, når jeg en sjælden gang ser en film.

Tre meter, så skal du helt klart op på 50 tommer, hvis du har plads til det :-)
Det virker sikkert ekstremt stort i forhold til hvad du er vant til, men efter et par dage, så vil du tænke "hvordan levede jeg med så lille et tv!". Det er også meget bedre for øjnene. Flertallet af mennesker har for småt tv/sidder for langt fra det i forhold til størrelsen.

Og shhhhh til jer med "køb en boks". Manden har et 32" TV. Ikke ødelægge et glimrende påskud for at få en ordentlig størrelse på TV'et. ;-)
DunwichDunwichSkrevet 26/01-16 13:12 
Wehner>
Jeg sidder ret tæt på fjernsynet, når jeg gamer og højst tre meter væk, når jeg en sjælden gang ser en film.

Hvis jeg sad tre meter væk og kiggede på et 32" TV, så gad jeg heller ikke se film derhjemme.

Over 40" vil være passende til den afstand, og helst 50-55".
DunwichDunwichSkrevet 26/01-16 13:37 
Jmog>
Tre meter, så skal du helt klart op på 50 tommer, hvis du har plads til det :-)
Det virker sikkert ekstremt stort i forhold til hvad du er vant til, men efter et par dage, så vil du tænke "hvordan levede jeg med så lille et tv!". Det er også meget bedre for øjnene. Flertallet af mennesker har for småt tv/sidder for langt fra det i forhold til størrelsen.

Helt enig. Hos mig tog det under en uge, og jeg skal aldrig tilbage til noget under 55" igen. Jeg kniber heller ikke ubevist øjnene sammen længere, når jeg skal læse en mindre font på skærmen, feks under et spil, på menuer osv. Første gang jeg spillede Uncharted Collection, var det næsten for stort og uoverskueligt, med så megen billede information, foran mig, men nu er det bare fedt; Man sidder og bliver suget ind i oplevelsen. Ditto med film.
QQSkrevet 26/01-16 14:12 
Efter at have fået PS4 sætter jeg mig konsekvent 1 meter tættere på mit 42" Panasonic PX70 fra 2007. Selvom opløsningen kun er 1366x768, ser det helt vildt godt ud. Detaljegraden på PS4 (feks. små tekster i MGS5), gør at det på ingen måde bliver gnidret, selvom jeg nogen gange sidder 1,5 meter fra skærmen. Jeg er sikker på, at det ville være pænere med native 1080p, men farver, scaling og alle former for billedbehandling har jeg bare ikke set pænere på nyere fjernsyn end på mit Panasonic plasma.

Det fjernsyn kommer til at følge mig indtil det dør. Jo, jeg ku egentlig godt tænke mig at hoppe op til 50" og 1080p, så jeg kunne sætte mig længere fra skærmen, men det må ikke være på bekostning af den fremragende billedkvalitet PX70'eren leverer.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 26/01-16 16:01 
Jmog>
Og shhhhh til jer med "køb en boks". Manden har et 32" TV. Ikke ødelægge et glimrende påskud for at få en ordentlig størrelse på TV'et. ;-)

Præcis. Det er et oplagt tidspunkt.

Det, flere ikke tænker på, er, at til fps'er skal dit tv helst være så lille som muligt - især i forhold til pvp. Det er optimalt at sidde ved en 24"-skærm, så man må jo finde et kompromis, der passer. Det er derfor, jeg i det hele taget har et 32". Så nu prøver jeg forsigtigt at gå en enkelt størrelse op.

Når jeg spiller, sidder jeg i øvrigt på en stol lige foran tv'et. Og det er 95 % til det formål, jeg køber.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 26/01-16 16:03 
dchang>
Hvis du vil spare lidt flere penge kan du tage det her, forventes på lager i næste uge. :-)

Det ser pt. ud til, at jeg køber det, du foreslår. Tak :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 26/01-16 17:34, rettet 26/01-16 17:35 
Hølmkjær>
Efter at have fået PS4 sætter jeg mig konsekvent 1 meter tættere på mit 42" Panasonic PX70 fra 2007. Selvom opløsningen kun er 1366x768, ser det helt vildt godt ud.

Opløsningen er faktisk 1024*768, men det betyder selvfølgelig intet på så bette en skærm.

Hvis du vil have noget bedre og større, så kig eventuelt efter et brugt Pioneer fra 8. generation og frem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 26/01-16 18:19 
Ah ja, du har ret Naeira. Husker godt, at det tilmed er rektangulære pixels. Men det forstærker bare min pointe. Gode pixels er bedre end mange pixels.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JmogJmogSkrevet 26/01-16 20:42 
Wehner>
Det, flere ikke tænker på, er, at til fps'er skal dit tv helst være så lille som muligt - især i forhold til pvp. Det er optimalt at sidde ved en 24"-skærm, så man må jo finde et kompromis, der passer.

Den tror jeg ikke helt jeg forstår. Jo større skærm, jo nemmere kan du se små objekter i distancen. Jeg klarer mig væsentligt bedre på 100" end på 40".

Selvfølgelig afstand taget i betragtning. Hvis jeg sad ved et computerbord, ville jeg nok ikke have lyst til noget større end 27".
JmogJmogSkrevet 26/01-16 20:45 
Hølmkjær>
Ah ja, du har ret Naeira. Husker godt, at det tilmed er rektangulære pixels. Men det forstærker bare min pointe. Gode pixels er bedre end mange pixels.

Det er et dejligt TV. Havde det selv i mange år, og det var godt nok sjældent jeg så moderne TV der kunne slå det.

Når det en dag dør, så tag et kig på VT50 eller VT60 serien fra Panasonic. Det var de sidste plasmaer de lavede og de er fremragende. Jeg skiftede selv til et 50" VT50 fra 42" udgaven af dit.

Enten den vej eller OLED, når de kommer lidt længere ned i pris og alle børnesygdommene er væk. Det er det eneste jeg har set, som kan overgå de gode plasmaer.
QQSkrevet 26/01-16 21:22 
Jeg håber også på, jeg kan vente så længe. :)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 26/01-16 21:56 
Jmog>
Wehner>
Det, flere ikke tænker på, er, at til fps'er skal dit tv helst være så lille som muligt - især i forhold til pvp. Det er optimalt at sidde ved en 24"-skærm, så man må jo finde et kompromis, der passer.

Den tror jeg ikke helt jeg forstår. Jo større skærm, jo nemmere kan du se små objekter i distancen. Jeg klarer mig væsentligt bedre på 100" end på 40".

Selvfølgelig afstand taget i betragtning. Hvis jeg sad ved et computerbord, ville jeg nok ikke have lyst til noget større end 27".

Profferne sidder også tæt på skærmen, hvilket også øger deres præcision. Kort afstand og overskuelig skærm er det optimale. Nu er jeg jo heldigvis/desværre ikke pro, men jeg skal i hvert fald ikke have et 55".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/12-22 12:29 
Wehner>
Nu er jeg jo heldigvis/desværre ikke pro, men jeg skal i hvert fald ikke have et 55".

Men det skal jeg nu. Jeg er flyttet, og de seneste år har jeg alligevel nærmest ikke gamet på mit tv, så jeg vil have et større end mit gamle 40" til en film i ny og næ. Jeg har målt op, og 55" er det absolut største, jeg fysisk kan få plads til i det tv-hjørne, jeg har indrettet. Da jeg ikke bruger tv'et så meget, så skal det bare være et i den billige ende. Ville dette QLED (der er vel det, jeg skal gå efter?) være et dårligt køb?

https://www.elgiganten.dk/product/tv-lyd-smart-home/tv-tilbehor/tv/samsung-55-q60b-4k-qled-smart-tv-2022/431119

Jeg kommer fra et Samsung 40" fra 2016 i samme prisklasse, som jeg kigger nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 15/12-22 21:07 
Det har en begrænset viewangle, så billedet/farver vil ligne lort for enhver der ikke sidder lige for. Derudover skulle det være ganske fint.
KTCKTCSkrevet 16/12-22 00:54, rettet 16/12-22 00:56 
Til maksimum 5k kan man nok heller ikke være alt for kræsen med sådan noget.
LG OLED C1 55” har lige været til knap 7k, og helt nede i 6.500 for et par måneder siden, men det er selvfølgelig stadig over budget. Personligt ville jeg spare op til sådan et, for det er virkelig et lækkert TV.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 16/12-22 01:19 
LGs OLED A1 model kan faktisk fås til omkring 6600kr. De ekstra 1600 er vildt godt givet ud. Hvis du kan vente en måned, så er der gode chancer for flere modeller vil ligge deromkring i januarudsalg.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/12-22 01:23 
A1 er dog svjh kun 60Hz paneler, så omend billedet sikkert er rigtig godt, vil det være et downgrade i forhold til spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 16/12-22 01:27 
Vel ikke i forhold til det Samsung han kigger på. Plus, det lød som om det kun var til film.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/12-22 01:32, rettet 16/12-22 01:36 
Det har du ret i :) Hvis han alligevel tænker at spille meget på det vil jeg anbefale C-serien, men ellers vil det sikkert være et god bud hvis det kan fås noget billigere.

Edit: Man bør dog tjekke at 60-panelet på A-modellerne kan gå i en 48Hz mode for 24Hz film (alle film siden DVD?). Hvis ikke kommer det til at hakke mærkbart. Jeg synes ofte HDTVtest snakker om at det er et problem, men det er nok primært forholdt de helt billige mærker.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 16/12-22 07:08 
A1 kan godt køre 24Hz ordentligt.

Men hvis man har 6k behøver man jo bare vente lidt før en af de rigtige modeller kommer derned omkring.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 16/12-22 12:24 
Det lyder som om, jeg lige skal lidt højere op i pris, men det gør heller ikke noget, når der lader til at være et mærkbart skifte i kvalitet lige der.

Jeg er dog nysgerrig - hvordan ser man eksempelvis at det tv, jeg linkede til, har dårlig viewing angle? Det er ikke noget, der findes under specifikationer.

Og hvordan ser jeg, om noget er A1 eller C-serie? De lange produktnavne er ret uigennemskuelige.

Beklager på forhånd n00b-agtige spørgsmål og takker for input indtil videre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/12-22 15:34, rettet 16/12-22 15:41 
Jeg ved ikke om det fremgår af elgigantens specs, men panelet er af VA-typen som ikke har ret god viewing angle. Billedet bliver hurtigt mørkere og farverne ændrer sig lidt hvis man ser fra en skæv vinkel. Rød bliver orange osv.

Elgiganten er gode til at skilte med hvilke LG OLED modeller der er tale om. Der kan du nemt søge på “LG C1” f.eks. Det synes jeg også man kan på pricerunner.

LG’s OLED serier går fra dårligst til bedst A, B, C, G.

1-tallet i C1 betyder at modellen er fra 2021. C2 er 2022 osv.

Alle de andre numre og bogstaver i serienummeret er blot skærmstørrelse og regionen det sælges i.

Edit: Der er også en underlig CS model på markedet lige nu som vidst er et C2 der blot har et C1-panel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 16/12-22 16:49 
Panasonics OLEDs er i øvrigt bedre. Den de kalder JZ980, vist nok, er dette års HZ1000. Den kostede helt sikkert ikke mere end 6k til sort fredag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/12-22 17:06 
Panasonic laver rigtig gode TV. De er pludseligt begyndt at fatte lidt hvad spil angår og har VRR og sårn.

Jeg ser meget frem til at se hvad de kan få ud af QD OLED-panelerne i fremtiden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 16/12-22 18:29 
Wehner>
Jeg er dog nysgerrig - hvordan ser man eksempelvis at det tv, jeg linkede til, har dårlig viewing angle? Det er ikke noget, der findes under specifikationer.

De skriver det normalt men har “glemt” det her. Jeg fandt det i rtings.com anmeldelsen. De fremhævede det specifikt som et minus.
WehnerWehnerSkrevet 20/12-22 10:11 
Mange tak for gode svar - nu har jeg lidt mere at gå efter, mens jeg holder øje i efter-juleudsalget :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 02/01-23 00:51 
Så dette Panasonic er at foretrække frem for LG/Samsung/Sony i samme prisklasse?

Hvis det virker som et godt køb, så tror jeg bare, jeg bestiller det.

Panasonic 55" i Power til 6666,-
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 02/01-23 03:50 
Klart det bedste køb du kan foretage dig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 02/01-23 18:15 
Godt nok en fin pris. Til film der er Panasonic OLED TV’enes prækalibrerede modes også helt forrygende i forhold til konkurrenterne.
NaieraNaieraSkrevet 02/01-23 18:37 
Ja, sæt den på Filmmaker mode og sluk de sidste “forbedrings”-kredsløb, hvis de ikke er slukket, og så er man egentlig klar.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 03/01-23 01:24 
Lyder godt - jeg har bestilt det her til aften :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 03/01-23 19:03 
Hmm, nu får jeg også helt lyst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 06/01-23 12:18 
Hurtigt spørgsmål til eksperterne, er der noget ved det Panasonic 55" fjernsyn til 6666,- der mangler i forhold til hvad man ellers kan få af OLED? Evt. i forhold til teknologi der er lige på trapperne?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-23 12:53 
Til prisen er der ikke noget der topper det. Der findes QD-OLED paneler som er bedre da de er ren RGB modsat WRGB der har hvide subpixels der kan udvaske meget lyse farver i HDR.
LG kommer også med en ny panelform i år som vidst også er ren RGB, men også her bliver prisen en anden. Der går nogle år før begge kan fås i samme prisleje som det her, og selvom de bestemt vil være bedre på mange områder gør det ikke Panasonic fjerneren til et dårligt køb :)

Der er ikke nogle nye HDMI-standarder på vej mig bekendt som kommer til at være sådan en game changer som VRR og 4k120 var det. Så det burde være rimelig fremtidssikret på den front.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 06/01-23 13:41 
Der vil jo altid være nye, smartere ting på vej, og så koster de, som nævnt, noget andet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 06/01-23 17:08 
Jeg skal gense The Last Jedi på det i aften. Det ankom i går, så jeg har ikke rigtig fået testet det endnu, men i hvert fald er det et flot tv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
251 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig